search
menu

مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید پالادیوم در تهران کجاست؟
پالادیوم یعنی چه؟
معماری مرکز خرید پالادیوم در تهران
قیمتها در مرکز خرید پالادیوم چگونه است؟
بیش از ۱۶۰ واحد تجاری و فروشگاه با طیف گسترده‌ای از برندهای برتر
برندهای باکیفیت: لذت خرید در پالادیوم
چه اجناسی در پاساژ پالادیوم عرضه می‌شود؟
امکانات مرکز خرید پالادیوم چیست؟
چجوری برم مرکز خرید پالادیوم؟
ساعات کاری مجتمع تجاری پالادیوم
مراکز خرید تهران هرکدام در نوع خود وسیع و منحصر به فردند. یکی از این مجتمع‌های مشهور مرکز خرید پالادیوم تهران است که در شمال پایتخت قرار گرفته و امکانات متنوعی دارد. همه روزها ده‌ها نفر به این مجتمع می‌روند و با گشت و گذار و خرید خود را سرگرم می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی پاساژ پالادیوم بپردازیم و درباره آن بیشتر بدانیم. فراموش نکنید که برای سفر و رزرو بلیط هواپیما خود می‌توانید روی کمک سفرمارکت حساب کنید.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

مرکز خرید پالادیوم در تهران کجاست؟


در شمال تهران و در منطقه زعفرانیه مجتمع تجاری پالادیوم قرار گرفته که علاوه بر فضایی لوکس ده‌ها فروشگاه و امکانات رفاهی را در خود جای داده است. این مرکز خرید حدود ۱۰ هزار مترمربع مساحت دارد و تقریبا ۱۵۰ واحد تجاری در آن گنجانده شده است. همچنین با داشتن چندین رستوران، کافی شاپ و فوت کورت خدمات مورد نیاز افراد را در اختیارشان قرار می‌دهد. مرکز خرید پالادیوم در ضلع جنوبی خود ۱۳ طبقه و در ضلع شمالی خود ۱۱ طبقه دارد. همچنین از سمت همکف ۶ طبقه دارد که باعث شده تا معماری آن خاص و باشکوه به نظر برسد. در طبقات بالاتر این مرکز خرید دفاتر اداری گوناگونی مانند بیمه، شرکت هواپیمایی و غیره واقع شده است که به خوبی به متقاضیان خدمت‌رسانی می‌کنند.

پالادیوم یعنی چه؟


شاید از خود بپرسید که پالادیوم چه معنایی دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که پالادیوم نام نوعی فلز گرانبهاست که در عین سفید و نقره‌ای بودن، نادر است. همچنین دربرابر هر شرایط اقلیمی مقاوم است و به عنوان یکی از گران قیمت‌ترین فلزات دنیا شناخته می‌شود. در ساخت این مجتمع نیز از این فلز استفاده شده است که به ارزش آن افزوده است.

معماری مرکز خرید پالادیوم در تهران


معماری مرکز خرید پالادیوم مهندسی خوش نام به اسم پدرام امن زاده است که به عنوان یکی از برجسته‌ترین معماران ایران شناخته می‌شود. همچنین مالک این مجتمع آقای حسن رفتاری است که با هدف ایجاد مرکزی خاص برای تفریح و خرید پالادیوم را راه‌اندازی کرد. در طراحی مرکز خرید پالادیوم از طرح‌های هندسی کمک گرفته شده که با زیبایی هرچه تمام‌تر روی پس زمینه قهوه‌ای کار شده است. همچنین قوس‌هایی دایره‌ای شکل در طراحی آن وجد دارد که جلوه خاص به پاساژ بخشیده است. روی نمای مرکز خرید نیز شیشه کار شده که داخل آن می‌توان کوه‌های شمیرانات را به خوبی دید. وجود این همه خلاقیت در طراحی پاساژ پالادیوم باعث شده تا در طول روز افراد زیادی برای خرید و گردش راهی آن شوند.

قیمتها در مرکز خرید پالادیوم چگونه است؟


اگر می‌خواهید درباره قیمت اجناس در این پاساژ بدانید، باید بگوییم که به دلیل لوکس بودن کالاها قیمت‌ها چندان هم ارزان نیست. شما بسته به جنسی که خریداری می‌کنید، به دلیل باکیفیت بودن و برند بودن آن قیمت نسبتا بالایی هم پرداخت خواهید کرد که البته ارزشش را دارد. از جمله برندهایی که در مرکز خرید پالادیوم تهران وجود دارد می‌توان به نایک، جین وست، منگو، ال سی وایکیکی، رونا، سلنا، دیزل و جنیفر اشاره کرد.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

بیش از ۱۶۰ واحد تجاری و فروشگاه با طیف گسترده‌ای از برندهای برتر


پالادیوم، یکی از بزرگترین مراکز خرید در تهران است که با بیش از ۱۶۰ واحد تجاری و فروشگاه به مشتریان خود خدمت می‌کند. این پاساژ جذابیت خود را از تنوع بی‌نظیر کالاها و محصولات معتبری می‌گیرد که در آن عرضه می‌شود. در داخل فروشگاه‌های پالادیوم، تنوع و غنای زیادی به چشم می‌خورد؛ از لباس‌های طراحی شده توسط برندهای مشهور جهانی گرفته تا محصولات محلی یا دست‌ساز ایرانی. البته اجناس ارائه شده در این فروشگاه همیشه محصولات مرغوب و باکیفیتی هستند.
پالادیوم با فروشگاه‌های مختلف، توانسته است تمامی نیازهای مختلف خریداران را پوشش دهد. اگر به دنبال پوشاک با طراحی‌ها و برندهای معتبر هستید، می‌توانید در اینجا آخرین مدل‌ها را بیابید. از طرف دیگر، اگر به دنبال وسایل ورزشی یا لوازم آرایشی هستید، فروشگاه‌های مخصوص به این دسته‌بندی‌ها نیز در بازار حضور دارند. همچنین، عطر و زیورآلات با انواع طراحی‌ها و سبک‌ها از جمله محصولات دیگری هستند که در این مراکز تجاری یافت می‌شوند.
وسعت انتخاب‌های موجود در پالادیوم، این مرکز را به یک مقصد برتر برای خرید در شهر تبدیل کرده است. اگر بلیط هواپیما تهران در دست دارید و راهی تهران هستید، فراموش نکنید که سری به پالادیوم بزنید. فرقی نمی‌کند که شما به دنبال کفش و لباس با برند مشهور باشید یا لوازم جانبی گوشی و محصولات الکترونیکی؛ در هر صورت می‌توانید مطمئن باشید که در اینجا گزینه‌های مناسب و باکیفیتی خواهید یافت. این مرکز با کادر متخصص و آموزش‌دیده، به دنبال آن است که تجربه یک خرید و پاساژگردی لذت‌بخش را برای شما رقم بزند.
در نهایت، پالادیوم با تنوع محصولات، محیطی دل‌پذیر و تجربه خرید لذت‌بخش خود، یکی از جاهای دیدنی تهران برای خرید محسوب می‌شود. اینجا مکانی است که خریداران با هر سلیقه‌ای، محصولات متنوع و باکیفیت را در یک محیط پویا و پرانرژی انتخاب می‌کنند. از این رو، پالادیوم به عنوان مقصدی برتر برای خرید اقلام مورد نیاز، همواره جذابیت ویژه‌ای برای تمامی بازدیدکنندگان دارد.

برندهای باکیفیت: لذت خرید در پالادیوم


درصورتی‌که از افرادی هستید که انتخاب لباس‌ها و وسایل خود را از برندهای معتبر انجام می‌دهید، پالادیوم مکانی است که می‌توانید به آسانی آنچه را که می‌خواهید پیدا کنید. این بازار به شما فرصت خواهد داد تا از محصولات و برندهای محبوبی که در آن عرضه می‌شوند، بهره‌مند شوید. در پالادیوم، نام‌های معروفی همچون آدیداس، نایک، پوما، ریباک، جین وست و غیره در انتظار شما هستند.
به‌عنوان‌مثال، اگر به دنبال خرید پوشاک و وسایل ورزشی هستید، می‌توانید محصولات برندهای بزرگی مثل ریباک، نایک و آدیداس را بخرید. از لباس‌ها و کفش‌های برندهای منگو، جنیفر، تی تی، پوما، سوپردرای، گابور، جیوکس، رنو، اسکچرز، آلدو و غیره نیز می‌توانید در پالادیوم خرید کنید. همچنین، برای انتخاب عینک و ساعت نیز فروشگاه‌هایی مثل لومیر، نقره پرنسس و رامی حضور دارند.
علاوه بر این، در بازار تجاری پالادیوم می‌توانید جدیدترین لوازم الکترونیکی و لوازم برقی منزل را نیز خریداری کنید. برندهای مشهوری مثل اپل و سامسونگ در این مرکز فروشگاهی نمایندگی دارند و به دلیل تنوع بی‌نظیر محصولات، از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند. این مراکز با کادری مجرب و متخصص، همواره آماده‌اند تا به شما تجربه‌ی خریدی ممتاز و رضایت‌بخش ارائه دهند.
پالادیوم، همگانی‌ترین مرکز خرید با انواع و اقسام محصولات برند در تهران، با وجود انتخاب‌های گسترده‌ای که در آن وجود دارد، همواره جذابیت و محبوبیت ویژه‌ای دارد و برای علاقه‌مندان به محصولات برند، مقصد ایده‌آلی برای خرید محصولات باکیفیت و اصیل محسوب می‌شود.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

چه اجناسی در پاساژ پالادیوم عرضه می‌شود؟


جواهرات مرکز خرید پالادیوم تهران بسیار مشهورند و در تهران طرفداران زیادی دارند. به همین دلیل بعضی از مشتریان صرفا برای خرید جواهر به آنجا می‌روند. از دیگر اقلام باکیفیت این پاساژ می‌توان به کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر، شال و روسری، مانتو، لوازم دکوراسیون، دست‌‍‌سازهای هنری و غیره اشاره کرد.

امکانات مرکز خرید پالادیوم چیست؟


پاساژ پالادیوم تنها مکانی برای خرید نیست. بلکه با داشتن امکانات گوناگون جایی عالی برای تفریح است. در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.

سلامتی و آرامش در داروخانه پالادیوم: خرید داروها و محصولات بهداشتی از بهترین برندها
پالادیوم، برای علاقه‌مندان به سلامتی و بهداشت، فرصتی را برای خرید داروها و محصولات بهداشتی از برندهای معتبر داخلی و خارجی فراهم می‌کند. داروخانه‌ی این مجتمع تجاری، تنوعی از داروهای داخلی و خارجی، داروهای ترکیبی، محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر، لوازم بهداشتی و دارویی مخصوص کودک، مکمل‌های غذایی و مکمل‌های ورزشی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
با دسترسی به انواع داروها و محصولات بهداشتی باکیفیت، مراجعه به داروخانه پالادیوم برای تأمین نیازهای سلامتی بهترین گزینه است. این داروخانه با ارائه‌ی محصولات از برندهای معتبر و تضمین کیفیت، امکان دسترسی به محصولات معتبر و با اعتماد را به مشتریان ارائه می‌دهد.
در داروخانه پالادیوم، می‌توانید به راحتی به انواع داروهای داخلی و خارجی، محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت برتر و لوازم بهداشتی دارویی مخصوص کودک دسترسی داشته باشید. همچنین، علاقه‌مندان به مکمل‌های غذایی و ورزشی نیز می‌توانند انتخاب‌های خود را از بین انواع مکمل‌های موجود در اینجا انجام دهند.
با وجود یک داروخانه با تنوع محصولات و برندهای مطرح، پالادیوم به عنوان مرجعی مطمئن برای خرید داروها و محصولات بهداشتی، به مشتریان امکان خریدی راحت را ارائه می‌دهد و در راستای حفظ سلامتی و آرامش آنان می‌کوشد.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

طلا و جواهر: گالری‌های اختصاصی پالادیوم با گزینه‌های متنوع
در پالادیوم، زیورآلات طلا و جواهر یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای خریداران باسلیقه محسوب می‌شود. اگر به دنبال زیورآلات منحصربه‌فرد و خاص هستید که در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شوند یا ایده‌هایی برای ساخت زیورآلات سفارشی دارید، بهترین مقصد برای شما، گالری‌های طلا و جواهر در پالادیوم خواهند بود.
در این گالری‌ها، با تنوع فراوانی از طرح‌ها و انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، انتخاب زیورآلاتی که به سلیقه‌ی شما بخورد امری آسان است. برخی از معروف‌ترین گالری‌های طلا و جواهر در این مرکز شامل گوهربین، جواهری ملکان، جواهری گلستان، دریس، جواهری امیدوار، سنجاق و فیروز هستند که هر یک از آن‌ها محصولاتی خاص و باکیفیت را برای طرفداران زیبایی ارائه می‌دهند.
با انتخاب گالری‌های طلا و جواهر پالادیوم، به دنیایی از زیورآلات شگفت‌انگیز و طرح‌های منحصربه‌فرد وارد خواهید شد. این گالری‌ها با طراحی‌های خلاقانه، برآورده‌کننده خواسته‌های خاص شما خواهند بود. به علاوه، اگر به دنبال ایده‌های جدید برای طراحی زیورآلات خود هستید، تیم متخصص و مجرب هر یک از این گالری‌ها آماده است تا با شما همکاری کند و طرح‌های اختصاصی شما را به واقعیت تبدیل کند.
بنابراین، بازدید از گالری‌های طلا و جواهر در پالادیوم، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و لذت‌بخش از خرید زیورآلات باکیفیت و خاص را برای شما به ارمغان می‌آورد. این مراکز، با گسترده‌ترین انتخاب و خدمات حرفه‌ای، یکی از بهترین مقاصد خرید طلا و جواهر در تهران هستند که هر طرفدار طلا و جواهری با علاقه به خرید این محصولات، حتماً به آن‌ها سر خواهد زد.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

بوک لند؛ جنگلی از دانش برای علاقه‌مندان به خرید کتاب
پالادیوم، برای علاقه‌مندان به کتاب، محیطی برای خرید کتاب‌های متنوع فراهم کرده است. فروشگاه بوک لند، با ارائه بهترین محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم‌التحریر، به عنوان یک جاذبه‌ی فرهنگی مهم در پالادیوم قرار دارد. این فروشگاه، با انتخاب‌های گسترده از کتاب‌ها و انواع موضوعات، تمامی سلیقه‌ها و علایق را در برمی‌گیرد. از معارف ادبی و تاریخی گرفته تا علوم ریاضی، علوم انسانی و فناوری اطلاعات، هر چیزی که دلتان بخواهد در اینجا پیدا می‌شود.
اگر حتی قصد خرید کتاب ندارید، تماشای کتاب‌ها و محصولات فرهنگی در این مرکز فرهنگی می‌تواند تجربه‌ای جذاب و دل‌نشین برای شما باشد. با گردش در این فضای فرهنگی و دیدن محصولات ارزشمند، می‌توانید به دنیایی از دانش و اطلاعات جدید وارد شوید و لحظاتی از جذابیت کتاب‌ها و غنای فرهنگی لذت ببرید. بسیاری از کسانی که با رزرو تور تهران به این شهر سفر می‌کنند، حداقل یک روز را از تور جدا می‌شوند تا از پالادیوم دیدن کنند (البته اگر بازدید از پالادیوم در برنامه تور نباشد).
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

طبقاتی از خدمات اداری و مسکونی برای رفاه و راحتی مشتریان
پالادیوم، علاوه بر فضاهای تجاری، در طبقات بالایی خود انواع واحدهای اداری و دفاتر را به مشتریان ارائه می‌دهد. این دفاتر اداری اغلب مختص آژانس‌های گردشگری، شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر بیمه هستند که به منظور راحتی و خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان در این مرکز تجاری مستقر شده‌اند.
در این طبقات بالایی، مشتریان می‌توانند از خدمات اداری متنوعی برخوردار شوند که در ارتقاء راحتی و رفاه آن‌ها نقش دارد. آژانس‌های گردشگری می‌توانند مسافرت‌ها و تورهای مسافرتی را برای مشتریان ترتیب داده و شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند انواع بلیط هواپیما چارتر را با بهترین قیمت و شرایط ارائه دهند. همچنین، دفاتر بیمه نیز به مشتریان خدمات متنوعی ارائه می‌دهند که در تأمین موارد مختلف بیمه به آنان کمک می‌کند.
این واحدهای اداری و دفاتر در طبقات بالایی پالادیوم، جزء تجهیزات کامل این مرکز خرید محسوب می‌شوند که به مشتریان امکان بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات مختلف را می‌دهند. ارائه‌ی این خدمات اداری به صورت نزدیک به مشتریان، نقطه مثبت دیگری است که باعث می‌شود پالادیوم به عنوان یک مرکز خرید شگفت‌انگیز، تجربه‌ی خرید منحصربه‌فردی را برای همه بازدیدکنندگان خود فراهم کند.

کتابخانه پالادیوم: مکانی برای عشاق کتاب و فرهنگ
مرکز تجاری پالادیوم با ارائه امکانات تفریحی و فرهنگی، به یک مجموعه کامل تبدیل شده است. این مرکز به خاطر کتابخانه‌ای مدرن و مجهز نیز شناخته می‌شود که انواع کتاب‌ها با موضوعات مختلف را برای همه سلیقه‌ها و سنین، در اختیار افراد می‌دهد. در فضای آرام و دل‌نشین این کتابخانه، افراد می‌توانند کتاب‌ها و مجلات محبوب خود را مطالعه کنند و به خواندن علاقه‌مند شوند.
همچنین، پالادیوم با برگزاری رویدادهای فرهنگی مرتبط با کتاب‌خوانی، از حضور هنرمندان و نویسندگان برجسته بهره می‌برد. این رویدادها با دعوت افرادی است که به فرهنگ و ادبیات علاقه‌مند هستند، فضایی گرم و دوستانه برای تبادل افکار و تجربیات ایجاد می‌کنند. این جشن‌ها و نشست‌های فرهنگی، جذابیت و استقبال بسیاری از مردم و دوستداران فرهنگ را به دنبال دارند.
با ترکیب امکانات تفریحی و فرهنگی، پالادیوم به یک نقطه تلاقی میان خرید و علاقه‌مندی به فرهنگ و کتاب‌خوانی تبدیل شده است. این مجموعه یک بستر مناسب را برای ترکیب لذت‌های مختلف فراهم کرده و باعث می‌شود که هر بازدید به یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد تبدیل شود.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

خوشمزه‌ها در پالادیوم: بزرگترین مرکز خرید خوراکی با تنوعی بی‌نظیر
پالادیوم، علاوه بر ارائه‌ی محصولات مختلف، برای صرف خوراکی‌های مختلف نیز یک جایگاه برتر دارد. اگر به دنبال خرید شیرینی، شکلات، خشکبار و قهوه‌های معتبر و باکیفیت هستید، این مرکز خرید بهترین انتخاب برای شماست. در پالادیوم، انواع خوراکی‌های محبوب از بهترین برندها عرضه می‌شوند که می‌تواند خریداران با سلیقه‌های مختلف را راضی کند.
همچنین، اگر از خرید خوراکی‌های آماده لذت نمی‌برید، فودکورت‌های متنوع و جذاب پالادیوم مکانی عالی برای شماست تا لذت عصرانه، شام یا ناهاری خوشمزه و لذیذ را تجربه کنید. با محیط دل‌پذیر و گسترده فودکورت‌های پالادیوم، می‌توانید غذاهای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و لحظات لذت‌بخشی را به همراه خانواده و دوستانتان سپری کنید.
با تمرکز بر خرید و خوردن خوراکی‌ها، پالادیوم به شما تجربه‌ی خرید لذت‌بخشی از محصولات باکیفیت و لذیذ را ارائه می‌دهد. از انواع خوراکی‌های خوشمزه گرفته تا غذاهای دست‌ساز و لذیذ، همه‌چیز در این مرکز خرید پویا و پرانرژی برای شما آماده شده است.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

اسباب‌بازی‌های باکیفیت ماتی لوس: سرزمینی از خوشبختی!
پالادیوم با جذابیت بی‌نظیر خود، افرادی را که دنیایی پرانرژی و جذاب از اسباب‌بازی‌های باکیفیت می‌خواهند، ناراضی نمی‌گذارد. این مرکز خرید برای والدین با فرزندان کوچک، افرادی که به دنبال هدیه خاصی هستند و حتی علاقه‌مندان به بازی‌های فکری و رومیزی، بهترین گزینه است. یکی از بزرگ‌ترین اسباب‌بازی‌فروشی‌های خاورمیانه، در این مرکز یافت می‌شود.
اسباب‌بازی‌فروشی ماتی لوس، به عنوان نماینده فروش ۲۰۰ برند معروف و محبوب در زمینه اسباب‌بازی، با حدود هزار مترمربع مساحت، به شما تنوع و گستردگی زیادی از محصولات را ارائه می‌دهد. برندهای معروفی مثل لگو، کایولا، رونزبرگر و وی تک از جمله محصولاتی هستند که می‌توانید به راحتی در این مکان پیدا کنید. البته، به یاد داشته باشید که این اسباب‌بازی‌های زیبا و متنوع همراه با کیفیت بالا، با قیمت‌هایی متناسب با کیفیت آن‌ها عرضه می‌شوند.
اگرچه برخی اسباب‌بازی‌های موجود در ماتی لوس قیمت‌های بالایی دارند، اما بازدید از این فروشگاه بزرگ همچنان یک تجربه خوشایند است. دیدن این اسباب‌بازی‌های جذاب و خلاقانه می‌تواند برای مدتی شما را از دنیای پر دغدغه بزرگسالی جدا کرده و شما را به دنیای پرانرژی کودکانه منتقل کند. بااین‌حال، اگر به هر دلیلی نمی‌توانید هزینه کنید، همچنان می‌توانید از دیدن این وسایل شگفت‌انگیز لذت ببرید و لحظات خوشی را در این فروشگاه لاکچری تجربه کنید.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

پالاپت: بهترین مکان برای حیوانات خانگی
در مرکز خرید پالادیوم، علاقه‌مندان به حیوانات خانگی بهترین فرصت را برای بهره‌مندی از امکانات و خدمات پالاپت مرتبط با حیوانات خانگی‌ دارند. پالاپت به عنوان یک مجموعه‌ در این مجتمع تجاری، بیش از ۱۴ نوع خدمات مرتبط با حیوانات را ارائه می‌دهد. این مرکز با تیمی مجرب از دامپزشکان، آماده پذیرش و مراقبت از حیوانات خانگی محبوب شماست.
حضور پالاپت در پالادیوم به علاقه‌مندان به خرید و گشت‌وگذار این امکان را می‌دهد که حیوان خانگی خود را با اطمینان و خیال راحت به این مجموعه بسپارند. با اعتماد به پالاپت، می‌توانید به خرید خود بپردازید و با خیالی آسوده و شاد، از مراقبت‌های حرفه‌ای و محبت‌آمیز این مرکز برای حیوان خانگی‌تان بهره‌مند شوید. حتی اگر رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری برای برگشت از تهران انجام داده باشید، می‌توانید از پالاپت بخواهید حیوان خانگی شما را قبل از پرواز چک آپ کند.
در پالاپت، حرفه‌ای‌ترین مراقبت و خدمات در زمینه حیوانات خانگی فراهم شده است تا اطمینان داشته باشید موجود محبوبتان در دست‌های امن و مهربان مراقبت می‌شود. با این تضمین‌ها و خدمات بی‌نظیر پالاپت، پالادیوم تبدیل به بهترین مقصد برای دوستداران حیوان خانگی و خرید شده است.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

خانه بازی کیدزلند پالادیوم: مکانی برای خرید با آرامش کودکان
در مرکز خرید پالادیوم، خانه بازی در ساختمان شماره دو و در طبقه هشتم واقع شده است. خانه بازی برای والدینی که برای خرید این مجتمع می‌آیند، این امکان را فراهم کرده تا با خیال راحت و بی‌نگرانی از خرید خود لذت ببرند. خانه بازی پالادیوم با ارائه امکانات وسیع و جذاب، فضایی مناسب برای سرگرمی و تفریح بچه‌ها ایجاد کرده است.
در خانه بازی پالادیوم، بچه‌ها با وسایل تفریحی متنوع و هم‌ سن‌ و سالان‌شان بازی کرده و لحظات خوشی را در محیطی امن و مناسب برای بازی‌های خلاقانه سپری می‌کنند. این امکان برای والدین و کودکانشان، شاید بزرگ‌ترین راحتی باشد که اجازه می‌دهد خرید لذت‌بخش باشد و بدون هرگونه نگرانی انجام شود.
علاوه بر این، خانه بازی پالادیوم در روزهای ویژه‌ای همچون روز جهانی کودک (روز ۱۶ مهر)، رویدادهای مفرح و جشن‌های بزرگی برگزار می‌کند. این جشن‌ها با نام «پالادیوم به وقت کودکی» به دلیل اهمیت کودکان و روزی که به آن اختصاص دارد، تجربه‌ی منحصربه‌فردی برای بچه‌ها فراهم می‌کند. با همه این امکانات متنوع، خانه بازی پالادیوم نه‌تنها برای بچه‌ها بلکه برای والدین هم به عنوان یک جاذبه‌ی خاص در مرکز خرید پالادیوم شناخته می‌شود که هر خرید و تفریح را به یک تجربه‌ی مثبت و لذت‌بخش تبدیل می‌کند.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

آموزشگاه موسیقی پارس پلاس: محوطه‌ای از هنر و خلاقیت
امتیاز درجه یک و ممتاز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزشگاه موسیقی پارس پلاس را به یکی از مؤسسات برتر و متمایز در زمینه‌ی آموزش موسیقی تبدیل کرده است. این آموزشگاه در ساختمان شماره دوم پالادیوم و همچنین یک شعبه دیگر در خیابان ملاصدرا فعالیت دارد. هدف اصلی این مؤسسه، حفظ و اشاعه موسیقی در کودکان و نوجوانان و توسعه روش‌های خلاقانه‌ای برای آموزش موسیقی است.
آموزشگاه موسیقی پارس پلاس با برگزاری کلاس‌های آموزشی ارف برای کودکان و نوجوانان، امکان یادگیری موسیقی با روش‌های جذاب و متفاوت را فراهم می‌کند. همچنین، این مؤسسه با آموزش مربیان در سراسر ایران، به عنوان یک مرکز ارائه‌دهنده خدمات موسیقی و هنری برجسته شناخته می‌شود.
با ارائه خدمات مشاور روان‌شناسی، نمایش خلاق، خوشنویسی، دوره‌های پیشرفته، آواز گروهی، ارکستر، آموزش سازهای ایرانی و جهانی، دروس تئوری، رهبری و مربیگری، این آموزشگاه برای علاقه‌مندان به هنر و موسیقی امکان فراگیری دانش و مهارت‌های موسیقی را با بهترین روش‌ها فراهم می‌کند. همچنین، ارائه خدمات در حوزه خلاقیت تصویری، امکان انتقال هنر و ایده‌های خلاقانه را به دانش‌آموزان این مؤسسه می‌دهد.
آموزشگاه موسیقی پارس پلاس، به عنوان یک مرکز پویا و پرانرژی در زمینه آموزش موسیقی در پالادیوم تهران، افکار و خلاقیت کودکان و نوجوانان را به سمت هنر و هنرمندی هدایت می‌کند و مسیری پر از ارتقاء هنر و دانش را برای این نسل جوان به ارمغان می‌آورد.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

رستوران در مرکز خرید پالادیوم
در پاساژ پالادیوم رستوران‌ها و فودکورت‌های متعددی است که یکی در طبقه همکف و دیگری در طبقه سوم قرار گرفته است. مجموعه غذایی که در طبق همکف قرار دارد، بیشتر به سرو دسر، شیرینی، کیک و غیره می‌پردازد. ولی رستوران طبقه سوم با داشتن منو متنوعی مانند غذاهای ترکی، ایتالیایی و سنتی به عرضه خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها می‌پردازد. همچنین با داشتن میز و صندلی مناسب فضایی عالی برای استراحت و تجدید قوا محسوب می‌شود.

باشگاه‌های ورزشی پالادیوم
مجتمع خرید پالادیوم در تهران شامل مجموعه ورزشی نیز است که در طبقه ششم و ضلع جنوبی قرار گرفته است. این مجموعه حدود ۲۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و جدیدترین تجهیزات را در خود جای داده است. همچنین با داشتن کلاس‌های مختلفی مانند یوگا، کشتی، بدنسازی، تای چی، زومبا، تی آر ایکس و غیره همه روزه میزبان ورزشکاران زیادی است. از دیگر امکانات مجموعه ورزشی پالادیوم می‌توان به خدمات ماساژ و استخر اشاره کرد که می‌توانید با بهترین قیمت از آن‌ها بهره‌مند شوید.
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

هایپر مارکت پالادیوم؛ از کالاهای چینی تا روسی
اگر می‌خواهید تمام مایحتاج خانه را یک جا خریداری کنید، هایپر مارکت مرکز تجاری پالادیوم مناسب‌ترین گزینه است. این فروشگاه بزرگ انواع کالای خوراکی مانند لبنیات، سبزیجات، فراورده‌های دامی و غیره را ارائه می‌دهد و هرآنچه که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.
دیگر امکانات مرکز تجاری پالادیوم
- خانه کودک
- کتابخانه
- فروشگاه پرینت‌های سه بعدی
- داروخانه
- خشکشویی
- کارواش
- کافه نان
- گالری موسیقی
- آژانس هواپیمایی
 مرکز خرید پالادیوم؛ از باشگاه ورزشی تا هایپرمارکت مجلل

چجوری برم مرکز خرید پالادیوم؟


اگر قصد دارید تا به برای خرید و گردش به پالادیوم بروید، باید در ابتدا خود را به خیابان ولیعصر رسانده و پس از پارک وی به سمت زعفرانیه بروید. سپس از خیابان مقدس اردبیلی عبور کرده و در کوچه عروضی به پارکینگ می‌رسید. اگر قصد دارید تا با مترو به پالادیوم بروید، تنها کافیست به ایستگاه تجریش بروید و بقیه مسیر را با تاکسی طی کنید.

ساعات کاری مجتمع تجاری پالادیوم


پاساژ پالادیوم همه روز از ساعات ۱۰ الی ۲۲ به روی عموم باز است. همچنین کافه‌ها و هاپیرمارکت آن تا ساعت ۲۳ به افراد سرویس‌دهی می‌کنند.

کلام آخر
مرکز خرید پالادیوم در تهران یکی از مجلل‌ترین پاساژهای پایتخت است که به دلیل ارائه اجناس باکیفیت و فضای لوکس طرفداران زیادی دارد. همچنین می‌توانید پس از خرید در یکی از رستوران‌های آنجا سفارش غذا داده و تجدید قوا کنید. در آخر فراموش نکنید که سفرمارکت با رزرو بلیط قطار یا هواپیما در کنار شماست تا سفری بدون دغدغه را برایتان رقم بزند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است