search
menu

هتل شایان کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شایان کیش
امکانات عمومی هتل شایان کیش
امکانات تفریحی هتل شایان کیش
انواع اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شایان کیش
رستوران هتل شایان کیش
فاصله هتل شایان کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل شایان کیش


هتل شایان کیش جزو ‌اولین هتل‌های ۵ ستاره‌ در جزیره زیبای کیش است. ساخت این هتل به سال ۱۳۵۴ برمی‌گردد که در نزدیکی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره کیش بناشده است. این هتل بی‌نظیر در سال ۱۳۹۰ موردبازسازی‌ قرارگرفته و دارای ۴ طبقه و ۱۹۱ اتاق و سوئیت است. هتل شایان به‌عنوان یکی از اولین اقامتگاه‌های لوکس محسوب می‌شود که از دیرباز تاکنون از مسافران و توریست‌های زیادی استقبال می‌کند، مسافرانی که در طول سال جزیره کیش را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند و با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما عازم کیش می‌شوند. هتل شایان دارای فضای مدرنی بوده و با امکانات لوکس و چشم‌اندازی بی‌نظیر از اسکله و خلیج‌فارس سفری رویایی و به‌یادماندنی برای مسافران خود خلق می‌کند.

امکانات عمومی هتل شایان کیش


لابی هتل شایان دارای ظرفیت ۵۰ نفری است که از مسافران استقبال می‌کنند. دو پارکینگ در این هتل دایر کرده‌اند که یک مورد به‌صورت روباز با ظرفیت ۳۰ خودرو و مورد دیگر به‌صورت سرپوشیده با ظرفیت ۱۰ خودرو است. اینترنت وای فای به‌صورت روزانه و رایگان در لابی ارائه می‌شود. آسانسور برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل دایر شده است. پذیرش در هتل شایان به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از مسافران استقبال می‌کنند. دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، مرکز خرید، اتاق چمدان، فتوکپی و فکس در لابی این هتل فراهم گردیده شده است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش می‌توانید از تاکسی‌سرویس این هتل بهره‌مند شوید. در میان مسافران ممکن است افرادی باشند که برای سفرهای کاری با رزرو تور کیش به این جزیره سفر ‌کنند، از امکانات اداری هتل شایان کیش می‌توان به اتاق جلسه و سالن کنفرانس اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این امکانات مسافران باید با قسمت پذیرش هماهنگ کنند.

امکانات تفریحی هتل شایان کیش


برای رفاه حال مسافران امکانات سرگرم‌کننده مانند میز بیلیارد، کافی‌نت، کلاب بازی کودکان و میز پینگ‌پنگ در محوطه هتل تعبیه‌شده است تا در ساعاتی که داخل هتل هستند،

انواع اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شایان کیش


اقامت در هتل شایان کیش یکی از تجربه‌های به‌یادماندنی برایتان خواهد بود، زیرا امکان تماشای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریای نیلگون خلیج‌فارس مقابل چشمانتان خواهد بود. واحدهای موجود در هتل شایان کیش عبارت‌اند از سوئیت ساحلی دو نفره، اتاق دو تخته جزیره، سوئيت ساحلی سه نفره، اتاق سه تخته دریا، دوبلکس چهار نفره جزیره، سوئیت چهار نفره معمولی جزیره، ویلا ساحلی دوخوابه چهار نفره، سوئيت رویال یک‌خوابه چهار نفره، سوئیت رویال دوخوابه شش نفره جزیره، سوئیت رویال دوبلکس دوخوابه نفره جزیره. از جمله امکاناتی که در اتاق‌های هتل شایان ارائه می‌شود عبارت‌اند از تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از یخچال، میز کار، سیستم سرمایشی، مبلمان، آب رایگان، کمد لباس، روم سرویس. توجه به داشته باشید که با اقامت در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان ارائه می‌شود ولی برای وعده‌های دیگر باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

رستوران هتل شایان کیش


رستوران این مجموعه با ظرفیت ۲۵۰ نفر آماده ارائه خدمات به مسافران است. صبحانه همه روز در هنگام صبح به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران هتل شایان کیش سرو می‌شود. همچنین مسافران می‌توانند برای صرف وعده‌های ناهار و شام و میان وعده به رستوران سرزده و با پرداخت هزینه مربوطه غذا سفارش دهند.

فاصله هتل شایان کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار دامون: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار سنتی کیش: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است