search
menu

هتل کوروش کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کوروش کیش
امکانات عمومی هتل کوروش کیش
امکانات تفریحی هتل کورش کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کوروش کیش
رستوران هتل کورش
فاصله هتل کوروش کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل کوروش کیش


هتل پنج ستاره کوروش در جزیره کیش یکی از به‌نام‌ترین هتل‌ها محسوب می‌شود. این هتل بی‌نظیر در میدان پردیس واقع‌شده و از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل کوروش دارای ۱۶ طبقه و ۱۹۸ باب اتاق است که همگی دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند. به دلیل پرطرفدار بودن جزیره کیش در میان ایرانی‌ها، حتی مسافران خارجی می‌توان گفت این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما خواهد بود، زیرا هم امکانات ارائه‌شده در درجه عالی هستند و هم اینکه به دلیل موقعیت قرارگیری خوب به ساحل خلیج‌فارس و چندین جاذبه دیدنی مانند برج ایفل کیش، پارک دلفین و پارک پرندگان کیش، اسکله بزرگ تفریحی و مراکز خرید مانند پردیس ۱ و ۲ دسترسی آسانی دارد. بهترین زمان سفر به کیش در فصل بهار است، همچنین لازم به ذکر است که این هتل دارای شاتل فرودگاهی رایگان بوده و مسافران با خیال می‌توانند از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشند.

امکانات عمومی هتل کوروش کیش


با اقامت در این هتل زیبا یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد. در هتل کوروش کارکنان کارآزموده بوده و همگی در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. لابی این مجموعه مجهز بوده و دارای ظرفیت ۱۰۰ نفر است. یکی از خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل اینترنت وای فای است که با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. آسانسور برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل تعبیه‌شده است. در لابی می‌توانید از اتاق چمدان، صندوق امانات و دستگاه واکس کفش بهره‌مند شوید. تاکسی‌سرویس موجود در لابی نیز برای گشت‌وگذار مسافران تعبیه‌شده است، همچنین می‌توانید با کرایه اتومبیل به جاهای مختلف جزیره بروید. خشک‌شویی نیز در لابی هتل کوروش دایر شده است. ممکن است برخی از مسافران به وسیله ماشین شخصی به این جزیره سفر کنند که در این صورت پارکینگ اختصاصی مجموعه با ظرفیت ۱۰ خودرو در اختیارشان قرار داده می‌شود.

امکانات تفریحی هتل کورش کیش


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به مجموعه آبی اشاره کرد که شامل سونا، جکوزی، استخر با سرسره‌های آبی است، همچنین سالن بدن‌سازی مجهزی در این هتل دایر گردیده شده است که تایم‌های بانوان و آقایان جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کوروش کیش


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوتخته دوبل استاندارد، اتاق دوتخته سمت دریا، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته رو به دریا، سوئیت یک خوابه دونفره رو به جزیره. منظور از اتاق‌های سمت دریا یعنی جهت اتاق‌ها رو به دریا است، وگرنه چشم‌اندازی رو به دریا ندارد. با اقامت در اتاق‌های این هتل وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در اختیار مسافران قرار داده می‌شود ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید هزینه پرداخت کنید. با توجه به قوانین رایج در این هتل ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است. برای گرمایش هتل از سیستم انرژی خورشیدی استفاده‌شده است. اتاق‌های موجود در این هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به دریا دارند که در هر ساعتی از تماشای دریا لذت خواهید برد. از جمله امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، مبلمان، آب رایگان، کمد لباس، حمام اختصاصی، چای‌ساز، رخت‌آویز، تلویزیون و تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام مجهز به دوش، وان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است و برای افراد بالای ۵ سال به‌طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل کورش


رستوران موجود در هتل کوروش کیش دارای ظرفیت ۷۰ نفری است و در زمان وعده‌های غذایی می‌توانید به این رستوران رفته و انواع غذاهای عربی، ایرانی و غذای فوری را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل کوروش کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ایفل کیش: ۶۵۰ متر
فاصله تا اسکله تفریحی کیش: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین کیش: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار سنتی کیش: ۸ کیلومتر
فاصله تا خانه ایران کیش: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

10
عالی
4
خوب
1
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
delara jahansoozan
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۵‌

هتل خوبى هست و سرويس خوبى داره اما غذاهاش مثل هتل ٤ ستاره است و ضعف ديگه سرويس آب و چاى هتل هست كه ديدم تو تور شما رفع شده
people_outlineزوج
todayمهر
محمدرضا زرین نصر
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۵‌

این هتل یک هتل تازه ساخته که این باعث میشه تا برای بهتر دیده شدن خودش امکانات خیلی خوبی رو ارائه بده. یک خوبیه دیگه اش هم اینه که به مراکز خرید خیلی نزدیکه
people_outlineدوستان
todayآبان
Farhad Aali
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱‌

یک هتل تازه ساز، که می‌تواند برای شما اقامت لذت‌بخشی را فراهم کند. این هتل دسترسی خوبی نیز به مراکز خرید در کیش دارد.
people_outlineدوستان
todayآبان
آرزو رضئی
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۴‌

فضای هتل تمیز و برخورد کارکنان عالی و صبحانه متنوع
people_outlineدوستان
todayاردیبهشت
مهرسا تعصب
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۰‌

هتل در موقعیت مکانی خوبی بود و دسترسي مطلوبی داشت. نوساز و بسیار تمیز بود. لابي شیک و خوبی داشت و دارای امکانات خوبی از جمله استخر بود. صبحانه هتل بسیار خوب و از تنوع بالایی برخوردار بود. در بعضی موارد نقصهای کوچکی هم دیده می‌شدکه امیدوارم آنها هم برطرف شود. برخورد کارکنان عالی بود و درکل اقامت بسیار خوبی را در این هتل تجربه کردیم.
people_outlineدوستان
todayشهریور
Afsane H
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۳‌

هتل نوساز و تمیزی هست و دسترسی خوبی به مراکز خرید و رستورانها داره، از این نظر خیلی خوب بود. کیفیت صبحانه و روم سرویس هم در حد مناسب و قابل قبولی بود. در مجموع این هتل را برای خانواده ها پیشنهاد میکنم.
people_outlineخانواده (فرزند نوجوان)
todayبهمن
narges elahi
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰‌

دسترسی راحت به همه جا
people_outlineدوستان
todayتیر
Amir Morshedzadeh
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۹‌

تجربه بسیار خوبی بود پیشنهاد میکنم به کسانی میخوان به کیش سفر کنن. دسترسی خوبی هم به شهر داره.با توجه به کلاس و امکانات هتل قیمت مناسبی داره به نظر من
people_outlineدوستان
todayشهریور
زهرا دیوان
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۵‌

امکانات هتل از نظر من در حد بسیار ایده آلی بود و پرسنل این هتل رفتار بسیار مناسبی با مهمانان داشتن. فاصله هتل تا تفریحات دیدنی کیش هم قابل قبول بود و من سفر خیلی خوبی رو با دوستانم توی این هتل تجربه کردم.
people_outlineدوستان
todayشهریور
Behnam Moradian
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۵‌

در مجموع به عنوان یک هتل نوساز خوب بود و امکانات و تجهیزات نسبتا نو آن کیفیت مناسب و خوبی داشت.
people_outlineتنها
todayمهر
mohammad arjmandi
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۱‌

هتل خوبی بود و موقعیت مکانی خوبی هم داشت، فقط کاش هتل های ایرانی روی فضای سبز بیشتر کار میکردند. غذای هتل خوب بود و برخورد پرسنل همونطور که از یه هتل 5 ستاره انتظار میره خوب بود. فاصله اش تا اسکله هم زیاد نیست و اگه مثل من حوصله پیاده روی دارین میتونین تا اونجا قدم بزنین. البته تو شهریور فقط شبا میشه پیاده تا اونجا رفت چون خیلی گرمه.
people_outlineدوستان
todayشهریور
tak geraphic
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۲‌

هتل بسیار خوبی بود. در ابتدای ورود با برخورد بسیار عالی پرسنل هتل مواجه شدیم که این به نظر من خیلی تاثیر مثبت داره. بعد از بررسی رزرو ، اتاقمونو تحویل دادن و اتاق چه از نظر دیزاین و چه نظافت بسیار عالی بود و انتظار مارو از یه هتل 5 ستاره برآورده کرد. در ضمن صبحانه خوب و مفصلی هم سرو میکنن. پیشنهاد میکنم شمام این هتل رو انتخاب کنید.
people_outlineزوج
todayمهر
غزاله یزدان پرست
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۰‌

دی 97 به همراه همسرم به این هتل رفتیم همه چی عالی بود هم خدمات هتل هم برخورد پرسنل هتل. از اونجایی که هتل تازه تاسیس است اتاق‌ها بسیار تمیز و مجهز به امکانات رفاهی خوبی بود. همچنین دسترسی هتل به ساحل خلیج فارس و مرکز خرید بسیار مناسب است.
people_outlineزوج
todayدی
ali roostaei
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۷‌

سرویس رفت و برگشت فرودگاه رایگان بود و خیلی راحت به هتل رسیدیم. صبحانه هتل بی نظیر بود و برخورد پرسنل هم خیلی محترمانه بود. در مجموع، انتظار این همه سرویس خوب را نداشتم و در سفر های بعدی به کیش، حتما اینجا را برای اقامت انتخاب میکنم
people_outlineخانواده (فرزند خردسال)
todayشهریور
nahal yazdani
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۵‌

برخورد پرسنل عالی بود پیشنهاد میکنم حتما حتما تا افشون تمام نشده برین یک بار ،مخصوصا که توی این گرونی واقعا می ارزه اونم هتل 5 ستاره
people_outlineدوستان
todayشهریور