search
menu

هتل ایران کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایران کیش
اماکن نزدیک به درباره هتل ایران کیش

درباره هتل ایران کیش


هتل ایران کیش، یک هتل ۵ ستاره بین‌المللی در جزیره زیبای کیش است. این هتل که به صورت مجزا از دو برج تشکیل یافتهُ اولین بار در سال ۱۳۹۳ بنا نهاده شده و دارای۷ طبقه و ۱۲۸ واحد اتاق مهمان می‌باشد. دو برج مجزای هتل ایران کیش (Hotel Iran Kish) که در طبقات اول و هفتم به هم متصل شده‌اند، نمایی زیبا و جذاب به وجود آورده‌اند. درمجموع در اتاق‌های هتل ایران کیش ۳۵۰ تخت وجود دارد. اتاق‌هایی که در ضلع شمالی قرار دارند، از منظره زیبا و دلنواز دریای خلیج فارس برخوردارند و از پنجره اتاق‌های ضلع جنوبی هتل منظره چشمگیر جزیره و پارک شهر پیدا است. هتل ایران کیش به لحاظ موقعیت مکانی در جای مناسبی از جزیره قرار گرفته و به اکثر مراکز خرید کیش ازجمله مرکز تجاری سارینا ۲، بازار مروارید، کارتینگ، ساحل و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل نزدیک است. از امکانات ویژه هتل ایران می‌توان دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان غیرمسقف، سالن آمفی تئاتر و سالن همایش را نام برد.
تمامی اتاق‌های مهمان در هتل ایران کیش مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرماش و سرمایش، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، مبلمان، آباژور، میز تحریر، یخچال، مینی بار (با هزینه)، چای‌ساز، کمد لباس، رخت آویز، پاور سوئیچ، تلفن، دراور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، دمپایی و سرویس اطفاء حریق می‌باشند. منظره و چشم انداز اتاق‌ها در این هتل بسیار زیبا و دلنشین هستند. همچنین، دسترسی به اینترنت وای فای از تمامی اتاق‌ها امکان‌پذیر است.
در هتل ایران کیش کفی شاپ، رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر و روف گاردن وجود دارند. در رستوران هتل ایران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی تهیه و سرو می‌شوند و در کافی شاپ نیز مهمانان می‌توانند نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع و خوش طعم سفارش داده و لذت ببرند. رستوران روف گاردن هتل ایران در شب هنگام بسیار باصفا و خوش آب و هوا بوده و منظره فوق‌العاده جذابی از جزیره دارد.
تفریحاتی که مهمانان هتل ایران می‌توانند در طول اقامتشان بهره‌مند شوند، عبارت‌اند از: استخر، سونا خشک، جکوزی، سونا بخار و حوضچه آب سرد. این امکانات ورزشی و سالم برای مهمانان فراهم آمده‌اند و کاملا تمیز و بهداشتی هستند. هم‌چنین، مهمانانی که به تناسب اندامشان در طول سفر اهمیت داده و مراقبت می‌کنند، می‌توانند تمریناتشان را در باشگاه بدنسازی هتل ایران کیش انجام دهند. علاوه بر این، از آن جایی که هتل به دریا، ساحل، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری بسیار نزدیک است، مهمانان می‌توانند برای تفریح به خارج از هتل رفته و فعالیت مورد نظرشان را انجام دهند. فضای بیرون هتل برای نشستن و استراحت نیز بسیار مناسب است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل ایران با صبر و حوصله آماده ارائه انواع خدمات از جمله لاندری (خشکشویی)، روم سرویس، فکس، فتوکپی، خدات اینترنتی، خدمات تهیه بلیط، خدمات پزشکی، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس و خدمات سی آی پی (تشریفات ویژه (CIP)) می‌باشد. پرسنل و کادر هتل ایران بسیار خوش برخورد بوده و مهمانان را در جهت برطرف کردن خواسته‌ها و نیازهایشان به خوبی راهنمایی می‌کنند و به زبان انگلیسی مسلط هستند. مهمانانی که قصد دارند در سطح جزیره کیش چرخ بزنند و در بلوارهای بزرگ و زیبای جزیره رانندگی کنند، می‌توانند با پذیرش هتل هماهنگ کرده و اقدام به اجاره ماشین بدون راننده کنند. لذت رانندگی با ماشین‌های لوکس منطقه آزاد در جزیره کیش بسیار لذت‌بخش است.
در لابی ۲۰۰ نفره هتل ایران کیش امکاناتی نظیر تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، مبل، میز، محل نشیمن، امکان شارژ وسایل الکترونیک، فروشگاه و غرفه، آسانسور، تاکسی شبانه روزی، نمازخانه، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدارباش و اتاق چمدان وجود دارند. تمامی این امکانات برای رفاه و آسایش مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.
مطمئن باشید با اقامت در هتل ایران کیش خاطره خوبی از جزیره کیش و اقامتتان به همراه خواهید برد.

اماکن نزدیک به درباره هتل ایران کیش


فاصله هتل ایران کیش تا کارتینگ: ۴۰۶ متر
فاصله هتل ایران کیش تا بازار پردیس۲: ۷۴۳ متر
فاصله هتل ایران کیش تا بازار پانیذ: ۸۳۳ متر
فاصله هتل ایران کیش تا بولینگ مریم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل ایران کیش تا اسکله تفریحی: ۱.۴کیلومتر
فاصله هتل ایران کیش تا پلاژ آقایان: ۱.۵کیلومتر
فاصله هتل ایران کیش تا بازار ونوس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل ایران کیش تا پارک دلفین‌ها: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل ایران کیش تا کشتی یونانی: ۱۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است