search
menu

هتل داریوش کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل داریوش کیش
امکانات عمومی هتل داریوش کیش
امکانات تفریحی هتل داریوش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل داریوش
فاصله هتل داریوش کیش تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل داریوش کیش


هتل داریوش کیش یکی از لوکس ترین هتل های ایران و پرآوازه‌ترین هتل‌های پنج ستاره در جزیره کیش به شمار می‌رود و سالانه از مسافران ایرانی و خارجی زیادی میزبانی می‌کند. هتل داریوش به‌عنوان تنها هتل با نمادهای باستانی کشورمان یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره کیش محسوب می‌شود که در سال ۱۳۸۲ ساخته‌شده و از معماری بی‌نظیر ایرانی استفاده‌شده است. این معماری نشان‌دهنده نماد تاریخی کشور است، بنابراین مطمئن باشید با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد، زیرا آن دسته از مسافرانی که برای اقامتشان هتل‌های دیگر را انتخاب می‌کنند، بازدید از هتل داریوش را در برنامه‌های خود می‌گنجانند. ساختمان هتل داریوش کیش با الهام از تخت جمشید ساخته‌شده و تمامی امکانات رفاهی مناسب برای داشتن اقامتی بی‌نظیر و سفری بی‌نظیر در این هتل تعبیه‌شده است، همین امر سبب می‌شود تا با اقامت در این هتل سفری متفاوت و به‌یادماندنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید و حس آرامش را دریافت کنید. علاوه بر موارد ذکرشده، به دلیل نزدیکی هتل داریوش به ساحل شرقی جزیره کیش دسترسی به مراکز خرید و چندین جای دیدنی مانند شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و پارک هنگام آسان است و بازدید از این جاهای دیدنی کیش به همه گردشگران توصیه می‌شود.

امکانات عمومی هتل داریوش کیش


از امکانات عمومی ارائه‌شده در هتل داریوش کیش می‌توان به لابی این مجموعه اشاره کرد که دارای ظرفیت ۴۰ نفری است و از جمله خدمات ارائه‌شده در لابی می‌توان به تاکسی‌سرویس، خشک‌شویی با هزینه مجزا، دستگاه واکس کفش، آسانسور، اتاق چمدان و کافی‌شاپ اشاره کرد. برای آن دسته از مسافرانی که به سفر با ماشین شخصی علاقه دارند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته‌شده است و با ظرفیت ۱۲ خودرو در اختیار این مسافران قرار داده می‌شود.

امکانات تفریحی هتل داریوش


از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر روباز و اختصاصی اشاره کرد، همچنین چندین زمین ورزشی در محوطه هتل تعبیه‌شده‌اند. برای بازدید نیز می‌توانید به باغ پرندگان یا کشتی تفریحی رفته و از ورزش‌های آبی بهره‌مند شوید. اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه نیز در هتل داریوش واقع‌شده است که از نقاط مختلف جهان برای بازدید از این آکواریوم عازم جزیره کیش می‌شوند. زمین اختصاصی برای پینت بال و تنیس، سالن بدن‌سازی، غواصی اختصاصی و قایق‌سواری در دریاچه جزو سایر سرگرمی‌های هتل داریوش هستند که همگی در جذب مسافر و توریست نقش بسزایی دارند، شما نیز با تهیه بلیط چارتر کیش خودتان را برای رویایی‌ترین سفر در کنار خلیج‌فارس آماده کنید. همچنین پلاژ آقایان و بانوان نیز حدوداً ۳ دقیقه فاصله دارد که از طریق اتومبیل می‌توانید این مسافت را طی کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل داریوش


هتل داریوش کیش شامل اتاق و سوئیت و آپارتمان‌های مجهز است و هریک از واحدهای اقامتی موجود در این هتل چشم‌انداز خوبی رو به جزیره و آب‌های خلیج‌فارس دارند. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها عبارت‌اند از اتاق دوتخته کابانا در محوطه باغ رو به دریا، سوئیت دو نفره آتوسا و استودیو لوکس رو به باغ و رو به دریا، سوئیت رویال لوکس چهارنفره رو به باغ و رو به دریا. یکی از نکات قابل‌توجه در رابطه با اتاق‌های کابانا این است که این اتاق‌ها در فاصله ۵ دقیقه‌ای از ساختمان اصلی قرار دارند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به مبلمان، یخچال، آب رایگان، رخت‌آویز، چای‌ساز، روم سرویس، میز کار، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، صندوق امانات، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش، وان و غیره اشاره کرد.

فاصله هتل داریوش کیش تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آبشار: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا پلاژ آقایان: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک هنگام: ۱.۲ کلیومتر
فاصله تا بازار پردیش ۲: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان پردیس: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

2
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
محمد ارجمندی
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۱‌

هتل خوبیه. به نظرم ارزش امتحان کردن داره.
people_outlineدوستان
todayاردیبهشت
Maysam Keihani
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۱‌

بسیار عالی بود و اگه این هتل رو بگیری دیگه از هتل بیرون نمیای مگر اینکه بخوای سوغاتی بخری و یا خرید داشته باشی غذاهای هتل هم عالی بود و به نظر من بهترین مکان برای یه استراحت با شکوه هست
people_outlineخانواده (فرزند نوجوان)
todayآذر