search
menu

هتل Istanbul Comfort Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istanbul Comfort Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل کامفورت استانبول
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کامفورت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Istanbul Comfort Hotel


هتل کامفورت استانبول، هتلی ۳ ستاره در منطقه تاریخی و شهر قدیمی استانبول، یعنی منطقه سلطان احمد است که با فراهم کردن امکانات رفاهی و خدمات متنوع سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. این هتل سعی دارد. کارکنان مجرب و زحمتکش هتل تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. مهمانانی که هتل کامفورت استانبول را رزرو می‌کنند، علاوه بر تجربه اقامت دلنشین و مقرون به صرفه، به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و ارزشمند استانبول نیز دسترسی آسان خواهند داشت. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی به اکثر جاهای دیدنی استانبول ازجمله مسجد سلیمانیه استانبول، اسکله امینونو، بازار بزرگ استانبول، دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال و ... نزدیک است. مهمانان می‌توانند با پای پیاده از بیشتر این جاذبه‌ها بازدید کنند. روش‌های حمل و نقل عمومی در استانبول بسیار متنوع است و مهمانان می‌توانند با تاکسی، اتوبوس، مترو و کشتی‌ها در سطح شهر جابجا شوند. کوچه پس‌کوچه‌های استانبول حس و حال عجیبی دارند. به خاطر داشته باشید بازدید از محله‌های استانبول به خصوص محله بالات استانبول را از دست ندهید. در این محلات می‌توانید عکس‌های جذاب زیادی برای یادگاری و به اشتراک گذاشتن در حساب‌های فضای مجازی‌تان بگیرید. رزرو هتل کامفورت استانبول انتخاب بسیار خوبی در سفر به استانبول محسوب می‌شود. پس از بررسی امکانات هتل Istanbul Comfort Hotel می‌توانید اقدام به رزرو نمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کامفورت استانبول


در هتل کامفورت استانبول انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از فضای پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی به مهمانان سرویس دهی کرده و به سؤال‌ها و نیازهایشان پاسخ می‌دهد. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تهیه بلیط، شاتل فرودگاهی، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در ضمن، کارکنان هتل کامفورت استانبول به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. خبر خوب برای مهمانانی که حیوان خانگی دارند این است که، در هتل کامفورت استانبول حیوانات خانگی به طور رایگان پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


هتل کامفورت استانبول دارای ۱۴ واحد اقامتی است. انواع اتاق‌های ساده و راحت با امکانات مناسب برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل کامفورت استانبول شامل اتاق‌های خانواده، سینگل، دبل و تریپل استاندارد و دبل اکونومی هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از خیابان تشکیل می‌دهد. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. دیوار اتاق‌ها عایق صدا بوده و هیچ گونه صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل کامفورت استانبول ساعت ۱۲:۳۰ بعدازظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱:۳۰ صبح است.

امکانات اتاق‌ های هتل


داخل تمام واحدهای هتل کامفورت استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، مینی بار، صندوق امانات، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... در نظر گرفته شده‌اند.

رستوران هتل


در رستوران هتل کامفورت استانبول وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه‌ای از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل کامفورت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۹۵۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۸٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است