search
menu

ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

[ پنهان کردن ]
آشنایی با ایران مال تهران و بخش های آن
معرفی ایران مال
ایران مال کجاست؟
ایران مال چقدر مساحت دارد؟
ساخت و معماری پروژه بازار بزرگ ایران
بخش های مختلف ایران مال
امکانات رفاهی ایران مال
مراکز خرید ایران مال
هتل ایران مال
راه های دسترسی به ایران مال تهران
ساعت کاری ایران مال
بازار بزرگ ایران یا ایران مال یک محیط تجاری، تفریحی و فرهنگی است که مانند یک شهر کوچک بین تهران و کرج قرار دارد و از بهترین مراکز خرید تهران به شمار می‌رود.
ایران مال جزو ۵ مال بزرگ جهان و خاورمیانه است. این بازار بزرگ در شمال غربی تهران واقع شده است و در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد.

آشنایی با ایران مال تهران و بخش های آن


بازار بزرگ ایران با هدف توسعه و رونق اقتصاد، ارتقاء فرهنگ و معماری ایرانی اسلامی و ایجاد یک محیط سالم از نظر اجتماعی و تفریحی ساخته شده است.
بازار بزرگ ایران شامل مسجد جامع، شربت خانه ایران مال، پردیس‌های سینمایی، باغ ماهان ایران مال، باغ دیدار و همچنین بازار سنتی است. کتابخانه جندی شاپور و تعداد زیادی تالار دیدنی هم از قسمت های تماشایی معماری مجموعه بازار بزرگ هستند. ایران مال با دارا بودن تمامی این جاذبه‌ها به یکی از پرطرفدارترین جاهای تفریحی تهران تبدیل شده است.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

معرفی ایران مال


ایران مال یا بازار بزرگ ایران یکی از عظیم ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی خاورمیانه و جهان است.
به ادعای بنیان گذاران آن می‌توانید آینده و گذشته ایران را در یک نگاه در این مجموعه ببینید.
بارزترین ویژگی ایران مال نسبت به مجموعه های مشابه تخصیص بیشتر فضا به خدمات تفریحی و رفاهی است. تنها ۳۰ درصد این بازار بزرگ واحد تجاری است و ۷۰ درصد فضای آن شامل رستوران، هتل و مراکز ورزشی تفریحی است.
ایران مال یک مرکز تجاری فوق العاده است که می‌توانید یک روز کامل در آن بگردید و خسته نشوید.

ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

ایران مال کجاست؟


مجموعه بزرگ ایران مال به عنوان یک منطقه گردشگری در شمال غربی تهران در منطقه ۲۲ واقع شده است. راه‌های ورودی به این مجموعه از انتهای بزرگراه همت غرب و بزرگراه شهید خرازی است.
در حال حاضر ورود به ایران مال، از سه مسیر که دو مسیر آن از بزرگراه شهید خرازی به سمت غرب و یکی از بزرگراه شهید خرازی به سمت شرق است امکان پذیر است.
بازار بزرگ ایران بین دو شهر تهران و کرج و در نزدیکی دو فرودگاه مهرآباد و امام قرار دارد و اگر برای سفر به تهران بلیط هواپیما ارزان تهیه کرده‌اید می‌توانید یک روز کامل در این شهر رویایی اقامت داشته باشید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

ایران مال چقدر مساحت دارد؟


ایران مال دارای مساحتی بالغ بر ۱۶۶۹۵۰۴ متر مربع است که آن را به یکی از بزرگ‌ترین مال‌ها در جهان تبدیل کرده است. برای درک بزرگی این مجموعه می‌توان پیاده‌روی از میدان منیریه تا تجریش را در امتداد خیابان ولیعصر تصور کرد که تقریباً به اندازه کاوش در کل ایران مال است. اگر قرار باشد فقط روی بخش تجاری مرکز خرید متمرکز شویم و پنج دقیقه در هر مغازه وقت بگذرانیم، تقریباً سه روز طول می‌کشد تا همه فروشگاه‌ها را پوشش دهیم!
جالب است بدانید ایران مال در نمایشگاه معتبر مرکز خرید MAPIC به عنوان برترین مجتمع تجاری چندمنظوره خاورمیانه شناخته شده است. همچنین در سال ۲۰۱۷ از نظر وسعت، خدمات، فضاهای فرهنگی و تفریحی از سوی موسسه ارزیابی مجتمع‌های تجاری (RLI) به عنوان بهترین مرکز خرید جهان انتخاب شد. چیزی که این مرکز تجاری را از سایر مراکز در سراسر جهان متمایز می‌کند این است که ۷۰ درصد از مساحت آن به امکانات تفریحی، فرهنگی، گردشگری، ورزشی، خدماتی، رفاهی و پارکینگ اختصاص دارد.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

ساخت و معماری پروژه بازار بزرگ ایران


وسعت ایران مال ۷ برابر استادیوم صدهزار نفری آزادی است و اگر بخواهید در این مجموعه پیاده روی کنید حدود ۱۵ کیلومتر را باید طی کنید.
این پروژه از سال ۱۳۹۰ در دو فاز شروع شد. مساحت کل مجموعه ایران مال، ۱۷۰۰۰۰۰ متر مربع زیر بنا است که حدود ۵۰۰ هزار متر مربع آن را واحدهای تجاری تشکیل می دهند. در فاز اول نیز از ۱۴۰۰۰۰۰ متر مربع آن رونمایی شد که دارای ۳۰۰۰۰۰ متر مربع واحد تجاری و تولیدی بود.
سرمایه گذار این مجموعه بانک آینده است و ایده اولیه آن به علی انصاری، صاحب بازار مبل ایران و بازار موبایل تهران، تعلق دارد.
معماری بازار بزرگ ایران به گونه ای است که ابتدا فضاهای مدرن و خاص اروپایی را در ذهن تداعی می کند چرا که از بیرون ساختمانی ساخته شده از سنگ و شیشه را مشاهده می کنید. با ورود به این مجموعه قطعا شگفت زده خواهید شد؛ چرا که مجموعه ای از معماری‌های اصیل و سنتی ایرانی و اسلامی را خواهید دید. در هر بخش مجموعه بزرگ ایران مال فرهنگ و سنت مناطق مختلفی از ایران را شاهد خواهید بود که مشخص می کند این مجموعه گام مهمی در زنده نگه داشتن فرهنگ و معماری ایرانی برداشته است.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

بخش های مختلف ایران مال


ایران مال علاوه براینکه یک مرکز تجاری بزرگ است یکی از جاهای دیدنی تهران و منطقه گردشگری کامل هم به حساب می‌آید.
این مجموعه شامل یک هتل ۵ ستاره برای اقامت گردشگران، رستوران های سنتی و فست فود، چندین کافی شاپ و مکان های تفریحی و دیدنی بسیاری است که به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

مسجد جامع ایران مال: در سراسر بازار بزرگ ایران چندین نمازخانه برای اقامه نماز وجود دارد اما مسجد جامع آن علاوه بر محلی برای عبادت یک مکان دیدنی هم محسوب می‌شود.
این بنا کاشی کاری و گچ بری چشم نوازی مشابه مسجدالنبی دارد و گنبد آن از گنبد حافظیه الهام گرفته شده و آن را به یک مکان فرهنگی _مذهبی تبدیل کرده است.

پردیس سینمایی ایران مال: پردیس سینمایی ایران مال به عنوان یکی از جذاب‌ترین و توریست‌پسندترین جاذبه‌های بازار بزرگ ایران شناخته می‌شود. این مجموعه قابل توجه در سال ۱۳۹۶ ویژه سی و هفتمین جشنواره هنر فیلم فجر افتتاح شد و در طبقه سوم ایران مال واقع شده است. این پردیس با مجموع ۱۲ سالن سینما، انواع مختلفی از تجربیات سینمایی را ارائه می‌دهد. بزرگ‌ترین سالن، سالن شماره ۳، با گنجایش ۲۶۳ نفر است که محیطی وسیع و فراگیر را برای علاقه‌مندان به سینما فراهم می‌کند. از سوی دیگر، سالن شماره ۱۰ گروه‌های کوچک‌تری تا ۱۰ نفر را در خود جای می‌دهد که معمولاً برای کارگاه‌های نقد فیلم و نمایش‌های صمیمی استفاده می‌شود.
علیرغم شرایط چالش‌برانگیز ناشی از همه‌گیری کووید-۱۹ که تأثیر قابل توجهی بر تماشای سینماها در سراسر کشور داشت، قابل ذکر است که پردیس سینمایی ایران مال به عنوان دومین سینمای پردرآمد کشور در سال ۲۰۱۹ شناخته شد!
هنگام برنامه‌ریزی برای بازدید از پردیس سینمایی ایران مال، توجه به این نکته ضروری است که گزینه‌های حمل و نقل عمومی‌ در مجاورت آن محدود است. بااین‌حال، شما می‌توانید از وسیله نقلیه شخصی خود برای دسترسی مستقیم به محوطه سینما استفاده کنید. همچنین می‌توانید از خط ۵ مترو استفاده کرده و در ایستگاه ایران خودرو که نزدیک‌ترین نقطه حمل و نقل عمومی است، پیاده شوید. از آنجا می‌توانید مسافت باقی مانده را پیاده طی کنید. بااین‌حال، با توجه به وسعت بازار بزرگ ایران، توصیه می‌شود برای پیاده‌روی و تلاش قابل توجهی آماده باشید.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

مجموعه ورزشی ایران مال: در ایران مال مجموعه‌های ورزشی فراوانی وجود دارد که امکان فعالیت بدنی را فراهم می‌کند. جالب است بدانید که این مجموعه‌ها طیف متنوعی از امکانات ورزشی را ارائه و اطمینان می‌دهند که می‌توانند نیازهای خاص شما را به طور کامل برآورده کنند. یکی از جاذبه‌های برجسته در این مجموعه‌ها، پیست اسکی روی یخ است که تجربه هیجان‌انگیز و لذت‌بخشی را در مرکز تجاری ارائه می‌دهد. این پیست یخ با مساحتی چشمگیر به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع، یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین امکانات سرگرمی این مجموعه است.
برای کسانی که به دنبال یک گزینه جایگزین هستند، زمین اسکواش یک انتخاب عالی است. علاوه بر این، اگر به ورزش‌های آبی و شنا علاقه دارید، مجموعه استخرهای مجزا برای بانوان، کودکان و آقایان ارائه می‌شود که برای گروه‌های سنی مختلف مناسب بوده و لذت همگان را تضمین می‌کند. امکانات اضافی مانند سونا، جکوزی، حمام ترکی و امکانات اسپا نیز در این مجموعه ورزشی جامع وجود دارد.
علاوه بر این، برای افرادی که در قسمت‌های خاصی از بدن خود احساس ناراحتی می‌کنند، کلینیک پزشکی و ورزشی کمک‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهد. این بخش از مجموعه دارای امکاناتی مانند آب درمانی و تجهیزات ورزشی مدرن است که می‌تواند برای فعالیت‌های بهداشتی مرتبط با ورزش، توان‌بخشی ورزشکاران و همچنین کمک به سلامت جسمی سالمندان مورد استفاده قرار گیرد.

شهربازی ایران مال: بخش وسیع ایران مال که نیازهای سرگرمی‌ کودکان را برآورده می‌کند، بازار معروف کودکان است. پس از یک روز گشت ‌و گذار و کاوش، کودکان گاهی اوقات نیاز به یک لحظه آرامش دارند و چه راهی بهتر از شهربازی برای استراحت کردن کودکان؟ از این رو یک شهربازی در داخل مرکز تجاری با دقت طراحی شده است که به عنوان یک شهربازی برجسته در غرب تهران شناخته می‌شود.
شهربازی ویژگی‌های هیجان‌انگیزی دارد که به تجربه‌ای مفرح برای کودکان کمک می‌کند. جاذبه‌های قابل توجه در این شهربازی عبارتند از: ترن هوایی سرپوشیده، منطقه بازی‌های لیزری، تئاترهای اختصاص داده شده به کودکان، مسابقات قهرمانی بازی‌های الکترونیکی و مسیر قایق‌های ضربه‌ای هیجان‌انگیز. علاوه بر این، بازی‌ها و امکانات مختلف دیگری را می‌توان در این منطقه یافت که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سرگرمی را تضمین می‌کنند.
علاوه بر مجموعه‌ای از بازی‌ها، این بخش خدمات مختلفی هم دارد که به طور خاص برای سرگرمی و درگیر کردن خردسالان، کودکان و نوجوانان طراحی شده است. اتاق‌های ویژه‌ای برای تماشای فیلم‌های مناسب سن کودکان در دسترس است، مسابقاتی مانند مسابقات نقاشی می‌توان برگزار کرد و همچنین امکان میزبانی جشن‌های تولد و رویدادها برای کودکان و نوجوانان نیز فراهم است.

باغ ایرانی یا باغ ماهان ایران مال: یکی از جذابیت های بازار بزرگ ایران باغ ماهان است که از باغ شازده ماهان در کرمان الهام گرفته شده و شامل درختان و فضای سبز بسیار دیدنی ای است. در جنوب باغ ماهان آب نمای موزیکالی با مساحت ۱۴ هزار متر مربع قرار دارد که تداعی کننده مسیر جریان آب در باغ های ایرانی است. این آب نمای زیبا هر روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ فعال است.
شاید با مفهوم باغ ایرانی آشنا باشید، اما نسخه ایران مال از باغ ایرانی واقعاً منحصربه‌فرد است. همانطور که گفته شد، باغ ایرانی در ایران مال به طور خاص با الهام از باغ شازده ماهان کرمان طراحی شده و در نتیجه چیدمان باغ مسطح و پلکانی است. ورودی این باغ دارای درهای شیشه‌ای است و در منطقه شمالی بازار بزرگ ایران به دریاچه‌ای زیبا در داخل باغ منتهی می‌شود. برای بهبود تجربه بازدیدکنندگان، چندین رستوران به صورت استراتژیک در سراسر باغ قرار گرفته‌اند. این رستوران‌ها مکانی برای استراحت و لذت بردن از یک وعده غذایی پس از انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده و گشت‌وگذار را در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین پس از خستگی می‌توانید در رستوران‌های باغ ماهان استراحت کرده و غذای دلخواه خود را میل کنید.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

باغ دیدار ایران مال: یکی از جاذبه‌های شناخته شده در بازار بزرگ ایران که مورد تحسین بسیاری قرار گرفته، باغ دیدار است. این باغ یک مکان گردهمایی است که در آن افراد می‌توانند قرار ملاقات‌هایی را برای گفتگو ترتیب دهند. باغ دیدار که در مجاورت بازار سنتی قرار دارد، در ارتفاع تقریبی ۱۴ متر قرار دارد. سقف باغ با شیشه ساخته شده است، درحالی‌که وجود درختان نخل به زیبایی مسحورکننده آن می‌افزاید. این باغ همچنین نماهای آجری مختلفی را به نمایش می‌گذارد که حسی از مناطق کویری را القا می‌کند. این نماهای آجری یادآور سبک معماری موجود در مناطق کویری و مناطق مرکزی ایران مانند کاشان و یزد است.
از جمله ویژگی‌های قابل توجه باغ دیدار می‌توان به پل شیشه‌ای روی آب، سکوی شیشه‌ای و آبشار پلکانی اشاره کرد. این عناصر بیشتر به جذابیت باغ کمک می‌کنند.

ایوان اشراق ایران مال: در داخل بازار بزرگ ایران یا ایران مال، سازه قابل توجهی وجود دارد که با رنگ طلایی تزئین شده است و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. این بنا به نام ایوان اشراق ایران مال شناخته شده و تازگی به نقطه کانونی توجه‌ها تبدیل شده است.
ایوان اشراق در ایران مال ارتفاع ۲۵ متری دارد و از طبقه اول مرکز تجاری شروع می‌شود و تا بام آن امتداد دارد. دسترسی به ایوان اشراق از طریق راهرو شمالی ساختمان امکان‌پذیر است. این ایوان به دلیل طراحی فوق‌العاده جذاب و متمایز خود شبیه کریستال‌هایی درون ایران مال است. در مرکز ایوان، یک منطقه تجاری اختصاصی قرار دارد که در آن محصولات ویژه به نمایش گذاشته می‌شود و اطراف آن را کافه‌ها و چایخانه‌ها احاطه کرده‌اند که فضایی دلپذیر را برای استراحت و لذت بردن بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

بازار سنتی ایران مال (تیمچه حاج علی اکبر): بازار سنتی ایران مال که در طبقه دوم آن واقع شده است از معماری کاملا سنتی بهره گرفته و مشابه بازارهای سنتی و قدیمی شیراز، تبریز و اصفهان ساخته شده است.
تیمچه علی اکبر یا بازار سنتی ایران مال در قسمت غربی بازار قرار دارد و شامل تالار آینه شربت خانه، حجره ها و چهارسو است.
نکته جالب این بازار فنجان آرزوهایی است که در ورودی بازار قرار دارد و می توانید سکه ای درون آن بیندازید و آرزو کنید.
انواع صنایع دستی و محصولات شهرهای مختلف ایران را می توانید در این بازار تهیه کنید و از فضای دلنشین و نوستالژی آن هم نهایت لذت را ببرید.
بازار سنتی چهار سرا دارد که هرکدام مخصوص محصولات و صنایع خاصی هستند.
سرای فیروزه: این سرا که به تالار هنر و صنعت ایرانی مشهور است به خرید ظروف میناکاری، خاتم کاری و سفال اختصاص داده شده است.
سرای زمرد: تالاری برای خرید و تماشای فرش های دستباف و ایرانی است.
سرای عقیق: تالاری برای خرید و تماشای عتیقه جات است.
سرای الماس: برای خرید سوغات هرکدام از شهرهای ایران به این تالار سر بزنید.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

تالار آیینه ایران مال: تالار آینه بازار سنتی ایران مال یکی از دیدنی ترین بخش های این مجموعه است. در طراحی و اجرای این تالار از تالار آینه مجلس شورای ملی سابق الگوبرداری شده است. این مکان زیبا و تماشایی که با فرشی از هنر دست هنرمندان نیشابور مزین شده برای پذیرایی از مهمانان مخصوص تدارک دیده شده است.

شربت خانه ایران مال: یکی از بخش هایی که به طور کامل فرهنگ و هنر ایرانی را نمایش می دهد شربت خانه بازار سنتی است. شربت خانه محلی برای نوشیدن انواع عرقیات گیاهی کاشان و بازار قدیم تهران است و از فضا گرفته تا نام مجموعه حال و هوای ایرانی دارد.
کاشی کاری با رنگ ها و طرح های دیدنی و خیره کننده و گچ بری ظریف آن فرهنگ و هنر اصیل ایرانی را به رخ می کشد.
نوشیدن انواع شربت ها و نوشیدنی های گوارا و با کیفیت خستگی یک پیاده روی و گردش طولانی مدت را از تنتان بیرون می آورد.

باغ رستوران ملل ایران مال: برای افرادی که علاقه زیادی به صرف غذا در بیرون از خانه دارند و از کاوش در طعم‌های متنوع لذت می‌برند، بازدید از باغ رستوران ملل ایران مال ضروری است. در باغ رستوران ملل، مجموعه‌ای از غذاهای لذیذ در انتظار شما هستند. ویژگی برجسته این موسسه ارائه غذاهای مختلف از کشورهای مختلف است. این ویژگی خاص توجه زیادی را به خود جلب کرده است و مردم را به تجربه حس لذت‌بخشی از طعم غذاها از بسیاری از کشورها و مناطق تشویق می‌کند. در نتیجه، رستوران باغ ملل جذابیت خاصی را برای بسیاری از افرادی دارد که به دنبال یک آشپزی لذت‌بخش از فرهنگ‌های مختلف هستند.

کتابخانه جندی شاپور (باغ کتاب ایران مال)‌: اگر اهل مطالعه هستید باید بدانید که یکی از مکان هایی که حتما باید به آن سربزنید کتابخانه جندی شاپور ایران مال است. این کتابخانه بزرگ به سبک معماری اروپایی ساخته شده اما در گوشه و کنار آن نشانه هایی از فرهنگ و هنر ایرانی هم به چشم می خورد.
کتابخانه ایران مال مشابه کتابخانه هایی است که تنها در فیلم ها مشاهده کرده اید.
می توانید در این قطب فرهنگی بازار بزرگ ساعت ها بنشینید و به مطالعه کتاب های مورد علاقه تان بپردازید و همچنین در کافه مجموعه قهوه ای نوش جان کنید.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

امکانات رفاهی ایران مال


برای صرف غذا در هر ساعت و هر وعده غذایی می توانید به رستوران ها و فست فودهای مجموعه ایران مال مراجعه کنید و غذای دلخواه خود را تهیه کنید.
در ایران مال چهار مجموعه‌ فودکورت بزرگ و رستوران‌ و کافی‌شاپ‌های مختلفی وجود دارد که پاسخگوی انواع سلیقه ها هستند. رستوران ملل باغ ایرانی بازار بزرگ لذت حضور در هر شهر و کشور را تنها با طعم غذاهایش به شما نشان خواهد داد.
در مجموعه بازار بزرگ ایران به همه چیز فکر شده و اگر شما ساکن تهران یا کرج نیستید پس از یک گردش طولانی می توانید در هتل ۵ ستاره ایران مال اقامت کنید و از امکانات تفریحی و رفاهی مجموعه بهره مند شوید.
این هتل با به روزترین امکانات اقامت آرامی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. هرگونه امکانات رفاهی که شما در طول یک روز به آن احتیاج داشته باشید در ایران مال وجود دارد.
هایپر استار مجموعه یکی از بزرگترین مارکت های ایران است که انواع کالاهای مصرفی شما را عرضه می کند. بازار بزرگ مجموعه ای از انواع برندهای مطرح شامل ال سی من، سله بن، جین وست و سایر برندهای پوشاک و ملزومات است که همه در کنار هم جمع شده اند و تنها با قدم زدن در ایران مال می توانید به همه آن ها دسترسی داشته باشید.
پردیس سینمایی شامل ۱۳ سالن عمومی و اختصاصی، شهربازی، انواع ورزش ها شامل بولینگ، اسکی روی یخ، شنا و امکانات بهداشتی و سلامتی برای خدمت رسانی به گردشگران عزیز فراهم است.
وقتی با تورهای مسافرتی همراه می‌شوید، برای لذت کامل از یک روز در ایران مال، انتخاب محبوب برای بسیاری از مردم دسترسی به کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هاست. با توجه به وسعت این مرکز خرید و انرژی صرف شده در حین کاوش در جاذبه‌های مختلف آن، غذا و نوشیدنی به یک ضرورت تبدیل می‌شود.
برای رفع این نیازها، ایران مال دارای طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها در محوطه خود است. پس از ساعت‌ها گشت ‌و گذار در بازار بزرگ ایران، می‌توانید در یکی از رستوران‌های این مرکز خرید از خودتان با یک غذای لذیذ پذیرایی کنید. از طرف دیگر، می‌توانید با نوشیدن یک فنجان قهوه در یکی از کافی‌شاپ‌های پراکنده در سراسر مجموعه، دوباره شارژ شوید و به کاوش خود ادامه دهید.
برای کسانی که به دنبال طیف متنوعی از غذاها هستند، ایران مال چهار فودکورت و یک مجموعه رستوران بزرگ دارد. شما می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید که با ترجیحات ذائقه شما مطابقت دارد و از یک تجربه رضایت‌بخش اطمینان حاصل کنید.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

مراکز خرید ایران مال


ایران مال مطابق با نام خود یکی از بزرگ‌ترین مال‌های ایران است. در واقع، هدف اولیه ساخت ایران مال ایجاد گسترده‌ترین مرکز تجاری و خرید ممکن بود. حال، اگر تمایل به خرید در این مرکز خرید دارید، ممکن است در مورد مکان‌های خاص بازارهای آن تعجب کنید! در این بخش، مراکز خرید متنوعی را که در این مجتمع تجاری قرار دارند، بررسی خواهیم کرد:

هایپر استار: فرض کنید به دنبال خرید لوازم ضروری روزمره خود هستید، در این صورت، از حضور یک هایپرمارکت قابل توجه در این مرکز تجاری، خوشحال خواهید شد. برای دسترسی به این هایپر مارکت گسترده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به طبقه G1 بروید تا محصولات فراوانی را برای خرید بیابید.
هنگامی‌که وارد هایپرمارکت می‌شوید، با طیف وسیعی از اقلام که به دقت سازماندهی شده مواجه می‌شوید. از خوار و بار و محصولات تازه گرفته تا کالاهای خانگی و اقلام بهداشت شخصی، هایپرمارکت مجموعه‌ای جامع از محصولات را برای برآوردن نیازهای روزانه شما ارائه می‌دهد. چه به دنبال لوازم آرایش باشید چه لوازم نظافت یا حتی لوازم الکترونیکی و لوازم‌خانگی، مجموعه گسترده‌ای را برای انتخاب پیدا خواهید کرد.

دکوراسیون منزل: آیا علاقه شدیدی به تزئین فضای زندگی خود با لوازم تزئینی منزل دارید؟ در این صورت، خوشحال خواهید شد که بدانید چندین بخش اختصاصی در بازار بزرگ ایران وجود دارد که می‌توانید این اقلام را خریداری کنید. وقتی نوبت به یافتن لوازم دکوری برای خانه‌تان می‌رسد، طبقات G0، G1 و G2 بازار به ‌عنوان مقاصد اصلی مطرح هستند.
با شروع یک ماجراجویی از طبقه G0، خود را در گنجینه‌ای از امکانات خواهید یافت. این طبقه دارای مجموعه‌ای چشمگیر از لوازم و تزئینات خانه است، از گلدان‌های نفیس و مجسمه‌های تزئینی گرفته تا جاشمعی‌های تزئین‌شده و آویزهای دیواری هنری. هر راهرو مجموعه‌ای از گزینه‌ها را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد سبک شخصی خود را پیدا کنید.
با حرکت به طبقه G1، با مجموعه گسترده‌ای از فروشگاه‌های تخصصی لوازم جانبی و دکوراسیون منزل مواجه خواهید شد. در اینجا می‌توانید در مجموعه‌ای متنوع از فروشگاه‌ها بچرخید. هر فروشگاه اثاثیه، منسوجات، آثار هنری و دیگر اقلام جذاب را ارائه می‌کند که می‌توانند به خانه شما زندگی ببخشند. از فرش‌ها و ملیله‌های بافته‌شده تا مبلمان دست‌ساز و آثار هنری جذاب، G1 بهشتی برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک محیط خانه واقعاً شخصی‌شده و جذاب هستند.
با ادامه کاوش خود در طبقه G2، خود را در محاصره انبوهی از مغازه‌ها و بوتیک‌ها خواهید دید که انواع سلیقه‌ها و ترجیحات طراحی را برآورده می‌کنند. در اینجا، می‌توانید طیف گسترده‌ای از گزینه‌های دکوراسیون منزل، از جمله ظروف شیک، ملافه‌های مجلل، وسایل روشنایی نوآورانه و قطعات تزئینی مد روز را بررسی کنید. طبقه G2 ترکیبی متنوع از طرح‌های معاصر و سنتی را به نمایش می‌گذارد و تضمین می‌کند که چیزی را خواهید یافت که با حساسیت‌های زیبایی‌شناختی منحصربه‌فرد شما هماهنگ است. اگر ساکن تهران نیستید، با خرید دکوراسیون رؤیایی خود فقط به اندازه یک بلیط هواپیما تهران فاصله دارید.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

لوازم‌ خانگی: اگر قصد خرید لوازم ‌خانگی و الکترونیکی در بازار بزرگ ایران را دارید، لازم نیست از طبقه G0 خارج شوید. هنگامی‌که به این طبقه قدم می‌گذارید، مجموعه‌ای از لوازم‌خانگی را خواهید دید که شامل طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است و به شما امکان می‌دهد لوازمی را پیدا کنید که کاملاً با ترجیحات و نیازهای شما مطابقت دارند. چه به دنبال وسایل آشپزخانه، لوازم الکترونیکی خانگی و چه سایر لوازم‌ خانگی ضروری باشید، طبقه G0 مجموعه‌ای جامع برای پاسخگویی به نیازهای شما ارائه می‌دهد.

محصولات چرمی: به دنبال خرید کفش و محصولات چرمی در بازار بزرگ ایران هستید؟ طبقات G0، G1 و G3 به عنوان مقاصد اصلی معرفی می‌شوند که طیفی استثنایی از محصولات را با تنوع و کیفیت بی‌نظیر ارائه می‌دهند. این طبقات خاص با دقت طراحی شده‌اند تا نیازهای متنوع و سلیقه مشتریانی را که به دنبال کفش‌های شیک و کالاهای چرمی هستند برآورده کنند.
با ورود به طبقه G0، مجموعه‌ای چشمگیر از فروشگاه‌های کفش و فروشندگان محصولات چرمی از شما استقبال می‌کنند. با ادامه کاوش در طبقه G1، بهشتی برای علاقه‌مندان به کفش و متخصصان چرم به طور یکسان کشف خواهید کرد. در این طبقه فروشگاه‌های تخصصی وجود دارد که طیف گسترده‌ای از کفش‌ها را ارائه می‌دهند و سلیقه‌ها، ترجیحات و مناسبت‌های مختلف را در نظر می‌گیرند. فرقی نمی‌کند به دنبال کفش‌های رسمی، کتانی معمولی یا چکمه‌های شیک باشید، طبقه G1 مطمئناً جفت مناسبی برای استایل شخصی شما خواهد داشت.

جواهرات و زیورآلات: اگر تمایل شما به خرید جواهرات، ساعت و زیورآلات است، می‌توانید با مراجعه به طبقات G0 و G1 به راحتی به طیف وسیعی از گزینه‌ها دسترسی داشته باشید. این طبقات در بازار به طور خاص پاسخگوی نیازهای افرادی است که به دنبال قطعات نفیس در حوزه جواهرات هستند. با کاوش در پیشنهادات موجود در این طبقات، می‌توانید هر آنچه را که برای آراستن خود یا هدیه مناسب در این زمینه نیاز دارید پیدا کنید.

محصولات آرایشی: در ایران مال بخش دیگری نیز به محصولات آرایشی و بهداشتی اختصاص دارد. برای به دست آوردن اقلام مورد نظر خود در این دامنه، می‌توانید به راحتی از طبقات G1، G2 و G3 خرید کنید. این طبقات خاص به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای افرادی که به دنبال محصولات زیبایی و سلامت هستند طراحی شده‌اند. با بررسی پیشنهادات موجود در این طبقات می‌توانید خود را آماده کنید و محصولات زیبایی و بهداشتی را که با ترجیحات و نیازهای شما همخوانی دارد به دست آورید.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

پوشاک: برای کسانی که علاقه شدیدی به پوشاک و لوازم جانبی ورزشی دارند، طبقه G3 مجموعه‌ای جامع را ارائه می‌دهد. چه به دنبال لباس ورزشی باشید چه کفش ورزشی یا لوازم جانبی ورزشی مختلف، طبقه G3 مقصد ایده آلی است. در اینجا، مجموعه متنوعی از محصولات مرتبط با ورزش را برای برآوردن نیازها و ترجیحات خود خواهید یافت. از لباس‌های افزایش‌دهنده عملکرد گرفته تا تجهیزات تخصصی، طبقه G3 فرصتی را برای غوطه‌ور شدن در دنیای مد ورزشی ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که می‌توانید تمام لباس‌ها و لوازم ورزشی مورد نظر خود را پیدا کنید.

هتل ایران مال


اگر قصد خرید بلیط هواپیما چارتر به مقصد تهران را دارید و می‌خواهید از بازار بزرگ ایران دیدن کنید، هتل ایران مال یک گزینه اقامتی عالی برای رزرو هتل است. این هتل در میانه‌ی بازار بزرگ، دارای ویژگی‌های قابل توجهی مانند نمای پارک چیتگر، دریاچه خلیج فارس، پارک ملی گیاه‌شناسی و آبشار مصنوعی است. هتل ایران مال موقعیت مناسب و ایده آلی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. این هتل با موقعیت استراتژیک خود در این منطقه پر جنب و جوش، امکان دسترسی آسان به جاذبه‌ها را فراهم کرده و اقامتی خاطره‌انگیز را تضمین می‌کند.
هتل ایران مال با مساحت ۱۲۳۰۰۰ متر مربع و ارتفاع ۱۸ متر دارای ۳۵۹ اتاق است. معماری منحصربه‌فرد هتل به مهمانان اجازه می‌دهد تا از مناظر زیبا لذت ببرند، به طوری که ضلع شرقی مناظری از دریاچه خلیج فارس و ضلع غربی منظره خود ایران مال را به نمایش می‌گذارد.
با انتخاب هتل ایران مال به عنوان محل اقامت خود، می‌توانید از راحتی مجاورت بازار بزرگ و درعین‌حال امکانات رفاهی هتل لذت ببرید. چه ساکن تهران باشید و چه توریستی باشید که از تهران بازدید می‌کنید، هتل ایران مال اقامتگاهی دلپذیر در میان فضای پر جنب و جوش بازار بزرگ ایران را فراهم می‌کند. شبی اقامت در هتل ایران مال برای ساکنان تهران نیز ایده بدی نیست!

راه های دسترسی به ایران مال تهران


اگر بخواهید از تهران به بازار بزرگ ایران بروید کافی است در بزرگراه شهید خرازی خروجی بازار بزرگ را انتخاب کنید اما مسیری که از کرج به این بازار می‌رسد از بزرگراه کرج و آزادگان می‌گذرد.
اگر از اتومبیل شخصی استفاد می‌کنید خیالتان از بابت پارکینگ راحت باشد. مجموعه ایران مال دارای چندین پارکینگ بزرگ است که دسترسی به تمام طبقات را آسان کرده است.
ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

برای رسیدن به ایران مال از تاکسی های مخصوص مجموعه و یا مترو هم می‌توانید استفاده کنید. اگر از مترو استفاده کردید، کافیست بعد از پیاده شدن در ایستگاه چیتگر یا ایران خودرو (خط ۵ مترو) با خط اتوبوس شهرک شهید باقری یا تاکسی در مسیر کوتاهی خود را به ایران مال برسانید.
ساکنین سایر شهرها هم تنها با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به مقصد تهران با طی مسافت کوتاهی از فرودگاه می‌توانند خود را به بازار بزرگ برسانند.
همچنین می‌توانید برای خرید سوغات تهران از ایران مال روی این مرکز خرید حساب کنید.

ساعت کاری ایران مال


ایران مال در این ایام همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ فعال است و ساعت شروع کار هایپراستار از ۸:۳۰ صبح است. این مجموعه آنقدر جذاب است که مسافران از راه‌های دور و نزدیک، به دیدن آن می‌آیند و بلیط قطار یا اتوبوس خریداری می‌کنند.


ایران مال | بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است