search
menu

هتل سورینت مریم کیش

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سورینت مریم کیش
اماکن نزدیک به هتل سورینت مریم کیش

درباره هتل سورینت مریم کیش


هتل سورینت مریم کیش، هتل ۴ ستاره واقع در میدان امیرکبیر جزیره کیش، نخستین بار در سال ۱۳۸۳ با مساحتی بالغ بر ۷ هزار متر مربع افتتاح گردید و آخرین بار در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. معماری هتل سورینت مریم (Sorinet Maryam Hotel)، به سبک معماری اروپایی باروک ساخته شده و بسیار جذاب است. این هتل دارای ۳ طبقه و ۵۵ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌های مدرن و مجهز با امکانات کامل می‌باشد و هر زمان آماده پذیرایی از مهمانان است. درمجموع این هتل دارای ۱۳۳ تخت می‌باشد. هتل سورینت مریم کیش به لحاظ مکانی در موقعیتی مناسب قرار گرفته و به اکثر مراکز خرید از جمله مروارید، سارینا۲ ، پردیس۱ و ۲ و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل نزدیک است. همچنین دسترسی به ساحل و اسکله تفریحی کیش از هتل سورینت مریم بسیار آسان است.
دقت داشته باشید که ورودی هتل سورینت مریم دارای چندین پله می‌باشد. تمامی کادر و پرسنل هتل مریم سعی در این دارند که اقامتی لوکس و مدرن و درعین حال راحت و دلپذیر برای مهمانان فراهم نمایند.
ازجمله خدمات رایگانی که در هتل سورینت مریم کیش ارائه می‌گردند، عبارت‌اند از دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل و پارکینگ رایگان غیرمسقف با ظرفیت بالا برای کسانی که با خودروی شخصی خود به جزیره کیش سفر می‌کنند. علاوه بر این، از امکانات قابل توجه این هتل اتاق مهمانی، اتاق جلسات کاری، اتاق ویژه معلولین، محلی برای افراد سیگاری، محلی برای افراد غیرسیگاری و قنادی می‌باشند. همچنین، به مهمانانی که به زیبایی سر و صورتشان در طول سفر اهمیت می‌دهند باید بگوییم که در هتل سورینت مریم آرایشگاه هم وجود دارد.
تمامی واحدهای هتل سورینت مریم کیش اعم از اتاق و سوئیت، دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، یخچال، مینی بار (با هزینه)، صندوق امانات، چای‌ساز، سیستم اعلام حریق، تلفن، روم سرویس، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی هستند. از پنجره برخی اتاق‌ها نمای زیبا و دل انگیز جزیره کیش پیدا است.
در هتل سورینت مریم کیش کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران بوفه، رستوران فضای باز و رستوران با فضای بسته با ظرفیت ۷۰ نفر وجود دارند که انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان به بهترین شکل ممکن تهیه می‌کنند. مهمانان می‌توانند غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی را در رستوران هتل سورینت مریم نوش جان کرده و لذت ببرند.
ازجمله تفریحاتی که برای مهمانان در هتل سورینت مریم کیش در نظر گرفته شده‌اند می‌توان به گیم نت، فوتبال دستی و ایرهاکی اشاره کرد. همچنین، مهمانان می‌توانند برای گشت و گذار در جزیره کیش و لذت بردن از رانندگی در خیابان‌ها و بلوارهای زیبا و باصفای جزیره با خودروهای لوکس منطقه آزاد، به پذیرش هتل مراجعه کرده و اقدام به اجاره ماشین بدون راننده بکنند. این تجربه یکی از خاطرات فراموش نشدنی سفر به کیش خواهد شد.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل سورینت مریم کیش در هر زمان از شبانه روز آماده کمک و خدمت رسانی به مهمانان است و تمامی کادر و پرسنل هتل و پذیرش به زبان‌های عربی و انگلیسی تسلط دارند. مهمانان می‌توانند در صورت درخواست خدماتی همچون اتو، لاندری (خشکشویی)، فتوکپی، فکس، روم سرویس، تبدیل ارز، خدمات سی آی پی (تشریفات ویژه (CIP))، روم سرویس و صبحانه در اتاق به پذیرش هتل مراجعه نمایند. پرسنل صبور و خوش اخلاق پذیرش هتل سورینت مریم به بهترین شکل ممکن مهمانان را راهنمایی کرده و درخواستشان را به جا خواهند آورد.
از امکانات لابی هتل سورینت مریم کیش با ظرفیت ۵۰ نفر می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، مبل، میز، محل نشیمن، موسیقی زنده، امکان شارژ لوازم الکترونیکی، اتاق چمدان، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.
مهمانانی که در هتل سورینت مریم کیش اقامت می‌کنند از نحوه برخورد پرسنل، خدمات ارائه شده و امکانات رفاهی احساس رضایت و خرسندی می‌کنند.

اماکن نزدیک به هتل سورینت مریم کیش


فاصله هتل سورینت مریم کیش تا کارتینگ: ۷۱۶ متر
فاصله هتل سورینت مریم کیش تا بازار پردیس۲: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل سورینت مریم کیش تا بولینگ مریم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل سورینت مریم کیش تا بازار پانیذ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل سورینت مریم کیش تا بازار پردیس۱: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل سورینت مریم کیش تا بازار ونوس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل سورینت مریم کیش تا کیش مال، بازار پدیده، بازار مریم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل سورینت مریم کیش تا اسکله تفریحی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل سورینت مریم کیش تا پلاژ بانوان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل سورینت مریم کیش تا پلاژ آقایان: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سورینت مریم کیش تا کشتی یونانی: ۱۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است