search
menu

هتل آرامیس پلاس کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرامیس پلاس کیش
امکانات عمومی هتل آرامیس پلاس کیش
امکانات تفریحی هتل آرامیس پلاس کیش
انواع اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آرامیس پلاس کیش
فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا اماکن و جاذبه‌های نزدیک

درباره هتل آرامیس پلاس کیش


هتل آرامیس پلاس کیش در نزدیکی ساحل زیبای کیش واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره در ۱۴ طبقه در سال ۱۳۹۹ افتتاح‌شده و تنها چند قدم تا میدان پردیس کیش فاصله دارد، میدان پردیس جزو میدان‌های مهمی است که به بسیاری از جاهای دیدنی کیش مانند کشتی یونانی، مرکز خرید پردیس و پارک شهر دسترسی آسانی خواهید داشت. بسیاری از مسافرانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما اتاقی را در هتل آرامیس پلاس رزرو می‌کنند، دلیل آن می‌تواند جدیدالاحداث بودن هتل باشد که بهترین عملکرد و کارایی را به نمایش می‌گذارد. هتل آرامیس پلاس نقاط مثبت و قوی زیادی دارد که می‌توان به برخورد خوب کارکنان آن اشاره کرد، پرسنل تمامی تلاش خود را برای راحتی و آرامش مسافران انجام می‌دهند.

امکانات عمومی هتل آرامیس پلاس کیش


هتل آرامیس پلاس به‌عنوان یک هتل پنج ستاره امکانات و خدمات خوبی را ارائه می‌دهند، با توجه به اینکه این هتل تازه تأسیس است، بنابراین امکان بهبود خدمات در سال‌های آتی وجود دارد. یکی از خوبی‌های آرامیس پلاس این است که در لابی فروشگاه دارد و مسافران دیگر نیازی ندارند تا برای دسترسی به برخی از کالاها راه طولانی را تا مراکز خرید طی کنند. حتی اگر هوس غذاهای سنتی کرده باشید، کافی است سری به چای‌خانه سنتی هتل بزنید. هرچند که مهمانان داخل اتاق امکان دسترسی به اینترنت را ندارند اما در لابی می‌توانند از اینترنت رایگان و نامحدود هتل بهره‌مند شوند. مهمانانی که با ماشین شخصی به‌صورت زمینی سفر می‌کنند، قطعاً وجود پارکینگ در هتل برایشان اهمیت خاصی خواهد داشت. خبر خوب برای این افراد این است که هتل آرامیس پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۲۰ خودرو دارد که به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار داده می‌شود. این هتل پنج ستاره امکانات و خدماتی مانند آسانسور، آژانس مسافرتی، پذیرش ۲۴ ساعته، آتلیه، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری، ترانسفر گشت‌وگذار با هزینه را دارد.

امکانات تفریحی هتل آرامیس پلاس کیش


برخی از امکانات تفریحی این هتل نیز استخر و سونا است که با اقامت در این هتل می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

انواع اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آرامیس پلاس کیش


هتل آرامش پلاس ۱۷۱ واحد اقامتی دارد که برخی از آن‌ها چشم‌اندازی رو به دریا دارند. پیشنهاد می‌شود هنگام رزرو هتل، اتاق‌های طبقات بالایی را برای اقامت انتخاب کنید تا چشم‌انداز بهتری از دریا داشته باشید. انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره و اتاق کانکت چهار نفره. یکی از نقاط مثبت در اتاق‌ها این هتل وجود صندوق امانات است، همچنین نوع قفل درب اتاق‌ها نیز به‌صورت کارتی هوشمند است. همه اتاق‌ها تلویزیون ال ای دی با شبکه‌های استانی دارند، پس مطمئن باشید هیچ‌گاه حوصله‌تان در اتاق سر نخواهد رفت. سرویس بهداشتی همه اتاق‌ها به‌صورت سرویس فرنگی هستند، اما در صورت لزوم می‌توانید در لابی به سرویس ایرانی هم دسترسی داشته باشید. چای‌ساز نیز در تمامی اتاق‌ها برای مهمانان قرار داده‌شده است. بد نیست بدانید که خدمات صبحانه به همه اتاق‌ها ارائه می‌شود، بنابراین کافی است در هنگام ورود به این هتل اعلام کنید که همه‌روزه صبحانه‌تان را کجا دوست دارید میل کنید. سایر امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، درآور، آباژور، آب رایگان، کمد لباس، مینی بار غیر رایگان، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش.

فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا اماکن و جاذبه‌های نزدیک


فاصله تا اسکله تفریحی قدیمی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا حافظیه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان کیش: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۷ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
1
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Alireza Akbari
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۲‌

راستش اولین بار بود که هتلی واسه شش نفر،فقط دوتا کارت ورود به اتاق میداد و عجیبتر اینکه اگه کارت گم میشد درخواست صدتومن پول داشتند.نکته دیگه اینکه وسیله ام رو تو ون که ترانسفر بود جاگذاشتم و درحالیکه با تلفن ساده میشد پیگیر شن اینکار رو‌نکردن.و بدتر اینکه گفتن ساعت ۱۱مسئول ای تی بیاد ببینیم کدوم ون بوده!!!درحالیکه همه چیز مشخص بود .صبحانه هتل خوب بود،اتاق رو به جزیره بهتر از دریاست،ترنسفر سروقت بود.ولی بخاطر برخورد پذیرش هتل هرگز این هتل رو به کسی پیشنهاد نمیکنم
people_outlineخانواده (فرزند نوجوان)
todayبهمن