search
menu

راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش

[ پنهان کردن ]
چرا بازدید از مرکز خرید ارگ تجریش پیشنهاد می‌شود؟
امکانات موجود در مرکز خرید ارگ تجریش
بخش‌های مختلف مرکز خرید ارگ تجریش
فودکورت مرکز خرید ارگ تجریش
برندهای مرکز خرید ارگ تجریش
چگونه به مرکز خرید ارگ تجریش برویم؟
جاهای دیدنی نزدیک به مرکز خرید ارگ تجریش
چه رستوران‌هایی در نزدیکی مرکز خرید ارگ تجریش قرار دارند؟
چه هتل‌هایی در نزدیکی مرکز خرید ارگ تجریش قرار دارند؟
مرکز خرید ارگ تجریش یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید تهران است که همه روزه افرادی زیادی برای خرید و گردش به این مرکز خرید می‌روند. این مرکز خرید در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران واقع شده‌است و دارای ساختمان بسیار بزرگی است که در چند طبقه ساخته شده‌است. بخش‌های مختلفی که در این مرکز خرید وجود دارد سبب شده‌است تا تقریبا تمام نیازهای شما برآورده شود و علاوه بر خرید بتوانید تفریح نیز داشته‌باشید. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به تهران می‌توانید در یکی از هتل‌های تهران اقامت داشته باشید و از جاهای دیدنی تهران بازدید کنید.

چرا بازدید از مرکز خرید ارگ تجریش پیشنهاد می‌شود؟


• این مرکز خرید یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز شهر تهران است و شما هر کالای لوکسی که بخواهید می‌توانید در آن پیدا کنید.
• در بین مراکز خرید اگر بدنبال جایی هستید که امکانات کافی داشته باشد می‌توانید به این مرکز خرید بروید زیرا علاوه بر پوشاک و سایر لوازم، دارای فود کورت، شهربازی و سینما نیز هست.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش

امکانات موجود در مرکز خرید ارگ تجریش


یکی از بارزترین امکانات موجود در این مرکز خرید وجود پارکینگ است و شما با خیالی آسوده می‌توانید با خودرو شخصی خود به این مرکز خرید بروید و خودرویتان را در یک مکان امن پارک کنید. علاوه بر وجود پارکینگ، فودکورت با وجود رستوران‌های مختلف می‌تواند شما را به یک وعده غذایی بسیار لذیذ مهمان کند. اگر علاوه برخرید برای سرگرمی نیز به این مکان می‌روید بهتر است بدانید سینما و سالن آمفی ‌تئاتر نیز در این مرکز خرید ساخته شده‌است. می‌توانید با خانواده یا همراه دوستانتان به این مکانها بروید و سرگرم شوید. امکان تهویه هوا در این مرکز خرید فراهم گردیده‌است و در ساختمان بسیار تمیز و شیک مرکز خرید تجریش می‌توانید با راحتی و آسایش خاطر گردش کنید. برخی از امکانات کلی این مرکز خرید بصورت زیر و خلاصه بیان می‌شود:
• وجود چندین واحد کافی شاپ با طراحی و ویژگی‌های خاص خودشان
• وجود چندین آسانسور جهت رفت و آمد در بین طبقات پاساژ
• وجود فود کورت و رستوران‌های مجهز که شامل بخش باز و بخش مسقف است
• وجود سردخانه در طبقات زیرزمین برای نگهداری مواد غذایی موردنیاز برای رستوران
• وجود نمازخانه‌ای با متراژ قریب به ۱۸۰ مترمربع
• وجود شهربازی برای بازی کودکان در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع
• وجود تجهیزات لازم برای تامین برق اضطراری
• وجود شهر کتاب بسیار مجهز برای علاقه‌مندان به کتاب و لوازم التحریر
• مجهز بودن به سرویس‌های بهداشتی تمیز و شیک
• مجهز بودن به دوربین‌های مداربسته و سیستم صوت
• مجهز بودن به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بصورت چیلر
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش

همچنین اگر می‌خواهید سوغات تهران را تهیه کنید، می‌توانید روی ارگ تجریش حساب کنید.

بخش‌های مختلف مرکز خرید ارگ تجریش


این مرکز خرید از پنج طبقه مرکز خرید تشکیل شده‌است که در طبقات آخر شاهد فودکورت هستیم، پارکینگ نیز در چندین طبقه در این مرکز خرید ساخته شده‌ است.


طبقات مختلف ارگ تجریش


در مرکز خرید ارگ تجریش شش طبقه وجود دارد؛ از طبقه منفی یک گرفته تا طبقات همکف، اول، دوم، سوم و چهارم که همان بام ارگ تجریش است. در هر کدام از این طبقات فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد. فروشگاه‌های ارگ تجریش را می‌توان به صورت زیر طبقه‌بندی کرد:
• پوشاک خانواده
• پوشاک آقایان
• پوشاک بانوان
• طلا، جواهر، نقره و ساعت
• لوازم منزل و کالای لوکس
• عطر و آرایشی
• کیف، کفش و کالای چرم
• کودک، سیسمونی و اسباب‌بازی
• کالای فرهنگی، هنری و دیجیتال
• قهوه، شکلات و محصولات ارگانیک
• بدلیجات، اکسسوری و عینک
• کالای ورزی و ادوات سفر
علاوه بر این فروشگاه‌ها، در مرکز خرید ارگ تجریش کافی‌شاپ، رستوران، فودکورت، سینما و شهربازی نیز وجود دارد.
در ادامه این نوشتار، به تفکیک هر طبقه، تمامی این فروشگاه‌ها را معرفی می‌کنیم.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش



طبقه منفی یک


• لوازم منزل و کالای لوکس
تاچ: در فروشگاه تاچ می‌توانید انواعی از ظروف و وسایل خانه که مربوط به برند تاچ کشور ترکیه است را پیدا کنید. از جمله این وسایل می‌توان به لحاف، پتو، تشک، حوله و سرویس ملحفه، اکسسوری‌های دکوراتیو اشاره کرد.
نیکان گالری: در این فروشگاه انواعی از دکوری‌جات نفیس، تابلو ورق طلا و زیورآلات به فروش می‌رسد.
پرامون: در این فروشگاه تابلوهای زرسام، زیورآلات مونته آرچی و ساعت‌های دیوید مورس به فروش می‌رسد.

• پوشاک خانواده
ال سی وایکیکی: یکی از برندهای معتبر و معروف جهانی برند ال‌سی وایکیکی است. در طبقه منفی یک این مرکز می‌توانید فروشگاه ال‌سی وایکیکی را پیدا کنید. در این فروشگاه انواعی از کفش، اکسسوری، و پوشاک زنانه و مردانه به فروش می‌رسد. تنوع محصولات این فروشگاه رضایت تمام بازدیدکنندگان و خریداران بلیط هواپیما تهران را جلب خواهد کرد.
پوشاک ان اف سی: یکی دیگر از فروشگاه‌های پوشاک در طبقه منفی یک، پوشاک ان اف سی است. کیفیت و قیمت مناسب محصولات این فروشگاه باعث محبوبیت آن شده است.
پولو: اگر می‌خواهید پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه ترکی را پیدا کنید به فروشگاه پولو در طبقه منفی یک بروید.
کالینز: یکی از برندهای معتبر کشور ترکیه برند کالینز نام دارد. مخاطب این برند به‌طور معمول جوانان هستند. لباس‌های برند کالینز راحت زیبا و شیک است.
پاموک: اگر می‌خواهید انواعی از جوراب مردانه و زنانه، لباس زیر و صندل را خریداری کنید، به فروشگاه پاموک در طبقه منفی یک مراجعه کنید.
پام: یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای پام را می‌توانید در طبقه منفی یک مرکز تجاری ارگ تجریش پیدا کنید. در این فروشگاه انواعی از لباس زیر، زیرپوش و جوراب به فروش می‌رسد. محصولات این فروشگاه هم برای آقایان و هم خانم‌ها مناسب است.
سی ام: یکی از برندهای ایرانی فعال در مرکز ارگ تجریش برند سی ام نام دارد. این برند از سال ۱۳۹۷ با تولید انواع پوشاک زنانه و مردانه کار خود را شروع کرده است. از ویژگی‌های جذاب محصولات این برند می‌توان به رنگ‌های جذاب و استایل راحت و غیررسمی آن اشاره کرد.

• پوشاک بانوان
ای دی ال: اگر به دنبال خرید پوشاک برند ای دی ال هستید، به طبقه منفی یک پاساژ ارگ تجریش مراجعه کنید. فروشگاه ای دی ال‌ نمایندگی رسمی این برند است و حدود ۹ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است. از ویژگی‌های این برند می‌توان به تنوع مدل‌ها، کیفیت خوب و رنگ‌های جذاب آن اشاره کرد.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش

ویمن سیکرت: فروشگاه ویمن سیکرت پوشاک بانوان را به فروش می‌رساند. در این فروشگاه لباس راحتی زنانه، لباس خواب و بارداری به مشتریان ارائه می‌شود. برند ویمن سیکرت یک برند اسپانیایی و محبوب اغلب گردشگران و شرکت‌کنندگان تور مسافرتی تهران است.
جازمین: اگر به دنبال خرید محصولات ایرانی می‌گردید، به فروشگاه جازمین در طبقه منفی یک مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع لباس‌های زنانه به فروش می‌رسد.
لیدی جونز: در فروشگاه لیدی جونز مرکز ارگ تجریش می‌توانید انواعی از مانتوهای مزون، شلوار، شال، روسری، شومیز و صندل را خریداری کنید.
اس الیور
در فروشگاه اس اولیور می‌توانید محصولات زیر را خریداری کنید:
کیف ترک، کفش ترک، کیف پول، کمربند، شلوار، شومیز، تاپ اسپرت، تاپ مجلسی، پالتو و کاپشن ترک
دلوچی: در فروشگاه دلوچی می‌توانید انواعی از شلوار، کیف، کفش، شومیز، تی‌شرت و مانتوی مزون را خریداری کنید. این فروشگاه خرید آنلاین نیز دارد.
اکسون: در فروشگاه اکسون انواعی از شال و روسری به فروش می‌رسد.
پوشاک سلنا: اگر به دنبال خرید بروزترین برندهای ترک هستید، به فروشگاه سلنا مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع پوشاک مجلسی دخترانه و زنانه شامل شلوار، دامن، مانتو و بلوز به فروش می‌رسد.
جی استایل: یکی از فروشگاه‌های خوب ارگ تجریش فروشگاه جی استایل است. در این فروشگاه مانتو، شومیز، صندل، کیف، کفش و شال به فروش می‌رسد.
الهه مد: در فروشگاه الهه مد می‌توانید انواعی از کیف، کفش و مانتو را خریداری کنید. تمامی اجناس عرضه شده در این فروشگاه در کشور ترکیه تولید می‌شوند. مانتوهای این فروشگاه، هم ترکی و هم ایرانی هستند.

• پوشاک آقایان
بیژن: برند بیژن یکی از مطرح‌ترین برندهای ایرانی است. این برند توسط طراحی ایرانی بنام بیژن پاک‌زاد تأسیس شده است. انواعی از پوشاک مردانه، کت و شلوارهای خاص در این فروشگاه عرضه می‌شود.
دبیت: اگر به دنبال خرید پوشاک مردانه باکیفیت هستید، به فروشگاه دبیت سر بزنید. در این فروشگاه انواعی از کفش و کتانی و ست‌های اسپرت، کژال و کلاسیک به فروش می‌رسد.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش

• بدلیجات و اکسسوری
زیورآلات یزدان پرست: اگر دوست دارید مجموعه‌ای از زیباترین و مدرن‌ترین زیورآلات، نقره و بدلیجات را خریداری کنید، به این فروشگاه مراجعه کنید.
اکسسوری کیان: در این فروشگاه می‌توانید انواعی از بدلیجات و اکسسوری‌ها را مشاهده کنید.

• عطر و آرایشی
فروشگاه لنز راحیل: در فروشگاه تخصصی لنز و مژه راحیل می‌توانید انواعی از لنزهای روز دنیا، مژه‌های طبیعی و دست‌ساز را خریداری کنید.

• قهوه، شکلات و محصولات ارگانیک
در طبقه منفی یک ارگ تجریش می‌توانید فروشگاه کاپ را پیدا کنید. در این فروشگاه انواع از قهوه، شکلات و اکسسوری‌های مربوط به این خوراکی‌ها به فروش می‌رسد. از جمله محصولات این مغازه می‌توان به فندک، ماگ، شکلات‌های کادویی و عروسک‌های فانتزی اشاره کرد.

• کالای فرهنگی، دیجیتال و هنری
انواع فروشگاه‌های فرهنگی، ‌هنری و دیجیتال را می‌توانید در طبقه منفی یک مشاهده کنید. در ادامه این فروشگاه را معرفی می‌کنیم.
الو اپل: اگر گوشی اپل دارید، می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه انواعی از لوازم جانبی، خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مرتبط با محصولات اپل را دریافت کنید. همچنین در این فروشگاه انواعی از محصولات اپل به فروش می‌رسد.
سامسونگ: اگر به دنبال خرید تبلت یا گوشی‌های همراه سامسونگ هستید، این فروشگاه مناسب شماست.
ارتباط گستر: در این فروشگاه محصولات اپل به فروش می‌رسد.
نشر چهل کلاغ: این فروشگاه انواعی از کالاهای فرهنگی نظیر صنایع دستی، بازی‌های فکری، لوازم‌التحریر و لوازم هنری را به فروش می‌رسد.
نارنجی: در این فروشگاه لوازم جانبی موبایل و همچنین انواعی از برندهای موبایل عرضه می‌شود.

• کافی‌شاپ
کافه ویونا: در طبقه منفی یک می‌توانید کافه ویانا را پیدا کنید. در این کافه انواعی از نوشیدنی‌های سرد، گرم، کیک، دسر و برخی از وعده‌های غذایی مخصوص صبحانه عرضه می‌شود. محیط جذاب در کنار دکوراسیون شیک این مجموعه لحظات لذت‌بخشی را برای بازدیدکنندگان و خریداران بلیط هواپیما به وجود می‌آورد. از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برای صرف صبحانه و بعد از آن تا ساعت ۲۳ برای صرف انواعی از نوشیدنی و دسر می‌توانید به این کافه مراجعه کنید.
سام سی لند: در این کافی‌شاپ می‌توانید انواعی از بستنی‌های دستگاهی و جلاتو را سفارش دهید. محصولات این کافی‌شاپ بدون شکر و افزودنی تولید می‌شود. علاوه بر انواع بستنی‌های خوش‌مزه، در سام سی لند قهوه گرم و نوشیدنی‌های سرد نیز به مشتریان ارائه می‌شود.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش

• کیف، کفش و کالای چرم
فروشگاه رنو: رنو یک برند آلمانی است که کیف و کفش‌های بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند. یکی از شعبات این برند را می‌توانید در مرکز تجاری ارگ تجریش پیدا کنید.
فروشگاه جی اوکس: برنده جی اوکس یکی از برندهای مطرح دنیا است که با استفاده از فنّاوری‌های جدید کفش‌هایی با انعطاف بالا و با قابلیت تنفس پذیری تولید می‌کند. این برند ایتالیایی انواعی از کفش‌های کلاسیک و اسپورت را عرضه کرده است. برای خرید محصولات آن می‌توانید به فروشگاه جی اوکس مرکز تجاری ارگ تجریش مراجعه کنید.
مارال چرم: انواع محصولات باکیفیت برند مارال چرم را می‌توانید از فروشگاه آن خریداری کنید. مارال چرم یک برند ایرانی است.
پونی: انواعی از کفش، کیف و کالای چرم در این فروشگاه به فروش می‌رسد.



طبقه همکف


• لوازم منزل و کالای لوکس
ارمغان زرین هنر: در این فروشگاه می‌توانید محصولات زینتی ساخته‌شده از ورق طلا را خریداری کنید. شرکت زرین هنر ایران تولیدکننده و عرضه‌کننده این نوع از محصولات است.
کیان: در فروشگاه کیان می‌توانید از برترین برندهای کت و شلوار و پوشاک کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید.
پییرکاردین: در این فروشگاه می‌توانید انواعی از پوشاک مردانه کلاسیک را خریداری کنید.

• پوشاک خانواده
اسپرینگ فیلد: اگر به دنبال خرید لباس‌های غیررسمی هستید، حتماً به فروشگاه اسپرینگ فیلد واقع در طبقه همکف این مرکز خرید مراجعه کنید. در این فروشگاه می‌توانید انواعی از پوشاک زیبا و راحت را که هم برای خانم‌ها و هم آقایان طراحی ‌شده است، پیدا کنید. در هر فصل مدهای متفاوتی را در این فروشگاه مشاهده خواهید کرد.

• پوشاک بانوان
مزون ایران زمین: در مزون ایران‌ زمین می‌توانید لباس مجلسی، لباس عروس، مانتو، کت و دامن را سفارش دهید تا متناسب با سایز شما لباس موردعلاقه‌تان طراحی شود.
• مستر سیلک: فروشگاه مستر سیلک عرضه‌کننده انواعی از روسری و شال برندهای مطرح کشورهای ایتالیا، ترکیه و چین است.
• مور اند مور: فروشگاه مور‌ اند مور که یکی از مطرح‌ترین برندهای دنیا است، در ایران ۳ شعبه دارد. یکی از این شعبه‌ها در ارگ تجاری تجریش قرار گرفته است. در این فروشگاه انواعی از پوشاک زیر عرضه می‌شود:
شلوار، کیف، کفش، شال، روسری، شومیز، مانتو و گالوس
در فروشگاه گالوس می‌توانید انواعی از پوشاک، کیف و کفش زنانه را خریداری کنید.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش

• بدلیجات و اکسسوری
سواروسکی: برند سواروسکی در زمینه تولید جواهرات برش خورده و لنزهای قوی در سراسر جهان محصولات خود را ارائه می‌کند. این کمپانی جواهرات، کریستال و تولیدات اپتیکی دارد. یکی از شعبات این برند معروف و مطرح را می‌توانید در ارگ تجریش پیدا کنید.
رکسان: انواعی از بدلیجات و اکسسوری مو در این مغازه به فروش می‌رسد.
تونی: در این مغازه می‌توانید زیورآلات، اکسسوری مو و انواع مختلفی از اکسسوری‌های دیگر را خریداری کنید.

• عطر و آرایشی
فروشگاه رویا: در این فروشگاه محصولات با کیفیت و مرغوب جهانی به فروش می‌رسد. ۲۰ برند آرایشی، ۹۰ برنده عطر و ۱۸ برند بهداشتی از جمله محصولات این فروشگاه است.

• کافی‌شاپ
کافه ادب: اگر به دنبال فضایی دل‌نشین و جذاب برای صرف نوشیدنی‌های خوش‌مزه هستید، کافه ادب مناسب شما است.
کافه لوگغنیه آپَن: در طبقه همکف ارگ تجریش می‌توانید نان و شیرینی‌های فرانسوی برند معروف «لوگغنیه آپَن» را خریداری کنید. در این کافه، علاوه بر نان و شیرینی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین میان وعده به مشتریان ارائه می‌شود.

• کالای ورزشی
فروشگاه ۳۶۱ درجه: انواعی از محصولات اسپرت نظیر کیف، کفش و پوشاک اسپرتِ ساخت کشور چین را در این فروشگاه پیدا خواهید کرد.

• کودک، سیسمونی و اسباب‌بازی
فروشگاه بی سی‌سی: اگر دوست دارید برای نوزاد یا کودک خود پوشاک تهیه کنید، می‌توانید به فروشگاه بی سی‌سی در طبقه همکف ارگ تجریش مراجعه کنید. پوشاک این مجموعه برای پوست نازک نوزادان مناسب است و هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

• کیف،کفش و کالای چرم
درسا: در فروشگاه درسا محصولات ایرانیِ ساخته شده از چرم طبیعی به فروش می‌رساند.
چرم مشهد: یکی از فروشگاه‌های خوب ارگ تجریش که در آن انواعی از محصولات چرمی به فروش می‌رسد، فروشگاه چرم مشهد است. محصولات این فروشگاه هنر صنعتگران ایرانی است.
اورز: در این فروشگاه انواع محصولات چرمی نظیر کمربند، کیف، کفش، اکسسوری و هدایای چرمی به فروش می‌رسد.
چرم میران: اگر علاقه دارید که از برندهای مطرح ایرانی کالاهای چرمی تهیه کنید، با رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری به این فروشگاه مراجعه کنید. در فروشگاه چرم میران انواعی از مدل‌های کیف، کفش و پوشاک چرمی به فروش می‌رسد.
کفش میلان: یکی از برندهای باسابقه ایرانی در زمینه تولید کیف و کفش زنانه کفش میلان است. در این فروشگاه انواعی از کفش‌های زیبا بفروش می‌رسد.
فروشگاه شانی: انواعی از کیف و کفش چرمی که در ایران تولید می‌شود را می‌توانید در این فروشگاه مشاهده کنید. این کیف و کفش‌ها از برندهای روز دنیا هستند که تولید آن توسط شرکت چرم شانی انجام می‌شود. قالب‌های کفش این فروشگاه‌ها ساخت کشور ایتالیا است.
دوپازا: محصولات این فروشگاه شامل انواعی از کیف و کفش از جنس چرم طبیعی است. این محصولات مناسب بانوان است.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش


طبقه اول


• لوازم منزل و کالای لوکس
طلوع تاج: در این فروشگاه که یک استودیوی سرامیک‌سازی نیز است، می‌توانید انواعی از ظروف سرامیک که توسط هنرمندان این استودیو طراحی و ساخته می‌شود را خریداری کنید.
فروشگاه آزیتا علی‌زاده: در این فروشگاه انواعی از مبلمان تمام چوبی به فروش می‌رسد.
گلدن دیزاین: برای خرید انواعی از لوازم دکوری و لوکس می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.
پرده پرشین: فروشگاه پرده پرشین نماینده رسمی شرکت ریکو در ایران است. در این فروشگاه می‌توانید پرده‌های متنوع و فاخری را خریداری کنید.
ای کیا: انواعی از لوازم خانگی مینیمال و زیبا، از لوازم آشپزخانه گرفته تا لوازم خواب و انواع لوستر، در این فروشگاه عرضه می‌شود.

• پوشاک خانواده
پاناما: انواعی از پوشاک مناسب برای آقایان و بانوان را می‌توانید در فروشگاه پاناما مشاهده کنید.

• پوشاک بانوان
تی تی: در این فروشگاه انواعی از شال، روسری و اکسسوری مخصوص بانوان به فروش می‌رسد.
فورگ: در این فروشگاه می‌توانید پوشاک، شلوار، مانتو، کفش و کفش زنانه را خریداری کنید.
کالین: محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شود، دوخت ایران و متریال ترک است.
ویجیوکس پلاس: اگر به دنبال خرید انواع لباس‌های مجلسی مخصوص بانوان هستید به فروشگاه ویجیوکس پلاس مراجعه کنید.
ژوور: یکی از فروشگاه‌های جذاب در ارگ تجاری تجریش فروشگاه ژئو است. مرغوب‌ترین محصولات مخصوص بانوان را می‌توانید در این فروشگاه مشاهده کنید.
کالکشن: انواعی از پوشاک زنان در این فروشگاه عرضه می‌شود.
آپامه: مزون آپامه در طبقه اول ارگ تجاری تجریش حدود ۱۴ سال فعال است. می‌توانید انواعی از پوشاک مناسب خانم‌ها را در این مزون سفارش دهید.
پیرگاردین: انواعی از پوشاک بانوان در این مرکز به فروش می‌رسد.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش

• پوشاک مردانه
کروم: یکی از فروشگاه‌های خاص در مرکز تجاری ارگ تجریش فروشگاه کروم است. در این فروشگاه می‌توانید محصولات مختلفی را مشاهده کنید که با توجه به آناتومی مخاطبان ایرانی طراحی‌ شده است. محصولات این فروشگاه به تأیید متخصصین و طراحان داخلی و همچنین مشاورین کشور ترکیه رسیده است.
آریا من: در این فروشگاه انواعی از پوشاک مناسب آقایان ارائه می‌شود.
دامات: در این فروشگاه می‌توانید محصولات باکیفیتی نظیر کت و شلوارهای مجلسی و اسپرت، پیراهن، کمربند، کفش و کت تک را خریداری کنید.
پیسرو: در این فروشگاه انواعی از پوشاک مردانه نظیر کت و شلوار، پیراهن و کفش مردانه به فروش می‌رسد.

• عطر و آرایشی
عطر سفیر: برای خرید انواعی از عطرهای باکیفیت و خوش‌بو و محصولات آرایشی و پوستی می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید. علاوه بر این محصولات، مشاوره‌های تخصصی در این فروشگاه به شما ارائه می‌شود تا بهترین خرید را داشته باشید.

• کافی‌شاپ
کافه روکو: اگر می‌خواهید در یک فضای دنج، نوشیدنی‌های موردعلاقه‌تان را سفارش دهید، به کافه روکو بروید.

• کالای ورزشی
فروشگاه هومل: در این فروشگاه ورزشی پوشاک و کفش مردانه، زنانه و بچه‌گانه به فروش می‌رسد.
رادو: از دیگر فروشگاه‌های ورزشی ارگ تجریش است که در آن انواع لباس و ملزومات ورزشی عرضه می‌شود.

• کودک، سیسمونی و اسباب‌بازی
فروشگاه پانچو: اگر به دنبال بهترین پوشاک کودکان و نوجوانان هستید، به فروشگاه پانچو مراجعه کنید. الیاف و رنگ‌های پوشاک این فروشگاه طبیعی هست و حساسیتی برای کودک شما ایجاد نمی‌کند. در این فروشگاه پوشاک مناسب کودکان از ۶ ماه تا ۱۶ سال ارائه می‌شود.
تویی توی: اگر دوست دارید برای کودکتان اسباب‌بازی بخرید، در این فروشگاه دنیایی از اسباب‌بازی‌های رنگارنگ و متنوع عرضه می‌شود. از محصولات سرگرمی و آموزشی گرفته تا اسباب‌بازی‌های رنگارنگ مختلف را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

• کیف، کفش و کالای چرم
فروشگاه دنیلی: در این فروشگاه انواعی از کفش‌های زنانه و مردانه در طرح‌ها و مدل‌های مختلف از رسمی تا اسپورت را به فروش می‌رسد. از دیگر محصولات این فروشگاه می‌توان به کیف پول، کمربند و کیف معمولی اشاره کرد.
فروشگاه بوفالوی سفید: این فروشگاه با سابقه ۴۰ ساله خود انواعی از محصولات چرمی را تولید و عرضه می‌کند. از محصولات این فروشگاه می‌توان به کیف و کفش‌هایی با کیفیت در تنوع رنگی بالا اشاره کرد.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش

• ایستگاه آدرنالین
اگر دوست دارید بازی‌های جذاب مبتنی بر واقعیت مجازی را امتحان کنید، به ایستگاه آدرنالین در طبقه اول ارگ تجریش مراجعه کنید. با استفاده از یک عینک واقعیت مجازی و دسته‌های آن می‌توانید بازی‌های مهیجی را امتحان کنید.



طبقه دوم


• طلا و جواهر
جواهری عبدلی: برای خرید طلا و جواهر می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.
جواهری زیتون: در این فروشگاه انواعی از طلا و جواهر و همچنین سنگ‌های قیمتی به فروش می‌رسد.
جواهری بختیاری: یکی از بزرگ‌ترین جواهرفروشی‌های تهران که در آن لوکس‌ترین جواهرات دنیا عرضه می‌شود.
سکه مرکزی: برای خرید انواع سکه بانکی و همچنین انواع شمش طلا در وزن و عیارهای مختلف می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.
جواهری عبدالهی: فروشگاهی برای خرید طلا و جواهر است.
جواهری ملکان: در این فروشگاه می‌توانید زیباترین و باکیفیت‌ترین مصنوعات طلا و جواهر را پیدا کنید.
گالری اندر جانی دو: یکی از بهترین جواهرفروشی‌های ارگ تجریش است.
در این طبقه جواهر فروشی‌های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه نام آن‌ها را مشاهده می‌کنید:
- گالری لطیفی منش
- جواهری بزرگ زاد
- شمش بختیاری
- جواهری مرادی
- تهران آذری
- گالری راد
- فراست
- سکه ارگ
- جواهری مظفریان
- گالری سلیمانی
- جواهری شایان و چندین طلا و جواهرفروشی دیگر

• نقره
نقره گلستان: انواعی از ظروف نقره، آینه و شمعدان را می‌توانید از این فروشگاه خریداری کنید.
نقره روژان: اگر علاقه دارید آثار نفیس هنرمندان قلم‌زن ایرانی را خریداری کنید، می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.
نقره جهانگیری: از این مغازه می‌توانید انواعی از ظروف نقره و آینه شمعدان را خریداری کنید.
گالری نقره روژان ۲: در این فروشگاه آیینه، شمعدان، ظروف نقره دست‌ساز به فروش می‌رسد.
گالری نقره مدالیان: انواعی از ظروف نقره، آینه و شمعدان در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

• ساعت
گالری ساعت بهزادی: اگر علاقه دارید برندهای معتبر سوئیسی را خریداری کنید، به این ساعت فروشی مراجعه کنید. در این ساعت فروشی ۹ برند معتبر ساعت کشور سوئیس به فروش می‌رسد.
ساعت زمان نما: یکی از کامل‌ترین مجموعه ساعت‌های معتبر که توسط برندهای جهانی تولید می‌شود را می‌توانید در این فروشگاه خریداری کنید.
ساعت لسانی و ساعت ماه از دیگر فروشگاه‌های ساعت فروشی موجود در ارگ تجریش است.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش


طبقه سوم


• فودکورت
راشن: انواع گریل‌های آسیایی در این رستوران طبخ می‌شود.
هامبورگر: اگر عاشق همبرگر هستید، می‌توانید در این رستوران انواعی از برگرهای خوش‌مزه را با سس‌های متنوعی سفارش دهید. همچنین انواعی از پیتزا در سبک‌های آمریکایی و ایتالیایی در این رستوران طبخ می‌شود.
تله پیتزا: فست فود زنجیره‌ای تله پیتزا انواع ساندویچ، سوخاری و پیتزاهای خوش‌مزه را به مشتریان خود عرضه می‌کند.
تناسب: در این رستوران می‌توانید انواعی از غذاهای سنتی، خورشت و کباب را سفارش دهید.
از دیگر رستوران‌های فود کورت ارگ تجریش می‌توان به نام‌های ‌ مایا تکس مکس و منصوریان اشاره کرد.

• شهربازی فان تایم
در این شهربازی انواعی از بازی‌های مهیج مانند ماشین کوبنده و ایر هاکی وجود دارد. در این بخش علاوه بر شهربازی امکانات دیگری نظیر سالن جشن تولد و خانه کودک موجود است.

• سینما ارگ
اگر دوست دارید فیلم‌های روز را در سالن سینما تماشا کنید، می‌توانید به این بخش از مرکز ارگ تجریش مراجعه کنید. بلیط سالن ۳ سینما ارگ را می‌توانید به‌صورت خانوادگی یا ارگانی رزرو کنید.



طبقه چهارم (بام)


لول فور: کافه عربی و رستوران روباز بام ارگ تجریش در طبقه چهارم آماده پذیرایی از میهمانان و مراجعه‌کنندگان است.
کافه رستوران فلورین: در این رستوران روباز که در بام ارگ تجریش قرار دارد، می‌توانید انواعی از غذاهای خوشمزه را میل کنید.


فودکورت مرکز خرید ارگ تجریش


در فودکورت مرکز خرید ارگ تجریش شاهد رستوران‌های بسیار زیادی هستیم که شامل:
• مجموعه رستوران‌های اونیو که غذاهای مختلف ایرانی و فرنگی در این رستوران‌ها طبخ می‌شوند. این مجموعه رستوران‌ها متعلق به آقای علی دایی هستند.
• رستوران ایتالیایی روکو که در آن غذاهای ایتالیایی سرو می‌شود و حتی شعبه کافه آن نیز در بخش دیگری از پاساژ وجود دارد.
• رستوران مانسون
• رستوران دیژون در این رستوران برگر، پنه آلفردو و بیف پخته می‌شود. این رستوران شعبه دیگری در مجتمع تجاری پالادیوم دارد.
• رستوران تناسب دارای منویی از غذاهای ایرانی است.
• رستوران علیرضا منصوریان که در آن پیتزا، سالاد، برگ و مرغ سوخاری طبخ می‌شود. البته این رستوران علاوه بر این شعبه دو شعبه دیگر نیز دارد.

برندهای مرکز خرید ارگ تجریش


برندهای مختلفی در این مرکز خرید به چشم می‌خورند که همگی برندهای معروف و مشهوری هستند. این برندها شامل: برند چیکو، تی فی، تامی، اچ اند ام، ال سی وای کی کی، لوازم آرایشی و بهداشتی سفیر، چرم درسا، فروشگاه لاوین آو پورچز، نمایندگی گوچی، روسری تی تی، نمایندگی ویکتورینوکس، فروشگاه پیرکاردین، روشا، سواروسکی، جی اوکی، آدیداس، نمایندگی اسپرینگ فیلد، اکو، ویمن سیکرت، بیلسی، کلارکس، مندوزا، لوییزا، اسپنیولی، پوشاک بچه گانه پانچو، فروشگاه کارترز و کارپیسو هستند.
راهنمای کامل مرکز خرید ارگ تجریش

چگونه به مرکز خرید ارگ تجریش برویم؟


اگر با خودرو خودتان به این مرکز خرید می‌روید به راحتی از طریق خیابان سعدآباد می‌توانید به این مرکز خرید برسید. اتوبوس‌های بی آر تی تهران در مسیر ولیعصر می‌توانند شما را به میدان تجریش برسانند. علاوه بر این چون تجریش از جمله مسیرهایی است که تاکسی به راحتی در این مسیرها تردد می‌کند به راحتی می‌توانید با تاکسی به این مرکز خرید بروید. اگر از طریق مترو بخواهید به این مرکز خرید بروید با پیاده شدن در ایستگاه آخر خط یک مترو تهران با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به راحتی می‌توانید به این مرکز خرید بروید.

جاهای دیدنی نزدیک به مرکز خرید ارگ تجریش


کاخ سعد آباد: ۱.۳ کیلومتر
دربند: ۲.۹ کیلومتر
امام‌زاده صالح (ع): ۳ کیلومتر
درکه: ۶.۶ کیلومتر

چه رستوران‌هایی در نزدیکی مرکز خرید ارگ تجریش قرار دارند؟


رستوران سنتی حافظیه: ۷۵۰ متر
رستوران نایب: ۱.۵ کیلومتر
رستوران پردیس: ۲ کیلومتر
رستوران روحی تجریش: ۲.۵ کیلومتر
رستوران شاندیز گالریا: ۲.۶ کیلومتر

چه هتل‌هایی در نزدیکی مرکز خرید ارگ تجریش قرار دارند؟


هتل ویستریا: ۱ کیلومتر
هتل سپهر: ۱.۶ کیلومتر
هتل بلوط: ۴.۳ کیلومتر
هتل آزادی: ۵.۱ کیلومتر

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است