search
menu

چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

[ پنهان کردن ]
چرا شبگردی در تهران؟
بازار تجریش
بام محک
پل طبیعت
ایرانمال
خیابان ۳۰ تیر
مگامال
مرکز خرید پالادیوم
دربند تهران
مرکز خرید دنیای نور
مرکز خرید تیراژه
پارک آب و آتش
کافه‌های برد گیم
دریاچه چیتگر
پاساژ ارگ تجاری
پارک ارم
سرزمین عجایب مجتمع تیراژه یک
برج میلاد
شهربازی ژوپیتر
باغ فردوس
شهربازی چمران
باغ ایرانی
بام بوکان
بام لند
امامزاده صالح
سرزمین شادی
کافه گردی در شب
رستوران گردی در شب
خیابان‌گردی در شب
تهران شهری که هرگز نمی‌خوابد! با خیابان‌های پر جنب و جوش و چراغانی جان می‌دهد برای گشت و گذار شبانه. وجود فست فودهای متنوع، کافه‌های دنج، مراکز خرید بزرگ و ده‌ها جای دیگر باعث شده تا شبگردی در تهران محبوبیت فراوانی داشته باشد. جذابیت پایتخت در این مدت بیشتر می‌شود در دل شلوغی و هیاهو شهر می‌توانید تفریحات متنوعی پیدا کنید. در ادامه به شما می‌گوییم که این تفریحات چیست.

چرا شبگردی در تهران؟


شاید از خود بپرسید که اصلا چرا باید در تهران شبگردی کرد؟ از انجایی که تهران پایتخت ایران و مرکز خرید و فروش، کار و اشتغال است مردم زیادی در آن زندگی می‌کنند. وجود تقاضای زیاد برای تفریح در این شهر باعث شده تا رستوران‌های تهران، کافه‌ها و حتی بعضی پاساژها تا پاسی از شب باز باشند و مورد استفاده افراد قرار گیرند. نورپردازی‌های رنگارنگ در سطح شهر و البته لطافت بیشتر هوا در شب باعث شده تا جوانان تهران شب را برای گشت و گذار انتخاب کنند. آیا می‌دانید که چه جاهایی قطب گردشگری شب در پایتخت است؟ در ادامه به طور مفصل به آن می‌پردازیم.
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

بازار تجریش


یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در تهران بازار تجریش است. این بازار در منطقه شمیرانات قرار گرفته است. از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به این بازار مراجعه کنید. در کنار شبگردی در میدان تجریش و سر زدن به کافه‌ها و رستوران‌های آن و همچنین زیارت از امامزاده صالح می‌توانید به بازار تجریش نیز مراجعه کنید. در این بازار سرپوشیده انواعی از محصولات خوراکی نظیر ترشی، ادویه، خشکبار و کالاهای دیگری نظیر زیورآلات به فروش می‌رسد. همچنین می‌توانید از مغازه‌های میوه‌فروشی بازار تجریش انواعی از میوه‌های کمیاب را پیدا کنید. بازار تجریش در نزدیکی متروی تجریش قرار دارد.
آدرس بازار تجریش: ضلع جنوب غربی میدان تجریش، جنب ایستگاه بی آر تی میدان تجریش

بام محک


یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توانید شب‌هنگام در شهر تهران انجام دهید، رفتن به مکانی مرتفع نظیر بام محک یا بام دارآباد است. با مراجعه به این محل می‌توانید شهر نورانی تهران را از بالا مشاهده کنید. منظره‌ای که شاید در کم‌تر جایی از شهر تهران بتوان مشاهده کرد.
در بام محک آرامش و سکوت را با مشاهده شهر شلوغ تهران تجربه خواهید کرد. می‌توانید چای و خوردنی‌های موردعلاقه‌تان را همراه ببرید تا کمی بیاسایید و شهری که در آن زندگی می‌کنید را از بالا نگاه کنید. برای رفتن به بام دارآباد یا بام محک حتماً باید ماشین شخصی داشته باشید.
آدرس بام محک تهران: شمال بلوار ارتش، انتهای بلوار اوشان، بلوار اردستانی، بام محک

پل طبیعت


یکی از زیباترین پل‌های پیاده‌روی در تهران پل طبیعت است. این پل در منطقه عباس‌آباد بر روی اتوبان حقانی، همت و مدرس قرار دارد. پل طبیعت پارک آب و آتش و طالقانی را به یکدیگر متصل می‌کند. این پل ۳ طبقه دارد. یکی از بهترین مناطق برای شبگردی در تهران به حساب می‌آید. اطراف این پل کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای صرف شام نیز به آنجا مراجعه کنید.
آدرس پل طبیعت: میدان ونک، بزرگ‌راه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، پارک آب و آتش
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

ایرانمال


اگر به دنبال مرکز خرید و تفریحی جذاب در شمال غرب تهران برای شبگردی هستید، به شما بازار بزرگ ایران یا ایران مال را معرفی می‌کنیم. در فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توانید انواعی از جواهرات، ساعت، محصولات زیبایی و سلامت، لوازم و دکوراسیون منزل، پوشاک، کفش و اقوام دیگر را خریداری کنید.
در کنار بخش تجاری، در این بازار می‌توانید به سینما بروید یا در رستوران‌ها و فود کورت آن غذای مورد علاقه‌تان را میل کنید یا به شهربازی آن سر بزنید یا به مجموعه ورزشی آن بروید.
در ایران مال مراکز تفریحی و دیدنی بسیار جذابی نظیر باغ کتاب ایران مال، باغ ایرانی، بازار سنتی و شربت خانه نیز وجود دارد.
مرکز خرید ایران مال در انتهای بزرگ‌راه شهید همت غرب، بزرگ‌راه شهید خرازی قرار دارد. ساعت بازدید از آن از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.
آدرس مرکز خرید ایرانمال: اتوبان شهید همت (غرب)، اتوبان شهید خرازی، ایران‌مال

خیابان ۳۰ تیر


مگر می‌شود به شبگردی در تهران پرداخت و اسمی از خیابان ۳۰ تیر به میان نباشد؟! این خیابان سنگ فرش با داشتن کافه ون‌های رنگارنگ و غرفه‌های فروش غذا یکی از مشهورترین جاها در تهران برای تفریحات شبانه است. در انجا هرنوع خوراکی اعم از ساندویچ، پیتزا، قهوه، کیک و نوشیدنی پیدا می‌شود و حق انتخاب زیادی دارید. همچنین در کنار هر فروشگاه میز و صندلی‌هایی قرار گرفته تا بتوانید با خیالی آسوده غذا نوش جان کنید. چراغ‌های رنگی، دیوارهای پوشیده از گل و گیاه و بو خوراکی‌ها چیزی است که در خیابان ۳۰ تیر هوش از سرتان می‌برد. اگر به دنبال جایی برای خیابان‌گردی و صرف یک فست فود خوش طعم هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به این خیابان بزنید و حسابی تفریح کنید.
آدرس خیابان ۳۰ تیر: خیابان امام خمینی، جنب موزه ایران باستان

مگامال


یکی دیگر از جاهای مناسب برای شبگردی در تهران مجتمع تجاری مگامال در اکباتان است که مجموعه‌ای وسیع از فروشگاه‌ها، پردیس سینمایی، رستوران و غیره است. در آنجا می‌توانید برندها از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، صنایع دستی و غیره را خریداری کرده و مطمئن باشید که بهترین‌ها نصیتان شده است. یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های مگامال اکباتان شهربازی سرپوشیده است که انواع بازی‌های الکترونیکی را خود جای داده و برای تمام سنین مناسب است. فضای ورزشی از دیگر بخش‌های مگامال اکباتان است که با تجهیزات ورزشی مدرن همه روزه مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. همچنین پس از یک گشت و گذار جانانه می‌توانید به فودکورت مجتمع رفته و در آنجا خود را به یک وعده غذای لذیذ مهمان کنید. سرزمین ماسه، دنیای بانوان، آی تی لند و هایپرمی از دیگر بخش‌های مجتمع تجاری مگامال است که همه روزه به عموم مردم سرویس‌دهی می‌کند.
آدرس مگامال اکباتان: بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

مرکز خرید پالادیوم


اگر می‌خواهید اوقات شبانه خود را در یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران سپری کنید، به خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف بروید و مرکز خرید پالادیوم را پیدا کنید. در این مرکز انواعی از فروشگاه، امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و فوت کورت آن اشاره کرد. در فروشگاه‌های این مرکز نیز می‌توانید انواعی از کالاهای لوکس و گران‌قیمت نظیر پوشاک و اکسسوری را پیدا کنید. از دیگر بخش‌های پالادیوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• هایپر مارکت
• کتاب‌خانه
• باشگاه ورزشی
• استخر
• خانه کودک
• فروشگاه پرینت‌های سه‌بعدی
واحدهای تجاری این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است. برای صرف غذا در رستوران و کافه‌های پالادیوم می‌توانید از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به آدرس آن مراجعه کنید. همچنین سوپرمارکت این مرکز از ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ شب باز است.
آدرس مرکز خرید پالادیوم: خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

دربند تهران


اگر دوست دارید تا برای شبگردی‌های مهیجتان به کوهستانی پرجنب و جوش بروید ما به شما دربند را توصیه می‌کنیم. این منطقه با داشتن آب و هوایی تمیز و سالم جایی مناسب پیاده‌روی، کوهنوردی و دورهمی‌های دوستانه است. همچنین به دلیل وجود رستوران‌های متنوع در کنار رودخانه و کوه حسابی حال و هوایتان را عوض می‌کند.
اکثر رستوران‌های دربند در فضای باز قرار دارند و با داشتن چشم‌انداز رویایی، نورپردازی باشکوه، درختان سر به فلک کشیده و چیدمان خوب تجربه‌ای به یادماندنی را برای افراد رقم می‌زنند. علاوه بر این‌ها مسیر کوهنوردی دربند به نحوی است که گردشگران در هر سنی می‌توانند آن را طی کنند و تا نزدیک قله بروند. مسیر جنگلی، رودخانه روان و هوای ناب دربند چیزی است که خستگی روزهای پر از کار را از تنتان به در می‌کند. هرچه که باشد سرسبزی و شور و هیجان دربند چیزی است که هیچ وقت تکراری نمی‌شود و شب آرامش نیز چاشنی آن می‌شود.
آدرس دربند: تجریش، میدان دربند
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

مرکز خرید دنیای نور


یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در شرق تهران مرکز خرید نور است. در این مرکز فروشگاه‌های متعددی برای خرید پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه وجود دارد. از دیگر فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• فروشگاه شال و روسری
• فروشگاه عطر و ادکلن
• فروشگاه اسباب‌بازی
• فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
امکانات مختلفی در این مرکز خرید وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کافی‌شاپ، پارکینگ، اتاق مادر و نوزاد، تالار پذیرایی و سالن بازی کودکان اشاره کرد.
آدرس مرکز خرید دنیای نور: بزرگراه رسالت، بین بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی، مرکز تجاری دنیای نور

مرکز خرید تیراژه


یکی دیگر از مراکز خرید جذاب در غرب تهران که می‌توانید برای شبگردی به آن مراجعه کنید، مرکز خرید تیراژه است. این مرکز خرید در یک ساختمان ۵ طبقه در بزرگ‌راه اشرفی اصفهانی نرسیده به بزرگ‌راه همت قرار گرفته است.
انواعی از فروشگاه‌های لباس بچه‌گانه و سیسمونی کودک، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه و گل‌های تزیینی را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. حتماً به طبقه دوم آن سر بزنید. در این طبقه بازی‌های فکری مختلفی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد. چند رستوران فست فود در طبقه سوم سرزمین عجایب آن قرار دارد. از دیگر امکانات موجود در مرکز خرید تیراژه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• شعبه‌های بانک
• سرویس بهداشتی
• پارکینگ طبقاتی
• کافی‌شاپ
آدرس مرکز خرید تیراژه تهران: بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از میدان پونک، حدفاصل بزرگراه حکیم و همت

پارک آب و آتش


از دیگر جاهای مناسب برای شبگردی پارک و آب آتش است که در منطقه ۳ تهران قرار دارد. این پارک بزرگ امکانات متنوعی دارد که باعث شده تا از سراسر شهر برای تفریح به آنجا بیایند. برج‌های آتش، سالن آمفی تئاتر و مراکز خرید از جمله بخش‌های پارک آب و آتش است که همواره مورد استفاده شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد. همچنین رستوران‌های این پارک با منو متنوع و غذاهای باکیفیت خود طعمی عالی را به افراد هدیه می‌دهند. پارک آب و آتش تهران از چندین بوستان تشکیل شده که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در بوستان حضرت ابراهیم فواره‌های آب را می‌بینید که منظره‌ای زیبا برای عکاسی ایجاد کرده‌اند. همچنین در بوستان منظومه شمسی سینما هفت بعدی و گنبد مینا را می‌بینید که همه روزه به گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند. از دیگر بخش‌های پارک آب و آتش تهران می‌توان به فودکورت، کافه و آلاچیق‌های چوبی اشاره کرد که جایی عالی برای دورهمی‌های دوستانه محسوب می‌شوند.
آدرس پارک آب و آتش تهران: خیابان آفریقا، نرسیده به چهارراه جهان کودک، انتهای کوه ژوبین
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

کافه‌های برد گیم


مگر می‌شود حرف از شبگردی در تهران باشد و نامی از کافه‌ های تهران در میان نباشد؟ بعضی از کافه‌ها در تهران به برد گیم معروف‌اند. یعنی کافه‌هایی که در آن‌ها بازی‌های فکری چند نفره انجام می‌شود و افراد ساعت‌ها در آنجا به سرگرمی‌پردازند. در کافه‌های برد گیم به انتخاب خودتان یک بازی را در نظر گرفته شده و همراه با تیمتان آن را انجام می‌دهید. این کار شاید ساعت‌ها به طور انجامد ولی به شدت لذت‌بخش و خاطره‌انگیز است.
از جمله این نوع کافه می‌توان به کافه دیاموند در خیابان استاد نجات اللهی اشاره کرد که علاوه بر محیط خوب پرسنل خوش اخلاقی نیز دارد که به خوبی به سوالات شما پاسخ می‌دهند. همچنین این امکان وجود دارد تا حین بازی خود را به یک میان وعده لذیذ مهمان کرده و انرژی از دست رفته خود را به دست آورید. کافه پارادیزو در خیابان مطهری، کافه ایوان در لاله زار، کافه زهیر در خیابان سمیه و کافه کهن در میدان هفت تیر از دیگر کافه بازی های تهران به شمار می‌آیند که گزینه‌ای مناسب برای تفریح و سرگرمی شبانه‌اند.
آدرس کافه دیاموند: خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی، خیابان فلاح پور، پلاک ۳۳

دریاچه چیتگر


یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی تهران برای شبگردی شبانه دریاچه چیتگر است که در غرب تهران واقع شده است. این دریاچه مصنوعی امکانات خوبی از جمله دوچرخه‌سواری، قایق سواری، ماهیگیری، سرزمین بازی، کارتینگ، سینمای چند بعدی، سافاری وحشت، سیرک تهران، برج هیجان و زیپ لاین اشاره کرد که همگی هیجان را به افراد هدیه می‌دهند. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های حوالی دریاچه چیتگر با منو متنوع خود انواع غذاهای ایرانی و خارجی را به مشتریان عرضه می‌کنند.
شما با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید غذایی که دوست دارید سفارش داده و تجدید قوا کنید. اکثر رستوران‌های اطراف چیتگر تراس دارند که با چشم‌انداز معرک خود به دریاچه دید خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند. پخش موسیقی، کیفیت خوب غذا و سرویس‌دهی عالی همگی از جمله ویژگی‌های کافه و رستوران‌های حوالی دریاچه چیتگر است که باعث شده تا برای شبگردی در تهران این منطقه گزینه خوبی باشد. همچنین هوای خنک و دلپذیر این دریاچه حسابی شما را سر ذوق می‌آورد و خستگی روزهای کاری را از تنتان خارج می‌کند.
آدرس دریاچه چیتگر: همت غرب، اتوبان شهید خرازی، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

پاساژ ارگ تجاری


اگر می‌خواهید شب خود را در اطراف میدان تجریش سپری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به پاساژ ارگ تجریش یا ارگ سنتر واقع در ضلع شمالی میدان تجریش مراجعه کنید. این پاساژ ۲ طبقه دارد. اگر با ماشین به این محل مراجعه می‌کنید، می‌توانید از پارکینگ ۵ طبقه آن استفاده کنید. در این مرکز امکانات زیر وجود دارد:
• کافی‌شاپ
• فوت کرد
• رستوران
• آمفی‌تئاتر
• کارواش
فروشگاه‌های موجود در پاساژ ارگ تجریش محصولات زیر را به فروش می‌رسانند:
• پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه
• سیسمونی
• کالای خواب
• فرش
• لوازم خانگی
• کیف و کفش
• طلا و جواهر
• لوازم آرایشی و بهداشتی
حتماً به بام سبز پاساژ ارگ تجریش سر بزنید تا از چشم‌اندازهای اطراف آن نهایت لذت را ببرید و در رستوران‌های آن غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.
آدرس پاساژ ارگ تجاری تجریش: ابتدای میدان تجریش، خیابان سعدآباد، مجتمع تجاری ارگ

پارک ارم


یکی از جاهایی که برای تفریح شبانه در تهران پرطرفدار است پارک ارم نام دارد. این شهربازی بزرگ در سال ۱۳۵۳ افتتاح شده است و بخش‌های زیادی را شامل می‌شود. در شهربازی شماره یک وسایل بازی همچون قو گردان، اسکیت هوایی، یوفو، تونل وحشت، ترن هوایی کودک، سرسره باد و یوروبانجی وجود دارد. در بخش دوم شهر بازی می‌توان وسایلی مثل سورتمه، آکروجت، موتور کودکان و غیره را دید که با قیمت مناسب به سرگرم کردن افراد می‌پردازند. در شهر بازی شماره سه نیز تفریحاتی مانند ترن هوایی خانواده، سینما سه بعدی و تاب پرنده وجود دارد که بیشتر برای بزرگسالان در نظر گرفته‌ شده‌اند.
همچنین در پارک ارم دریاچه‌ای وسیع برای قایق‌رانی وجود دارد که در آنجا افراد می‌توانند قایق کرایه کرده و در فضای آرام آنجا گردش کنند. البته در این حین خانواده‌ها این امکان را دارند تا از فضای سبز پارک برای پیک نیک استفاده کرده و دورهمی‌های دوستانه داشته باشند. از دیگر امکانات پارک ارم می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، غرفه‌های مواد غذایی و تالارهای مراسم اشاره کرد که دراختیار عموم قرار می‌گیرند
آدرس پارک ارم: کیلومتر چهار اتوبان تهران کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر سمت راست پل اتوبان شهید باکری
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

سرزمین عجایب مجتمع تیراژه یک


یکی از معروف‌ترین شهربازی‌های تهران سرزمین عجایب مجتمع تجاری تیراژه ۱ است. سرزمین عجایب این مجتمع در طبقه پنجم آن قرار دارد. در این طبقه انواعی از وسایل سرگرمی نظیر موارد زیر وجود دارد:
• ایر هاکی
• قصر بادی
• ماشین کوبنده
• قطار کودکان
• چرخ و فلک
• سفر دریایی
• ماشین فرفره
• بالن
• رالی
• تیر اندازی لیزری
• ایرهاکی
• سگا
اگر به همراه کودکتان به این مرکز خرید مراجعه کردید، قطعاً با مراجعه به این سرزمین عجایب، لحظات لذت‌بخشی را سپری خواهد کرد. شما نیز می‌توانید از دیگر بخش‌های این شهربازی سربسته نظیر سینمای ۶ بعدی ، باشگاه بولینگ یا مینی بولینگ مراجعه کنید.همچنین می‌توانید در کافی‌شاپ‌های آن انواعی از نوشیدنی سرد و گرم و میان وعده را سفارش دهید یا اگر گرسنه بودید به رستوران‌های آن مراجعه کنید.
از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۲ شب و پنجشنبه از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب و جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب می‌توانید به آدرس آن مراجعه کنید.
آدرس سرزمین عجایب مجتمع تجاری تیراژه ۱: بزرگ‌راه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از میدان پونک، حدفاصل بزرگ‌راه حکیم و همت

برج میلاد


این برج بلند که امروزه نماد تهران مدرن شناخته می‌شود پس از تاریکی هوا جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. بی‌تردید دیدن چشم‌انداز شهر بر فراز برج میلاد حسابی شما را سر ذوق می‌آورد. برای اینکه بتوانید سوار آسانسور برج میلاد شوید لازم است تا مبلغی پراخت کرده و در بخش‌های مختلف برج پیاده شوید. همچنین در طبقات ابتدایی و همکف برج چندین غرفه و فروشگاه وجود دارد که با محصولات خود شما را سرگرم کرده و تشویق به خرید می‌شوید. از جمله قسمت‌های مهم برج میلاد می‌توان به رستوران و کافه آن اشاره کرد که خوراکی‌هایی بسیار باکیفیت و لذیذ را تقدیمتان می‌کنند.
لذا اگر به دنبال جایی لوکس برای دورهمی با عزیزانتان هستید توصیه می‌کنیم که رستوران برج میلاد را در برنامه‎‌تان قرار دهید. از دیگر قسمت‌های این مجموعه می‌توان به سالن کنسرت اشاره کرد که همواره اجراهای خواننده‎‌های مطرح ایران در آن برگزار می‌شود. پل معلق، اتاق فرار، سکوی دید بسته، موزه مشاهیر، گند آسمان و سینما ایکس بعدی از دیگر بخش‌های برج میلاد است که حسابی سرگرمتان می‌کند.
آدرس برج میلاد: بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی شیخ لطف الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

شهربازی ژوپیتر


اگر دوست دارید کودک خود را در برنامه شبگردی در تهران همراه کنید، می‌توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران به شهربازی ژوپیتر واقع در بزرگراه شهید ستاری شمال، بالاتر از خروجی شهید حکیم، مجتمع تجاری فرهنگی کوروش ببرید. در طبقه دوم این مجتمع تجاری می‌توانید شهربازی ژوپیتر را پیدا کنید. در این شهربازی انواعی از بازی‌ها و وسایل سرگرم‌کننده نظیر موارد زیر وجود دارد:
• اسنوبورد
• سفینه‌ی فضایی
• ویدیو گیم
• مینی بولینگ
• چرخ و فلک
• ریس بال
• اسپایدر بات
• هاکی چهارنفره و چندین وسیله‌ی بازی دیگر
از دیگر امکانات این شهربازی سربسته می‌توان به اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، غرفه‌ی فروش بستنی و آب‌میوه و همچنین نیمکت‌هایی برای استراحت کردن اشاره کرد.
ساعت کاری شهربازی ژوپیتر: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب.
آدرس شهربازی ژوپیتر: اتوبان ستاری، مجتمع کوروش ،طبقه دوم

باغ فردوس


اگر دوست تا در حوالی تجریش گردش کنید ما به شما باغ فردوس با فضایی دوست‌داشتنی و درختان بلند را پیشنهاد می‌کنیم. این باغ با عمارت باشکوه و مجسمه‌های معاصرش جایی عالی برای عکاسی کردن است. همچنین با داشتن یک سینما این امکان وجود دارد تا به تماشای فیلم مورد علاقه‌تان بنشینید و از تک تک لحظاتتان لذت ببرید. در داخل و بیرون باغ فردوس کافه‌هایی نیز وجود که به سرو انواع دسر، نوشیدنی و خوراک می‌پردازند و به دلیل قرار گرفتن در فضای باز امکان سیگار کشیدن را نیز برای افراد فراهم کرده‎‌اند. اگر می‌خواهید در فضایی هنری با دوستانتان گپ و گفت داشته باشید باغ فردوس را پیشنهاد می‌کنیم که به دلیل قرار گرفتن در شمال تهران هوایی خنک و مطلوب دارد. از دیگر بخش‌های داخلی این باغ می‌توان به کتاب فروشی و غرفه‌های صنایع دستی آن اشاره کرد که اجناسی رنگارنگ و بامزه را به فروش می‌رسانند و دیدنشان برای هر فردی جذاب است.
آدرس باغ فردوس: خیابان ولیعصر نرسیده به میدان تجریش
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

شهربازی چمران


یکی از شهربازی‌های قدیمی تهران بنام شهربازی چمران می‌تواند مقصد شبگردی شما باشد. این شهربازی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران قرار دارد. در این مجموعه انواعی از بازی‌های زیر را می‌توانید امتحان کنید:
• سینما ۷ بعدی
• بتمن
• قطار کودکان
• هاکی
• ماشین کوبنده
• بالن باستر
• پک من
• مجیک شوتر
• تایگر بولینگ
• فریز بی
• ترن هوایی
• اسپیس شاتل
• تمپل ران
• ترانسفور مرز و چندین وسیله بازی دیگر
آدرس شهربازی چمران: خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه شهید چمران
ساعت کاری شهربازی: همه‌روزه از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل از ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب

باغ ایرانی


یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی که می‌توانید بعد از غروب آفتاب به آن مراجعه کنید، باغ ایرانی تهران است. قدم زدن در فضای سرسبز و جذاب این باغ می‌تواند شب شما را لذت‌بخش کند. می‌توانید به رستوران و چای‌خانه این باغ مراجعه کنید یا در آلاچیق‌های آن پیک‌نیک کنید. نورپردازی و فواره‌های این باغ ایرانی فضای جذابی را به وجود آورده است. برای دسترسی به این باغ سرسبز می‌توانید به محله ده ونک، کوچه صابری بروید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این باغ ایستگاه متروی شهید حقانی است.
آدرس باغ ایرانی: خیابان شیخ بهایی شمالی، ۲۰ متری پیروزان، کوچه شهید صابری
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

بام بوکان


اگر می‌خواهید شب آرامش‌بخشی را در پیش داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به بام بوکان مراجعه کنید. بام بوکان پاتوق افراد مختلفی است. اگر فصل بهار یا تابستان به این منطقه بروید، آب‌وهوای معتدل و مناسبی را تجربه خواهید کرد.
فضای جذاب و دل‌نشین و منظره بسیار دیدنی بام بوکان که چشم‌اندازی به شهر تهرانِ غرق نور دارد، لحظات لذت‌بخشی را برای شما به وجود می‌آورد.
برای دسترسی به این بام باید به منطقه نیاوران بروید و بعد از عبور از خیابان شریعتی و دزاشیب به خیابان صادقی قمی برسید و سپس به خیابان بوکان بروید. در انتها می‌توانید به بام بوکان دسترسی داشته باشید.
آدرس بام بوکان: محله گلابدره، خیابان کوهستان، خیابان اولیا

بام لند


بام لند فضایی وسیع با درختان سرسبز در حوالی دریاچه چیتگر است که جایی عالی برای پیاده‌روی، دوچرخه سواری و پیک نیک است. در آنجا تا چشم کار می‌کند آسمان آبی، فضای سبز، دریاچه و درختان گوناگون دیده می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار دوستانتان لحظاتی لذت‌بخش داشته باشید. همچنین صندلی‌های چوبی در مسیر پیاده‌روی وجود دارد که پس از گشت و گذار می‌توانید بر روی آن‌ها نشسته و تجدیدقوا کنید. علاوه بر محیط خوب بام لند وجود ستون‌هایی شبیه به تخت جمشید شکل و شمایل خاصی به فضا داده و محیط خوبی برای عکاسی ایجاد کرده است.
در بام لند چندین فروشگاه‌ لوازم خانگی، پوشاک و شکلات هم وجود دارد که باکیفیت‌ترین اجناس را عرضه می‌کنند. به همین دلیل بام لند را می‌توان جایی عالی برای خرید اجناس لوکس و تفریح شبانه دانست. اگر هم در این حین احساس گرسنگی کردید، رستوران‌ها و فست فودهای بام لند خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را تقدیمتان می‌کنند. پس از ان هم بد نیست تا سری به تفریحات این پارک بزرگ بزنید. شهربازی سرپوشیده، اسکای فلایر، واقعیت مجازی، ساحل شنی و شهربازی کودکان از جمله بخش‌های تفریحی بام لند به شمار می‌آیند که حسابی شما را سرگرم می‌کنند.
آدرس بام لند: انتهای اتوباس همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، بلوار صدف مرکز تفریحی بام لند
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

امامزاده صالح


امام زاده صالح در یکی از شمالی‌ترین بخش‌های شهر تهران قرار دارد. اگر میدان تجریش را برای شبگردی خود انتخاب کرده‌ و از بازار تجریش و رستوران‌ها و پاساژهای اطراف آن دیدن کرده‌اید، حتماً به امامزاده صالح نیز سر بزنید. امامزاده صالح در بخش جنوبی میدان تجریش قرار دارد. محیطی معنوی و زیبا را برای افراد مذهبی ایجاد کرده است. می‌توانید در حیاط حرم عکس یادگاری بگیرید، اما عکس‌برداری در داخل حرم ممنوع است.
آدرس امامزاده صالح: میدان تجریش، حرم امامزاده صالح (ع)

سرزمین شادی


مجتمع بزرگ الماس هروی سرزمین شادی یا شهربازی فان‌لند با ۲۵۰ دستگاه بازی آماده پذیرایی از شما است. همه گروه‌های سنی می‌توانند از وسایل بازی این سرزمین شادی استفاده کنند. از جمله وسایل این مجموعه می‌توان به بزرگ‌ترین پیست ماشین کوبنده در تهران، اتاق وحشت، اتاق تولد، سینمای ۶ بعدی و بازی‌های واقعیت مجازی آن اشاره کرد. ساعت کار سرزمین شادی از ۰۲:۳۰ ظهر تا ۱۱ شب است.
آدرس سرزمین شادی: میدان هروی، مجتمع تفریحی، ورزشی و تجاری الماس هروی، طبقه‌ی سوم و چهارم و پنجم

کافه گردی در شب


اگر عاشق قهوه و گپ و گفت‌های دوستانه در هنگام خوردن این نوشیدنی باشید، در شهر تهران می‌توانید صدها کافه‌ با منوهای جذاب و محیط‌های متفاوت را پیدا کنید. در هر خیابان اصلی شهر تهران می‌توان دست‌کم یک کافه جذاب پیدا کرد. کافه‌ های تهران فضاهای روباز و سرپوشیده دارند. برای کافه گردی در شب می‌توانید به خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران مراجعه کنید. برخی از کافه‌های این منطقه از تهران در خانه‌های قدیمی قرار گرفته‌اند.

رستوران گردی در شب


رستوران گردی یکی دیگر از تفریحات جذابی است که می‌توانید به‌عنوان برنامه شبگردی خود در شهر تهران انجام دهید. در این شهر چندین و چند رستوران وجود دارد‌؛ از رستوران‌های سنتی که انواع خورش و چلو کباب و دیزی به فروش می‌رسانند تا رستوران‌های ایتالیایی که پیتزا و پاستا را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. در تهران رستوران‌های لبنانی، جنوبی، گیلانی، عربی و حتی کره‌ای نیز پیدا می‌شود.
اگر به دنبال مکان تفریحی جذابی برای شکم گردی هستید، به شما بام لند را پیشنهاد می‌کنیم. در این مجموعه می‌توانید برخی از بهترین رستوران های تهران را پیدا کنید. از غذاهای سنتی ایرانی گرفته تا غذاهای لبنانی جنوبی و ترکی و فست فود را در بام لند پیدا خواهید کرد.
چند پیشنهاد جذاب و معرفی جاهای دیدنی برای شبگردی در تهران

خیابان‌گردی در شب


یکی از تفریحات جذابی که می‌توانید بعد از غروب آفتاب در شهر تهران انجام دهید، پیاده‌روی در برخی از خیابان‌های معروف و جذاب این شهر است. یکی از این خیابان‌ها، خیابان ولی‌عصر است. خیابان ولیعصر یکی از بلندترین خیابان‌های نه‌تنها ایران بلکه جهان، به حساب می‌آید.
به دستور رضاشاه پهلوی، در دو طرف این خیابان درخت کاشته شده‌ است. با پیاده‌روی در این خیابان زیبا و جذاب و مشاهده مغازه‌های اطراف آن لحظات لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. در این خیابان مراکز دیدنی مختلفی نظیر پارک ملت، پارک ساعی، باغ فردوس، کاخ مرمر و چندین جاذبه دیگر وجود دارد.
از دیگر خیابان‌های جذابی که می‌توانید برای شبگردی انتخاب کنید، خیابان انقلاب است. این خیابان از میدان انقلاب شروع می‌شود و تا میدان امام حسین ادامه می‌یابد. از جمله مراکز تفریحی جذاب در این خیابان می‌توان به پارک دانشجو، سینماهای مختلف و کتاب‌فروشی‌های نزدیک میدان انقلاب و همچنین کافه‌های جذاب اطراف دانشگاه تهران اشاره کرد.

کلام آخر
برای شبگردی در تهران جاهای زیادی وجود دارد که بسته به سلیقه افراد متفاوت است. در این مقاله از وبلاگ سفرمارکت تلاش کردیم تا بهترین‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم. فراموش نکنید که سفرمارکت با رزرو بلیط هواپیما و هتل خدمات سفر را با بهترین قیمت تقدیمتان می‌کند و خاطره‌ساز سفرتان خواهد بود.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است