search
menu

بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

[ پنهان کردن ]
رستوران گردان برج میلاد
رستوران کوبابا
رستوران مرشد تهران
رستوران ایتالیایی سنسو
رستوران مسلم
رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ
رستوران لوکس طلایی
رستوران بیستانگو تهران
رستوران سنتی خیام تهران
رستوران بام شیان
رستوران نایب
رستوران خونه
رستوران جوان
رستوران خوش بین تهران
رستوران کباب شمرون
رستوران نارنجستان
دیزی سرای ایرانشهر
رستوران شاندیز جردن
رستوران عالی قاپو
رستوران چینگاری تهران
رستوران حس توران تهران
رستوران ایتالیایی ژوانی (جنارو)
رستوران البرز تهران
رستوران آلاک تهران
رستوران دژاوو تهران
رستوران مس توران
رستوران اس پی یو
رستوران گیلانه
رستوران هندی تاج محل
رستوران شرف الاسلامی
رستوران گرپ تهران
کافه کباب هیوا تهران
مجموعه رستوران های ارکیده
رستوران یاس
رستوران گیاهی آناندا
عدم گشت‌وگذار برای یافتن رستورانی مناسب و اکتفا کردن به غذاهای فوری ناسالمی که در هر کوی و برزنی به فروش می‌رسند، از اشتباهات رایجی است که برخی افراد، به‌خصوص کسانی که برای اولین بار با خرید بلیط قطار راهی پایتخت کشورمان می‌شوند، بدان دچار می‌شوند. حقیقت این است که تهران چنان پرجاذبه و تماشایی است که هر گردشگری را با دیدنی‌های بی‌شمار خود بمباران می‌کند و مجال کافی برای رستوران گردی، این تفریح لذت‌بخش و دوست‌داشتنی را از او می‌ستاند. اما صرف غذای رستوران‌هایی بی‌کیفیت در شهری که شماری از برترین رستوران‌های کشورمان را در خود جای داده است، به‌نوعی جفا کردن به خود و ذائقه خویشتن محسوب می‌شود. چنانچه دوست دارید به حس چشایی خود خدمت و استانداردهای جدیدی را در توصیف غذایی لذیذ برای خود تعریف کنید، در این مطلب همراه ما باشید تا با برخی از بهترین رستوران های تهران، غذاخوری‌های باکیفیتی که نمره قبولی را در هر زمینه‌ای دریافت کرده‌اند، آشنا گردید.
در این مقاله لیستی از بهترین رستوران‌های تهران را برای تهرانی‌های عزیز و مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما تهران دارند، آماده کرده‌ایم تا بتوانیم در انتخاب مکان مناسب راهنمای خوبی برایشان باشیم. شما می‌توانید از این لیست به عنوان مکملی در کنار مقاله راهنمای سفر به تهران استفاده کنید.

رستوران گردان برج میلاد


بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان، در رأس بلندترین برج ایران یعنی برج میلاد قرار دارد. رستوران گردان برج میلاد دکوراسیون داخلی بی‌نظیر و چشمگیری دارد و بی‌شک در لیست بهترین رستوران‌های تهران جای دارد. مهم‌ترین مشخصه رستوران گردان برج میلاد، چرخش ۳۶۰ درجه آن است که در ارتفاع ۲۷۶ متری منظره و چشم انداز منحصر به فردی از شهر تهران را به مشتریان ارائه می‌دهد. رستوران گردان برج میلاد در سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام آماده سرویس دهی است و انواع پیش غذاها، انواع پیتزا، انواع پلوها، غذاهای خوراک، سالادها، دسرها و رولت مرغ در آن سرو می‌شوند. توجه داشته باشید برای صرف شام در رستوران گردان برج میلاد بایستی از قبل میز رزرو کنید.
آدرس: بزرگراه همت غرب/ برج میلاد
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۲۰۳۵۸
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران گردان برج میلاد
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران کوبابا


اگر می‌خواهید در یک محیط لوکس و شیک از غذا خوردن لذت ببرید، رستوران کوبابا را در تهران به شما پیشنهاد می‌کنیم. منوی رستوران کوبابا بسیار متنوع است و حتی غذاها و پیش غذاهای لبنانی و افغانی نیز در آن وجود دارند. سمبوسه، حمص، سالاد تبوله، فلافل، پلوی افغانی، موسی کای بادمجان و اسکندر افندی از جمله این غذاها هستند. در نظر داشته باشید که هزینه غذا در رستوران کوبابا بسیار زیاد است و مناسب بودجه هر قشری نیست.
آدرس: جردن/ خیابان گلخانه/ شماره ۲۵۷/ طبقه اول
شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۸۰۱۶
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران کوبابا

رستوران مرشد تهران


برای چشیدن طعم واقعی کباب ایرانی، به رستوران مرشد تهران بروید. انواع غذاهای سنتی خوشمزه و باکیفیت ایرانی را در این رستوران می‌توانید امتحان کنید. فضای رستوران مرشد نیز بسیار گرم و باصفا بوده و از کارکنانی خوش برخورد تشکیل شده است. اگر از رستوران گردهای تهران هستید، حتما می‌دانید که قیمت غذاهای رستوران مرشد تهران نسبت به کیفیتشان بسیار مناسب است.
آدرس: نیاوران/ بعد از جماران/ نبش کوچه دلشاد/ پلاک ۲
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۰۲۲۰۰
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران مرشد تهران
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران ایتالیایی سنسو


برای کسانی که طرفدار غذاهای خوشزه ایتالیایی هستند، رستوران ایتالیایی سنسو انتخاب خوبی می‌تواند باشد. انواع غذاهای ایتالیایی خوش طعم در رستوران سنسو سرو می‌شوند. رستوران ایتالیایی سنسو مشتریان دائمی و خاص خود را دارد و در اکثر مواقع مملو از مشتری است. بنابراین، برای رفتن به رستوران ایتالیایی سنسو بهتر است از قبل میز رزرو کنید تا معطل نمانید. ظرفیت رستوران ۴۰ نفر است و کارکنان در وعده ناهار ار ۱۱ الی ۱۶:۳۰ و در وعده شام از ۱۸:۳۰ تا نیمه‌های شب فعالیت می‌کنند.
آدرس: بلوار فردوس شرق/ ابتدای خیابان رامین جنوبی/ پلاک ۲۱
شماره تماس: ۰۲۱۴۴۹۵۶۶۹۷
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران ایتالیایی سنسو
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران مسلم


رستوران مسلم، از جمله بهترین رستوران‌های تهران است و در منطقه بازار تهران قرار دارد. در هر زمان که به رستوران مسلم مراجعه کنید، محال است آن را خلوت بیابید. در اکثر مواقع مشتریان در صف‌های طولانی منتظر خالی شدن میز می‌مانند. در رستوران مسلم حجم غذاهای سرو شده زیاد است و معمولا با یک پرس دو نفر می‌توانند سیر شوند. پیشنهاد می‌کنیم در مراجعه به رستوران مسلم از ته چین‌هایش نوش جان کنید که بسیار خوشمزه هستند. رستوران مسلم در وعده‌های ناهار، برانچ، شام و افطار (ماه رمضان) فعالیت کرده و سرویس دهی می‌کند.
آدرس: بازار تهران/ سبزه میدان/ کوچه حج رحیم خان/ پلاک ۴
شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۰۲۲۷۵
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران مسلم

رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ


رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ، در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار دارند. شعبه‌های متعدد رستوران‌های باروژ در مناطق مختلف سطح شهر تهران شامل میرداماد، بام لند، سردار جنگل، یوسف آباد، هایپر استار، گیشا، الهیه، سعادت آباد، مرکز خرید کوروش و آجودانیه فعالیت می‌کنند. انواع ساندویچ‌ها، پیتزا، برگرها، سالد و سوخاری را می‌توانید در رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ امتحان کنید و لذت ببرید.
آدرس شعبه ۱: میرداماد، میدان مادر، خیابان مهرورز، نبش شریفی
شماره تماس: ۰۲۱۲۶۴۱۴۱۸۸
آدرس شعبه ۲: میدان فرهنگ، ابتدای ۲۴ متری، پلاک ۷
شماره تماس: ۲۱۲۲۰۹۳۵۸۸
آدرس شعبه ۳:
سردارجنگل، بلوار عدل، نبش بهار
شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۱۷۳۰۲
آدرس شعبه ۴:
الهیه، شریفی منش، مریم شرقی، انتهای مریم، پلاک ۸
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۳۹۱۰۰
آدرس شعبه ۵: اتوبان ستاری، پاساژ کوروش
شماره تماس: ۰۲۱۱۸۱۳
آدرس شعبه ۶: گیشا، کوی نصر، خیابان ناظریان قمی، بین خیابان ۱۵ و ۱۷
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۴۲۷۲۹
آدرس شعبه ۷: یوسف آباد، نبش خیابان ۶۰، پلاک ۴۳۴
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۵۴۷۰۷
آدرس شعبه ۸: آجودانیه، نبش دهم شرقی
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۲۳۰۳۲
آدرس شعبه ۹: اتوبان همت، کاشانی جنوبی، دور دریاچه چیتگر، مجموعه بام لند، بلوک A
شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۳۲۲۴
آدرس شعبه ۱۰: خیابان سئول، نمایشگاه بین المللی تهران
شماره تماس: ۰۲۱۱۸۱۳
آدرس شعبه ۱۱: اتوبان باکری، هایپر استار
شماره تماس: ۰۲۱۱۸۱۳
مسیریابی از محل کنونی شما به شعبه یوسف آباد رستوران زنجیره ای باروژ
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران لوکس طلایی


رستوران لوکس طلایی، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران است که در طویل‌ترین خیابان شهر یعنی خیابان ولیعصر واقع شده و از شهرت فراوانی میان مردم محلی برخوردار است. در رستوران لوکس طلایی غذاهای ویژه با قیمت‌های مناسب به مشتریان سرو می‌شوند و بسیار باکیفیت و خوشمزه هستند. فضای رستوران لوکس طلایی برای صرف یک وعده غذایی در کنار خانواده و دوستان بسیار مناسب است.
آدرس: خیابان ولیعصر/ بالاتر از خیابان فرشته (فیاضی)
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۴۱۶۵۴
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران لوکس طلایی

رستوران بیستانگو تهران


چه در پی مکانی متفاوت برای برگزاری جشن سالگرد ازدواجی به‌یادماندنی باشید و چه در جستجوی فضایی دل‌نشین و باصفا برای تجدید دیدار با دوستان و اقوام، رستوران بیستانگو با معماری بسیار تماشایی و دکور جذاب و مدیترانه‌ای خود پذیرای مقدم شماست. اینجا همان‌جایی است که به‌یادماندنی‌ترین لحظات زندگی در آن رقم می‌خورند؛ لحظاتی که گرچه تجربه آن‌ها در لحظه به‌خودی‌خود لذتی توصیف‌ناپذیر است، اما در ذهن افراد نیز حکاکی شده و هر بار خاطرات شیرین آن از بایگانی حافظه بیرون کشیده می‌شوند، تمامی ادراک، از حس چشایی گرفته تا بویایی و دیداری را به کار می‌گیرند تا رایحه خوش و طعم لذیذ غذاهای فرانسوی و فرنگی، رنگ‌های دل‌نشین دکور دل‌فریب و برخورد بسیار محترمانه کارکنان رستوران بیستانگو را بازآفرینی کنند. منوی رستوران بیستانگو خاصه خوش‌خوراکانی ماجراجو و کسانی است که دوست دارند مزه‌ غذاهای جدیدی نظیر بیف ساته، لابستر، تارت قارچ، استیک تی، خاویار، شاه میگو، استیک نویورک، فیله مینیون و برخی دیگر از غذاهای دریایی لذیذ را نوش جان کنند. از پذیرایی بی‌نقص، منوی پر و پیمان غذاهای فرنگی و فضای باصفای رستوران که بگذریم، باید گفت موقعیت مکانی رستوران بیستانگو نیز خود مزیتی مازاد به‌حساب می‌آید، چراکه در هتل ممتازی به نام هتل رامتین واقع در خیابان ولیعصر و هم‌جوار با شمار فراوانی از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار تهران قرار گرفته است.
آدرس: تهران- خیابان ولیعصر- بالاتر از سه‌راه بهشتی- روبروی پمپ بنزین- پلاک ۲۱۵۳- هتل رامتین تهران
شماره تماس: ۲۱۸۸۵۵۴۴۰۹
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران بیستانگو تهران
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران سنتی خیام تهران


در توصیف این رستوران همین بس که شهرتی جهانی دارد و نامش در سایت‌ها و مجله‌های جهانگردی معتبری چون لونلی پلانت و تریپ ادوایزر به نیکی یاد شده‌ است: رستوران سنتی خیام تهران نماینده درخوری برای تبلیغ غذاهای سنتی کشورمان به خارج از مرزهای کشورمان بوده است؛ رستورانی برگزیده و ممتاز که با بنای تاریخی و چند صد ساله و منوی غذاهای ممتاز خود، یک‌تنه وظیفه حفظ و حراست از فرهنگ و معماری اصیل ایرانی و غذاهای سنتی و لذیذی را بر دوش کشیده که با هجمه دنیای مدرنیته و غذاهای بی‌هویت فست‌فودی در آستانه فراموشی بسر می‌برند. از میرزا قاسمی‌های دودی لذیذ و کباب لقمه‌های مشتی بازاری گرفته تا کشک بادمجان‌هایی خوش عطر و طعم و دیزی‌های سنگی چرب‌وچیلی و نابی که در سینی‌های بزرگی مزین به دوغ محلی و ترشی‌هایی رنگارنگ سرو می‌شوند، همگی از دوران درخشانی حکایت دارند که پخت‌وپز تکلیفی طاقت‌فرسا نبود و طعام صرفاً قوتی برای نمردن. در مورد بنای تاریخی رستوران سنتی خیام باید گفت که قدمتی ۲۵۰ ساله دارد و زمانی متعلق به منیرالسلطنه، همسر ناصرالدین‌شاه قاجار بوده است. در حقیقت معماری سنتی و تزئینات خاص این رستوران به حدی شگفت‌انگیز است که برخی کاربری آن را کاملاً از یاد می‌برند و محو تماشای زیبایی‌های بی‌حدوحصر فضای دل‌انگیز و باصفای آن می‌شوند. این رستوران که با نام سفره ‌خانه سنتی خیام نیز نامیده می‌شود، در نزدیکی بازار تهران واقع شده است. ازاین‌رو، اگر برای بازار گردی به این منطقه قدم گذاشتید، حتی اگر گرسنه نیز نبودید، بد نیست برای صرف چایی خوش‌رنگ و زعفرانی یا آب هندوانه‌ای تگری و گوارا سری به این رستوران بزنید؛ مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.
آدرس: خیابان خیام شمالی، روبروی امامزاده سید نصرالدين، پلاک ۵۳۹
شماره تماس: ۲۱۵۵۶۰۴۹۴۶ - ۲۱۵۵۶۲۸۳۲۰ – ۲۱۵۵۸۰۰۷۶۰
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران سنتی خیام تهران

رستوران بام شیان


یکی از منحصر به فردترین و بهترین رستوران‌های تهران، رستوران بام شیان است که در پارک جنگلی شیان واقع شده و چشم انداز فوق العاده زیبایی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در پشت بام رستوران شیام تخت‌هایی سنتی چیده شده اند که لذت صرف غذاهای سنتی ایرانی روی این تخت‌ها و در چنین فضایی غیرقابل وصف است. ظرفیت کلی رستوران بام شیان ۱۶۰ نفر بوده و برای ساختن خاطره‌ای فراموش نشدنی مکان بسیار مناسبی است.
آدرس: اتوبان امام علی شمال/ بعد از همت/ ورودی لویزان و شیان/ پارک جنگلی شیان/ جنب هتل شیان
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۹۴۸۰۶۱
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران بام شیان
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران نایب


یکی از مدرن‌ترین و باشکوه‌ترین رستوران‌های تهران، قطعا رستوران نایب در خیابان ولیعصر است. بنای سفید رنگ رستوران نایب همچون نگینی در خیابان ولیعصر می‌درخشد. رستوران نایب دارای ۴ سالن غذاخوری لوکس است و ظرفیت ۵۰۰ مهمان را دارد. منوی رستوران نایب بسیار متنوع و باکیفیت است و در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به مهمانان سرویس ارائه می‌دهد.
آدرس: خیابان ولیعصر/ پایین تر از پارک ساعی
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۱۳۴۷۴
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران نایب

رستوران خونه


اگر می‌خواهید در فضایی متفاوت و گرم و صمیمی همچون خانه غذا بخورید، رستوران خونه گزینه بسیار خوبی است. در رستوران خونه پنجره‌ها رنگارنگ و ظروف سرو غذا گل سرخی هستند و حتی فرش نیز پهن شده است. فضای داخلی رستوران خونه به شما حس امنیت و آرامش همچون خانه پدر و مادر می‌دهد. همچنین، حجم غذاهای رستوران خونه زیاد است و می‌توانید برای دو نفر یک پرس غذا سفارش دهید و کاملا سیر شوید.
آدرس: چهارراه جهان کودک/ به سمت حقانی شرق/ خیابان شهیدی/ انتهای بن بست کمان
شماره تماس: ۰۲۱۴۳۹۳۷۴
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران خونه
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران جوان


رستوران جوان، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران است که حاج اسماعیل چلویی در سال ۱۲۸۵ در محله پامناز افتتاح کرده است. امروزه، رستوران جوان ظاهر مدرن‌تری به خود گرفته و بسیار شیک است. منوی رستوران جوان به ۵ بخش مجزا شامل غذاهای مخصوص جوان، چلویی، انواع خوراک، پیش غذا و دسر و البته نوشیدنی تقسیم شده است. البته برخی غذاهای محبوب محلی نیز در رستوران جوان سرو می‌شوند. قیمت غذاهای رستوران جوان در مقایسه با کیفیتشان بسیار مناسب است.
آدرس: نوبنیاد/ خیابان کوهستان چهارم
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۲۷۵۶۶
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران جوان

رستوران خوش بین تهران


برخی می‌گویند جای پارک در اطراف آن به‌دشواری یافت می‌شود، برخی از شلوغی آن شکایت دارند و برخی دیگر از تمام شدن زودهنگام غذاها، اما حقیقت این است که هیچ نکته منفی و عامل بازدارنده‌ای قادر نیست از صرف غذا در این مکان توسط کسانی که دست‌کم یک‌بار طعم کباب‌های ترش و کته کباب‌های آن را چشیده باشند، ممانعت کند: رستوران خوش بین تهران که به رستوران حسن رشتی نیز شهرت دارد، از معدود رستوران‌های گیلکی تهران است که با کیفیت غذاهای لذیذ و خدمات‌دهی رضایت‌بخش خود، مشتریان وفاداری را در قلب تهران برای خود دست‌وپا کرده و لذت چشیدن طعم غذاهای گیلانی را در پایتخت کشورمان برای دوستداران این غذاهای دل‌چسب فراهم کرده است. ترشی تره، میرزاقاسمی، ماهی‌دودی، جوجه ترش، باقالاقاتوق، چلو خورشت قورمه‌سبزی و قیمه‌بادمجان همگی با بالاترین کیفیت ممکن در این رستوران به‌ دست سرآشپزانی ماهر برای مهمانان طبخ گشته و توسط کارکنانی خوش‌برخورد و متعهد برای مشتریان سرو می‌گردد. شاید نکته منفی این رستوران، شلوغی بیش از حد آن است که خود بر کیفیت غذاهای لذیذ آن صحه گذاشته است. ناگفته نماند که فقط در وقت ناهار و تا ساعت ۴ بعدازظهر فرصت دارید برای صرف غذا به رستوران خوش بین تهران مراجعه کنید، زیرا این رستوران رأس ساعت ۴ تعطیل خواهد شد.
آدرس: تهران، خیابان سعدی شمالی، پایین‌تر از چهارراه سید علی، پلاک ۵۱۰
شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۰۲۱۴۹
مسیریابی از محل کنونی شما تا رستوران خوش بین تهران
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران کباب شمرون


اگر اهل رستوران گردی هستید، مطمئنا نام کباب شمرون را شنیده‌اید. رستوران کباب شمرون، از جمله برترین رستوران‌های برتر تهران است و در سه نقطه از شهر شامل اندرزگو، نیاوران و تجریش شعبه دارد. رستوران کباب شمرون در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و ساختمان آن در سه طبقه ساخته شده است. طبقه آخر رستوران یک تراس به سمت میدان تجریش دارد. از جمله غذاهای خوشمزه‌ای که می‌توانید در رستوران کباب شمرون بخورید عبارتند از: کباب بره، شیشلیک، جوجه کباب با استخوان، جوجه کباب بدون استخوان، لقمه گوسفندی و میکس کباب خانواده برای یک خانواده. همچنین، در شعبه اندرزگو رستوران کباب شمرون ساندویچ کباب‌های لذیذ و متنوع نیز سرو می‌شوند. اگر فاصله مکانی شما تا شعبه‌های رستوران کباب شمرون زیاد است، می‌توانید به صورت اینترنتی از این رستوران غذا سفارش دهید و در مدت کوتاه با پیک موتوری تحویل بگیرید.
آدرس شعبه ۱: میدان تجریش، جنب کفش ملی
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۴۶۰۰۷
آدرس شعبه ۲: بلوار اندرزگو، پلاک ۹۸
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۰۹۹۹۲
آدرس شعبه ۳: نیاوران، به سمت تجریش، بعد از چهارراه مژده، پلاک ۴۵۵، شمرون کباب (نیاوران)
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۰۶۰۰۸
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران کباب شمرون

بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران نارنجستان


رستوران بین المللی نارنجستان، یکی دیگر از بهترین رستوران‌های تهران است که از سال ۱۳۸۵ آغاز به فعالیت کرده و میزبان مهمانان داخلی و خارجی است. تمام کارکنان رستوران بین المللی نارنجستان به چندین زبان خارجی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان بسیار خونگرم و صمیمی رفتار می‌کنند. همچنین، تحصیلات کارکنان رستوران نارنجستان در زمینه مرتبط با کارشان است. غذا خوردن در رستوران نارنجستان برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.
آدرس: سعادت آباد/ مابین میدان سرو و کاج/ میدان شهرداری
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۶۶۰۶۰
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران نارنجستان
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

دیزی سرای ایرانشهر


از دیگر رستوران‌های محبوب تهران که با عنوان دیزی سرا شناخته می‌شود، دیزی سرای ایرانشهر است که در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده است و مشتریان وفادار و خاص خود را دارد. در این رستوران قیمت دیزی‌ها نسبتا زیاد است اما با امتحان کردن دیزی‌های خوشمزه طبخ شده از مواد غذایی باکیفیت و درجه یک از بابت پرداخت هزینه رضایت خاطر خواهید داشت. نقاشی‌هایی از قهوه خانه‌های سنتی روی دیوارهای دیزی سرای ایرانشهر طراحی شده‌اند که با حس و حال فضای رستوران هماهنگی دارند و محیط را دلنشین‌تر و باصفاتر می‌کنند.
آدرس: ایرانشهر/ خیابان کلانتری/ پلاک ۵۲
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۱۰۰۰۸
مسیریابی از محل کنونی شما به دیزی سرای ایرانشهر

رستوران شاندیز جردن


یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران، رستوران شاندیز جردن است. رستوران شاندیز جردن میزبانی مراسم‌های مهم افراد سلبریتی را انجام می‌دهد و غذاهای فوق العاده باکیفیتی به مهمانان سرو می‌کند که از مواد اولیه درجه یک و تازه تهیه می‌شوند.
آدرس: خیابان جردن/ بلوار صبا/ پلاک ۲۷
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۵۴۸۴۸
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران شاندیز جردن
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران عالی قاپو


برای صرف یک وعده غذای خوشمزه و گذران اوقاتی خوش کنار خانواده و دوستان، رستوران عالی قاپو مکان بسیار مناسبی است. فضای داخلی رستوران عالی قاپو شبیه موزه بوده و نقاشی‌های خوش طرح و نگار روی دیوارهایش حس خوبی به مهمانان القا می‌دهند. مهمانان می‌توانند در کنار لذت بردن از موسیقی شاد گروه موسیقی مخصوص رستوران یک غذای جانانه نوش جان کنند.
آدرس: ونک/ خیابان حقانی/ خیابان گاندی جنوبی/ بین کوچه های ۲۳ و ۲۵/ پلاک ۵۵
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۷۷۸۰۳
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران عالی قاپو

رستوران چینگاری تهران


هوس چشیدن طعم تند غذاهای هندی در پایتخت به سرتان زده است؟ هیچ آشپزی همانند سرآشپزی هندی قادر نیست غذاهای لذیذ این کشور را برای شما طبخ کند و رستوران چینگاری تهران با واقف بودن بر این حقیقت، سرآشپزانی ماهر از کشور هندوستان را برای پخت شماری از محبوب‌ترین و خوش رنگ و لعاب‌ترین غذاهای هندی برگزیده و به مجموعه خود افزوده است. این رستوران پرطرفدار در خیابان مطهری تهران و در نزدیکی چهارراه زهره واقع شده و سال‌هاست که با غذاهای رنگارنگ و تند هندی و سالادهای میوه و مغذی خود از مشتریان پذیرایی می‌کند. فضای دل‌نشین رستوران که نقش بسزایی در شهرت آن ایفا کرده، از چیدمانی بسیار زیبا و دلپذیر تشکیل‌شده و با رنگ‌هایی گرم و روح‌بخش تزئین گردیده است. خورش باتر چیکن، گازنی ران، مرغ تندوری و کاری بره کادای از جمله غذاهای لذیذی است که در رستوران چینگاری تهران با کیفیتی مثال‌زدنی طبخ می‌گردند.
آدرس: خیابان مطهری، خیابان مفتح شمالی ، چهارراه زهره ، پلاک ۶
شماره تماس: ۲۱۸۸۳۲۷۰۷۵
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران چینگاری تهران
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران حس توران تهران


شمار رستوران‌هایی که در تلاش برای خلق فضایی نوستالژیک دست به دگرگونی‌های اساسی در دکور و معماری خود زده‌اند، بسیارند، اما به‌رغم پایان خوش داستان‌هایی عوام‌پسند، تلاش همواره به موفقیت نمی‌انجامد و فضای ایجاد شده در این رستوران‌ها، نه‌تنها حال و هوایی نوستالژیک ندارد، بلکه به مکانی بیگانه با دکوری مبتذل و دمده‌شده مبدل می‌گردد. رستوران حس توران تهران را باید جزء معدود رستوران‌های پایتخت دانست که در بازسازی دورانی از یاد رفته موفق عمل کرده و توانسته است گذر زمان را به‌نوعی در میان دیوارهای خود متوقف سازد. تمامی المان‌های به کار رفته در فضای درونی این رستوران، از ظروف غذاخوری آنتیک گرفته تا چیدمان خاص و پوشاک وینتیج کارکنان، همگی رنگ و بوی دوران گذشته را می‌دهند و همانند برشی از فیلمی تاریخی که دکور آن توسط کارگردانی کارکشته دکوپاژ شده باشد، حال و هوای موجود در نگاتیوهای برجای‌مانده از دهه ۴۰ شمسی پایتخت را تداعی می‌کند. منوی رستوران که از چندین و چند بخش مختلف پیش خوراک‌هایی گرم، پیش خوراک‌هایی سرد، شورباها، آتش‌خورها، ملغمه‌ها، ته‌تغاری‌ها، چلوک‌ها و نوشیدنی‌ها تشکیل شده، محدوده وسیعی از غذاهای سنتی و از یاد رفته ایرانی را در برگرفته و قادر است رضایت خاطر تمامی افراد با ذائقه‌هایی مختلف را پوشش دهد. ناگفته نماند موقعیت مکانی مناسب رستوران حس توران و داشتن امکاناتی نظیر پارکینگی مطمئن نیز از دیگر مزایایی است که نقشی مؤثر در شهرت این مجموعه ایفا کرده است.
آدرس: خیابان فرشته، نیلوفر، ساختمان رویال آدرس،طبقه دوم
شماره تماس: ۲۱۲۶۲۰۹۹۳۰
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران حس توران

رستوران ایتالیایی ژوانی (جنارو)


امروزه، طرفداران غذاهای ایتالیایی به قدری زیاد شده که روز به روز به تعداد رستوران‌های ایتالیایی شهر نیز اضافه می‌شود. یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی تهران، رستوران ایتالیایی ژوانی است که در منطقه‌های مختلف شهر نظیر مرزداران، زعفرانیه، پاسداران و مجتمع تجاری کوروش شعبه دارد. اگر هوس غذاهای خوشمزه ایتالیایی را کرده‌اید، سری به یکی از شعبه‌های رستوران ایتالیایی ژوانی (جنارو) بزنید.
آدرس شعبه ۱: بلوار مرزداران، نبش ناهید، جنارو (مرزداران)
شماره تماس: ۰۲۱۴۴۲۰۶۵۲۰
آدرس شعبه ۲: تهران، خیابان پاسداران، خیابان امیر ابراهیمی، روبروی بوستان چهارم، پلاک ۱۳
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۷۳۳۳۰
آدرس شعبه ۳: زعفرانیه بلوار الف بالاتر از مقدس اردبیلی
شماره تماس: ۰۲۱۶۷۷۰۷۰۰۱
آدرس شعبه ۴: اتوبان ستاری ، خیابان پیامبر ، مجتمع تجاري كورش ، طبقه پنجم
شماره تماس: ۰۲۱۴۴۲۰۶۵۲۰
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران ایتالیایی ژوانی
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران البرز تهران


یکی دیگر از باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران، رستوران البرز است. رستوران البرز با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت، همچنان طبق استانداردهای روز دنیا پیش رفته و به بهترین نحو از مهمانانش پذیرایی می‌کند. رستوران البرز تهران بسیار شیک است و دو سالن پذیرایی و یک سالن وی آی پی برای مهمانی‌ها دارد.
آدرس: خیابان سهروردی شمالی/ نبش کوچه نیکو قدم
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۳۴۷۵۷
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران البرز تهران

رستوران آلاک تهران


شاید هیچ‌کس همانند نادر میرزا نتوانسته حق مطلب را درباره آبگوشت، این خوراک لذیذ و مقوی ایرانیان ادا کند. او در کتاب خود به نام خوراک نامه که در حقیقت باید آبگوشت نامه نام می‌گرفت، فهرست بسیار جامعی درباره انواع مختلف آبگوشت‌ها و طرز پخت آن‌ها در نقاط مختلف کشورمان عنوان و اطلاعات ارزنده‌ای را در مورد این غذای پرطرفدار و لذیذ ایرانی ارائه کرده است. هرچند روش طبخ آبگوشت بسیار آسان است، فوت‌وفن‌ها و ریزه‌کاری‌هایی در طبخ این غذا وجود دارند که در خروجی کار تأثیر می‌گذارند و دلیل تفاوت طعم استثنائی آبگوشت‌ها و دیزی‌های لذیذ رستوران آلاک تهران را با سایر رستوران‌های پایتخت رقم می‌زنند. این رستوران که خود را دیزی سرا می‌داند، در خیابان کریم‌خان تهران واقع شده و از فضایی بسیار دل‌باز و باصفا مزین به دکوری سنتی و شیشه‌هایی رنگی تشکیل شده است. سالاد شیرازی، یک پارچ دوغ محلی، زیتون پرورده، ترشی، ماست موسیر، نان سنگک تازه و در آخر کاسه سفالی آبگوشتی که ۲۰۰ گرم گوشت تازه گوسفندی در آن غوطه می‌خورد، تنها سوختی است که برای گذراندن روزی پرانرژی در پایتخت بدان نیاز دارید. ناگفته نماند که رستوران آلاک تهران از پرسنلی بسیار خوش‌رو و مجرب و پارکینگی مطمئن برخوردار بوده و قادر است از مشتریان خود در دو وعده غذایی ناهار و شام با دیزی‌هایی خوش عطر و طعم میزبانی کند.
آدرس: خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، خیابان اعرابی ۶
شماره تماس: ۲۱۸۸۳۰۷۶۴۱
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران آلاک تهران
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران دژاوو تهران


در توصیف غذاهای لذیذ رستوران دژاوو تهران تنها یک واژه به ذهن خطور می‌کند: خوش نقش و نگار. تمامی دسرها، نوشیدنی‌ها و غذاهای فرنگی این رستوران چنان به زیبایی، همانند اثری هنری تزئین و آرایش می‌شوند که وسوسه ثبت تصویری فریبنده از آن‌ها، قبل از اینکه با فروکردن چنگالی در دل این‌همه رنگ و نقش و زیبایی فروپاشی گردند، حتی در اوج گرسنگی نیز آدمی را رها نمی‌کند. این کافه‌رستوران از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب و در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام پذیرای خوش‌خوراکان و شیفتگان غذاهای فرنگی و نوشیدنی‌های دل‌چسب و رنگارنگ سنتی و بین‌المللی بوده و قادر است با منوی بلندبالایی که همچون طوماری محدوده وسیعی از غذاهای لذیذ و میان وعده‌های دل‌چسب فرنگی را در برگرفته، به شایستگی از مهمانان خود پذیرایی کند. بنابراین چنانچه به محله زعفرانیه تهران رفتید و قصد داشتید خوراکی لذیذی را امتحان کنید یا از گارنیش استثنائی و مدرن غذاهای خوش رنگ و لعاب رستورانی باصفا و دل‌پذیر در آشپزی خود الهام گیرید، رستوران دژاوو تهران برترین گزینه پیش روی شماست.
آدرس: مقدس اردبیلی، بین میدان الف و پسیان، پلاک ۳۱
شماره تماس: ۲۱۲۲۴۳۱۵۷۰
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران دژاوو تهران

رستوران مس توران


رستوران مس توران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد و در این مدت زمان کوتاه توانست نامش را میان بهترین رستوران‌های تهران قرار دهد و محبوبیت خاصی به دست آورد. سبک طراحی فضای داخلی رستوران مس توران به سبک معماری صفوی است و غذاها در این رستوران در ظروف مسی سرو می‌شوند. به احتمال زیاد تا حدودی می‌توانید حدس بزنید که چه فضای دلنشین و باصفایی در رستوران مس توران حاکم است. نوشیدنی‌ها نیز در لیوان‌های قدیمی سرو می‌شوند. در قسمت ورودی رستوران مس توران یک نانوایی کوچک وجود دارد که به سبک قدیم نان می‌پزد و بوی خوش نان شما را از خود بیخود می‌کند. نان تازه همراه غذا به مهمانان سرو می‌گردد. رستوران مس توران برای یک دورهمی خانوادگی یا دوستانه مکان بسیار مناسبی است.
آدرس: میدان نیاوران به سمت تجریش/ جنب مهمان سرای وزارت امور خارجه
شماره تماس: ۰۲۱۲۶۱۵۱۴۱۹
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران مس توران
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران اس پی یو


اگر راهتان به درکه بیفتد، بهتر است سری به رستوران اس پی یو بزنید و از غذاهای خوشمزه‌اش امتحان کنید. انواع پیش غذاهای خوشمزه، کباب‌های خوش طعم، دسرهای رنگارنگ و خوراکی‌های متنوع در رستوران اس پی یو سرو می‌شوند. تصور کنید لذت خوردن چنین غذاهای خوشمزه در کنار منظره و طبیعت بکر و دلنواز چقدر دلچسب‌تر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در بازدید از درکه یک وعده غذا در رستوران اس پی یو نوش جان کنید.
آدرس: درکه، میدان درکه
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۷۳۷۰۶
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران اس پی یو

رستوران گیلانه


اگر عاشق غذاهای شمالی هستید، یکی از بهترین رستوران‌هایی که می‌توانید بروید رستوران گیلانه است. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و ترش گیلانی، غذاهای دریایی و کباب‌ها را می‌توانید نوش جان کنید و لذت ببرید.
آدرس: بلوار آفریقا (جردن)، بلوار صبا
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۵۵۳۳۵
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران گیلانه
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران هندی تاج محل


کسانی که عاشق غذاهای متنوع و تند هندی هستند، بهتر است سری به رستوران هندی تاج محل در ونک بزنند. رستوران هندی تاج محل یک مکان باصفا با طراحی خاص است که به هندوستان کوچک می‌ماند و آشپزخانه هندی را به شما معرفی می‌کند. قیمت غذاها در رستوران هندی تاج محل تا حدودی گران است اما چشیدن طعم غذاهایش واقعا می‌ارزد.
آدرس: میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹
شماره تماس: ۰۲۱۸۰۰۳۵۴۴۴
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران هندی تاج محل

رستوران شرف الاسلامی


زمانی که به بازدید از بازار تهران می‌روید، پس از گشت و گذارهای طولانی و خسته کننده حتما سراغ رستوران شرف الاسلامی بروید. رستوران شرف السلامی در زیرزمین واقع شده و کاملا حال و هوای قدیمی و نوستالژیک دارد. جالب است که در این رستوران به جای تهیه رسید برای غذای سفارش داده شده، باید ژتون فلزی تهیه کنید. ازجمله غذاهایی که در رستوران شرف الاسلامی باید امتحان کنید، ته چین و کباب کوبیده هستند.
آدرس: بازار، به سمت مسجد شاه،داخل حیاط مسجد شاه، راه سمت راست
شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۳۴۶۲۳
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران شرف الاسلامی
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران گرپ تهران


در سادگی، گیرایی و کششی نهفته که به‌ندرت در تکلف یافت می‌شود؛ کششی از جنس خلوص و صمیمیت، همان جذابیتی که سال‌هاست در فضای مطبوع و مینیمال و محیط دل‌باز و پرنور رستوران گرپ جاری است. در حقیقت سادگی فضای این رستوران، نظافت بی‌نقص و پاکیزگی وسواس گونه محیط این مکان را فریاد می‌زند: از کف‌پوش رستوران گرفته تا میز و صندلی و تمامی اشیاء موجود در دکور آن، بازتابی از نظافت را از خود منعکس می‌سازند. وجود امکاناتی از قبیل: فضای باز، محوطه استعمال دخانیات، موسیقی، فضای ویژه وی آی پی، قهوه موج سوم و منویی متشکل از غذاهایی گیاهی و فرنگی که حمص با فیله گوساله و باقالی قاتوق‌های اصیل ایرانی گل سرسبد آن‌ها محسوب می‌شوند، همگی در شهرت و خوش‌نامی این رستوران باکیفیت نقش بسزایی ایفا کرده‌اند. ناگفته نماند که قرار گرفتن در خیابان ولیعصر و در نزدیکی شماری از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری تهران خود مزیتی کلیدی در انتخاب رستوران گرپ برای صرف غذا بشمار می‌رود، چراکه یافتن رستورانی ساکت و آرام در شلوغ‌ترین نقطه پایتخت کشور، مکانی که عبارت «آرامش در هیاهوی شهر» را شعار خود برگزیده است، کار چندان آسانی نیست.
آدرس: ولیعصر، بین بهشتی و مطهری، نبش کوچه شجاعی
شماره تماس: ۲۱۸۸۷۲۲۰۶۷
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران گرپ تهران
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

کافه کباب هیوا تهران


در ۱۵۰ متری بازار تجریش و امامزاده صالح تهران، رستورانی با فضایی بسیار باصفا، کارکنانی مجرب و منویی سرشار از غذاهای لذیذ و رنگارنگ، چندین سال است که با طبخ کباب‌های خوش عطر و طعمی به نام کباب‌های هیوا به برندی محبوب در این منطقه تبدیل شده است. رستوران هیوا شهرت خود را نه مدیون تبلیغاتی پرهزینه، بلکه رضایت مشتریانی است که به دست‌پخت سرآشپزانی کارکشته در کافه کباب هیوا عادت و معیارهای خود را در تعیین غذایی لذیذ برطبق کیفیت غذاهای این رستوران بازتعریف کرده‌اند. کافه کباب هیوا تهران، صرفاً مکانی برای صرف جوجه‌هایی دوآتشه و فیله‌کباب و ششلیک‌هایی چرب‌وچیلی نیست، بلکه این کباب‌سرا امتحان خود را در طبخ غذاهایی مدرن نظیر پیتزا و همبرگر نیز پس داده است. محیط دل‌پسند و روح‌افزا، رفتار محترمانه کارکنان، حجم مناسب غذاها در تناسب با قیمت و عطر و طعم عالی و ممتازی که حس خوشایند صرف غذایی خانگی را برای مشتریان ایجاد می‌کند، همگی موجب شده که کافه کباب هیوا به یکی از برترین گزینه‌های غذاخوری منطقه خوش آب‌وهوای تجریش تهران مبدل گردد.
آدرس: تجریش، خیابان مقصود بیک، پلاک ۸۱
شماره تماس: ۲۱۲۲۲۶۶۴۴۴
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران هیوا تهران

مجموعه رستوران های ارکیده


کیفیت برآیند چندین سال آزمون و خطا و حاصل سال‌ها تداوم و پیوستگی است و ثبات در ارائه چنین کیفیتی است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند و نام درخشانی چون رستوران ارکیده را از دل انبوهی از رستوران‌ها و غذاخوری‌های پایتخت بیرون می‌کشد؛ نامی که هفتاد سال است همراه شماست و گاه ذهن شما را با تداعی خاطره خوشی از صرف غذا در شعبه چالوس، به دل طبیعت می‌برد و گاه بر فراز برجی بلندقامت در اقدسیه تهران. هفت شعبه در سه استان مختلف تهران، البرز و مازندران بر کیفیت ممتاز رستوران ارکیده و کارنامه قبولی آن در جلب مشتریانی وفادار دلالت دارند؛ مشتریانی که میزبانی از رویدادها، دور همی‌های خودمانی و جشن‌های مختلف خود را تنها به یک دلیل به این رستوران می‌سپارند و آن دلیل چیزی جز دریافت برترین کیفیت ممکن نیست. گفتنی است که سه شعبه شیک و لوکس این رستوران در تهران قرار گرفته است: شعبه اقدسیه که با موقعیت مکانی خاص و قرار گرفتن بر بلندای برجی برافراشته، امکان صرف غذایی لذیذ را در حین تماشای چشم‌اندازی خارق‌العاده و تماشایی از پایتخت کشورمان فراهم کرده است. شعبه آرژانتین در بطن تهران و در نزدیکی محدوده وسیعی از اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری پایتخت واقع شده است و در آخر شعبه سعادت‌آباد که در خوش آب و هواترین منطقه تهران و در ساختمانی دوطبقه -که طبقه اول آن به رستوران و طبقه دوم به کافی‌شاپ ارکیده اختصاص دارد- قرار گرفته و پذیرای مقدم مشتریان است. تمامی شعبه‌های مجموعه رستوران‌های ارکیده از فضایی بسیار شیک و دوستانه، دکوری جذاب و مجلل و کارکنان خوش‌برخورد و متعهدی که به آداب پذیرایی در بالاترین سطح ممکن و میزبانی از افراد برجسته در تشریفاتی ویژه اشراف دارند، تشکیل شده است.
آدرس شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰
شماره تماس: ۰۲۱۷۲۱۴۶
آدرس شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۵۳۰۰
آدرس شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد، میدان کاج (شهید طهرانی مقدم)، ابتدای خیابان علامه شمالی،نبش خیابان اقبال ملی
شماره تماس: ۰۲۱۷۹۳۹۷
مسیریابی از محل کنونی شما به شعبه آرژانتین رستوران ارکیده تهران
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

رستوران یاس


اگر قصد بازدید از پارک ملت را دارید، بهتر است برای صرف یک وعده غذا به رستوران یاس مراجعه کنید. رستوران یاس امروزی، همان رستوران چلوکبابی یاس در بازار است که بیش از ۱۵۰ سال سابقه داشته و جزو معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران به حساب می‌آید. کباب برگ، کباب کوبیده و استیک‌های رستوران یاس از جمله غذاهای خوشمزه و پرطرفدارش هستند که حتما باید امتحان کنید.
آدرس: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۱۰۲۰
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران یاس

رستوران گیاهی آناندا


بد نیست در فهرست بهترین رستوران‌های تهران اشاره‌ای هم به رستوران گیاهی آناندا کنیم که میان افراد گیاهخوار بسیار محبوب است.رستوران آناندا از همان بدو ورود سرسبزی و نشاط را به شما هدیه می‌کند و با غذاهای متنوع و خوشمزه گیاهی‌اش از شما استقبال می‌نماید.
آدرس: یابان پاسداران، بهستان دهم، اختیاریه جنوبی، جنب مخابرات پلاک ۱۸
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۷۲۸۱۷
مسیریابی از محل کنونی شما به رستوران گیاهی آناندا
بهترین رستوران های تهران که باید حتماً امتحان کنید

اگر قصد سفر به تهران با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما را دارید، پیش از سفر این مقاله را مطالعه کنید تا برای پیدا کردن یک رستوران عالی با مشکل رو به رو نشوید.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است