search
menu

هتل فلامینگو کیش

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فلامینگو کیش
واحدهای اقامتی هتل فلامینگو کیش
امکانات رفاهی هتل فلامینگو کیش
رستوران هتل فلامینگو کیش
موقعیت مکانی هتل فلامینگو کیش
فاصله هتل فلامینگو کیش تا جاهای دیدنی

درباره هتل فلامینگو کیش


انتخاب مکانی ممتاز برای اقامت در جزیره تماشایی کیش، جایی که شماری از برترین هتل‌های لوکس و باکیفیت کشورمان را در خود جای داده است، کاری دشوار است، چراکه در هر گوشه و کنار این جزیره دیدنی، بنای هتلی مدرن و چند ستاره خودنمایی می‌کند و شما را تحت تأثیر نمای خاص بیرونی خود قرار می‌دهد. اما در ضلع غربی بلوار دریا و در فاصله ۶۰۰ متری با ساحل رؤیایی کیش، اقامتگاه باسابقه و متمایزی واقع شده است که فقط نمایی زیبا نیست، بلکه از نظر کیفیت خدمات‌رسانی نیز امتحان خود را پس داده و عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشته است: هتل فلامینگو کیش (به انگلیسی: Flamingo Hotel Kish) با دریافت لوح تقدیر از سازمان نظارت الکترونیک منطقه آزاد کیش (سناک) ثابت کرده است که ارائه خدماتی باکیفیت در مدت‌زمانی طولانی به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما کیش، حتی با وجود محدودیت‌هایی مختلف در صنعت گردشگری نیز امکان‌پذیر است.

واحدهای اقامتی هتل فلامینگو کیش


گرچه هتل فلامینگو کیش در سال ۱۳۷۶ تأسیس گردیده است، واحدهای اقامتی این هتل از نظر ظاهری در شرایط بسیار مناسبی بسر می‌برند و از نظر طراحی و چیدمان هیچ تفاوتی با هتل‌های نوساز و مدرن کنونی ندارند. هتل Flamingo Hotel Kish از تعداد ۲۰۲ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی در ۵ طبقه بهره برده است تا امکان یافتن گزینه‌ اقامتی مناسب برای هر گردشگری فراهم گردد. این هتل در فاز اول و دوم خود نیز شماری از واحدهایی ویلایی لوکسی را برای پذیرایی از برخی مهمانان خود احداث کرده است تا دوستداران این سبک از واحدهای اقامتی نیز قادر باشند اتاقی مناسب با سلیقه خود و به سبک منازل ویلایی در اختیار داشته باشند و حس حضور در خانه را در جزیره تماشایی کیش تجربه کنند.

امکانات رفاهی هتل فلامینگو کیش


محوطه بیرونی هتل با آلاچیق و آب‌نما و گل‌هایی رنگارنگ تزئین شده است تا محیطی لذت‌بخش برای مسافران فراهم گردد. اگر با ماشین خود به این جزیره زیبا سفر می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ امن هتل فلامینگو استفاده کنید. از جمله مزایای هتل فلامینگو کیش داشتن تور شهرگردی در جزیره است، البته چنانچه دوست دارید از اماکن دیدنی بیشتری در کیش بازدید کنید، می‌توانید با شرکت در تور ارزان کیش با هزینه‌ای نه‌چندان گزاف از طیف وسیعی از جاهای دیدنی کیش دیدن کنید.
اگر برای سفر‌ کاری به کیش سفر می‌کنید هتل فلامینگو با داشتن امکاناتی چون فتوکپی، دورنگار و همچنین سالن‌های برگزاری همایش و کنفرانس، بهترین مکان برای اقامت شماست. هتل فلامینگو از امکاناتی برای معلولین گرامی نیز برخوردار است تا اقامت راحت و آسوده این عزیزان تضمین گردد. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل فلامینگو امکان بهره‌مندی از خدماتی چون خشک‌شویی، لباس‌شویی، نگهداری از چمدان‌ها، اینترنت پرسرعت و استقبال فرودگاهی را نیز برای خریداران بلیط هواپیما ارزان کیش فراهم کرده است.

رستوران هتل فلامینگو کیش


به‌منظور سهولت در سرویس‌دهی به‌تمامی مهمانان، هتل فلامینگو کیش از دو رستوران مجزای باکیفیت به نام‌های دلفین و فلامینگو بهره جسته است. رستوران فلامینگو با داشتن ظرفیتی برابر با ۱۸۰ نفر، در تمامی طول روز آماده است تا انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در اسرع وقت برای مهمانان هتل طبخ و سرو نماید. رستوران دلفین که به‌تازگی و در سال ۱۳۹۹ بازسازی و بازگشایی شده است، از ظرفیتی برابر با ۱۷۵ نفر برخوردار بوده و قادر است با تهیه انواع و اقسام غذاهای دل‌چسب و مقوی در مراسماتی خاص و رویدادهایی ویژه، میزبانی درخور برای گردشگران باشد. افزون بر این دو رستوران، کافی شاپ و فست فودی به نام پریگو نیز در محوطه هتل فلامینگو کیش در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به میهمانان است و با داشتن فضایی بسیار دل‌نشین و باصفا و ارائه خدماتی باکیفیت، در جلب رضایت مهمانان از اقامت در این هتل نقش بسزایی ایفا کرده است.

موقعیت مکانی هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش در موقعیت مکانی مناسبی در نزدیکی اسکله تفریحی و بولینگ مریم قرار گرفته است و برای شیفتگان ویترین‌گردی و خرید، گزینه‌ای بسیار ایده‌آل است، زیرا به بازارها و مراکز خریدی چون مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس و مریم دسترسی کامل دارد. ناگفته نماند که وجود اسکله تفریحی در نزدیکی هتل امکان استفاده از فعالیت‌های تفریحی مختلفی مانند قایق‌سواری با قایق‌هایی کف‌شیشه‌ای، دوچرخه‌سواری، بولینگ و جت اسکی را ممکن ساخته است.

فاصله هتل فلامینگو کیش تا جاهای دیدنی


فاصله هتل تا بلوار ساحل: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کوه نور: ۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز تجاری: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا گذر هنرمندان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار مروارید: ۱.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است