search
menu

بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

[ پنهان کردن ]
آنچه گردشگران کیش باید بدانند
گشتی در هتل‌های لوکس جزیره کیش
هتل مارینا پارک کیش
هتل داریوش کیش
هتل شایان کیش
هتل ایران کیش
هتل شایگان کیش
هتل پانوراما کیش
هتل میراژ کیش
هتل آرامیس پلاس کیش
هتل بین ‌المللی کیش
هتل پارمیس کیش
هتل ترنج کیش
هتل ویدا کیش
هتل کوروش کیش
هتل سورینت مریم کیش
هتل لیلیوم کیش
هتل فلامینگو کیش
آدرس برخی هتل‌های ۳ و ۴ ستاره کیش
بهترین هتل‌های درجه ۱ جزیره مرجانی کیش در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی شده است. این هتل‌ها که در فهرست برترین هتل‌های ایران قرار گرفته‌اند، جزء بهترین اقامتگاه‌های لوکس ایران ویژه لاکچری گردها و مشکل‌پسندهای ایران‌گرد محسوب می‌شوند. این مطلب به معرفی برترین هتل‌های کیش، از هتل داریوش گرفته تا هتل کوروش و مارینا پارک اختصاص یافته شده است تا گردشگران و خریداران بلیط هواپیما کیش را با امکانات و خدمات بی‌شمار آن‌ها آشنا سازد.
اگر شما مخاطب گرامی، نظر و دیدگاهی درباره هتل‌های درجه‌یک کیش دارید یا سابقه استفاده از خدمات این هتل‌ها را در طول سال‌های اخیر داشتید، با رعایت حریم خصوصی، نظرات خود را از طریق بخش نظرات در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. اگر قصد کیش‌گردی در سال جاری دارید، بلیط ارزان کیش را از سفرمارکت تهیه کنید تا سفر خاطره‌انگیزی را به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین جزایر ایران برای خود و خانواده خود رقم بزنید.
با لاکچری‌گردی سفرمارکت در بهترین هتل‌های کیش همراه ما باشید.
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

آنچه گردشگران کیش باید بدانند


اگر مسافر کیش هستید، به نکات زیر دقت کنید:
• سفر به کیش معمولاً با تورهای چندروزه اتفاق می‌افتد و کم‌تر مسافری با خودرو شخصی رهسپار کیش می‌شود. سعی کنید برنامه سفر خود را حرفه‌ای تنظیم کنید تا در مدت اقامت، از ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، هنری، طبیعت‌گردی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری کیش بهره‌مند شوید.
• بهترین رستوران‌ها و کافه و مسیرهای دوچرخه‌سواری کیش را در مجله گردشگری سفرمارکت مشاهده کنید و در برنامه سفر خود قرار دهید.
• برای آشنایی با جذاب‌ترین و بهترین کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها، مراکز خرید کیش و تجارب گردشگران این جزیره مرجانی، حتماً روایت آن‌ها را در تصاویر و ویدیوهایی که روی هشتگ #kish و #کیش به اشتراک گذاشته شده است، مرور کرده تا اطلاعاتی کم‌تر شنیده‌شده و نابی را کسب کنید.
• تجارب گردشگران خارجی درباره کیش‌گردی در سایت Tripadvisor در دسترس است.
• پیش از انتخاب هر اقامت لوکس یا معمولی یا ارزان یا ویلا لاکچری کیش، حتماً درباره زمان ورود و خروج و قیمت و شرایط اقامت و مدارک شناسایی، اطلاعات لازم را کسب کنید.
• کیش در آینده به دلیل آن‌که منطقه آزاد تجاری با ظرفیت‌های فوق‌العاده توریستی و سرمایه‌گذاری است، در کانون توجه قرار خواهد گرفت و به‌نوعی تبدیل به کانون فناوری و انرژی (بورس انرژی) خواهد شد. لذا نیم‌نگاهی به پتانسیل‌های اقتصادی و تجاری جزیره داشته باشید.

بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

گشتی در هتل‌های لوکس جزیره کیش


در ادامه نگاهی داریم به شماری از هتل‌های لوکس و درجه‌یک کیش که اقامتی رؤیایی و آسان را برای شما و خانواده گرامی به ارمغان خواهد آورد. از هتل مارینا پارک آغاز می‌کنیم.

هتل مارینا پارک کیش


هتل مارینا پارک کیش در بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو قرار دارد. ساعت ورود به هتل، ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۲ اعلام شده است. این هتل از مجلل‌ترین اقامتگاه‌های جزیره مرجانی کیش است و در فهرست هتل‌های ۵ ستاره کیش و ایران قرار دارد.
یکی از مزیت‌های هتل مارینا پارک کیش آن است که نمای بیرونی و دکوارسیون داخلی هتل، جذاب و دیدنی است و به همین خاطر، گردشگران را بعضاً به این سمت برای ثبت تصاویر جذاب اینستاگرامی می‌کشاند. اگر قصد دارید در ایران هتل گردی کنید، مارینا پارک کیش را در نظر داشته باشید. با رزرو و اقامت در هتل مارینا پارک کیش، فرصت دارید تا از محیط دل‌انگیز و دوست‌داشتنی Marina Park Hotel بهره‌مند شوید و کیش‌گردی دل‌چسبی را تجربه کنید.
هتل مارینا پارک کیش، دارای حدود دویست اتاق است. آب‌نما و پوشش گیاهی محیط اطرافش، آن را به ‌جایی دلپذیر برای تجربه اقامتی کوتاه و بلندمدت تبدیل کرده است.
یکی از گران‌ترین هتل‌های ایران است که می‌توان با خدمات بلیط چارتری کیش سفرمارکت، سفری لوکس را در آن تجربه کرد. ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک کیش مخصوص مسافران و مهمانان هتل است و خدماتی چون جت اسکی و قایق را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.
از دیگر مزیت‌های هتل مارینا پارک کیش، دسترسی آسان و راحت به بهترین مقصدهای گردشگری، تجاری و خرید شهر است که از آن جمله بایستی به پارک مرجان، باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها اشاره کرد. ناگفته نماند که فاصله‌ این هتل تا فرودگاه کیش فقط پانزده دقیقه رانندگی است.
اتاق‌های هتل طرح‌های مختلفی از قبیل: دو تخته پارک هافبرد، دو تخته دبل پارک، دو تخته تویین، دو تخته دبل دریا، یک خوابه دو نفره، دو تخته تویین و دو تخته تویین را در برمی‌گیرد.
تلفن هتل مارینا پارک کیش: ۷۶۴۴۴۶۵۰۰۰

فاصله هتل مارینا پارک کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا پارک دلفین‌ها نیز ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پلاژ بانوان نیز ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دامون ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کاریز کیش ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی نوستالژیک ۱۳ کیلومتر
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

هتل داریوش کیش


هتل داریوش کیش یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ایران و یکی از برترین هتل‌های جزیره مرجانی کیش است. هتل داریوش که دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی آن، زبانزد خاص و عام است، در میدان داریوش واقع شده و یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای لاکچری‌گردهای این جزیره مرجانی بشمار می‌رود. ساعت ورود به هتل داریوش کیش ساعت ۱۵ و ساعت خروج و تخلیه نیز ساعت ۱۲ است.
مانند هر هتلی، اگر ساعت خروج شما با تأخیر همراه شود، به ازای هر ساعت، مبلغ مازادی را باید بپردازید. این هتل پنج ستاره ایران، از مطرح‌ترین اقامتگاه‌های مجلل با دکوراسیونی باشکوه، الهام‌بخش از محوطه تاریخی تخت جمشید و پاسارگاد در استان فارس است و شما را به قلب تاریخ سرزمین پرشکوه و پر افتخار ایران می‌برد. خود این هتل نیز مثل بنای موزه لوور پاریس، از مقصدهای دیدنی این جزیره محسوب می‌شود.
هتل داریوش کیش اوایل دهه هشتاد شمسی افتتاح شد و تجربه‌ای دل‌انگیز از اقامت را پیش روی گردشگران جزیره قرار داد. هتل داریوش کیش، یک صد و نود اتاق دارد و در قالب انواع سوئیت و اتاق‌ها دو تخته و سه تخته، میزبانی شایسته برای گردشگران کیش‌گرد است. چشم‌انداز اتاق‌ها نیز رو به ساحل جزیره بوده و بخشی نیز رو به باغ محوطه هتل است. فاصله هتل داریوش کیش تا فرودگاه کیش فقط ده دقیقه است.
این هتل از نظر سطح قیمتی بالا بوده و در فهرست هتل‌های پنج ستاره ایران است. در زمان‌های پرتردد سفر و در نیمه دوم سال نیز به دلیل هجوم مسافر و آب‌وهوای مطلوب جزیره، گزینه مناسبی برای اقامت در بهترین فصول سال محسوب می‌شود.
واحدهای اقامتی هتل داریوش کیش قیمت‌های متنوعی دارند و امکان رزرو ارزان آن‌ها از طریق سفرمارکت فراهم است. فهرست این واحدها عبارت‌اند از: کابانا دو نفره، کابانا دو نفره حمام سانروف در محوطه باغ، دو تخته استاندارد رو به باغ، دو تخته لوکس رو به باغ، دو تخته استاندارد رو به باغ، سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به باغ، دو تخته لوکس روبه‌دریا، سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به باغ، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ، سوئیت دو نفره آتوسا لوکس روبه‌دریا.
تلفن هتل داریوش: ۷۶۴۴۴۴۴۹۰۰

فاصله هتل داریوش کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بازار پردیس نیز یک کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پلاژ بانوان ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر تاریخی حریره ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی ۱۱ کیلومتر
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

هتل شایان کیش


از دیگر هتل‌های پنج ستاره کیش است که در فهرست عالی‌ترین هتل‌های ایران جای دارد. هتل شایان، در میدان ساحل واقع شده است و فقط ۱۰ دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی کیش فاصله دارد. ساعت ورود به هتل پنج ستاره شایان ساعت ۱۵ و ساعت تخلیه اتاق و خروج نیز ساعت ۱۲ اعلام شده است.
هتل شایان کیش از باسابقه‌ترین هتل‌های این جزیره مرجانی و مقصد گردشگری جنوب مناطق جنوبی کشورمان بوده و در بهترین منطقه جزیره و جوار اسکله قدیمی بنا شده است و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید کیش دارد. روبروی این هتل، بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره خودنمایی می‌کند. واحدهای اقامتی هتل شایان که قیمتی ارزان‌تر از هتل داریوش و هتل مارینا پارک کیش دارند، به‌صورت: دو تخته، سه تخته، سوئیت دوبلکس، سوئیت ساحلی و سوئیت مجلل رویال است و چشم‌انداز ساحل را از پنجره واحدهایش برای مسافران به ارمغان می‌آورد.
سوئیت‌های رو به ‌دریا و باغ در هتل شایان کیش، فرصتی برای اقامتی دل‌انگیز در شب و روز این جزیره مرجانی است.
از اتاق‌های محبوب هتل شایان باید به ویلا ساحلی دو خوابه چهار نفره، سوئیت رویال یک خوابه چهار نفره، سوئیت رویال دو خوابه شش نفره، سوئیت رویال دو خوابه دوبلکس شش نفره جزیره اشاره کرد که قیمت‌های بیش‌تر از اتاق‌های دو نفره معمولی دارند. همه طرح‌های اقامتی هتل دارای صبحانه است.
تلفن هتل شایان کیش: ۷۶۴۴۴۲۲۷۷۱

فاصله هتل شایان کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بازار پردیس ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا پلاژ بانوان نیز ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاریز کیش ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش ۱۱ کیلومتر

هتل ایران کیش


هتل ایران کیش از دیگر هتل‌های پنج ستاره و لوکس جزیره مرجانی کیش بوده که در میدان امیرکبیر، بلوار خلیج‌فارس واقع شده است. این هتل در جایی نزدیک به مسیر دوچرخه‌سواری جزیره واقع گردیده و ساعت ورود آن ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۲ اعلام شده است. نرخ اقامت در اتاق‌های هتل ایران کیش از نرخ اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل مارینا پارک و هتل داریوش و هتل شایان، اندکی پایین‌تر است.
این هتل زیبای کیش امکانات لوکس و مجهزی، از سالن بدن‌سازی تا استخر و جکوزی و سونا دارد و همه طرح‌های اقامتی هتل مشمول صبحانه‌های خوشمزه معروف این هتل هستند. هتل ایران کیش چشم‌انداز زیبایی به جزیره دارد و دکوراسیون دوست‌داشتنی آن، پاتوق سلفی بازهای اینستاگرامی جزیره کیش است. لابی مجلل این هتل فرصت خوبی برای چشیدن طعم لذیذ اسپرسو و قهوه دمی و انواع کیک‌های فرنگی است.
هتل ایران کیش، ۱۲۸ اتاق دارد که شامل: یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاق وی آی پی و سویت‌هایی با رنج قیمت گوناگون است. مسافران هتل می‌توانند بر اساس نیاز خود، از خدمات رزرواسیون اتاق هتل‌های ایران کیش توسط سفرمارکت استفاده کنند.
هتل ایران کیش دارای دو ساختمان مجزا و لوکس است. طبقات آخر و همکف هتل به هم متصل بوده و امکان جابجایی در طبقات در یک فضای خنک فراهم گردیده است. اتاق‌های ضلع جنوبی هتل ایران کیش، رو به شهر و اتاق‌های ضلع شمالی هتل ایران کیش رو به ساحل مرجانی جزیره است که چشم‌اندازهای مطبوعی را پیش روی مهمانان هتل به تصویر می‌کشند.
قیمت رزرو اتاق‌های هتل ایران کیش در طول چهار فصل دستخوش تغییر می‌شود، لذا بهترین نرخ‌ها را از طریق سفرمارکت مطلع شوید. فاصله هتل ایران کیش تا ساحل فقط پنج دقیقه است.
سوئیت یک خوابه چهار نفره هتل، از گران‌ترین اتاق‌های این اقامتگاه مجلل جزیره بوده و همه اتاق‌ها مجهز به وای فای، روزنامه، روم سرویس، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، مبلمان، مینی بار، سرویس فرنگی و حمام و تراس است.
تلفن هتل ایران کیش: ۷۶۴۴۴۶۷۶۴۰

فاصله هتل ایران کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بندرگاه ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پلاژ بانوان کیش ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دامون کیش ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاریز کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش نیز ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش ۱۰ کیلومتر
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

هتل شایگان کیش


این اقامتگاه از هتل‌های لوکس و درجه‌یک جزیره مرجانی است و در فهرست بهترین‌ هتل‌های ایران قرار دارد. هتل شایگان را با هتل شایان اشتباه نگیرید. هتل شایگان کیش در ابتدای بلوار رودکی جزیره واقع شده است و حدود ده دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش دارد. ساعت ورود به هتل شایگان کیش ۱۴ و ساعت خروج نیز ۱۲ است.
هتل شایگان کیش عضوی از گروه هتل‌های آریا بوده و در بخش شرقی این جزیره خوش‌منظره واقع شده است. هتل پنج ستاره شایگان از معروف‌ترین هتل‌های این منطقه جنوبی کشور محسوب می‌شود و در سال نود و شش نیز موردبازسازی اساسی قرار گرفت. این هتل بیش از بیست سال میزبانی شایسته برای مهمانان جزیره بوده است و صد و سی اتاق دارد.
هتل شایگان، سه طبقه است و انواع و اقسام طرح‌های اقامتی نظیر انواع سوئیت‌ها و ویلاهای مختلفی را در خود جای داده است؛ هتلی محبوب که نرخ اقامت در واحدهای آن کم‌تر از هتل داریوش و هتل مارینا پارک است. اقامت کودکان زیر پنج سال در هتل شایگان رایگان است. دقت داشته باشید که اگر قصد عزیمت به کیش و استقرار در هتل شایگان کیش را دارید، خرید تور لحظه آخری کیش سفرمارکت، شما را با کلکسیونی از قیمت‌های رقابتی به‌منظور سفری آسان و راحت به این منطقه آشنا می‌کند.
دقت کنید که هتل شایان کیش با مرکز خرید دامون ۳ کیلومتر، پلاژ بانوان کیش ۲ کیلومتر و شهر تاریخی حریره نیز پنج کیلومتر فاصله دارد.
اتاق‌ها مجهز به صبحانه و یخچال و مینی بار و اینترنت وای فای، حمام، سرویس فرنگی و همراه با خدماتی چون ماساژ و اسپا و استخر سرپوشیده و سونا و جکوزی نیز برای مسافران در دسترس است. اتاق سه تخته و دو تخته ویلایی و دو تخته از جمله واحدهای محبوب این هتل پنج ستاره جزیره به شمار می‌رود.
تلفن هتل شایگان کیش: ۷۶۴۴۴۶۷۴۲۰

فاصله هتل شایگان کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین کیش نیز ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاریز کیش ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش ۱۱ کیلومتر

هتل پانوراما کیش


از هتل‌های لوکس و درجه‌یک این جزیره دیدنی و خاطره‌انگیز جنوب کشور بوده و در بلوار رودکی قرار دارد؛ در واقع بلوار رودکی جایی است برای پیدا کردن اقامتگاه‌های مجلل در این منطقه آزاد تجاری. هتل پانوراما پنج ستاره است و محیطی شیک و دلپذیر را در معرض دید لاکچری‌گردها قرار می‌دهد.
ساعت ورود به هتل ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ اعلام شده است. قطعاً مثل هر اقامتگاه دیگری، تأخیر در خروج و تخلیه اتاق، مسافر را مشمول شارژ خواهد کرد که در زمان محاسبه نهایی مبلغ اقامت، باید پرداخت شود. هتل Panorama از هتل‌های جدید با معماری و دکوراسیونی دوست‌داشتنی است که در سال نود و هشت کار خود را آغاز کرد و به فهرست صدها هتل پنج ستاره ایران اضافه شد.
یکی از زیباترین هتل‌های جزیره بوده که احتمالاً پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در کانون توجه لاکچری‌گردهای داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت. معماری منحصربه‌فرد این هتل، چشم‌نواز است و ۲۶۷ واحد اقامتی را در خود جای داده است.
واحدهای اقامتی هتل شامل: دو تخته، سه تخته، کانکت چهار تخته با چشم‌اندازی دل‌انگیز به ساحل مرجانی جزیره است. سوئیت و اتاق‌های هتل فضایی بزرگ‌تر از حد استاندارد در بسیاری از واحدهای اقامتی لوکس دارد و این مزیت اصلی این واحدها محسوب می‌شود. اتاق‌ها حداقل چهل متر و سوئیت‌ها نیز حداقل هفتاد مترمربع وسعت دارند. آپارتمان هتل لوکس پانوراما نیز بیش از سیصد مترمربع مساحت دارد و برای اقامت خانوادگی عالی به نظر می‌رسد.
نرخ اقامت در هتل پانوراما کیش، هم‌ردیف اقامت در هتل‌های لوکسی چون درویشی مشهد و داریوش و مارینا پارک کیش است. اقامت کودکان زیر پنج سال در هتل پانوراما، رایگان است و مهمانان، صبحانه را در هتل صرف می‌کنند. ترنسفر فرودگاهی رایگان از خدمات رایگان هتل بوده و این اقامتگاه در نزدیک‌ترین فاصله به مقصدهای پاساژ نوردی و شکم‌گردی جزیره واقع شده است.
کارکنان آموزش‌دیده هتل پانوراما، اقامتی خوش را برای مهمانان هتل از سراسر ایران فراهم خواهند کرد. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش فقط شش دقیقه فاصله دارد.
هتل زیبا پانوراما، دارای رستوران، روم سرویس، کافه، نمازخانه، اینترنت وای فای پرسرعت، یخچال، جکوری، استخر سرپوشیده، سونا، سرویس فرنگی و لابی است.
اتاق کانکت لوکس تویین هتل پانوراما از گران‌ترین واحدهای اقامتی این اقامتگاه مجلل جزیره به شمار می‌رود.
تلفن هتل پانوراما کیش: ۷۶۴۴۴۴۴۰۰۰

فاصله هتل پانوراما کیش تا اماکن نزدیک:
فاصله هتل تا بازار پردیس زیر یک کیلومتر
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دامون ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاریز کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پلاژ تاریخی حریره کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی ۱۰ کیلومتر
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

هتل میراژ کیش


هتل میراژ کیش از دیگر هتل‌های لوکس جزیره است که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌شود. هتل میراژ کیش در بلوار دریا واقع شده و هتلی پنج ستاره و مجلل بشمار می‌آید. ساعت ورود به هتل میراژ کیش ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ است. شارژهای درصدی به ازای هر ساعت تخلیه دیرهنگام به صورتحساب مشتریان اضافه خواهد شد.
هتل Mirage Hotel اقامتگاهی نوساز در جزیره است که آغاز به کارش به سال نود و هفت بازمی‌گردد. این هتل از باشکوه‌ترین اقامتگاه‌های شیک جزیره بوده و بیش از یک صد و هفتاد سوئیت را در هشت طبقه جا داده است. هتل میراژ نمایی زیبا و دکوراسیون مدرن دارد و با کارکنان آموزش‌دیده و محیطی همیشه خنک، میزبانی شایسته برای کیش گردهای عزیز است.
چشم‌انداز دریا در برخی از اتاق‌های هتل میراژ در دسترس است. نوع چشم‌انداز اتاق و مدت اقامت و تعداد مسافران، تعیین‌کننده قیمت نهایی در هتل میراژ کیش است. اقامت کودکان زیر پنج سال در هتل میراژ رایگان بوده و یکی از مزیت‌های این هتل، دسترسی نزدیک به مراکز خرید معروفی چون ونوس و مریم و بولینگ مریم است.
همه اتاق‌ها مشمول صبحانه بوده و امکان استفاده از جکوزی و سونا و استخر سرپوشیده و اینترنت پرسرعت برای مهمانان فراهم است. تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و یخچال و مینی بار و مبلمان و حمام و سرویس فرنگی و تراس است.
اتاق دو تخته استاندارد رو به باغ و اتاق دو تخته استاندارد روبه‌دریا و تریپل استاندارد رو به ‌دریا (دبل و سینگل) هتل میراژ کیش، از گران‌ترین و محبوب‌ترین واحدهای اقامتی این اقامتگاه شیک جزیره محسوب می‌شود.
تلفن هتل میراژ کیش: ۷۶۴۴۴۲۲۲۲۰

فاصله هتل میراژ‌ کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بندرگاه ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تاکاریز ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین‌ها ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش نیز ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش ۱۰ کیلومتر

هتل آرامیس پلاس کیش


هتل آرامیس پلاس کیش از دیگر اقامتگاه‌های لوکس این سرزمین تاریخی و دیدنی است. هتل آرامیس پلاس کیش در میدان پردیس واقع شده و هتلی پنج ستاره با دکوراسیونی شیک بشمار می‌رود. ساعت ورود به اتاق ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ خواهد بود. این هتل یکی از پایین‌ترین نرخ‌های اقامتی در میان اقامتگاه‌های کیش را دارد و ارزان‌تر از هر شب اقامت در هتل مارینا پارک و هتل داریوش و هتل میراژ است.
هتل Aramis Plus Hotel کیش از جدیدترین اقامت‌های شیک جزیره بوده و در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. این گزینه اقامتی، مجموعه‌ای نوساز بوده و دارای یک صد و هفتاد و یک واحد اقامتی است. در این هتل، انواع و اقسام واحد از جمله: دو تخته، سه تخته، کانکنت چهار تخته، سوئیت یک خوابه در دسترس است. برای اقامتی فراموش‌نشدنی در هتل آرامیس، همواره از نرخ‌های رقابتی سفرمارکت دیدن کنید.
رزرو آنلاین بسیاری از هتل‌های کیش از طریق سفرمارکت، هزینه کم‌تری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به مناطق گردشگری و پاساژ گردی نظیر کیش مال دارد.
همه اتاق‌ها دارای صبحانه بوده و از سرویس تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان، حمام و سرویس فرنگی و مینی بار برخوردار هستند. استخر سرپوشیده در این اقامتگاه لوکس در دسترس است.
تلفن هتل آرامیس پلاس کیش: ۷۶۴۴۴۲۳۸۴۲

فاصله هتل آرامیس پلاس کیش با اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بندرگاه ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین‌ها ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاریز کیش ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی ۱۱ کیلومتر
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

هتل بین ‌المللی کیش


هتل بین‌المللی کیش در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا قرار دارد. ساعت ورود به اتاق در هتل بین‌المللی کیش که در فهرست هتل‌های پنج ستاره ایران قرار دارد، ساعت ۱۴ و ساعت خروج نیز ساعت ۱۲ است. هتل بین‌المللی کیش از هتل‌های مطرح و نوساز جزیره مرجانی است که در سال نود و شش بازگشایی شد.
اگر قصد اقامت در یکی از مجلل‌ترین و نوسازترین اقامتگاه‌های شهر را در سر دارید، هتل بین‌المللی کیش را به شما توصیه می‌کنیم. این هتل در سیزده طبقه بنا شده و بیش از سیصد و چهل اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. گفتنی است که این اقامتگاه امکانات رفاهی خوبی دارد و اقامتی دلپذیر را برای مهمان مشکل‌پسند جزیره به ارمغان می‌آورد.
هتل بین ‌المللی کیش در حقیقت مقصد اقامتی گردشگران خارجی و داخلی کیش بوده و قیمت رزرو آن از طریق خدمات رزرواسیون سفرمارکت در طول چهار فصل سال، مقرون‌به‌صرفه است.
همه اتاق‌ها دارای صبحانه بوده و دارای امکاناتی چون: خشک‌شویی، یخچال، حمام، سرویس فرنگی، صندوق امانات، اینترنت وای فای، مبلمان، آسانسور، حمام، لابی، سرویس فرنگی، جکوزی، ماساژ، استخر سرپوشیده و حمام ترکی هستند.
واحدهای اقامتی هتل بین‌المللی کیش عبارت‌اند از: اتاق دو تخته دبل رو به جزیره، اتاق دو تخته تویین رو به جزیره، اتاق دو تخته تویین روبه‌دریا، اتاق دو تخته دبل روبه‌دریا، اتاق سه تخته رو به جزیره، اتاق سه تخته تویین رو به جزیره، اتاق سه تخته تویین روبه‌دریا، اتاق سه تخته روبه‌دریا، اتاق دو تخته تویین روبه‌دریا و سوئیت چهار نفره.
نرخ هر شب اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بین‌المللی کیش از نرخ هر شب اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل‌هایی چون: مارینا پارک و ترنج و داریوش، کم‌تر است.
هزینه یک‌شب اقامت در این هتل بسته به زمان‌های مختلف سال متغیر است. در صورت مراجعه به سایت سفرمارکت می‌توانید با تخفیفاتی استثنایی اقامت ارزانی را در این مقصد اقامتی جزیره مرجانی تجربه کنید.
تلفن هتل بین‌المللی کیش: ۷۶۴۴۴۲۶۲۶۲

فاصله هتل بین‌المللی کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بندرگاه ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا هتل بین‌المللی کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاریز کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین کیش ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش ۱۱ کیلومتر

هتل پارمیس کیش


هتل پارمیس کیش از هتل‌های شیک و درجه‌یک جزیره بوده و پنج ستاره است. هتل پارمیس در میدان پردیس واقع شده و ساعت ورود به اتاق ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ اعلام شده است. این هتل اقامتی ارزان‌تر از اسکاندر هتل داریوش و ترنج و میراژ و البته مارینا پارک را برای مهمانان جزیره به ارمغان می‌آورد.
هتل پارمیس کیش از هتل‌های بزرگ جزیره بوده و در سال هشتاد و پنج تأسیس شده است. این اقامتگاه هفت طبقه و حدود یک صد و هفتاد اتاق دارد. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز جزیره را در پنجره‌های خود دارند و برخی چشم‌انداز ساحل. اقامت کودکان زیر پنج سال در هتل پارمیس کیش رایگان است. همه اتاق‌ها دارای صبحانه هستند و فاصله خوبی تا مراکز خرید و تجاری شهر دارد.

این هتل با مرکز خرید دامون ۴ کیلومتر، پلاژ بانوان ۲ کیلومتر و شهر تاریخی حریره ۵ کیلومتر فاصله دارد و نزدیک بازار پردیس یک و پردیس دو جزیره است.
واحدهای اقامتی آن عبارت‌اند از: دو تخته رو به جزیره، سه تخته، دو تخته رو به پردیس، سه تخته رو به جزیره.

فاصله هتل پارمیس کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین کیش نیز ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاریز کیش ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی ۱۱ کیلومتر
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

هتل ترنج کیش


هتل ترنج کیش از اقامتگاه‌های شیک پنج ستاره جزیره است و در جاده جهان، بعد از میدان جاسک قرار دارد. ساعت ورود به اتاق ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۲ است. این هتل یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های ایران بوده و اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خاص پسند جزیره به ارمغان می‌آورد.
هتل ترنج کیش امکان اقامتی هیجان‌انگیزی را روی جزیره مرجانی فراهم کرده است. این اقامتگاه اولین هتل آبی در خاورمیانه است که ساختاری شبیه بته‌جقه -که از نشان‌های فرهنگ اقوام ایرانی بشمار می‌رود- دارد و تداعی‌کننده فرهنگ ایران‌زمین است.
کف‌های شیشه‌ای و بالکن‌های هتل ترنج، اقامتی به‌یادماندنی را برای گردشگران جزیره رقم می‌زند. البته نوع اتاق و چشم‌انداز آن و مدت اقامت و تعداد مسافر، نقش تعیین‌کننده‌ای در نرخ هر شب اقامت گردشگران دارد که خدمات رزرواسیون سفرمارکت، این موضوع را برای گردشگران آسان کرده است.
این هتل آبی و رؤیایی جزیره تا مرکز خرید دامون ۶ کیلومتر، پلاژ بانوان کیش ۹ کیلومتر، شهر تاریخی حریره ۵ کیلومتر و بازار پردیس ۱ و پردیس ۲ نیز حدود ده کیلومتر فاصله دارد. به‌هرحال فاصله هتل خاصی به نام ترنج تا مناطق گردشگری و دیدنی جزیره به نسبت برخی از اقامتگاه‌های داخلی شهر، بیش‌تر است. اما فرصتی اقامتی دلپذیر را برای شما و خانواده فراهم می‌کند.
برخی از واحدهای هتل، دارای نهار و صبحانه بوده و بعضی نیز هافبرد است. همه واحدها، دارای خدماتی چون: اینترنت وایرلس، صندوق امانات، جکوزی، استخر سرپوشیده، سرویس فرنگی، یخچال، سرویس فرنگی، سالن بدن‌سازی، ماساژ، اسپا و سونا و تراس هستند.
واحدهای اقامتی هتل ترنج عبارت‌اند از: اتاق دو تخته رو به ترنج، اقامت هافبرد، سوئیت دو نفره رویال رو به ترنج اقامت هافبرد، سوئیت سه نفره رویال رو به ترنج اقامت هافبرد، اتاق دو تخته رو به غروب، اقامت هافبرد، سویت دو نفره رویال روبه‌دریا، اقامت هافبرد، سوئیت دو نفره رویال رو به غروب، سوئیت چهار نفره امپریال که یکی از گران‌ترین واحدهای اقامتی در کیش و ایران است.
اتاق دو تخته ترنج، سوئیت رویال دو تخته ترنج، اتاق دو تخته رو به ‌دریا، سوئیت رویال رو به ‌دریا از دیگر انتخاب‌های وسوسه‌انگیز در این اقامتگاه خاص کشور است.
تلفن هتل ترنج کیش: ۷۶۴۴۴۹۶۶۰۰

فاصله هتل ترنج کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا کاریز کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین کیش ۱۳ کیلومتر
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

هتل ویدا کیش


این هتل از هتل‌های لوکس و پنج ستاره جزیره واقع در میدان سنایی، بلوار موج است. ساعت ورود مهمانان ساعت ۱۴ و ساعت خروج نیز ساعت ۱۲ اعلام شده است. هزینه هر شب اقامت در این هتل به نسبت هتل‌هایی چون: ترنج، داریوش و مارینا پارک به‌مراتب کم‌تر است.
هتل ویدا کیش، در بنایی ده طبقه در سال نود و شش افتتاح شد. این اقامتگاه بیش از یک صد و چهل اتاق دارد که برخی از آن‌ها منظره‌ای رو به ‌دریا دارند. این مکان کاملاً مجاور دریا است و دسترسی مطلوبی به مناطق دیدنی و پاساژ گردی جزیره دارد.
این هتل تا شهر تاریخی حریره نیز حدود چهار کیلومتر فاصله دارد. همه اتاق های جزیره از تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، روم سرویس، صندوق امانات، وای فای، مبلمان، سرویس فرنگی، تراس و مینی بار برخوردارند. از امکانات عمومی هتل می‌توان به: سالن بدن‌سازی، استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا اشاره کرد.
اتاق‌های هتل ویدا عبارت است از: اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، سوئیت یک خوابه سه نفره، اتاق دو تخته دریا.
تلفن هتل ویدا کیش: ۷۶۴۴۴۲۰۰۷۳

فاصله هتل ویدا کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا پلاژ بانوان نیز یک کیلومتر
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دامون ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی ۱۱ کیلومتر

هتل کوروش کیش


از دیگر مقصدهای اقامتی درجه‌یک جزیره که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌شود، هتل پنج ستاره کوروش کیش است این هتل نیز در میدان پردیس واقع شده و ساعت ورود به اتاق ساعت ۱۴ و ساعت تحویل اتاق نیز ۱۲ اعلام شده است. این هتل کار خود را در سال نود و هفت آغاز کرد. این اقامتگاه هتلی نوساز دارای حدود دویست واحد اقامتی و سوئیت در شانزده طبقه است.
هتل کوروش کیش در طی سال‌های اخیر خدماتی باکیفیت از طریق کارکنانی آموزش‌دیده ارائه کرده و توانسته است در مجموع حسن نظر مشتریان را جلب کند. هتل کوروش از سیستم انرژی خورشیدی برای تأمین انرژی بخش‌هایی از هتل بهره می‌گیرد و در فهرست هتل‌های سبز ایران‌زمین است.
اقامت کودکان زیر پنج سال در هتل کوروش رایگان است. این هتل دسترسی خوبی به بسیاری از نقاط دیدنی و پاساژهای شهر دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش فقط ده دقیقه است.
گفتنی است که فاصله این هتل تا بازار پردیس یک و دو چند صد متر است. همه اتاق‌های هتل کوروش کیش، دارای صبحانه، یخچال، تلویزیون، روم سرویس، مبلمان، مینی بار، سرویس فرنگی، حمام است و از خدمات هتل می‌توان به جکوزی، ماساژ، استخر سرپوشیده اشاره کرد.
اتاق های هتل کوروش عبارت‌اند از: اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته سمت دریا، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته دریا و سوئیت‌های سمت جزیره.
تلفن هتل کوروش کیش: ۷۶۴۴۴۶۷۷۰۱

فاصله هتل کوروش کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا پلاژ بانوان نیز ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین کیش ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دامون ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز کیش ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش ۱۰ کیلومتر
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

هتل سورینت مریم کیش


در فهرست ممتازترین و بهترین هتل های کیش، هتل مریم قرار داشته که قیمتی به نسبت کم‌تر از برخی مقاصد اقامتی مجلل جزیره دارد. هتل مریم کیش در ضلع جنوب شرقی میدان امیرکبیر واقع شده و ساعت ورود به اتاق ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ۱۲ اعلام شده است.
این هتل در فهرست هتل‌های شیک و مدرن چهار ستاره جزیره بوده و از سال هشتاد و دو به این‌سو به مهمانان این جزیره مرجانی خدمات‌رسانی می‌کند. هتل سورینت مریم کیش معماری منحصربه‌فردی دارد که الهام گرفته از معماری باروک است. این هتل پنجاه و پنج واحد اقامتی دارد و در سه طبقه بنا شده است. این هتل، اقامتگاهی لوکس بوده که نرخ اقامتی آن در فصول گرم سال نیز با تخفیف همراه است. خوب است بدانید که اقامت در هتل سورینت مریم کیش برای کودکان زیر پنج سال رایگان است.
این هتل ترنسفر فرودگاهی دارد و مکان خوبی برای دسترسی سریع به مناطق دیدنی و تجاری شهر است. فاصله هتل سورینت کیش تا فرودگاه بین‌المللی کیش فقط شش دقیقه است.
فاصله هتل مریم کیش تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۴ کیلومتر، بندرگاه کیش ۲ کیلومتر، کاریز کیش ۴ کیلومتر، کشتی یونانی ۱۰ کیلومتر، پارک آبی اوشن کیش ۶ کیلومتر، پارک دلفین ۴ کیلومتر، مرکز خرید دامون ۳ کیلومتر، پلاژ بانوان کیش ۲ کیلومتر، شهر تاریخی حریره ۴ کیلومتر و بازار پردیس اول و پردیس دوم نیز حدود نهصد متر است.
این هتل، سونا و جکوزی و استخر سرپوشیده ندارد، اما همه اتاق‌های آن مجهز به یخچال و تلویزیون و تهیه مطبوع و روم سرویس و مینی بار، اینترنت وای فای و صندوق امانات و البته مبلمانی شیک است.
با تهیه تور کیش سفرمارکت، سفری ارزان و بی‌دردسر را به این منطقه توریستی جنوب کشور، برای خود و خانواده و حتی کارکنان شرکت و سازمان خود تدارک ببینید.
تلفن هتل مریم کیش: ۷۶۴۴۴۶۷۵۱۱

فاصله هتل مریم کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بازار پردیس اول و پردیس دوم نیز حدود نهصد متر
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پلاژ بانوان کیش ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دامون ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاریز کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر تاریخی حریره ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی ۱۰ کیلومتر

هتل لیلیوم کیش


از دیگر هتل‌های درجه‌یک کیش که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌کنیم، هتل لیلیوم است، هتلی شیک با فضایی مدرن که در فهرست هتل‌های چهار ستاره جزیره مرجانی جای گرفته است و در میدان پردیس، بلوار رودکی قرار دارد. ساعت ورود به هتل لیلیوم کیش ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ اعلام شده است.
این اقامتگاه درجه‌یک جزیره، نوساز بوده و انتخاب خوبی برای کیش گردهایی است که قصد اقامتی مقرون به‌صرفه‌ را در هتلی ۵ ستاره دارند. ضلع شرقی هتل لیلیوم مشرق به دریا و ضلع غربی نیز مشرف‌به پارک بزرگ شهر است. بلوار رودکی که هتل در آن واقع شده است، دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی کیش دارد که از آن جمله می‌توان به شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی اشاره کرد.
اگر علاقه‌مند به دوچرخه‌سواری در کیش هستید، توصیه می‌کنیم حتماً مسیر ویژه دوچرخه‌سواری را در برنامه خود داشته باشید. فاصله هتل لیلیوم تا فرودگاه بین‌المللی کیش حدود ۴ کیلومتر است.
همه اتاق‌های هتل لیلیوم مشمول صبحانه بوده و دارای یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، روم سرویس، اینترنت وایرلس، مبلمان، سرویس فرنگی و مینی بار است. این هتل دارای سونا و جکوزی و استخر سرپوشیده نیست.
گفتنی است که همیشه نرخ اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و چهار تخته وی آی پی این هتل، نسبت به سایر هتل‌های کیش ارزان‌تر نیستند. لذا بهتر است همواره بخش رزرواسیون هتل سفرمارکت را برای اطلاع از رقابتی‌ترین قیمت‌ها مشاهده کنید.
تلفن هتل لیلیوم کیش: ۷۶۴۴۴۶۷۷۷۷

فاصله هتل لیلیوم کیش تا اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بازار پردیس ۱ و ۲ نیز کم‌تر از پانصد متر
فاصله هتل تا پلاژ بانوان کیش ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بندرگاه کیش ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دامون ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفین و پارک پرندگان کیش ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاریز کیش ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی اوشن کیش ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش ۱۰ کیلومتر
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش هتلی چهار ستاره است که در میدان امیرکبیر، بلوار دریا، روبروی بازار ونوس واقع شده و در فهرست هتل‌های درجه‌یک جزیره جای گرفته است. ساعت تحویل اتاق ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ساعت ۱۲ است. هتل فلامینگو دارای فضای سبزی دل‌انگیز و محیطی تمیز است و خدمات باکیفیتی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.
این هتل دویست اتاق را در پنج طبقه جا داده است و از مقصدهای اقامتی شیک جزیره به شمار می‌رود. اقامت کودکان زیر ۳ سال در هتل رایگان است. ناگفته نماند که این هتل فاصله اندکی هم با پاساژهای مطرح جزیره دارد.
فاصله هتل فلامینگو تا فرودگاه کیش ۴ کیلومتر، بندرگاه کیش ۲ کیلومتر، کاریز کیش ۴ کیلومتر، کشتی یونانی ۱۰ کیلومتر، پارک آبی اوشن کیش ۶ کیلومتر و پارک دلفین کیش نیز پنج کیلومتر است.
تلفن هتل فلامینگو کیش: ۷۶۴۴۴۲۴۱۳۰

فاصله هتل فلامینگو کیش با اماکن دیدنی نزدیک:
فاصله هتل تا بازار پردیس ۱ و پردیس ۲ کیش نیز کم‌تر نهصد متر
فاصله هتل تا پالاژ بانوان کیش ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دامون ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر تاریخی حریره ۴ کیلومتر
بهترین هتل های کیش را بشناسیم؛ از هتل داریوش تا هتل ترنج

آدرس برخی هتل‌های ۳ و ۴ ستاره کیش


- هتل ارم کیش: بلوار خیام – تلفن هتل ارم کیش: ۷۶۴۴۴۴۶۲۹۰
- هتل آریان کیش: میدان امیرکبیر جنب هتل مریم – تلفن هتل آریان کیش: ۷۶۴۴۴۶۷۳۵۰
- هتل آرامیس کیش: میدان پردیس خیابان رودکی – تلفن هتل آرامیس کیش: ۷۶۴۴۴۲۳۸۲۳
- هتل صدف کیش: میدان امیرکبیر ۰ تلفن هتل صدف کیش: ۷۶۴۴۴۲۰۵۹۰
- هتل پارمیدا کیش: خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات – تلفن هتل پارمیدا: ۷۶۴۴۴۶۷۶۸۰
- هتل جام جم کیش: میدان امیرکبیر، پشت دانشگاه شریف بلوار دریا ۰ تلفن هتل جام جم: ۷۶۴۴۴۲۱۸۸۹
- هتل سارا کیش: جنب بازار پردیسان خیابان رودکی – تلفن هتل سارا کیش: ۷۶۴۴۴۶۷۴۰۰
- هتل گاردنیا کیش: میدان امیرکبیر، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ – تلفن هتل گاردنیا: ۷۶۴۴۴۴۳۱۵۸
- هتل آرامش کیش: میدان ساحل، روبروی بازار زیتون – تلفن هتل آرامش: ۷۶۴۴۴۲۴۰۹۰
- هتل سان رایز کیش: روبروی بازار پردیس ۲ – تلفن هتل سان رایز کیش: ۷۶۴۴۴۶۷۵۰۳
- هتل پارسیان کیش: میدان ساحل، جنب مرکز تجاری روبروی تالار شهر – تلفن هتل پارسیان: ۷۶۴۴۴۲۴۹۹۳
- هتل گلدیس کیش: بلوار ایران، جنب اداره آب و برق – تلفن هتل گلدیس کیش: ۷۶۴۴۴۲۳۲۳۷
- هتل شایلی کیش: بلوار دریا، جنب هتل فلامینگو- تلفن هتل شایلی: ۷۶۴۴۴۲۳۴۱۱
- هتل آفتاب شرق کیش: میدان سعدی، خیابان میر مهنا ابتدای بلوار جاسک – تلفن هتل آفتاب شرق: ۷۶۴۴۴۳۴۱۰۰
- هتل ریان قائم کیش: بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون – تلفن هتل ریان قائم: ۷۶۴۴۴۲۴۴۱۰
- هتل تعطیلات کیش: بعد از بازار پردیس ۲، میدان سیری
- هتل گراند کیش: روبروی بازار ونوس، گراند هتل کیش – تلفن هتل گراند کیش: ۷۶۴۴۴۲۴۸۶۰
- هتل لوتوس کیش: میدان امیرکبیر روبروی پاساژ مروارید – تلفن هتل لوتوس کیش: ۷۶۴۴۴۲۱۲۳۹
- هتل گامبرون کیش: بلوار ساحل، خیابان لپ پرتو- تلفن هتل گامبرون: ۷۶۴۴۴۲۲۵۰۶۳
- هتل آبادگردان کیش: خیابان پروین اعتصامی – تلفن هتل آبادگران کیش: ۷۶۴۴۴۲۴۰۰۹
- هتل پارس نیک کیش: میدان امیرکبیر – تلفن هتل پارس نیک کیش: ۷۶۴۴۴۲۰۱۴۱
- هتل قانوس کیش: خیابان میر مهنا، ضلع جنوبی بازار پارس خلیج – تلفن هتل فانوس: ۷۶۴۴۴۳۰۲۰۰

مخاطب گرامی
اگر سابقه اقامت در این اقامتگاه‌های لوکس و درجه‌یک کیش را داشتید یا قصد اقامت در این گزینه‌های اقامتی را دارید، نظرات و سؤالات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید از خدماتی نظیر اجاره ویلا و سوئیت روزانه ساحلی در کیش سفرمارکت استفاده کنید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
لطفا لینک این گفتار را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید به اطلاع دوستان و همکاران به‌خصوص ایران‌گردان و علاقه‌مندان به کیش گردی قرار دهید و در گروه‌های خانوادگی در تلگرام و واتساپ نیز به اشتراک بگذارید.
با مجله گردشگری سفرمارکت هرروز در جریان جدیدترین و جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری و اقامتی ایران و اقصی نقاط جهان قرار خواهید گرفت. سفرمارکت را در اینستاگرام دنبال کنید تا از تخفیف‌های هیجان‌انگیز کمپین‌های سفرمارکت و جوایز ویژه مسابقات ماهانه سفرمارکت بهره‌مند شوید.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است