search
menu

برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

[ پنهان کردن ]
چرا بازدید از برج میلاد تهران پیشنهاد می شود؟
ارتفاع برج میلاد به چند متر می‌رسد؟
برج میلاد تهران چند پله دارد؟
برج میلاد چند طبقه دارد؟
قطر برج میلاد چقدر است؟
برج میلاد متعلق به چه کسی است؟
مراحل ساخت برج میلاد چند سال طول کشید؟
آیا برج میلاد در برابر زلزله یا وزش بادهای شدید مقاوم است؟
آیا صاعقه به برج میلاد آسیب می‌زند؟
تاریخچه، معماری و بخش های مختلف برج میلاد تهران
کافه‌ها و رستوران‌های برج میلاد
هزینه و ساعات بازدید برج میلاد
نکاتی در مورد برج گردی
راه های دسترسی به برج میلاد
در نزدیکی برج میلاد می توانید از جاذبه های دیدنی زیر بازدید کنید
چه هتل هایی در نزدیکی برج میلاد برای اقامت وجود دارد
چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک برج میلاد هستند
برج میلاد مرتفع‌ترین برج کشور در شهر تهران قرار دارد که ارزش یک بار دیدن را دارد. پس بازدید از این برج باشکوه و مرتفع را در برنامه سفرتان به شهر تهران قرار دهید.
امروزه برج میلاد به عنوان نماد شهر تهران و قطب گردشگری پایتخت می‌شناسند. برج میلاد تهران از جاهای دیدنی تهران و ششمین برج مرتفع مخابراتی در جهان است. مجموعه برج میلاد تهران دارای بخش‌های مختلف اداری، تجاری و گردشگری است؛ در حال حاضر، این مجموعه به‌دلیل ارائه خدمات و امکانات گسترده تفریحی، بین ساکنان شهر بسیار محبوب است. گرچه استفاده از قسمت‌های اصلی در نقاط مرتفع برج هزینه دارد، استفاده از بخش‌های پایین برج و محوطه مجموعه برج میلاد برای عموم مردم رایگان است.
در طول سال‌های اخیر بخش‌های جدیدی نیز به برج میلاد تهران اضافه شد‌ه‌اند و در ادامه روند ساخت مجموعه برج میلاد در فاز دوم آن، بهره‌برداری از سازه‌های جدید و گسترده‌تر نیز پیش‌بینی می‌شود. در این مقاله کجارو اطلاعات جامعی درباره مجموعه برج میلاد تهران و به‌خصوص سازه برج میلاد در اختیارتان می‌گذاریم.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

چرا بازدید از برج میلاد تهران پیشنهاد می شود؟


برج میلاد، بلندترین برج کشور با منظره‌ای خیره کننده در شب، دارای تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی است. برج میلاد از جاهای دیدنی تهران، دارای چندین رستوران متنوع و همچنین رستورانی گردان در بالای برج است.

ارتفاع برج میلاد به چند متر می‌رسد؟


برج میلاد ۴۳۵ متر ارتفاع دارد و از این نظر ششمین برج بلند مخابراتی در جهان شناخته می‌شود.

برج میلاد تهران چند پله دارد؟


اگر بخواهیم مجموعه پله‌های بخش‌های مختلف برج میلاد را حساب کنیم، تعداد آن‌ها به ۱۶۹۳ پله می‌رسد.

برج میلاد چند طبقه دارد؟


برج میلاد دارای ۱۲ طبقه است.

قطر برج میلاد چقدر است؟


بیشترین میزان قطر برج میلاد ۶۰ متر است.

برج میلاد متعلق به چه کسی است؟


برج میلاد تهران متعلق به شخص خاصی نیست و صاحب آن سازمان شهرداری است. واحدهای تجاری برج میلاد به افراد طی قرارداد رسمی اجاره داده می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند صاحب این واحدها شود.

مراحل ساخت برج میلاد چند سال طول کشید؟


حدود ۱۱ سال طول کشید تا برج میلاد به طور کامل ساخته شود.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

آیا برج میلاد در برابر زلزله یا وزش بادهای شدید مقاوم است؟


این سازه به‌گونه‌ای طراحی و ساخته ‌شده است که در برابر وقوع زلزله پایدار بماند. همچنین برج میلاد می‌تواند تندبادهایی با حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت را مهار کند.

آیا صاعقه به برج میلاد آسیب می‌زند؟


به دلیل وجود سیم‌های مسی که از بالاترین تا پایین‌ترین بخش برج میلاد کشیده شده است، صاعقه نمی‌تواند به برج میلاد آسیبی برساند.

تاریخچه، معماری و بخش های مختلف برج میلاد تهران


برج میلاد، سازه‌ای با ارتفاع ۴۳۵ متر که ایده ساختش در سال ۱۳۷۰ ارائه و در دی ماه ۱۳۷۶ کلنگ آغاز ساخت زده شد. ساخت این سازه ۱۱ سال زمان برده است و در سال ۱۳۸۷ با شعار «آسمان نزدیک است» افتتاح شد. البته فقط نمای بیرونی و ویژگی های مهندسی این برج باعث محبوبیتش نیست، بلکه از جاهای تفریحی تهران نیز به حساب می‌آید.در همین ابتدای ورود به این مجموعه، دلفیناریوم برج میلاد را خواهید دید؛ در واقع یکی از پرطرفدارترین بخش های برج میلاد همین دلفیناریوم غیرساحلی است که یک شیر دریایی و دو دلفین به نام های آلفا و کاسیا در این مجموعه زندگی می‌کنند و در سانس‌های مختلف با انجام حرکات آکروباتیک بازدیدکنندگان را سرگرم می‌کنند.
مورد بعدی برای گشت و گذار در مجموعه برج میلاد، اتاق فرار انیگما است، در واقع یک بازی فیزیکی - ماجراجویی است که افراد در گروه های ۴ تا ۶ نفره در فضایی حبس می شوند و ۶۰ دقیقه وقت دارند که با پیدا کردن سرنخ ها، حل کردن معماها و گذر از چالش‌ها راه خروج را پیدا کنند؛ نام بازی ها عبارتند از: مجسمه گمشده، قتل مرموز و کلبه وحشت که هر یک داستان و ماموریت متفاوتی دارند. تفریح بعدی زیپ لاین و پل معلق است که مسیر زیپ لاین ۱۷۰ متر بوده و ارتفاعش نیز ۷۵ متر است. پل معلق نیز با سرعت حدودا ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر در ساعت به طول ۱۰۰ متر و ارتفاع ۷۰ متر است.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

سینمای برج میلاد خود به تنهایی از بخش های پرطرفدار این مجموعه است که دو سالن با ظرفیت ۱۲۰ نفر دارد و همچنین برگزاری کنسرت در این مجموعه است. این کنسرت‌ها از نظر هزینه با هم فرق دارند، فقط کافیست تا منتظر هنرمند محبوبتان باشید. جالب این است پیش از آنکه سوار آسانسورها شوید و به طبقات بالایی برج بروید، وارد محیطی خواهید شد که کالاهایی مانند صنایع دستی، کتاب، تابلو فرش، مجسمه ،جاکلیدی، نقاشی و ... می‌فروشند. دیگر بخش‌های سرگرم‌کننده و جذاب برج میلاد عبارتند از:

سینمای ۶ بعدی و گیم ۷ بعدی: اگر عاشق هیجان هستید، می‌توانید با مراجعه به سینمای ۶ بعدی و گیم ۷ بعدی در برج میلاد برای ۷ دقیقه نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید. در سینما شش بعدی شما یک فیلم جذاب را تماشا می‌کنید و هم‌زمان افکت‌های مختلفی نظیر صدای باد، رعد و برق را می‌شنوید و صندلی شما هماهنگ با فیلم و اتفاقات درون آن تکان خواهد خورد. در گیم ۷ بعدی که به‌صورت گروهی انجام می‌شود، به هر صندلی یک تفنگ لیزری داده می‌شود تا درهنگام مشاهده کاراکترهای بازی به آن‌ها شلیک کنند.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

زیپ لاین و پل معلق: اگر به تفریحات هیجان‌انگیز علاقه دارید، می‌توانید به زیپ لاین و پل معلق برج میلاد مراجعه کنید. این زیپ لاین در ارتفاع ۷۵ متری شما را در طول یک مسیر ۱۷۰ متری به جلو می‌برد. در مسیر بازگشت می‌توانید از پلی معلقی عبور کنید که ارتفاع آن به ۷۰ متر می‌رسد.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

گنبد آسمان: یکی از بخش‌های جذاب برج میلاد گنبد آسمان است. این گنبد در مرتفع‌ترین بخش برج میلاد قرار دارد. در این گنبد ۴ عنصر اصلی یعنی آتش، خاک، باد و آب به تصویر کشیده شده است. گنبد آسمان برج میلاد در ارتفاع ۳۰۰ متری قرار دارد.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

سکوی دید باز: اگر دوست دارید هیجانِ بودن در ارتفاع را تجربه کنید، حتماً به سکوی دید باز برج میلاد، واقع در طبقه هفتم بروید. ارتفاع این سکو از سطح زمین به ۲۸۰ متر می‌رسد. سکوی دید باز یک تراس بزرگ با نمای ۳۶۰ درجه است که می‌توانید در اطراف آن قدم بزنید و اطراف تهران را تا دوردست‌ها مشاهده کنید.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

سالن‌های سینما: یکی از بخش جذاب برای علاقه‌مندان به فیلم و موسیقی، سالن‌های سینما و کنسرت برج میلاد است. در این سالن‌ها می‌توانید بروزترین فیلم‌های سینمای ایران را مشاهده کنید یا در کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان شرکت کنید.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

موزه شهرداری: یکی دیگر از موزه‌های موجود در برج میلاد که در طبقه چهارم و هم‌جوار سکوی دید بسته قرار دارد، موزه شهرداری است. در این موزه هدایای اهدایی به شهرداری و دست‌نوشته‌های مختلفی وجود دارد. علاوه بر این، اسناد قدیمی ایران نیز در این موزه در معرض بازدیدکنندگان قرار دارد.

سکوی دید بسته: در طبقه چهارم برج میلاد می‌توانید سکوی دید بسته آن را پیدا کنید. این بخش سرپوشیده است و با مراجعه به آن می‌توانید مناظر بی‌نظیر شهر تهران را تماشا کنید. اگر بتوانید در فصل بهار به این بخش از برج میلاد مراجعه کنید، آسمان صاف شهر به شما کمک می‌کنند تا دوردست‌ها را مشاهده کنید.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

کاربازیا: یکی از بخش جذاب و تقریباً جدید برج میلاد کار بازیا نام دارد. کودکان ۲ تا ۱۳ سال با مراجعه به این بخش می‌تواند انواعی از مشاغل مختلف را امتحان کنند تا استعدادها و علایقشان در زمینه شغلی مشخص شود. از جمله بخش‌های مختلف این مجموعه می‌توان به بیمارستان، آتش‌نشانی، واحدهای رباتیک، اداره‌ی پلیس، آکادمی موسیقی و چندین بخش دیگر اشاره کرد. همچنین می‌توانید نبوغ کودکتان را در زمینه‌های مختلف با کمک مشاوران این مجموعه بسنجید.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

دلفیناریوم: یکی از بخش‌های تفریحی برج میلاد دلفیناریوم است. این بخش نخستین دلفیناریوم غیرساحلی در خاورمیانه به حساب می‌آمد. این مکان در گذشته گنجایش حدود ۱۲۰۰ بازدیدکننده را داشت. اما در حال حاضر دلفیناریوم برج میلاد غیرفعال است و دلفین‌های آن به جزیره کیش منتقل شده‌اند.

اتاق فرار انیگما: اگر می‌خواهید با دوستان خود لحظات هیجان‌انگیز و جذابی را سپری کنید، حتماً به اتاق فرار آنیگما مراجعه کنید. در این اتاق فرار چندین بازی مهیج وجود دارد؛ از بازی‌های ترسناک گرفته تا معمایی و ورزشی. بازی‌های این مجموعه به‌صورت گروهی (۴ نفر تا ۶ نفر) است. مدت زمان هر بازی نهایتاً ۱ ساعت است و در انتها باید بتوانید معماها و چالش‌های داخل اتاق را حل کنید تا درب اتاق باز شود.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

لیزریوم: یکی از بخش‌های جذاب برای علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی لیزریوم برج میلاد است. در این بخش دنیایی از رنگ، نور، افکت و صدای دالبی را می‌توانید مشاهده کنید و بشنوید. متأسفانه این بخش از برج میلاد در حال حاضر فعال نیست.

پینت بال: اگر شما نیز عاشق فعالیت‌های هیجان‌انگیز و رقابتی نظیر بازی پینت بال هستید، با رزرو آنلاین بلیط هواپیما تهران به پایتخت سفر و سپس به باشگاه پینت بال برج میلاد مراجعه کنید. در ابن باشگاه تجهیزات و لباس کامل در اختیار بازی کنان قرار می‌گیرد تا در مساحت ۱۵۰۰ مترمربعی این بازی مهیج را امتحان کنند. سطح زمین پینت بال برج میلاد با چمن مصنوعی پوشانده شده است. نورپردازی جذاب این مجموعه باعث می‌شود که شب‌ نیز بتوان پینت بال را در آن امتحان کرد. حتماً باید چند نفری به این باشگاه بروید تا بتوانید این بازی گروهی را در قالب ۲ گروه مجزا تجربه کنید. این مجموعه نیز در حال حاضر فعالیت خود را شروع نکرده است.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

مجموعه سرزمین افسانه‌های ایرانی: یکی از بخش‌های متفاوت برج میلاد مجموعه سرزمین افسانه‌های ایرانی است. این مجموعه در محوطه ورودی این برج قرار دارد. فرقی نمی‌کند کودک هستید یا بزرگ‌سال، اگر به داستان‌ها و افسانه‌های ایرانی علاقه دارید، با مراجعه به این مجموعه می‌توانید لحظات لذت‌بخشی را سپری کنید.

بولینگ و بیلیارد: بولینگ و بیلیارد برج میلاد در محیط باز اطراف این برج قرار دارد. این مجموعه جذاب ۱۰۰۰ مترمربع وسعت دارد و در آن ۱۲ لاین بولینگ قرار داده ‌شده است. با مراجعه به این مجموعه علاوه بر بولینگ، می‌توانید بیلیارد یا ایر هاکی را نیز امتحان کنید. در این مجموعه بوفه و محل استراحت نیز وجود دارد.

موزه مشاهیر: اگر جزء آن دسته از آدم‌ها هستید که به موزه و اشیای تاریخی علاقه دارید، حتماً از موزه مشاهیر برج میلاد دیدن کنید. در این موزه مهم‌ترین شخصیت‌های سیاسی، علمی، فرهنگی و ورزشی ایران به‌صورت تندیس‌های سیلیکونی برای بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان تور مسافرتی تهران قابل‌مشاهده است. از جمله این شخصیت‌ها که تندیس آن‌ها در این موزه وجود دارد، می‌توان به نیما یوشیج، سهراب سپهری، غلامرضا تختی، سیمین دانشور، کمال‌الملک، امیرکبیر، ستارخان، پروفسور حسابی و چندین شخصیت برجسته دیگر اشاره کرد.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

اسکای پارک: اگر عاشق ارتفاع هستید، قطعاً مراجعه به اسکای پارک برج میلاد می‌تواند تجربه بسیار لذت‌بخشی برای شما باشد. این مجموعه مهیج در مرتفع‌ترین بخش برج میلاد قرار دارد. در این مجموعه می‌توانید تفریحات زیر را امتحان کنید:
• اتاق شیشه‌ای: اگر عاشق ارتفاع هستید اما از پریدن یا آویزان شدن در ارتفاع خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید به اتاق شیشه‌ای مراجعه کنید. کف این اتاق کاملاً شیشه‌ای است و از طریق آن می‌توانید زیر پایتان را مشاهده کنید.
• سکوی پیاده‌روی: یکی از بخش‌های جذاب این مجموعه سکوی پیاده‌روی آن است. اگر می‌خواهید در ارتفاع ۲۸۰ متری در اطراف برج میلاد پیاده‌روی کنید و منظره زیبای شهر تهران را از آن بالا مشاهده کنید، می‌توانید این تفریح را امتحان کنید.
• پرواز در آسمان: یکی از تفریحاتی که می‌توانید در اسکای پارک برج میلاد امتحان کنید، پرواز در آسمان است. در این تفریح شما برای چند دقیقه بر روی هوا معلق می‌شوید و می‌توانید آرامش و هیجان را توأمان تجربه کنید.
• بانجی جامپینگ: یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات اسکای پارک برج میلاد، بانجی جامپینگ است. این تفریح هیجان‌انگیز به علاقه‌مندان به آدرنالین بسیار توصیه می‌شود.
• تاب برج میلاد: بلندترین تاب دنیا را می‌توانید در برج میلاد ببینید. شما می‌توانید در ارتفاع ۲۸۲ متری بر روی آسمان تاب‌سواری کنید. توصیه می‌شود چنانچه با خرید بلیط هواپیما به تهران سفر کردید، فرصت طلائی تاب‌سواری در این مکان را از دست ندهید.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

کافه‌ها و رستوران‌های برج میلاد


بعد از امتحان کردن تفریحات مهیج و بازدید از بخش‌های مختلف برج میلاد نوبت به آن می‌رسد که به کافه‌ها و رستوران‌های آن برویم و گرسنگی خودمان را برطرف کنیم. در برج میلاد چندین کافه و رستوران وجود دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

کافه ویونا: کافی‌شاپ زنجیره‌ای ویونا یکی از محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌ها در شهر تهران است. یکی از شعبه‌های این کافی‌شاپ محبوب در برج میلاد قرار دارد. کافی‌شاپ ویونای برج میلاد در ارتفاع ۲۶۶ متری قرار گرفته است.

رستوران فِرش وی: اگر به غذای فست فودی علاقه دارید، در ضلع غربی گذرگاه برج میلاد می‌توانید به رستوران فرش وی مراجعه کنید و انواعی از غذاهای خوش‌مزه، از پیتزا و ساندویچ گرفته تا سوخاری را سفارش دهید.

رستوران سنتی ایوان: اگر دوست دارید غذاهای خوش‌مزه ایرانی را در برج میلاد امتحان کنید، به ضلع غربی این مجموعه بروید تا رستوران سنتی ایوان را پیدا کنید. چشم‌انداز ۳۶۰ درجه این رستوران در کنار منوی متنوع و جذاب آن می‌تواند لحظات لذت‌بخشی را برای شما به وجود بیاورد.

رستوران ویژه: در ارتفاع ۲۹۹ متری برج میلاد در طبقه هفتم، می‌توانید رستوران ویژه را پیدا کنید. چشم‌انداز منحصربه‌فرد این رستوران به شهر تهران، محیطی جذاب و رؤیایی را برای صرف غذا ایجاد کرده است. رستوران ویژه ظرفیت پذیرش از ۶۰ مهمان را دارد.

رستوران گردان برج میلاد: یکی از بهترین رستوران‌ های تهران و معروف‌ترین رستوران‌های برج میلاد رستوران گردان آن است. در این رستوران غذاهای بین‌المللی مختلفی طبخ می‌شود. رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع ۲۷۶ متری قرار دارد و هر یک ساعت یک‌بار به‌طور کامل می‌چرخد.

فودکورت برج میلاد: بخش خوشمزه برج میلاد، فودکورت خوراکده است که در طبقه چهارم تجاری برج قرار دارد و غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. سکوی دید بسته و موزه شهرداری: سکوی دید بسته نیز در طبقه چهارم برج قرار دارد و فضایی کاملا سرپوشیده است. در این طبقه نمایی جذاب از شهر تهران را از ارتفاع ۲۶۱ متری برج می بینید. امکانات برج میلاد عبارتند از: پارکینگ مسقف با ظرفیت ۱۰۰۰ خوردو، دو پارکینگ مسطح در فضای باز، سرویس بهداشتی، نمازخانه، راهنما، کارواش، آسانسورها و رمپ‌های مخصوص معلولان، تاکسی سرویس، عکاسی از بازدیدکنندگان، مهمانسرا جهت اسکان مهمانان شهرداری تهران، مرکز همایش‌های بین‌المللی.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

هزینه و ساعات بازدید برج میلاد


ساعات کار در شش ماه اول سال از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. اما در زمان اجرای برنامه ها تا نیمه های شب نیز فعالیت دارند.
بازدید از طبقات بالای برج و سکوهای بازدید نیز از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است.
برای بازدید از طبقات بالای برج میلاد برای افراد بالای ۶ سال باید هزینه پرداخت کنید؛ بسته چهار طبقه شامل سکوی دید باز و بسته و گنبد آسمان و موزه شهرداری و موزه مشاهیر یکجا بلیط دارد و بسته بازدید از سکوی دید باز نیز به تنهایی شامل هزینه است. برج گردی شامل سکوی دید باز و بسته و گنبد آسمان و موزه شهرداری و موزه مشاهیر و اتاق فرار و کاربازیا و زیپ لاین و پل معلق با هزینه یکجا است.

نکاتی در مورد برج گردی


توجه داشته باشید، در زمانی که سوار آسانسور می شوید با سرعت بالایی در حال حرکت است، بنابراین این آسانسور برای خانم های باردار و افرادی که دارای ترس از ارتفاع هستند، مناسب نیست. سکوی دید باز نیز در شرایط جوی نامساعد بسته است. پس از صدور بلیت امکان تعویض یا کنسلی وجود ندارد. کودکان زیر ۶ سال نیازی به تهیه بلیت ندارند. بلیت برج میلاد صرفا در تاریخ و ساعت انتخاب شده اعتبار دارد.
اگر بلیت را به صورت اینترنتی خریداری کنید باید از بلیت پرینت گرفته و به گیت‌های پذیرش برج تحویل دهید.
فصل مناسب برای بازدید از برج میلاد همه فصول است، زیرا تهران شهری است که در هر فصلی زیبایی خاصی دارد و همگی لذت بخش هستند.

راه های دسترسی به برج میلاد


برای دسترسی به برج میلاد ۲ راه دارید:
۱. بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنارگذار اختصاصی برج میلاد یا بزرگراه حکیم غرب، بعد از بزرگراه چمران، ورودی اختصاصی برج میلاد یا بزرگراه همت شرق، خروجی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری جنوب، پل کابلی اختصاصی برج میلاد.
۲. اگر می‌خواهید با وسیله نقلیه عمومی به برج بروید، باید اتوبوس‌ها و تاکسی‌هایی را انتخاب کنید که از بزرگراه همت و مقابل بیمارستان میلاد می‌گذرند. پس از پیاده شدن با باید سوار سرویس‌هایی شوید که شما را به بیمارستان و گیت ورودی برج میلاد می‌رسانند. سپس در مسیری شیب دار حدود ۳۰۰ متر پیاده‌روی کنید و پس از آن به برج برسید. پارکینگ برج میلاد به ازای هر ماشین مبلغی دریافت می‌کند اما در این هفته و در آخر هفته ها و تعطیلات متفاوت است.
برج میلاد تهران | سفر به آسمان پایتخت

در نزدیکی برج میلاد می توانید از جاذبه های دیدنی زیر بازدید کنید


پل طبیعت: ۶ کیلومتر
پارک پردیسان: ۵.۷ کیلومتر
عمارت مسعودیه: ۱۴ کیلومتر
باغ پرندگان تهران: ۲۰ کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی برج میلاد برای اقامت وجود دارد


هتل اسپیناس پالاس تهران: ۱۰ کیلومتر
هتل لاله تهران: ۱۱ کیلومتر
هتل امید تهران: ۱۱ کیلومتر
هتل پارسیان اوین تهران: ۱۵ کیلومتر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک برج میلاد هستند


رستوران ایتالیایی جنارو: ۸ کیلومتر
رستوران ترخون: ۸ کیلومتر
رستوران روحی: ۸.۴ کیلومتر
رستوران نارنجستان: ۸.۹ کیلومتر
رستوران اس پی یو: ۱۴ کیلومتر



فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است