search
menu

هتل میراژ کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل میراژ کیش
امکانات رفاهی هتل میراژ کیش
خدمات هتل میراژ کیش
واحدهای اقامتی هتل میراژ کیش
موقعیت مکانی هتل میراژ کیش
اماکن دیدنی نزدیک به هتل میراژ کیش

درباره هتل میراژ کیش


هتل میراژ کیش اقامتگاهی شیک، نوساز و ۵ ستاره است که در بنایی ۸ طبقه با ۱۸۷ واحد اقامتی مجلل و خوش‌منظره در نزدیکی ساحل فریبنده و تماشایی خلیج‌فارس واقع شده است. این هتل مدرن و شیک با داشتن امکانات رفاهی بی‌شماری از قبیل: استخر، سونا، سالن بیلیارد و آتلیه و کارکنانی مجرب و کاربلد، قادر است اقامت در جنوب کشورمان را برای خریداران بلیط هواپیما کیش به تجربه‌ای تکرارناشدنی و به‌یادماندنی مبدل کند و لحظات بسیار لذت‌بخشی را برای تمامی گردشگرانی که با تور ارزان جزیره کیش به این منطقه دوست‌داشتنی و دلربا سفر می‌کنند، رقم بزند.

امکانات رفاهی هتل میراژ کیش


از لذت‌های اقامت در Mirage Hotel هر چه بگوییم کم است؛ به‌عنوان‌مثال، با اقامت در این هتل می‌توانید در استخر آن آب‌تنی و شنا کرده و لحظات بسیار شاد و مفرحی را تجربه کنید. سونا و جکوزی هتل میراژ کیش نیز از جمله امکاناتی هستند که برای رفع خستگی‌های ذهنی و جسمی شما در سفر کمک شایانی خواهند کرد. چنانچه در طول اقامت در هتل احساس بی‌حوصلگی بر شما غالب شد، سری به سالن بیلیارد هتل میراژ کیش بزنید تا خود را ساعت‌ها سرگرم رقابتی مهیج و نفس‌گیر با دیگر مهمانان بیابید.
گفتنی است که رستوران و کافی‌شاپ هتل میراژ کیش نیز چنان باکیفیت است که با علاقه قیمت بلیط تهران کیش را پرداخت می‌کنند و با رزرو این هتل بارها در طول اقامت در این مکان به رستوران و کافی‌شاپ آن مراجعه کرده و ساعاتی از اقامت خود را با میل کردن نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های لذیذ در فضای باصفا و دلگشای آن سپری می‌کنند.
شاید ندانید اما هتل میراژ کیش به پارکینگی رایگان با ظرفیت ۱۰ خودرو مجهز شده است؛ پارکینگی امن که نگرانی افرادی را که با خودروی شخصی خود به این مکان سفر می‌کنند، از بابت پارک خودرو برطرف می‌کند. همچنین این هتل امکان استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم را بدون هیچ محدودیتی به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار داده است. برای برگزاری جلسات مهم و ضروری، سالن همایش مناسبی در هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده و برای اجرای برخی نمایش‌های جذاب و سرگرم‌کننده، سالن آمفی‌تئاتری مجهز در این هتل تعبیه گشته است. آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه و اتاق چمدان از دیگر امکاناتی است که در این هتل برای رفاه و آسایش خریداران بلیط ارزان کیش گنجانده شده است.

خدمات هتل میراژ کیش


هتل میراژ کیش از جمله اقامتگاه‌های ممتازی است که سرویس‌های متنوعی را توسط کارکنانی مجرب و آموزش‌دیده تقدیم مهمانان خود می‌کند. سرویس‌هایی مثل نظافت روزانه، خدمات خشک‌شویی، کرایه اتومبیل بدون راننده، تدارک روزنامه، خدمات بیدارباش، خدمات باربری و تاکسی‌سرویس همگی توسط کادر این هتل ارائه می‌شوند که بی‌تردد بهره‌مندی از هرکدام، موجب رفاه و آسایشی مضاعف در طول اقامت در این هتل خواهد بود.

واحدهای اقامتی هتل میراژ کیش


واحدهای اقامتی مدرن و خوش‌نمای این هتل همگی با بهترین و مطلوب‌ترین امکانات ممکن نظیر حمام، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تجهیز شده‌اند تا اقامت در این هتل برای مهمانان کاملاً رضایت‌بخش باشد. فضای دل‌باز و معماری خاص ۱۸۷ واحد اقامتی هتل که هرکدام به سبک و سیاقی چیدمان و در طرح‌های مختلفی ارائه گشته‌اند، کار را برای انتخاب اتاقی مناسب برای اقامت آسوده ساخته و اقامتی طولانی‌مدت را در قلب جزیره تماشایی کیش برای مشکل‌پسندترین مهمانان نیز میسر کرده‌اند.

موقعیت مکانی هتل میراژ کیش


قرار گرفتن در نزدیکی ساحل زیبای خلیج‌فارس و فاصله یک کیلومتری اماکن تفریحی و تجاری مختلفی نظیر اسکله تفریحی و بازار دامون دریا ۱ و ۲ موجب شده است که هتل میراژ کیش برای کسانی که شیفته جاذبه گردی و گشت‌وگذار در این جزیره رؤیایی هستند، مکانی ایده‌آل برای اقامت محسوب شود. امکان بهره‌مندی از تفریحاتی ساحلی نظیر موج‌سواری و غواصی و بازدید از جاهای دیدنی کیش بدون پرداخت هزینه گزافی بابت حمل‌ونقل از مزایای بی‌شماری است که مهمانان هتل میراژ کیش در طول اقامت در این مکان از آن برخوردار خواهند گشت.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل میراژ کیش


فاصله هتل میراژ کیش تا بازار ونوس: ۵۰۰ متر
فاصله هتل میراژ کیش تا شهر باستانی حریره: ۶۰۰ متر
فاصله هتل میراژ کیش تا اسکله تفریحی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل میراژ کیش تا کارتینگ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل میراژ کیش تا پلاژ آقایان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل میراژ کیش تا پلاژ بانوان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل میراژ کیش تا بازار عرب‌ها: ۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است