search
menu

هتل پانوراما کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پانوراما کیش
امکانات عمومی هتل پانوراما کیش
امکانات تفریحی هتل پانوراما کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پانوراما کیش
رستوران هتل پانوراما کیش
فاصله هتل پانوراما کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پانوراما کیش


هتل پانوراما کیش از هتل‌های ۵ ستاره مشهور در جزیره کیش است. این هتل بی‌نظیر و منحصربه‌فرد جزو پر رفت و آمدترین اقامتگاه‌های جنوب کشور به حساب می‌آید و بهترین‌ها را برای مهمانان خود رقم‌زده و اقامتی رویایی و به‌یادماندنی برایشان به ارمغان می‌آورد. این هتل که در سال ۱۳۹۸ افتتاح‌شده، به‌نوعی می‌توان گفت یکی از هتل‌های تازه تأسیس این منطقه است و به دلیل دارا بودن محیطی فوق‌العاده و مدرن برای میزبانی و مهمان‌نوازی یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود تا مسافران با پرواز تهران به کیش عازم این جزیره شده و هتل پانوراما را رزرو کنند. ساختمان این هتل ۱۵ طبقه بوده و به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل در منطقه مرتفع و چشم‌نواز توجه هر بیننده‌ای را به‌سوی خود جلب می‌کند، بسیاری از مسافران از میان هتل‌های کیش علاقه زیادی به رزرو هتل پانوراما دارند، مطمئناً از این انتخابشان پشیمان نخواهند شد. به دلیل موقعیت مکانی فوق‌العاده هتل پانوراما کیش تجربه‌ شگفت‌انگیزی از سفر را در منطقه جنوبی کشور تجربه خواهید کرد. اینجا جزو هتل‌هایی است که با توجه به جدید و مدرن بودن، امکانات و خدمات بی‌نظیری در جهت تأمین رفاه مسافران فراهم گردیده شده است. همچنین به چندین مرکز خرید مانند سارینا، زیتون، دامون و مریم دسترسی آسانی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل پانوراما کیش


از اصلی‌ترین امکانات این هتل قبل از هر چیز می‌توان به پارکینگ آن اشاره کرد که دارای ظرفیت ۶۰ خودرو است. لابی این مجموعه دارای ظرفیت ۱۰۰ نفری بوده و با اقامت در این هتل می‌توانید در لابی از آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی و آتلیه بهره‌مند شوید. سایر امکانات هتل پانوراما کیش عبارت‌اند از پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، خدمات باربری، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودک و نظافت روزانه. اینترنت وای فای رایگان نیز به‌صورت نامحدود در لابی این هتل ارائه می‌شود. همچنین خدمات لازم برای راحتی و آسایش افراد معلول نیز توسط کارکنان حرفه‌ای هتل پانوراما کیش ارائه می‌شوند و امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل پانوراما کیش


نکته جالب‌توجه در این هتل شیک وجود استخر است که به‌صورت سرپوشیده دایر گردیده شده و برای رفع خستگی یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که سونا و جکوزی هتل پانوراما کیش طرفداران زیادی داشته و جسم و روح مهمانان را زنده می‌کند. پس با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت و رزرو این هتل بی‌نظیر خودتان و خانواده‌تان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پانوراما کیش


در این هتل زیبا ۲۶۷ باب اتاق وجود دارد. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دوبل لوکس، اتاق دو تخته توئین رویال و اتاق سه تخته، اتاق چهار نفره لوکس. کافی است شما یکی از اتاق‌ها و سوئیت‌های بی‌نظیر هتل پانوراما کیش را انتخاب کنید، سپس از تماشای مناظر و چشم‌اندازهای خارق‌العاده لذت خواهید برد. هیچ‌یک از اتاق‌ها در این هتل ظرفیت اضافی ندارند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، مبل، میزتحریر، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی اشاره کرد. بی‌شک، با اقامت در این هتل خودتان نیز متوجه همه این‌ها خواهید شد.

رستوران هتل پانوراما کیش


رستوران هتل پانوراما کیش با ظرفیت ۲۰۰ نفر از امکانات پرطرفدار این هتل به شمار می‌رود که همراه با کافی‌شاپ بهترین و لذیذترین غذاها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان سرو می‌کنند. البته ناگفته نماند که سرویس صبحانه به‌صورت روزانه در این هتل به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود.

فاصله هتل پانوراما کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک هنگام: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار سنتی کیش: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است