search
menu

هتل ترنج کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ترنج کیش
واحدهای اقامتی هتل ترنج و امکانات آن‌ها
رستوران هتل ترنج کیش
امکانات رفاهی هتل ترنج کیش
موقعیت مکانی هتل ترنج کیش
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ترنج کیش

درباره هتل ترنج کیش


هتل ترنج کیش یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های خاورمیانه و یا حتی جهان و از گران ترین و لوکس ترین هتل های ایران است که در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس احداث شده است؛ هتلی دریایی و استثنائی که مشابه آن را تنها در جزایر مالدیو و یا سواحل دریای کارائیب می‌توان مشاهده کرد. ساخت چنین بنایی ممکن است این نگرانی را به دنبال داشته باشد که اکوسیستم منطقه و محیط‌زیست را تحت تأثیر قرار دهد، اما تمامی مراحل احداث هتل ترنج کیش منطبق بر آخرین استاندارد‌های جهانی بوده و هیچ آسیبی به اکوسیستم ناحیه وارد نکرده است. بدعت، ابتکار و خلاقیت در طراحی هتل Toranj Hotel موجب شده است که این اقامتگاه تماشایی و بی‌همتا خود به جاذبه‌ای دیدنی و دلیلی برای خرید بلیط هواپیما کیش برای بسیاری از دوستداران مناظر رؤیایی و ساحلی مبدل گردد.

واحدهای اقامتی هتل ترنج و امکانات آن‌ها


هتل ترنج کیش در دو فاز مجزا قرار دارد که فاز اول آن بر روی آب و فاز دوم آن در مجاورت ساحل در دست احداث است. این هتل دارای ۱۰۰ اتاق و سوئیت مجلل است که چشم‌اندازی فوق‌العاده از خلیج‌فارس را در معرض دید مهمانان قرار می‌دهد. واحدهای این هتل از کف شیشه‌ای و بالکنی اختصاصی تشکیل گردیده‌اند و در ابعادی ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متری و در طرح‌های متنوع وی آی پی، یک خوابه رویال و سوئیت‌هایی فلت به مسافران عرضه می‌گردند. تمامی واحدهای اقامتی هتل ترنج کیش به سبک و سیاقی بسیار شیک و مدرن، مشابه معماری داخلی لوکس‌ترین هتل‌های جهان طراحی گردیده و با انواع و اقسام اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، کمد لباس، رخت‌آویز، مبلمانی شیک، تختخواب‌هایی نرم و راحت، آباژور و دراور به زیبایی چیدمان شده‌اند.

رستوران هتل ترنج کیش


صبحانه هرروز صبح در هتل ترنج به‌صورت بوفه سرو می‌شود و مهمانان این هتل برای صرف سایر وعده‌های غذایی هم نیازی نیست از محوطه هتل خارج شوند، چراکه چندین رستوران مختلف و کافی‌شاپی ساحلی در این مجموعه بزرگ مشغول فعالیت هستند و انواع غذاهای محلی، فرنگی و دریایی را به خریداران تور کیش عرضه می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل ترنج کیش


هیجان اقامت در دل دریا، لذتی است که در کمتر نقطه‌ای از دنیا می‌توان آن را تجربه کرد و هتل ترنج کیش گزینه‌ای ایده‌آل برای گذراندن تعطیلاتی رؤیایی به شمار می‌رود که با فراهم ساختن تمامی امکانات رفاهی ممکن، پذیرای مسافرانی است که جزیره کیش را به‌عنوان مقصدی مناسب برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند. مهمانان هتل می‌توانند علاوه بر سوزاندن کالری در سالن ورزشی، از امکانات سرگرم‌کننده دیگری مانند فوتبال دستی، بیلیارد و همچنین بازی ایر هاکی بهره‌مند گردند. ترانسفور مسافران از فرودگاه به سمت هتل به‌صورت رایگان انجام می‌شود و افراد می‌بایستی از ۲۴ ساعت قبل از ورود، هماهنگی‌های لازم را با پذیرش هتل ترنج انجام داده باشند. لازم به یادآوری است که ترانسفور فرودگاهی از ساعت ۱۲ الی ۶ صبح امکان‌پذیر نیست.

موقعیت مکانی هتل ترنج کیش


هتل ترنج کیش در شمال غربی این جزیره تماشایی، در منطقه‌ای بسیار زیبا و بکر با اکوسیستمی طبیعی واقع شده و در نزدیکی برخی از اماکن تفریحی و تجاری و جاهای دیدنی کیش نظیر اسکله تفریحی، بولینگ مریم، پارک هنگام، سینما لبخند و بازارهای دامون دریای ۱ و ۲ قرار گرفته است.
در آخر باید گفت که به دلیل ترس از وقوع طوفان و پدیده جزر و مد، گذراندن شبی در هتلی واقع در دل دریا ممکن است برای برخی گردشگران و خریداران بلیط هواپیما کیش اندکی ترسناک به نظر برسد، اما احداث یک موج‌شکن طبیعی در مجاورت هتل باعث شده است که چنین خطراتی هیچ‌گاه تهدید جانی برای هیچ مسافری در هتل ترنج کیش نداشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ترنج کیش


فاصله هتل ترنج کیش تا کارتینگ: ۷۸۶ متر
فاصله تا گذر هنرمندان: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا بازار دامون دریای ۲: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک هنگام: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۵٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

1
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Hasti 5280
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۰‌

درود فراوان بر شما و تشکر از سایت زیبای و عالی شما من تا به حال کیش سفر نکردم و این نظر و برای این دارم میزارم که در حال سرچ تورهای کیش بودم و دیدم در بین تورها هتل ترنج وجود نداره من عاشق این هتل شدم چون شبیه جزایر مالدیو هست خیلی دوست دارم در اولین فرصت به این هتل برم و لذت ببرم ممنون میشم تور برای این هتل هم داشته باشید. من تازه با سایت شما آشنا شدم و خیلی خوشم اومد از سایت شما شاد و موفق و مانا باشید.
people_outlineخانواده (فرزند نوجوان)
todayشهریور