search
menu

هتل مارینا پارک کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مارینا پارک کیش
معرفی هتل مارینا پارک کیش
امکانات رفاهی هتل مارینا پارک کیش
گزینه های غذاخوری هتل مارینا پارک کیش
خدمات رفاهی هتل مارینا پارک کیش
واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک کیش
موقعیت مکانی هتل مارینا پارک کیش
اماکن نزدیک به هتل مارینا پارک کیش

درباره هتل مارینا پارک کیش


اگر تصور می‌کنید هتل‌های ممتاز و ۵ ستاره کشورمان از نظر کیفی یارای رقابت با هتل‌های لوکس و درجه‌یک کشورهای پیشرفته خارجی را ندارند، بد نیست در سفر آتی خود به جزیره کیش، سری به مجموعه اقامتی تفریحی مارینا پارک کیش بزنید و اتاقی برای خود در این اقامتگاه اشرافی رزرو کنید؛ خواهید دید که این هتل ۵ ستاره نه‌تنها هیچ کم و کاستی از هتل‌های خوش‌نام و نشان اروپایی ندارد، بلکه از نظر امکانات رفاهی، کیفیت خدمات‌رسانی و موقعیت مکانی، از برخی هتل‌های لوکس و اعیانی دنیا نیز پیشی گرفته است. کسب جوایز بین‌المللی و تندیس‌های مختلفی چون تندیس طلایی مدیریت کیفیت از کشور سوئیس و گواهینامه بهترین عملکرد مدیریت از کشور بلژیک خود گواهی بر این مدعاست که هتل مارینا پارک کیش چه در سطح داخلی و چه در سطح بین‌المللی، تاکنون در راستای دستیابی به شهرت و اعتباری جهانی و ارائه خدماتی بی‌نقص و استثنائی به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما کیش موفق عمل کرده است.

معرفی هتل مارینا پارک کیش


بیش از یک دهه سابقه درخشان در پذیرایی و خدمات‌رسانی به گردشگران، منزلت و اعتبار والایی به نام هتل مارینا پارک کیش بخشیده است؛ وجهه و نام نیکویی که به‌دشواری، طی سال‌ها سرویس‌دهی عالی و بی‌نقص به گردشگران حاصل شده است و اکنون در قالب بازخوردهایی مثبت در فضای مجازی به ثمر نشسته است. هتل مارینا پارک کیش (به انگلیسی: Marina Park Hotel Kish) کار خود را در سال ۱۳۹۰ و پس از بهره‌برداری در زمینی به مساحت ده هکتار آغاز کرد و طی مدت زمانی کوتاه، به موهبت قرار گرفتن در حدفاصل بین دو ساحل بسیار تماشایی و خیره‌کننده مرجانی، موردتوجه بسیاری از گردشگران و دوستداران طبیعت دل‌نواز مناطق ساحلی کشورمان قرار گرفت. امکانات بی‌شمار، طرح‌های اقامتی گوناگون، دکور و طراحی دل‌فریب واحدها و مناظر رؤیایی اطراف هتل، همگی در موفقیت هتل مارینا پارک کیش نقشی مؤثر را ایفا کردند تا این هتل را به جایگاه کنونی خود، یعنی اقامتگاهی پرطرفدار میان گردشگران و خریداران تور ارزان کیش مبدل سازند.

امکانات رفاهی هتل مارینا پارک کیش


بخش امکانات رفاهی ‌هتل مارینا پارک کیش چنان انبوه و پروپیمان است که چرایی انتخاب این هتل را به‌روشنی پاسخ می‌دهد. از استخر شنا، سونا و سالن‌های چندمنظوره برای برگزاری جلساتی اداری گرفته تا دیگر امکاناتی نظیر نمازخانه، فروشگاه و پارکینگ (با ظرفیت ۱۰۰ خودرو)، تمامی تجهیزاتی که برای تجربه اقامتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز بدان‌ها نیاز است، در محوطه این هتل گنجانده‌ شده است. به‌منظور سرگرم کردن مهمانان، کلوبی مختص بازی‌های‌ کامپیوتری و زمینی مخصوص بازی هیجان‌انگیز تنیس در محوطه هتل تعبیه شده است تا اوقات بیکاری گردشگران به بهترین نحو ممکن سپری گردد. وجود امکاناتی از قبیل: آسانسور، مرکز خرید، انبار نگهداری از باروبنه، کافی‌نت، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه خودپرداز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، همگی نوید اقامتی آسوده را به خریداران بلیط ارزان کیش می‌دهند. ناگفته نماند که باشگاه بدن‌سازی مجهزی نیز در محوطه هتل گنجانده شده است که با تجهیزات مدرن و پیشرفته خود، مهمانان را به انجام فعالیت‌های ورزشی ترغیب می‌سازد. بنابراین هیچ بهانه و توجیهی برای عدم انجام فعالیت‌های کالری‌سوز در طول اقامت در هتل مارینا پارک کیش وجود نخواهد داشت.

گزینه های غذاخوری هتل مارینا پارک کیش


افزون بر وجود کافی‌شاپی دنج و دل‌باز، رستوران بسیار باکیفیتی به نام لوتوس نیز در طبقه اول هتل قرارگرفته که از محیطی دل‌پسند و دوست‌داشتنی، مزین به تابلوهایی جذاب و هنری تشکیل‌ گردیده و قادر است ظرفیتی برابر با ۲۰۰ نفر را در فضای وسیع و باصفای خود جای دهد. ازآنجایی‌که غذای این رستوران به شکل بوفه و الا کارت سرو می‌گردد، دست مهمانان هتل برای انتخاب غذایی لذیذ باز بوده و قادرند در صورت عدم تمایل به صرف غذایی که در پیشخوان رستوران برای آن‌ها تدارک دیده‌شده، غذایی متفاوت و لذیذ را برای خود سفارش دهند و در اندک زمانی، آماده تحویل گیرند.

خدمات رفاهی هتل مارینا پارک کیش


نیروی انسانی هتل متشکل از کارکنان متعهد و مجربی است که در پذیرایی و خدمات‌رسانی به مهمانان به‌خوبی تسلط دارند و قادرند خدماتی رضایت‌بخش را به شکلی شایسته، آن‌طور که در شان و منزلت مهمانان گرامی هتل است، با خوش‌رویی و در کمال احترام به آن‌ها عرضه کنند. این خدمات، سرویس‌هایی مختلف و گوناگونی، از جمله خشک‌شویی، خانه‌داری، لباس‌شویی و ماساژ را شامل می‌شود. همچنین خدمات رفت‌وبرگشت فرودگاهی، دورنگار و فتوکپی، پذیرش شبانه‌روزی، باربری، کرایه تاکسی، تهیه بلیط هواپیما و.. در صورت درخواست میهمانان در این هتل انجام خواهد پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک کیش


طرح‌های اقامتی مختلفی در هتل مارینا پارک کیش پیش روی شماست: چه در پی اتاقی جمع‌وجور و یک‌تخته برای اقامتی کوتاه‌مدت باشید و چه سوئیتی لوکس و مجلل برای تعطیلاتی بلندمدت را در نظر داشته باشید، خواسته شما در این هتل برآورده خواهد شد. گفتنی است که دکور و طراحی واحدهای اقامتی هتل به شکلی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی اما ساده و مینیمال و دور از هرگونه تکلف، تجمل و رنگ و لعابی مفرط و اضافی طراحی‌ شده است تا نظم فکری و آرامش روانی مهمانان مختل نگردد. چیدمان اسباب و وسایل در واحدهای اقامتی به طریقی بوده است که انباشتگی و فشردگی فضای واحدها را در پی نداشته باشد و محدوده کافی برای سکونت افراد را در اختیارشان قرار دهد.

موقعیت مکانی هتل مارینا پارک کیش


گرچه هتل مارینا پارک کیش در مکانی با مناظری ناب و چشم‌اندازهایی فریبنده واقع شده است، از جاهای دیدنی کیش دور نبوده، در نزدیکی برخی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین اماکن تفریحی کیش نظیر پارک مرجان و باغ پرندگان قرار گرفته است. در حقیقت موقعیت مکانی مطلوب هتل مارینا پارک کیش در موفقیت این مکان در کسب دستاوردهایی ارزنده مزید بر علت شده و بر نظرات مثبت و تحسین‌آمیز مهمانان سابق هتل، صحه گذاشته است.

اماکن نزدیک به هتل مارینا پارک کیش


فاصله هتل تا حافظیه: ۸۰۳ متر
فاصله هتل تا پارک مرجان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار مرجان تا هتل مارینا پارک کیش: ۲ کیلومتر
پارک دلفینها تا هتل مارینا پارک کیش: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ پرندگان تا هتل مارینا پارک کیش: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار كيش مال تا هتل مارینا پارک کیش: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار پديده تا هتل مارینا پارک کیش: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا رويال مال تا هتل مارینا پارک کیش: ۱۰ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است