search
menu

هتل بین المللی کیش

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بین المللی کیش
امکانات عمومی هتل بین المللی کیش
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بین المللی کیش تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل بین المللی کیش


هتل بین المللی کیش به عنوان هتل لوکس و نوساز ۵ ستاره در زیباترین نقطه از جزیره کیش واقع شده است. این هتل بی نظیر به عنوان هتل جدید الاحداث در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده و دارای ۱۳ طبقه و ۳۴۲ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است. به دلیل موقعیت مکانی عالی این هتل دسترسی آسانی به اسکله تفریحی کیش خواهید داشت، همچنین برای تماشای خلیج فارس نیز یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود.
طرفداران خرید نیز می توانند به چندین مرکز خرید مانند مریم و ونوس دسترسی آسانی داشته باشند. هتل بین المللی کیش آماده میزبانی از مسافران گرامی از سراسر کشور است که با بلیط چارتر کیش به این جزیره سفر کرده‌اند. هتل کیش با ارائه خدمات بی نظیر همواره نظر میهمانان را به سوی خود جلب می کند و اقامتی توام با آرامش و خاطراتی به یادماندنی رقم می زند. هتل پنج ستاره و بین المللی کیش تا سواحل خلیج فارس فاصله ۵۰۰ متری دارد که با پیاده روی قابل دسترس است. مطمئن باشید با رزرو Kish International Hotel زیبا در زمان خرید بلیط هواپیما تهران به کیش اقامتی فوق‌ العاده را تجربه خواهید کرد، پس اگر به دنبال سفری شیرین و دلنشین با خاطراتی به یادماندنی هستید، به خرید بلیط هواپیما اقدام کرده و عازم این جزیره بی نظیر شوید و در انتخاب این هتل عالی شک نداشته باشید.

امکانات عمومی هتل بین المللی کیش


اگر با ماشین شخصی عازم جزیره کیش هستید، در این هتل محلی به عنوان پارکینگ وجود دارد که دارای ظرفیت ۲۷ خودرو بوده و استفاده از این پارکینگ بدون هزینه است. قسمت پذیرش هتل کیش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و در هنگام ورود به قسمت لابی دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. در صورت نیاز می توان وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. در Kish International Hotel برای مسافران با معلولیت جسمانی امکانات مناسبی ارائه می شود. به یاد داشته باشید بردن حیوانات خانگی نیز به این هتل ممنوع است. به دلیل موقعیت مکانی این هتل در مرکز تجاری و اقتصادی کیش برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفرکاری عازم کیش شده اند بسیار مناسب است و همچنین با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌ های گردشگری خواهید داشت.

امکانات تفریحی هتل


از امتیازات هتل بین المللی کیش می توان به امکانات تفریحی فوق العاده‌ آن اشاره کرد. این امکانات عبارتند از مجموعه تفریحی آبی، استخر و مرکز ماساژ و سونا. همچنین در این هتل سالن زیبایی دایر است و می توان گفت محلی ایده‌ آل برای خانواده ها شناخته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل انواع مختلفی دارند که عبارتند از اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه تخته سینگل و سوئیت چهار نفره. اتاق ها به دو حالت رو به جزیره و رو به دریا قرار هستند و لازم به ذکر است هیچ یک از اتاق ها ظرفیت اضافی نداشته و باید براساس تعداد نفراتتان اتاق مورد نظر را انتخاب نمایید. اتاق‌ ها و سوئیت‌ های هتل بین المللی کیش بسیار شیک و راحت هستند و همگی با امکانات رفاهی عالی در اختیار میهمانان گرامی قرار می گیرند. اتاق ها در این هتل دارای طراحی سنتی و مدرنی هستند و فضای گرم و صمیمی برای مسافران ایجاد می کنند. در داخل اتاق ها از مدرن ترین تکنولوژی‌ ها استفاده گردیده و همگی شامل طراحی و دکوراسیونی شیک هستند. از امکانات اتاق ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان و تختخواب های شیک، چای ساز، مینی بار با هزینه، تلویزیون و تلفن، روم سرویس، گاوصندوق و یخچال هستند. در داخل همه اتاق های Kish International Hotel حمام اختصاصی وجود دارد که شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، دمپایی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند.
اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به کیش هستید، نوشتار راهنمای سفر به کیش را مطالعه کنید.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل صبحانه رایگان به صورت سلف سرویس ارائه می شود ولی وعده های ناهار و شام با پرداخت هزینه اضافی سرو می شوند. در رستوران این هتل نیز انواع غذاهای خوشمزه‌ ایرانی و فرنگی، غذاهای متنوع و تازه توسط سرآشپزهای ماهر و خلاق طبخ می شوند، مطمئنا از طعم غذاهای این هتل لذت خواهید برد و همچنین کافی‌ شاپ موجود در این هتل دارای محیط دلپذیری است که انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می کنند.

فاصله هتل بین المللی کیش تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کیش: ۶۰۰ متر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک شهر کیش: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بوستان آهوان کیش: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۹ کیلومتر
فاصله تا خانه مردم شناسی بومیان کیش: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا کشتی یونانی: ۱۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است