search
menu

هتل پارمیس کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارمیس کیش
امکانات عمومی هتل پارمیس کیش
امکانات تفریحی هتل پارمیس کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارمیس کیش
رستوران هتل پارمیس کیش
فاصله هتل پارمیس کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارمیس کیش


هتل پارمیس کیش یکی از مجلل‌ترین هتل‌های بین‌المللی در جزیره زیبای کیش است که با فراهم کردن امکانات رفاهی موردنیاز در حد عالی پذیرای مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور و جهان است. لازم به ذکر است که این هتل ۵ ستاره بوده و ساختمان آن با طراحی مدرنی در سال ۱۳۸۵ افتتاح‌شده است، ساختمان این هتل زیبا دارای ۷ طبقه و ۱۶۸ اتاق مجزا است که در طول سال پذیرای مسافران زیادی می‌شود. مسافرانی که این جزیره را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند، با رزرو تور کیش سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. با توجه به اینکه محل قرارگیری هتل پارمیس در مرکز جزیره است، بنابراین به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تفریحی نزدیک است که این امر سبب می‌شود تا در میان همگان جزو هتل‌های پرطرفدار باشد. از جمله نزدیک‌ترین جاهای دیدنی جزیره کیش می‌توان به مراکز خرید پردیس ۱ و پردیس ۲ و پیست کارتینگ اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پارمیس کیش


کارکنان هتل پارمیس حرفه‌ای بوده و با برخورد مناسب و با خونگرمی همراه با ارائه بهترین امکانات رفاهی خاطره‌ای خوش برای مسافران رقم می‌زنند. تمامی توریست‌هایی که در هنگام سفر به این جزیره هتل پارمیس را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند، از کیفیت خدمات هتل پارمیس رضایت کامل داشته‌ و تمایل به انتخاب این هتل در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما دارند. پارکینگ این مجموعه نیز با ظرفیت ۲۴۰ خودرو در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. در لابی برای مسافران تلویزیون تعبیه‌شده است، همچنین مسافران می‌توانند از اینترنت وای فای به‌صورت رایگان و نامحدود استفاده کنند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است. علاوه بر این‌ها، فروشگاه برای خریدهای مسافران در لابی تعبیه‌شده است. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، خدمات و امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران در لابی وجود دارد و برای گشت‌وگذار نیز می‌توانید از خدمات تور و گردشگری بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین رایج در این هتل امکان بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی هتل پارمیس کیش


مسافران می‌توانند به‌صورت رایگان از امکانات تفریحی و سلامتی هتل پارمیس کیش مانند استخر، سونا و جکوزی استفاده کنند. همچنین برای رضایت هر چه بیشتر مسافران تجهیزات سرگرمی مانند میز بیلیارد و سالن بازی‌های کامپیوتری در مجموعه هتل عرضه می‌شود تا هم کودکان و نوجوانان و هم بزرگ‌سالان با این امکانات سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پارمیس کیش


برخی از اتا‌ق‌ها و سوئیت‌های هتل پارمیس رو به دریا قرار دارند و چشم‌انداز بی‌نظیری از خلیج‌فارس را می‌توانید در طول روز و شب تماشا کنید. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته پردیس، اتاق دوتخته رو به جزیره، اتاق سه تخته پردیس، اتاق سه تخته رو به جزیره و سوئیت دوخوابه چهارنفره. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از حمام اختصاصی، رخت‌آویز، روم سرویس، یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار.

رستوران هتل پارمیس کیش


صبحانه رایگان به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که در این هتل چندین رستوران به‌طور هم‌زمان فعالیت می‌کنند که مسافران می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی به یکی از این رستوران‌ها مراجعه نمایند. کافی‌شاپ هتل پارمیس نیز به‌عنوان بهترین گزینه برای صرف میان وعده است که انواع نوشیدنی‌های مختلف و آبمیوه‌های طبیعی را سرو می‌کند.

فاصله هتل پارمیس کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک هنگام: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار دامون: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک مرجان: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین کیش: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است