search
menu

هتل شایگان کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شایگان کیش
امکانات عمومی هتل شایگان کیش
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شایگان کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل شایگان کیش


هتل پنج ستاره شایگان یکی از هتل‌های شیک و مشهور در جزیره زیبای کیش است که در بهترین نقطه از این جزیره بی‌نظیر واقع‌شده و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی و مراکز خرید دارد. برخی از جاهای دیدنی مشهور و نزدیک به این هتل عبارت‌اند از ساحل خلیج‌فارس، اسکله بزرگ تفریحی کیش و مراکز خرید مانند پردیس ۱ و ۲، پانیذ و رویال مال. در این هتل زیبا امکانات متنوع برای مهمانان ایرانی و خارجی ارائه می‌شوند، تنها کافی است نسبت به خرید بلیط هواپیمای کیش و رزرو این هتل اقدام کنید و سفری بی‌نظیر برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. هتل شایگان در سال ۱۳۸۲ افتتاح‌شده و در سال ۱۳۹۶ نیز موردبازسازی قرارگرفته است. این هتل دارای ۴ طبقه و ۱۳۴ واحد اقامتی به صورت اتاق‌های مجهز و سوئیت‌های رویال است که همگی دارای جکوزی بوده و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا و جزیره دارند.

امکانات عمومی هتل شایگان کیش


در سراسر نقاط هتل شایگان دسترسی به اینترنت وای فای رایگان وجود دارد. بخشی از این هتل مربوط به سالن‌های متنوعی مانند سالن اجتماعات و همایش است و مسافرانی که به قصد تجارت عازم جزیره کیش می‌شوند، با انتخاب این هتل می‌توانند جلساتشان را با امکانات صوتی و تصویری عالی برگزار کنند. هتل شایگان دارای یک مرکز تجاری است که نیازهای مسافران را تأمین می‌کند، همچنین بخشی از هتل نیز به عکاس‌خانه اختصاص دارد که می‌توانید عکس یادگاری بگیرید. لابی هتل شایگان کیش با ظرفیت ۷۰ نفر دارای مبلمان، محل نشیمن و میز بوده و موسیقی زنده در آن نواخته می‌شود. مهمانان برای درخواست انواع خدمات مانند اتو، خشک‌شویی، فکس، پرینت، فتوکپی، خدمات باربری، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات برای معلولین می‌توانند از پذیرش این هتل کمک بگیرند که پرسنل مجرب به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و راهنمایی‌های لازم هستند. تمامی پرسنل در این هتل خوش‌برخورد بوده و همگی به زبان انگلیسی تسلط دارند. همچنین تاکسی‌سرویس نیز به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد و مسافران برای بازدید از جاهای دیدنی می‌توانند به بخش مربوطه مراجعه کنند. همچنین سالن آرایشی و زیبایی در لابی هتل دایر شده‌است تا مسافران در صورت نیاز به این قسمت مراجعه کنند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل شایگان کیش امکانات رفاهی و تفریحی خوبی برای تجربه اقامتی به‌یادماندنی ارائه می‌شوند، مانند استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی مجهز و مرکز سلامتی. این بخش شامل سونای خشک، جکوزی همراه با ماساژ، حمام سنتی و سونای بخار است. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند خودشان را به ماساژی بی‌نظیر میهمان کنند و به آرامش برسند. سایر امکانات تفریحی این هتل کلوب سرگرمی است که در طبقه زیر همکف قرار دارد و این کلوب شامل سالن بیلیارد، اسنوکر، فوتبال دستی، بازی‌های ویدئویی کامپیوتری، کافی‌نت، سالن بازی برای کودکان و اتاق تلویزیون است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در هتل شایگان کیش دارای طراحی زیبایی هستند و چیدمان اتاق‌ها به سبک مدرن است. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئيت یک خوابه چهار تخته. همه واحدها بسیار راحت بوده و همگی شامل امکانات رفاهی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آباژور، کمد لباس، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، تختخواب‌های استاندارد، چای‌ساز و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. اگر در حین سفر به همراه خود وسایل گران‌قیمت داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید این وسایل را در صندوق امانات موجود در داخل اتاقتان قرار دهید. برخی از اتاق‌ها نیز منظره زیبایی رو به دریا دارند.

رستوران هتل


در هتل شایگان مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها دایر شده است. رستوران فود کلاب در طبقه اول قرار دارد و با ظرفیت ۲۸۰ نفر انواع غذاهای لذت‌بخش ایرانی، فرنگی، دریایی و گریل سرو می‌کنند، همچنین این رستوران دارای روم سرویس ۲۴ ساعته است. چایخانه سنتی به نام باغ گاردن در هتل شایگان وجود دارد که در محیط دل‌نشین انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند آبگوشت، آش و کباب سرو می‌کنند. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید. یکی دیگر از کافه‌های این هتل به سرو انواع نوشیدنی، کیک و دسر می‌پردازد. این کافی‌شاپ لانژ نام داشته و در لابی قرار دارد. کافی‌شاپ دیگر نیز تراس نام دارد و در طبقه چهارم آماده میزبانی از میهمانان هتل است.

فاصله هتل شایگان کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ پرندگان: ۷ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۷ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار سنتی کیش: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است