search
menu

هتل ویدا کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل ویدا کیش
امکانات عمومی هتل ویدا کیش
امکانات تفریحی هتل ویدا کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ویدا کیش
رستوران هتل ویدا کیش
فاصله هتل ویدا کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره ‌هتل ویدا کیش


هتل ویدا کیش یکی از مدرن‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که در سال ۱۳۹۶ تأسیس‌شده و از میهمانان داخلی و خارجی استقبال می‌کنند. هتل ویدا کیش از هتل‌های پنج ستاره در ساختمانی ۱۲ طبقه احداث‌شده و دارای ۱۴۴ اتاق و سوئيت است. با خرید بلیط کیش لحظه آخری می‌توانید از امتیازات هتل ویدا کیش بهره‌مند شوید و به آسانی به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری مختلف شهر دسترسی داشته باشید. نزدیکی هتل ویدا به دریا و مراکز خرید موجب می‌شود تا با استقبال گسترده‌ای از مسافران مواجه شود و سالانه در تمامی ایام سال مملو از مسافر می‌شود، مسافرانی که با خرید تور کیش سفر رویایی شان را به این منطقه آغاز می‌کنند و لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند.

امکانات عمومی هتل ویدا کیش


بخش پذیرش هتل ویدا کیش به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. مسافران در هنگام اقامت در این هتل بی‌نظیر می‌توانند با هماهنگی از خدمات تاکسی‌سرویس یا کرایه اتومبیل بهره‌مند شوند، بدین‌صورت به گشت‌وگذار در جزیره بپردازند. خدمات تشریفات ویژه (CIP) و خدمات نگهداری از کودک نیز در این هتل ارائه می‌شود. پرسنل در این مجموعه کارآزموده بوده و در هرچه بهتر شدن ارائه خدمات برای مسافران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. این مجموعه پارکینگ ندارد و اینترنت رایگان به‌صورت نامحدود در لابی هتل ارائه می‌شود. اتاق چمدان، نگهداری از کودکان و فضای سبز و پارک کودک نیز در این هتل دایر شده‌اند. بردن حیوانات خانگی به این هتل زیبا ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل ویدا کیش


از جمله امکانات تفریحی و سرگرمی در هتل ویدا کیش می‌توان به سالن بدن‌سازی مجهز اشاره کرد که پیشرفته‌ترین تجهیزات ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و همچنین اسپا در این مرکز دایر کرده‌اند. استفاده از امکانات فوق برای ساکنان هتل به‌صورت رایگان امکان‌پذیر است. علاوه بر این، هتل به سالن بیلیارد مجهز است و افراد می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود به این سالن مراجعه کرده و لحظات خوشی را تجربه کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ویدا کیش


انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق‌های یک تخته، اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت رویال. تمامی واحدهای اقامتی موجود در این هتل ظرفیت اضافی ندارند. از جمله امکانات رفاهی در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مبل راحتی و حمام اختصاصی اشاره کرد. اتاق‌ها دارای طراحی کم‌نظیر بوده و از پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات استفاده‌شده است. دکوراسیون داخلی اتاق‌ها و امکاناتی تعبیه‌شده در اتاق‌ها منطبق بر آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به رخت‌آویز، چای‌ساز، مبلمان، روم سرویس، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار با هزینه اشاره کرد. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای ۵ سال نفر کامل محاسبه می‌شود. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود.

رستوران هتل ویدا کیش


هتل ویدا کیش شامل رستوران ویدا در طبقه دوم و کافی‌شاپ در طبقه همکف است. مسافران در زمان اقامت در هتل ویدا کیش می‌توانند برای صرف صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس به رستوران هتل سرزده و از انواع خوراکی و نوشیدنی‌ها نوش جان کنند، همچنین برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانند به‌صورت منویی غذای موردنظرشان را انتخاب کنند. این رستوران گنجایش پذیرایی از ۳۰۰ نفر را به‌صورت هم‌زمان دارد.

فاصله هتل ویدا کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله تفریحی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین کیش: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار سنتی کیش: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است