search
menu

هتل لیلیوم کیش

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل لیلیوم کیش
امکانات عمومی هتل لیلیوم کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لیلیوم کیش
رستوران هتل لیلیوم کیش
فاصله هتل لیلیوم کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل لیلیوم کیش


هتل لیلیوم کیش یکی از هتل‌های ۴ ستاره در جزیره کیش است. این هتل با نام هتل بین‌المللی لیلیوم نیز شناخته می‌شود و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است. این هتل بی‌نظیر دارای ۸ طبقه و ۱۵۴ واحد اقامتی است که ضلع شرقی آن رو به دریا و ضلع غربی‌ نیز رو به پارک بزرگ کیش است. با اینکه در طراحی نمای بیرونی هتل از طرح‌های کلاسیک استفاده‌شده، اما امکانات هتل به‌روزترین امکاناتی هستند که در عرصه هتلداری استفاده می‌شود. هتل لیلیوم از نظر مکانی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد، به‌طوری‌که از یک سمت به مراکز خرید و از سمت دیگر به ساحل نزدیک است و این مسئله سبب می‌شود تا مسافران دسترسی راحتی به این جاهای دیدنی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه داشته باشند، پس تنها کافی است به فکر خرید بلیط لحظه آخری کیش باشند و خودشان را برای این سفر آماده کنند. از جمله جاهای نزدیک به این هتل عبارت‌اند از مرکز خرید سارینا، پردیس ۱ و ۲، پانیذ. همین امر سبب می‌شود تا مسافرانی که عاشق خرید و گشت‌وگذار هستند، با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفر مارکت نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام کنند.

امکانات عمومی هتل لیلیوم کیش


از امکانات ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به صندوق امانات، فکس و فتوکپی، تاکسی‌سرویس، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان اشاره کرد. از سویی دیگر پارکینگ هتل لیلیوم نیز به‌صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار داده می‌شود. توجه داشته باشید که این پارکینگ ظرفیت ۳۰ خودرو را دارد و مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند از این پارکینگ استفاده کنند. دسترسی به اینترنت از دیگر مزیت‌های هتل لیلیوم کیش به شمار می‌رود. اینترنت در این هتل رایگان و نامحدود است. وجود صرافی و آژانس مسافرتی از امتیازات ویژه در هتل لیلیوم کیش است، فروشگاه، مرکز خرید، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، کرایه اتومبیل بدون راننده در این هتل دایر شده‌اند. خدمات باربری برای بالا بردن و پایین آوردن وسایل و چمدان‌های مسافران در این هتل وجود دارد، خدمات رفاهی مناسب برای معلولین نیز در این هتل در نظر گرفته‌شده است، خدمات خانه‌داری و نظافت واحدها همه‌روزه به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد. علاوه بر موارد ذکرشده، خدماتی نظیر خشک‌شویی نیز در این هتل وجود دارد. از این خدمات و امکانات که بگذریم آنچه هتل لیلیوم را به هتلی خاص تبدیل می‌کند، کارکنان بسیار حرفه‌ای آن است که با خوش‌رویی و برخورد مناسب اقامتی دلپذیر را به میهمانان هدیه می‌دهند. لازم به ذکر است که پذیرش هتل لیلیوم به صوت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی و پاسخگویی به میهمانان هستند، بدین‌جهت در هنگام خرید بلیط هواپیمای کیش نگران ساعت پروازتان نباشید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لیلیوم کیش


اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق چهار تخته VIP. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان به میهمانان ارائه می‌شود ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت کنید. اتاق‌های هتل لیلیوم همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. جالب است بدانید در داخل اتاق‌ها از سیستم تهویه مطبوع استفاده‌شده است. وجود صندوق امانات داخل اتاق‌ها نیز از دیگر مزیت‌های هتل لیلیوم نسبت به سایر هتل‌های کیش محسوب می‌شود. سایر امکانات و خدمات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل لیلیوم کیش عبارت‌اند از روم سرویس، صبحانه، یخچال، چای‌ساز، بالکن، مینی بار، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی. برای راحتی رفت‌وآمد میهمانان در بین طبقات آسانسور در این هتل تعبیه‌شده است.

رستوران هتل لیلیوم کیش


هتل لیلیوم رستوران زیبا با ظرفیت ۳۰۰ نفر دارد که با غذاهای خوش‌طعم توانسته رضایت میهمانان را کسب کند. در این رستوران هر سه وعده غذایی به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌شوند.

فاصله هتل لیلیوم کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار مروارید: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی کیش: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین‌ها: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است