search
menu

لیست کامل شهربازی های تهران

[ پنهان کردن ]
۱. شهربازی ارم؛ معروف‌ترین شهر بازی تهران
۲. سرزمین عجایب؛ بزرگترین شهربازی تهران
۳. شهربازی بیلینو؛ متفاوت‌ترین شهربازی در تهران
۴. شهربازی تیراژه ۲
۵. شهربازی بعثت
۶. شهربازی صبامال
۷. شهربازی فان تایم ارگ تجریش و پالادیوم
۸. شهربازی شاهین در طرشت
دنیای بازی چمران
۹. شهر بازی بسیج؛ بهترین شهربازی تهران در شرق
۱۰. شهربازی فان لند یا الماس هروی
۱۱. شهربازی ژوپیتر
۱۲. شهربازی شاهد؛ مجهزترین شهربازی غرب تهران
۱۳. شهربازی هورا پارک
۱۴. شهربازی امیر
۱۵. شهربازی شهر خورشید (هایپرسان)
۱۶. شهربازی تهران مال
تجهیزات موجود در بهترین شهربازی‌ های تهران
تهران پایتخت و یکی از بزرگترین شهرها در ایران است. این شهر همواره میزبان گردشگران بسیار زیادی است که از تمامی نقاط ایران به این شهر سفر کرده‌اند. تهران جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی دارد. با گرم‌تر شدن هوا افراد بسیار زیادی تمایل دارند خارج از خانه وقت بگذرانند. در تابستان و بهار تهران شب‌های سرزنده و پرجنب و جوشی دارد. یکی از بهترین مکان‌ها جهت گذراندن وقت و تفریح شهربازی است. تهران شهر بازی تهران متنوعی دارد و می‌توان از این گزینه‌های شهر بازی تهران به عنوان یکی از تفریحات تهران نام برد. این شهربازی‌ها برای تمامی سنین مناسب هستند. شهربازی‌های تهران به دو گروه روباز و سربسته تقسیم می‌شوند. اگر فکر می‌کنید شهربازی فقط مخصوص کودکان است، سخت در اشتباه هستید. در شهربازی می‌توانید ساعت‌ها وقت بگذرانید. در کنار فرزندان خود به تفریح بپردازید و از شادی آن‌ها لذت ببرید. شهربازی‌های تهران بسیار هیجان انگیز هستند و می‌توانند سبب تقویت روحیه شما بشود. اگر با فرزندان خود به این مراکز مراجعه می‌کنید، نکات ایمنی را رعایت کنید.
اگر قصد دارید هیجان و شادی را در کنار اعضای خانواده خود تجربه کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین شهر بازی تهران خواهیم پرداخت و شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما تهران و سفر به این شهر از این شهربازی‌های جذاب و متنوع دیدن کنید.


۱. شهربازی ارم؛ معروف‌ترین شهر بازی تهران


شهربازی ارم مهم‌ترین شهربازی روباز در تهران است. این شهربازی در سال ۱۳۸۵ و پس از تخریب شهربازی چمران تاسیس شد. پارک ارم در سال ۱۳۵۰ و توسط فردی به نام رحیم علی خرم تاسیس شد. این پارک یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تهران است که یک پارک خرم و سرسبز به شمار می‌رود. در زمان‌های گذشته این پارک به وسعت و سرسبزی حالا نبود. اما با مرور زمان این پارک رشد بسیار زیادی کرد و تجهیزات بسیار زیادی در آن قرار گرفت.
این مجموعه در حال حاضر به سه بخش با نام‌های لونا ۱، ۲ و ۳ دارد. بیش از ۷۰ دستگاه متنوع و هیجان انگیز مناسب تمامی سنین در این پارک وجود دارد. لونا پارک ۱ اغلب مخصوص کودکان و نوجوانان است. می‌توان گفت اغلب تجهیزات لونا ۱ برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب است و لونای ۲ و ۳ برای بزرگسالان مناسب‌تر است.
پارک و شهربازی ارم بخش‌های دیگری همچون باغ وحش، دریاچه قایق‌رانی، تله‌سیژ، غرفه فروش مواد غذایی، کافه و آبمیوه فروشی، سالن سرپوشیده، قلعه سحرآمیز، فضای سبز، تالار پذیرایی استخر شنای روباز و ... نیز دارد.
• این شهربازی در کیلومتر ۴ اتوبان کرج، پس از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری واقع شده است.

۲. سرزمین عجایب؛ بزرگترین شهربازی تهران


این شهربازی سرپوشیده یکی از معروف‌ترین شهربازی‌ها در تهران است و لقب اولین شهربازی کارتی در تهران را هم به خود اختصاص داده است. سرزمین عجایب محیطی مفرح و شاد با دکوراسیون رنگارنگ و چشم نواز است که برای تمامی سنین برنامه‎‌هایی را در نظر گرفته است. این شهربازی بیش از ۳۰۰ بازی برای کودکان و خانواده آن‌ها دارد. بولینگ، بازی‌های کامپیوتری هیجان انگیز و ... از بخش‌هایی هستند که بزرگسالان می‌توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از وسایل این پارک باید کارت مخصوص شهربازی سرزمین عجایب را شارژ کنید. با امتیازی که از هر دستگاه به دست می‌آورید، می‌توانید از گیشه هدیه دریافت کنید.
• این شهربازی در طبقه آخر پاساژ تیراژه، در فلکه دوم صادقیه، پس از بلوار اشرفی اصفهانی واقع شده است.
لیست کامل شهربازی های تهران

۳. شهربازی بیلینو؛ متفاوت‌ترین شهربازی در تهران


یکی از متفاوت‌ترین شهربازی‌های تهران، شهربازی بیلینو است که در بوستان نهج‌البلاغه واقع شده است. کودکان و نوجوانان می‌توانند به این پارک مراجعه کنند و علاوه‌بر بازی به یادگیری و آموزش نیز بپردازند. دستگاه‌های ساختمانی زیادی در این منطقه وجود دارد که می‌توانید به کمک آن‌ها اصول اولیه راه‌سازی، شهرسازی، ساختمان‌سازی و ... را یاد بگیرید. تمامی دستگاه‌های این شهربازی از اروپا وارد شده است.
• شهربازی بیلینو در بزرگراه همت، اشرفی اصفهانی و خیابان گلستان واقع شده است.

۴. شهربازی تیراژه ۲


اگر ساکن شرق تهران هستید، سری به مجموعه تیراژه ۲ بزنید. این پاساژ شهربازی سرپوشیده‌ای برای شرق نشینان فراهم کرده است که با مراجعه به آن می‌توانید اوقات بسیار خوشی را در آن سپری کنید. رستوران‌ها و کافه‌هایی در این پاساژ وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید زیرا کیفیت نسبتاً بالایی دارند. ده‌ها دستگاه مهیج در این شهربازی وجود دارد.
• شهربازی تیراژه دو در طبقه آخر این مجتمع تجاری، اتوبان امام علی و خروجی شهید مدنی واقع شده است.

۵. شهربازی بعثت


این شهربازی وسایل محدودی دارد اما در میان مردم بسیار محبوب است. شهربازی بعثت از قدیمی‌ترین شهربازی‌های تهران است و محیطی شاد و مفرح دارد. می‌توانید با فرزندان خود به این شهربازی مراجعه کنید و از ۱۷ دستگاه هیجان انگیز پارک استفاده کنید.
• شهربازی بعثت در میدان شوش، خیابان صابونیان، احمد سمیعی و جنب پارک بعثت واقع شده است.

۶. شهربازی صبامال


صبامال یک مجتمع تجاری است که همانند بسیاری دیگر از فروشگاه‌ها یکی از طبقات خود را به شهربازی برای اعضای خانواده اختصاص داده است. ورودی این شهربازی رایگان است و می‌توانید بدون پرداخت هزینه از آن بازدید کنید. برای استفاده از تجهیزات شهربازی باید کارت خود را شارژ کنید و متناسب با آن از وسایل استفاده کنید. بیش از ۴۰ بازی در این مجموعه وجود دارد که اغلب آن‌ها برای کودکان مناسب هستند.
• این شهربازی در خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از میدان حر و در مجتمع تجاری صبامال واقع شده است.
لیست کامل شهربازی های تهران

۷. شهربازی فان تایم ارگ تجریش و پالادیوم


فان تایم یکی از مشهورترین شرکت‌های بین‌المللی است که تاکنون شهربازی‌هایی در استانبول، ازمیر، تبریز و تهران تاسیس کرده است. فان تایم تهران در طبقه سوم پاساژهای ارگ تجریش و پالادیوم واقع شده است. این شهربازی از بهترین شهربازی‌های شمال تهران است که بیش از ۱۲۵ بازی در خود جای داده است. تمامی این بازی‌ها با استانداردهای روز جهانی تطابق دارد و برای افراد ۲ تا ۷۰ سال مناسب است.
اغلب بازی‌هایی که در این شهربازی وجود دارد، کامپیوتری هستند. بازی‌های کامپیوتری این شهربازی شامل شبیه‌ساز فرمول یک، هواپیما جنگی، ترن هوایی، کشتی و ... می‌شود. تجهیزاتی همچون فوتبال دستی، ماشین کوبنده، فریزبی، چرخ و فلک، کاروسل و ... در این شهربازی وجود دارد.
یک اتاق گریم و اتاق عکاسی نیز در این شهربازی وجود دارد که می‌توانید با کودکان خود به آن مراجعه کنید و از آن لذت ببرید. سالن فان تایم این امکان را در اختیار شما گذاشته است که بتوانید تولد فرزند خود را در آنجا بگیرید.
این شهربازی دو شعبه دارد؛
• شعبه اول این شهربازی در میدان تجریش، خیابان سعد آباد، مجتمع ارگ تجریش و طبقه سوم واقع شده است.
• شعبه دوم این شهربازی هم در زعفرانیه، بعد از خیابان الف، مرکز تجاری پالادیوم تهران طبقه سوم واقع شده است.
لیست کامل شهربازی های تهران

۸. شهربازی شاهین در طرشت


این شهربازی وسایل محدودی دارد اما می‌تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما و کودکانتان فراهم کند. این شهربازی نزدیک مترو طرشت واقع شده است. اگر در نزدیکی این منطقه هستید، می‌توانید چندین ساعت در این مجموعه وقت بگذرانید.
• این شهربازی در خیابان ستارخان و در نزدیکی سازمان آب واقع شده است.

دنیای بازی چمران


یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های تهران که در سال ۱۳۴۲ تاسیس شده است، دنیای بازی چمران است. این شهربازی ۱۵۰۰ مترمربع وسعت دارد و به مجموعه بولینگ عبدو نیز شهرت دارد. این شهربازی مناسب نوجوانان و کودکان است. با مراجعه به این مجموعه می‌توانید ساعت‌ها وقت بگذرانید و تفریحاتی همچون ماشین کوبنده، فریزبی، ترن هوایی، اتوبوبیل‌رانی، سینما هفت بعدی و ... تجربه کنید.
• این شهربازی در خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر واقع شده است.
لیست کامل شهربازی های تهران

۹. شهر بازی بسیج؛ بهترین شهربازی تهران در شرق


این شهربازی در یک پارک زیبا و سرسبز واقع شده است که از گذشته مرکز تفریح بسیاری از تهرانی‌ها بوده است. چشم انداز زیبای این شهربازی توجه بسیاری از افراد را به خود جذب می‌کند. وسایل بسیار زیادی در این مجموعه وجود دارد که برای تمامی سنین مناسب هستند.
• شهربازی بسیج در اتوبان افسریه و نبش شهید محلاتی واقع شده است.

۱۰. شهربازی فان لند یا الماس هروی


یکی از بهترین شهربازی‌های شرق تهران، شهربازی الماس هروی یا فان لند است. این شهربازی سرپوشیده در مجتمع تجاری الماس هروی واقع شده است. این مجموعه در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است و بیش از ۲۵۰ بازی متنوع دارد. این مجموعه برای تمامی افراد خانواده سرگرمی‌هایی در نظر گرفته است.
• این شهربازی در میدان هروی، مجتمع تفریحی و ورزشی الماس هروی در طبقه سوم، چهارم و پنجم واقع شده است.

۱۱. شهربازی ژوپیتر


شهربازی ژوپیتر یکی از شهربازی‌های سرپوشیده و مفرح در غرب تهران است. این مجموعه در طبقه دوم پاساژ کوروش واقع شده است. ژوپیتر برای مهمانان خود بیش از ۱۱۰ بازی مختلف در نظر گرفته است که همگی آن‌ها هیجان انگیز است. ژوپیتر همانند یک سیاره پر از آدم‌های فضایی ساخته شده است. مسابقات فرمول یک، واقعیت‌های مجازی، کاروسل، مسلسل، بولینگ، هاکی روی میز، فوتبال دستی، پتک، ماشین کوبنده، قدرت سنج و ... از تفریحات این شهربازی سرپوشیده هستند. می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از این شهربازی بازدید کنید.
• این مجموعه در طبقه دوم پاساژ کوروش، بزرگراه شهید ستاری شمال و بالاتر از خروجی حکیم واقع شده است.
لیست کامل شهربازی های تهران

۱۲. شهربازی شاهد؛ مجهزترین شهربازی غرب تهران


یکی از شهربازی‌های مجهزی که در شمال غرب تهران واقع شده است، شهربازی شاهد است. این شهربازی در پارک شاهد واقع شده است و حال و هوای بسیار خوبی دارد. می‌توانید با کودکان خود به این مجموعه مراجعه کنید و از تفریح و شادی آن‌ها لذت ببرید.
• این شهربازی در منطقه پونک، سردار جنگل، تقاطع میرزا بابایی و در پارک شاهد واقع شده است.

۱۳. شهربازی هورا پارک


این شهربازی در متجمع تجاری سمرقند و در منطقه جنت آباد جنوبی واقع شده است. این شهربازی سرپوشیده مساحتی معادل ۱۵۰۰ مترمربع دارد و بخش‌های جذاب بسیار زیادی در آن قرار گرفته است. می‌توانید از غرفه‌های موجود در این مکان خرید کنید و یا نوشیدنی و چای نوش جان کنید.
• این شهربازی در جنت آباد جنوبی، نبش بلوار لاله و در طبقه سوم پاساژ سمرقند واقع شده است.

۱۴. شهربازی امیر


شهربازی امیر در دو طبقه و در مساحتی به متراژ 3 هزارمتر مربع واقع شده است. این شهربازی بیش از ۱۵۰ نوع وسیله بازی دارد که بسیار هیجان انگیز هستند. می‌توانید با فرزندان خود به این مجموعه مراجعه کنید. شهربازی امیر در شرق تهران واقع شده است و دسترسی بسیار ساده‌ای به نقاط مختلف شهر دارد.
• شهربازی امیر در خیابان شهید مدنی، تقاطع سبلان، بالاتر از سینما شاهد و در مجتمع امیر واقع شده است.

۱۵. شهربازی شهر خورشید (هایپرسان)


مجتمع تجاری هایپرسان برای ساکنین جنوب تهران شهربازی در نظر گرفته است. این شهربازی سرپوشیده می‌تواند ساعات خوشی را برای شما و فرزندانتان به وجود بیاورد. اگر بخواهید از مترو برای رسیدن به این شهربازی استفاده کنید، ایستگاه جوانمرد قصاب در نزدیکی آن قرار گرفته است.
• این مجموعه در بزرگراه آزادگان، خیابان فدائیان اسلام، خیابان غیبی و مختاری واقع شده است.
لیست کامل شهربازی های تهران

۱۶. شهربازی تهران مال


مجتمع تهران مال یک شهربازی به وسعت ۷۰۰۰ متر مربع دارد که در فضایی شاد و مفرح میزبان کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است. این شهربازی وسایل مدرن و به روزی در خود جای داده است که بسیاری از آن‌ها در دیگر شهربازی‌ها دیده نمی‌شود.
• شهربازی تهران مال در بزرگراه شهید همت، شهرک گلستان (راه آهن) و تقاطع بلوار امیرکبیر و کاج واقع شده است.


تجهیزات موجود در بهترین شهربازی‌ های تهران


تجهیزات سرگرم کننده بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها در شهربازی‌ها لذت ببرید. در زیر به معرفی برخی از محبوب‌ترین وسایلی که در اغلب شهربازی‌ها وجود دارد، خواهیم پرداخت.
ترن هوایی: این تجهیزات دارای خطوط آهنی پرپیچ و خمی هستند که پستی و بلندی‌های بسیار زیادی دارند و ترن همانند قطار روی آن‌ها حرکت می‌کند. این قطارها به گونه‌ای ساخته شده اند که دچار واژگونی نمی‌شوند.
چرخ و فلک: این وسیله در انواع مختلفی وجود دارد و به شکل‌های دایره‌وار حرکت می‌کند. چرخ و فلک صندلی‌هایی دارد که می‌توانید روی آن‌ها نشسته و از ارتفاع، منظره زیبایی را مشاهده کنید.
ماشین کوبنده: این تجهیزات برقی هستند و در یک زمین مخصوص حرکت می‌کنند. می‌توانید با دوستان خود سوار ماشین‌های مختلف شوید و باهمدیگر تفریح کنید. این ماشین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت تصادف دچار مشکل نمی‌شوند.
تاب: این وسیله محبوب در بسیاری از شهربازی‌ها وجود دارد و انواع مختلفی از آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید. این وسایل بسیار مفرح هستند و در ارتفاعات مختلف به حرکت در می‌آیند.
تونل وحشت: تونل وحشت یک تونل است که از قسمت‌های ترسناک تشکیل شده است. این تونل طول زیاد و عرض کمی دارد و با عبور از آن می‌توانید اوج هیجان را تجربه کنید.
سرسره‎ ها: سرسره‌ها تجهیزاتی هستند که از قدیم در پارک‌ها و شهربازی‌ها وجود داشته‌اند. این تجهیزات مناسب برای تمامی سنین طراحی شده‌اند و انواع مختلفی دارند.
لیست کامل شهربازی های تهران
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است