search
menu

معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

[ پنهان کردن ]
رستوران پدیده شاندیز کیش
رستوران پاشا کیش
رستوران رویال استار
رستوران دریایی میرمهنا
رستوران پایاب کیش
رستوران کوه نور کیش
رستوران خانه اسپاگتی کیش
رستوران دارچین کیش
رستوران کلبه درویش کیش
رستوران دریایی توتی فروتی
فود کورت سرزمین غذای کیش (فودلند کیش)
رستوران شاندیز صفدری کیش
رستوران هشتگ
رستوران سالود کیش
فودکورت دامون کیش
تجربه حضور در فضای خاص یک رستوران و صرف یک وعده غذایی لذیذ می‌تواند یکی از به یادماندنی‌ترین لحظات یک سفر باشد و بخشی از خاطرات خوش سفر به یک مقصد گردشگری خاص را برایتان رقم بزند. شاید به همین دلیل است که در اغلب شهرهای بزرگی که تردد گردشگران در آنها زیاد است شاهد وجود تعداد زیادی از رستوران‌هایی هستیم که در تلاش هستند تا علاوه بر ارائه بهترین کیفیت غذایی با ایجاد خلاقیت در طراحی فضا و نحوه سرو غذاها در جذب گردشگران بیشتر با یکدیگر رقابت کنند. با این وجود تعداد زیاد گزینه‌های خوب برای رستوران‌گردی می‌تواند برای گردشگرانی که به آن سفر می‌کنند گمراه‌کننده باشد و آنها را در انتخاب بهترین گزینه دچار تردید کند. زیرا معمولا در سفرهای چند روزه به دلیل محدودیت زمان امکان امتحان کردن تمامی رستوران‌های شهر وجود ندارد و از سوی دیگر این کار ممکن است منجر به از دست دادن هزینه گزاف و نارضایتی شدید و در نهایت خاطرات بد از رستوران گردی در حسن سفر شود.
از این رو داشتن لیستی از بهترین رستوران‌های یک شهر می‌تواند به گردشگر این امکان را بدهد تا از قبل بطور آگاهانه رستوران مناسبی را شناسایی کند و در زمان رسیدن به شهر برای یک تجربه دلچسب در شکم‌گردی به آنها مراجعه کند. بی‌شک جزیره کیش از آن شهرهای گردشگری است که همواره در لیست برنامه‌های ایرانگردی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد. پیشنهاد ما این است که اگر در اولین قدم با رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش برنامه‌ریزی سفر را شروع کرده‌اید تا انتهای مقاله حاضر را بخوانید. زیرا این بار قصد داریم بهترین رستوران‌های کیش را به شما معرفی کنیم تا اگر در آینده نزدیک راهی این جزیره زیبا و محبوب می‌شوید بهترین گزینه‌ها را در اختیار داشته باشید.
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

رستوران پدیده شاندیز کیش


اگر سفر به جزیره کیش را برای چندمین بار تجربه کرده باشید حتما نام رستوران پدیده شاندیز را به عنوان یکی از مجلل‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران‌های کیش شنیده‌اید. اما اگر تابحال به این جزیره زیبا سفر نکردید، مطالعه راهنمای سفر به کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران که پروژه ساخت آن کمتر از یک سال به طول انجامید در سال ۱۳۸۹ در محوطه‌ای به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع افتتاح شد. در این رستوران امکان میزبانی از حدود ۲۲۰۰ نفر بطور همزمان فراهم است. از جمله نکات حائز اهمیت درباره این رستوران طراحی نمای بیرونی ساختمان مرتفع ورودی آن است که به نقوش حیوانات با رنگ‌های زرد مزین شده‌است و جنبه نمادین دارد. مجسمه سرباز ایستاده که در قسمت درب ورودی رستوران قرار دارد نیز با الهام از دورازه شهر تاریخی زابل ساخته شده‌است.
در کل بکارگیری نقوش بطور سمبلیک است و یادآور شکوه و جلال دوران پادشاهی هخامنشیان است. این طراحی خلاقانه در کنار فضای مدرن و لوکس داخلی آن و همچنین کف شیشه‌ای رستوران باعث شده‌است تا این رستوران چهره یک برج تجاری فوق لوکس را به خود بگیرد. جالب است بدانید که یک سازه آهنی به شکل لنگر نیز در نزدیکی محوطه بیرونی رستوران قرار دارد که رکوردار گینس است. گذشته از جنبه‌های ظاهری، این رستوران محبوبیت اصلی خود را به واسطه سرویس‌دهی سریع و مطلوب و خدمات مکفی و تنوع غذاهای موجود بدست آورده‌است.
ساعت‌های کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۲۴
نشانی: استان هرمزگان، کیش، ابتدای جاده جهان نرسیده به میدان غروب
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

رستوران پاشا کیش


رستوران پاشا کیش یکی از رستوران‌های تازه تاسیس این جزیره تماشایی است که با توجه به ارائه امکانات مطلوب و سرویس‌دهی حرفه‌ای در زمره بهترین رستوران‌های منطقه قرار دارد. این رستوران در کنار فضای لوکس خود دارای فضایی با طراحی سنتی نیز هست که می‌تواند رضایت مشتریان با دو طیف از سلایق متفاوت را به راحتی بدست آورد. همگی امکاناتی که برای صرف یک وعده غذایی رویایی و لوکس به آنها نیاز است در این رستوران فراهم شده‌است تا در نهایت لبخند رضایت را بر لبان مراجعان بنشاند. این رستوران دارای یک ساختمان دو طبقه است که در طبقه ورودی آن فضای سنتی را شاهد هستیم و در طبقه فوقانی چیدمان به صورت لاکچری و مدرن است و چشم‌انداز دریا نیز به زیبایی فضای آن افزوده است. جالب است که بدانید سقف طبقه دوم رستوران از نوع متحرک بوده و در صورتی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد با کنار رفتن آن مشتریان می‌توانند از صرف غذای لذیذ خود در فضای روباز لذت ببرند. علاوه بر آن در حین صرف غذا نیز اجرای موسیقی بصورت زنده بسیار مسرت‌بخش ‌است. انواع غذاهای اصیل ایرانی در کیفیتی عالی طبخ شده‌اند که می‌توان آنها را به دلخواه از منوی رستوران انتخاب کرد.
ساعت‌های کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱:۳۰ بامداد
نشانی: استان هرمزگان، کیش، پشت بازار دیپلمات کیش

معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

رستوران رویال استار


اگر بخواهیم فهرستی از بهترین رستوران‌های کیش را نام ببریم بی‌شک رستوران رویال استار یکی از نام‌هایی است که در رده‌های بالای این لیست قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که علی‌رقم شهرت و محبوبیت زیادی که این رستوران دارد، اما سابقه فعالیت کاری آن به نسبت مابقی رستوران‌های برتر جزیره کمتر است. این رستوران در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده‌است و در شمار نوسازترین رستوران‌های کیش قرار می‌گیرد. فضای اصلی رستوران به دو بخش سرپوشیده و تراس روباز تقسیم می‌شود که روی هم رفته دارای ظرفیت پذیرایی از حدود ۱۵۰ نفر بطور همزمان در یک روز را دارد. بنابراین برای برگزاری مراسمات خاص نیز می‌توان از قبل میزهای آن را رزرو کرد. در منوی غذایی این رستوران می‌توان اسم اغلب غذاهای سنتی ایرانی و همچنین غذاهای فرنگی معروف را مشاهده کرد. افزون بر این در وعده‌های عصرانه و یا صبح نیز می‌توان غذاهای سبک و فست فودها را در این رستوران سفارش داد. گذشته از کیفیت مطلوب غذاهایی که در این رستوران طبخ می‌شوند، امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی و محوطه بازی نیز قابل توجه هستند. ناگفته نماند که اجرای موسیقی زنده نیز در بیشتر روزها برقرار است و فضای شادی به رستوران داده‌است.
ساعت‌های کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۲۴
نشانی: استان هرمزگان، کیش، بلوار صدف، خیابان کرمان، طبقه سوم مجتمع بساک
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

رستوران دریایی میرمهنا


غذاهای دریایی همواره طرفداران زیادی دارند اگر شما از جمله آنهایی هستید که به محض به دست گرفتن منوی رستوران به دنبال گزینه‌های غذای دریایی می‌گردید، بی‌شک در سفر به کیش رستوران دریایی میرمهنا یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای یک بار هم که شده باید برای صرف یک غذای دریایی دلچسب و لذیذ به آن مراجعه کنید. بعد از خرید از مراکز خرید کیش و یک پاساژگردی مفصل، رفتن به یک رستوران دریایی به شما پیشنهاد می‌شود. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های جزیره است که در قسمت شمال شرق کیش قرار دارد. در واقع یک کافه رستوران است که به دلیل کیفیت بالا در طبخ غذاهای دریایی شهرت فراوانی دارد. بعلاوه قرارگیری این رستوران در نزدیکی سواحل جزیره و برخورداری از چشم‌انداز دل‌انگیز دریا فضای فوق‌العاده‌ای بوجود آورده‌است تا مشتریان رستوران بتوانند در حین لذت بردن از تماشای مناظر اطراف به صرف وعده غذایی مشغول شوند. در کنار آن اجرای موزیک زنده در فضای رستوران نیز منجر به خلق محیطی شاد و سرزنده در آن شده‌است. گفتنی است مراجعان این رستوران می‌توانند در زمان انتظار برای آماده شدن غذای انتخابی خود از اینترنت رایگان و پر سرعت نیز بهرمند شوند. لازم به ذکر است که این رستوران در زمره رستوران‌های گران و تجملاتی جزیره قرار دارد که هزینه وعده‌های غذایی در این رستوران را نمی‌توان مقرون به صرفه ارزیابی کرد.
ساعت‌های کاری: همه روزه به جز جمعه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۱۷:۰۰ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۹:۳۰ تا ساعت ۲۴
نشانی: استان هرمزگان، کیش، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

رستوران پایاب کیش


اگر طرفدار رستوران‌های سنتی با طراحی دکوراسیون خاص هستید رستوران پایاب کیش از آن رستوران‌هایی است که می‌تواند مطابق با سلیقه شما باشد. این رستوران از جمله رستوران‌های درجه یک و ممتاز جزیره محسوب می‌شود که دارای یک محوطه بزرگ پذیرایی با ظرفتی در حدود ۳۰۰ نفر است که در بخشی از آن تخت‌های سنتی و پشتی‌های رنگارنگ چیده شده‌است و در بخشی دیگر نیز میز و صندلی‌های چوبی قرار گرفته‌است. نورپردازی خلاقانه‌ای در فضای رو باز رستوران بکار رفته‌است و شب‌ها انعکاس این نور در کنار مناظر درختی اطراف چشم‌انداز زیبایی به رستوران می‌دهد. افزون بر این همواره موسیقی دلنواز محلی بطور زنده در حال اجرا است. گفتنی است اینترنت وای فای، چای خانه سنتی دنج و محوطه بازی مخصوص کودکان نیز از امکانات جانبی این رستوران مطرح است. در کنار آن یک پارکینگ نسبتا بزرگ نیز برای پارک خودروهای مشتریان تعبیه شده‌است.
ساعت‌های کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷:۰۰ بعد از ظهر و همچنین از ساعت ۱۹:۳۰ تا ساعت ۲۴
نشانی: استان هرمزگان، کیش، میدان المپیک
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

رستوران کوه نور کیش


رستوران کوه نور کیش از آن رستوران‌هایی است که فضای خاص و متفاوتی که دارد آن را از دیگر رستوران‌های خوب جزیره متمایز می‌کند. ورودی این رستوران درست شبیه به دهانه یک غار است که وقتی داخل آن می‌شوید با منظره دیواره‌های یک غار قدیمی رو به رو می‌شوید که در مرکز آن میز و صندلی‌های پذیرایی چیدمان شده‌اند. مسلم است که صرف غذا در چنین محیط جالبی تجربه متفاوت و لذت بخشی خواهد بود. ناگفته نماند که در انتهای محوطه اصلی رستوران محوطه روبازی قرار دارد که مشتریان در صورت تمایل می‌توانند غذای خود را در آنها میل کنند. منوی این رستوران اکثر غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را در خود جای داده است و سرآشپز حرفه‌ای رستوران نیز غذاها را با کیفیت بالا و با استفاده از مواد غذایی تازه طبخ می‌کند.
ساعت های کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴
نشانی: استان هرمزگان، کیش، میدان امیر کبیر
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

رستوران خانه اسپاگتی کیش


اسپاگتی یک غذای ایتالیایی است که شباهت زیادی به ماکارانی دارد و از جمله غذاهای پر طرفدار محسوب می‌شود که با توجه به امکان تغییر چاشنی آن دارای تنوع زیادی است. اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص این غذای محبوب هستید حتما به رستوران خانه اسپاگتی کیش در هتل معروف پارمیس بروید چرا که این رستوران بطور تخصصی انواع مختلف این غذا را با بهترین کیفیت ممکن در فضایی مدرن و شیک به مشتریانش ارائه می‌کند. اگر بعد از تجربه تفریحات هیجان انگیز کیش، این چالش برای شما پیش آمد که به چه رستورانی بروید، خانه اسپاگتی یک انتخاب خوب است. اگر در نظر دارید در روزهای تعطیل و یا پر مسافر جزیره به این رستوران بروید بهتر است بدانید که ظرفیت کلی این رستوران تنها ۱۲۰ نفر است و در این ایام بهتر است از قبل میز رزرو کنید. همانطور که گفتیم و از اسم رستوران هم پیدا است منوی این رستوران به انواع پاستاها و اسپاگتی‌ها و برخی از غذاهای ایتالیایی معروف نظیر لازانیا و استیک‌های ایتالیایی اختصاص دارد که در کنار آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز قابل سفارش است. گفتنی است قیمت غذاهای این رستوران تقریبا اقتصادی تلقی می‌شود. اجرای موسیقی که برنامه‌ای مرسوم در اغلب رستوران‌های مطرح جزیره است در این رستوران نیز برقرار است و لذت صرف این غذا را در فضای آرامش‌بخش رستوران دوچندان کرده‌است.
نشانی: استان هرمزگان، کیش، میدان پردیس، طبقه منفی یک هتل پارمیس

رستوران دارچین کیش


اگرچه رستوران دارچین کیش در زمره رستوران‌های فوق لوکس و وسیع قرار ندارد اما به دلیل طبخ غذاهای اصیل ایرانی با بهترین کیفیت و با طعم و مزه لذیذ شهرت زیادی در میان ساکنان جزیره و همچنین مسافران همیشگی آن دارد. اگر شما هم به دنبال آن هستید که انواع کباب‌ها و خورست‌های ایرانی را با طعم و کیفیتی عالی در محیط تمیز و آرام میل کنید رستوران دارچین می‌تواند گزینه بسیار رضایت بخشی برای این منظور باشد. محبوبیت زیاد این رستوران باعث شده است تا تقریبا در تمام طول هفته شلوغ باشد، بنابراین اگر شانس این را نداشتید تا در زمان مراجعه خود غذا را در محیط گرم و صمیمانه این رستوران میل کنید، بهتر است بدانید که امکان سفارش غذا به صورت بیرون بر نیز فراهم است و می‌توانید در زمان کوتاهی غذای انتخابی خود را دریافت کنید. افزون بر این خوش‌اخلاقی و برخورد حرفه‌ای کارکنان رستوران نیز یکی از دلایل محبوبیت زیاد این رستوران است. از نظر قیمت نیز می توان این رستوران را در دسته رستوران‌های اقتصادی وارزان قیمت اما با کیفیت جزیره محسوب کرد.
ساعت‌های کاری: همه روزه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷ بعد از ظهر و همچنین از ساعت ۲۰:۳۰ تا ساعت ۱۲ شب
نشانی: استان هرمزگان، کیش، انتهای خیابان خلیج فارس، رو به روی آوای خلیج فارس
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

رستوران کلبه درویش کیش


رستوران کلبه درویش کیش از آن سفره‌خانه‌های دنج و سنتی است که خوردن غذای ایرانی در آن حال و هوای خاصی دارد. این رستوران که در منطقه غربی جزیره و در نزدیکی یکی از جاذبه‌های اصلی کیش به نام کشتی پرتقالی‌ها قرار گرفته‌است در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده‌است. در این رستوران یک سالن سرپوشیده و یک محوطه بیرونی را برای پذیرایی از مشتریان مهیا شده‌است و ظرفیت کلی آن در حدود ۵۰ نفر است. هر چند وسعت رستوران در مقایسه با رستوران‌های رده بالای جزیره بسیار کم است و امکانات آن نیز بسیار محدود است اما کیفیت خوب غذاها و سرویس‌دهی متناسب باعث قرارگیری نام این رستوران در میان بهترین رستوران‌های کیش شده‌است. در مجموع می‌توان گفت این رستوران گزینه مناسبی برای دوستداران غذاهای ایرانی و سنتی بشمار می‌رود. جالب است بدانید که ارائه خوراک‌های غیر گوشتی این رستوران را به یکی از گزینه‌های خوب برای گیاهخواران تبدیل کرده‌است.
ساعت‌های کاری: همه روزه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲:۳۰ بامداد
نشانی: استان هرمزگان، کیش، ساختمان ساحلی ۲، جاده جهان
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

رستوران دریایی توتی فروتی


بطور کلی در شهرهای جنوبی کشورمان به سبب نزدیکی آنها به دریا پخت غذاهای دریایی بسیار رواج دارد و معمولا این مناطق شیوه‌های طبخ مخصوص به خود را دارند که جزو خوشمزه‌ترین نمونه‌های غذاهای دریایی محسوب می‌شوند؛ در نتیجه یکی از غذاهای اصیل جنوبی را می‌توان انواع غذاهای دریایی دانست که هر گردشگری در سفر به این نقاط بهتر است یک بار طعم بی‌نظیر آنها را بچشد. رستوران دریایی توتی فروتی در زمره برترین رستوران‌های کیش قرار دارد که در منوی آن انواع غذاهای دریایی نظیر قلیه ماهی، خوراک میگو سوخاری و پلو ماهی قرار دارد و این غذاها را با طعمی بسیار لذیذ طبخ می‌کند. ناگفته نماند که در کنار این غذاها انواع فست فودها و غذاهای سنتی نیز قابل سفارش هستند. گذشته از کیفیت پخت و طعم غذاهای این رستوران، موقعیت مکانی، سرویس‌دهی مطلوب و طراحی دکوراسیون داخلی متناسب از جمله مزایای دیگر این رستوران معروف هستند. گفتنی است این رستوران در سال ۱۳۸۴ و در زمینی به مساحت تقریبی ۱۴۰۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز کرد. این رستوران که در نزدیکی یک اسکله قرار گرفته‌است عمدتا دارای دکوراسیون چوبی است و چشم‌انداز فوق العاده تماشایی را برای مشتریانش فراهم کرده‌است. علاوه بر آن سالن رستوران ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر بطور همزمان را دارد و از این رو برای صرف غذا بصورت دسته‌جمعی و در گروه‌های تعداد بالا در رستوران فراهم است. با این حال توصیه می‌کنیم به دلیل محبوبیت زیاد این رستوران و پر تردد بودن آن قبل از رفتن به آن به تعداد نفرات همراه خود میز رزرو کنید.
ساعت‌های کاری: همه روزه از ساعت ۱۶ بعد از ظهر تا ساعت ۴ صبح
نشانی: استان هرمزگان، کیش، انتهای بلوار دریا، مجاور اسکله بزرگ تفریحی
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

فود کورت سرزمین غذای کیش (فودلند کیش)


چند سالی است که با توسعه مجتمع‌های چند منظوره و مراکز خرید امروزی شاهد گسترش فودکورت‌ها نیز هستیم. در فودکورت‌ها به سبب قرارگیری تعدادی از رستوران‌ها بصورت یک مجموعه، معمولا می‌توان از گستر و تنوع غذایی بیشتری بهرمند شد و از این رو یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای یک شکم‌گردی جانانه را می‌توان فودکورت‌ها دانست. در جزیره رویایی کیش نیز فودکورت‌های بسیاری وجود دارد که گزینه مناسبی برای رستوران‌گردی هستند. از میان آنها فودکورت سرزمین غذا یا فودلند کیش یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین‌ها است که به سبب تنوع گسترده منو‌های غذایی و طراحی داخلی شیک و مدرن خود شهرت فراوانی در میان گردشگران و اهالی جزیره دارد. این مجموعه غذایی در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته‌است و از همین رو دارای چشم‌انداز دیدنی از دریا است و در مجموع دارای مساحتی بیش از ۲۰۰۰ متر مربع است که می‌تواند از تعداد ۴۰۰ نفر بطور همزمان پذیرایی کند. واقع شدن رستوران در ساحل خوب است اما باید به بهترین فصل مسافرت به کیش هم دقت کنید. گفتنی است در این مجموعه سه سالن مجزا با طراحی متفاوت قرار دارد که مشتریان می‌توانند برای صرف غذای خود بنا به سلیقه شخصی خود یکی از آنها را انتخاب کنند. اینترنت رایگان وای فای و یک پارکینگ اختصاصی نسبتا بزرگ نیز از دیگر امکانات این مجموعه بشمار می‌رود.
ساعت‌های کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بامداد
نشانی: استان هرمزگان، کیش، خیابان جهان، ضلع غربی بازار مرجان
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

رستوران شاندیز صفدری کیش


از مطرح‌ترین و مرغوب‌ترین رستوران‌های کیش می‌توان به رستوران شاندیز صفدری اشاره کرد که طی چند دهه فعالیت خود توانسته است طرفداران بسیاری در میان اهالی جزیره بدست آورد و در لیست پرترددترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌های جزیره قرار بگیرد. این رستوران در سال ۱۳۷۹ و توسط فردی به نام حاج علی صفدری که به گفته بسیاری پدر شیشلیک ایران است، احداث شده‌است. انواع غذاهای کبابی و همچنین خورشت‌های اصیل ایرانی در منوی این رستوران دیده می‌شوند که از بین آنها، کباب‌های شیشلیک در میان مشتریان محبوبیت خاصی دارند. تمامی غذاهای ارائه شده در این رستوران از مواد اولیه تازه و مرغوب درست شده‌اند و دارای کیفیت رضایت‌بخشی هستند. لازم به ذکر است که از نظر نرخ غذاها نمی‌توان این رستوران را در زمره رستوران‌های ارزان قیمت یا اقتصادی دانست اما کیفیت بالای غذاها کاملا قیمت‌ها را توجیه می‌کند. گفتنی است هنرمندان و افراد مشهور نیز همواره به این رستوران تردد دارند که منجر به شهرت بیش از پیش این رستوران شده‌است. علاوه بر آن فضای رستوران نیز بسیار مدرن و به روز طراحی شده‌است و گنجایش سالن غذاخوری آن نیز ۳۵۰ نفر است که این رستوران را به یک گزینه خوب برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های مختلف می‌کند. بعلاوه در این رستوران همواره بندها و گروه‌های معروف جزیره به اجرای موسیقی زنده و کنسرت‌های مختلف مشغول هستند و از این رو فضای بسیار شاد و سرزنده‌ای دارد.
ساعت‌های کاری: همه روزه ظهرها از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و شب‌ها از ساعت ۲۱ الی ۲۴
نشانی: استان هرمزگان، کیش، خیابان رودکی، میدان پردیس، هتل پنج ستاره آرامیس پلاس

رستوران هشتگ


باید قبول کرد که این روزها کمتر کسی را می‌شود پیدا کرد که طعم فست فودها را خوشمزه و وسوسه انگیز توصیف نکند و این غذاها علیرغم مضراتی که استفاده طولانی مدت و مکرر آنها بدنبال دارند از محبوبیت فراوانی در میان علاقمندان به رستوران‌گردی به ویژه از نسل جدید هستند. اگر شما هم در این دسته افراد قرار دارید و یا در سفر به کیش فرزندان دلبندتان را به همراه خود برده‌اید و مایلید آنها را به یک وعده فست فود با کیفیت و لذیذ دعوت کنید بهتر است بدانید که برای این منظور رستوران هشتگ از بهترین گزینه‌های انتخابی شما است. البته ناگفته نماند که در کنار فست فودها می‌توانید غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را هم سفارش دهید. در میان غذاهای سنتی انواع کباب‌ها و از میان فست فودها پیتزاها و برگرهای این رستوران از طعم و مزه کم‌نظیری برخوردارند که توصیه می‌کنیم اگر به این رستوران رفتید حتما آنها را در سفارشات خود بگنجانید. جالب است بدانید که فضای داخلی این رستوران که در مقایسه با رستوران‌های معروف جزیره نسبتا کوچک است و تنها گنجایش ۸۰ نفر را دارد، دارای یک زا متمایزترین طراحی‌ها است. در تمامی سالن غذاخوری رستوران می‌توان انواع علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین پلاک‌های تزیینی خودرو را مشاده کرد که منجر به ایجاد دکوراسیون داخلی بسیار جالب توجه و خاص شده‌است.
نشانی: استان هرمزگان، کیش، بلوار امیرکبیر، ساختمان هدیش
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

رستوران سالود کیش


رستوران سالود کیش از رستوران‌های تازه تاسیس جزیره است که علیرغم آنکه زمان زیادی از شروع فعالیتش نگذشته است می‌توان آن را در شمار مرغوب‌ترین رستوران‌های جزیره به حساب آورد. این رستوران در سال ۱۳۹۵ و در زمینی به مساحت تقریبی ۱۰۰۰ متر مربع احداث شد و سالن آن دارای گنجایش ۲۲۰ نفر است. این رستوران دارای یک فضای گرم و صمیمی برای پذیرایی از اهالی جزیره و همچنین مسافران است و انواع غذاهای سنتی، فرنگی و دریایی را برای مشتریانش به بهترین شیوه ممکن طبخ می‌کند. برای پخت غذاهای دریایی از صید روزانه استفاده می‌شود و همگی مواد اولیه بکار رفته در غذاها نیز از نوع سالم و تازه هستند و در نتیجه از نظر حفظ سلامت و طعم و مزه در سطح بالایی قرار دارند. لازم به ذکر است این رستوران دارای یک منوی کافی شاپ است که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های محبوب کافه را هم در کنار غذاهای خود سفارش دهید. برخورداری از چشم‌انداز دیدنی و اجرای موسیقی زنده برای مشتریان نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این رستوران محسوب می‌شود.
ساعت‌های کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۲۳:۳۰
نشانی: استان هرمزگان، کیش، جاده جهان، کنار کلبه هور
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

فودکورت دامون کیش


فودکورت دامون کیش یک انتخاب مناسب برای آن دسته از افرادی است که به دنبال تنوع غذایی در منو رستوران هستند و می‌خواهند علاوه بر غذاهای ایرانی از طعم غذاهای معروف بین المللی مانند غذاهای چینی، ترکی و ایتالیایی نیز لذت ببرند. این فودکورت از جمله کامل‌ترین و گسترده‌ترین مجموعه‌های غذایی در جزیره است که در طبقه دوم مجتمع خریدی با همین نام قرار گرفته‌است. اگرچه این مجموعه به دلیل محبوبیت و شهرت فراوانی که در میان گردشگران جزیره و اهالی منطقه دارد اغلب شلوغ و پر تردد است اما با این وجود این امر از کیفیت سرویس‌دهی و همچنین کیفیت طبخ غذاها چیزی کم نکرده‌است. گفتنی است در رستوران‌های این مجموعه می‌توان وعده غذایی صبحانه نیز سفارش داده شود. علاوه بر آن فضای سرسبز و طراحی زیبای سالن رستوران نیز بسیار با ظرافیت و با سلیقه انجام شده‌است که می‌تواند از ویژگی‌های خوب این مجموعه به حساب آید.
معرفی بهترین رستوران‌های کیش از نظر مردم

ساعت‌های کاری: همه روزه صبح‌ها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ظهر و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۳۰ تا ساعت ۲۳:۳۰
نشانی: استان هرمزگان، کیش، خیابان وصال، طبقه دوم مرکز خرید دامون
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است