search
menu

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

[ پنهان کردن ]
کافه روباز شهرک غرب و سعادت آباد
۱۲ کافه روباز مرکز تهران؛ محدوده هفت تیر، کریمخان زند و خیابان انقلاب
کافه های روباز اندرزگو
کافه های روباز شمال تهران (منطقه شریعتی، تجریش، نیاوران و الهیه)
کافه‌های روباز خیابان فرشته و کامرانیه
کافه‌های روباز تهرانپارس و نارمک
کافه های روباز محدوده آجودانیه و دارآباد
کافه های روباز تهران یکی از بهترین مقصدهای کافه گردی است. لاکچری‌گردها می توانند در کنار طعم لذیذ اسپرسو و ماکیاتوهای کف دار خوشمزه، کیک‌های رنگارنگ لذیذ را در لوکیشن‌های مجلل پایتخت نوش جان کنند. کافه های روباز تهران هم در نیمه نخست سال که هوا خیلی گرم می‌شود و نیاز به مکانی روباز، احساس می‌شود، انتخاب مطلوبی برای کافه گردی است و هم در نیمه دوم سال. قطعا لذت بردن از نوشیدنی‌های گرم دلپذیر، زیر بخاری قدی در محیطی باز با چشم‌اندازهای زیبای پاییزی و زمستانی تهران، فضای خاطره‌انگیزی را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه رقم می‌زند. مخصوصا اگر قصد داشته باشید با بهترین دوستان خود صبحانه‌گردی کنید. حتما کافه های روباز که در برج‌ها و واحدهای تجاری مجلل مرتفع شمال پایتخت قرار دارد، گزینه‌های محبوبی برای مخاطبان ویژه خود است. در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت، ده‌ها کافه روباز تهران را معرفی کردیم و این فهرست بندی بر اساس مناطق پر طرفدار و محبوب تهران، تنظیم شده تا انتخاب راحتی داشته باشید. اگر برای سفر بلیط هواپیما تهران را رزرو کردید، رفتن به یکی از این کافه ها را در برنامه سفر خود قرار دهید. نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره بهترین کافه روبازهای تهران، از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.


معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

کافه روباز شهرک غرب و سعادت آباد



• کافه رستوران اسکای لانژ


کافه رستوران اسکای لانژ از کافه های معروف و شیک سعادت آباد تهران است. جایی که از تراس آن می‌توان زیبایی‌های روز و شب تهران را نظاره گر بود. لوکیشن عالی و لوکس آن برای برگزاری جشن تولد و نامزدی و یلدا و نوروز و ولنتاین مناسب بوده و به نظر می‌رسد که یکی از پاتوق‌های دوست‌داشتنی علاقه‌مندان به کافه های روباز در منطقه سعادت آباد است. کافه روباز اسکای لانژ در طبقه بیست و یکم هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس سعادت آباد قرار دارد.

- تلفن کافه اسکای لانژ:75675000
- آدرس کافه اسکای لانژ: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی 33 ، هتل اسپیناس پالاس

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• مجنون کافه


از کافه‌های دنج و شیک با منوی متنوع در شهرک غرب، مجنون کافه است. این کافه فضای روباز داشته و بالکن طبقه بالا آن مخصوص سیگار است. این کافه چشم‌اندازی به پارک فدک شهرک غرب دارد.
- آدرس مجنون کافه: شهرک غرب در خیابان ایران زمین، بین چهار و ششم، باغ راه فدک
- تلفن مجنون کافه: ۸۸۳۷۸۹۴۹

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• کافه السا


از دیگر کافه های روباز منطقه سعادت آباد بایستی به کافه السا اشاره کرد. در این کافه فرآیند تولید قهوه توسط پرسنل السا انجام می‌شود. تمامی قهوه‌ها با برندهای معتبر به صورت دون سبز وارد و در کافه روست (بو داده) و سپس آسیاب می‌شوند. اگر علاقه‌مند به نوشیدنی‌های بر پایه قهوه هستید، السا بهترین انتخاب برای شما در محیط روباز و مفرح است.
- آدرس کافه السا: سعادت آباد، بلوار دریا، انتهای خیابان رامشه، نبش بن بست مهرداد
- تلفن کافه السا: ۸۸۰۹۴۹۲۶

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

۱۲ کافه روباز مرکز تهران؛ محدوده هفت تیر، کریمخان زند و خیابان انقلاب



هفت تیر، خیابان ایرانشهر، اطراف میدان ولیعصر و کریمخان زند، انقلاب و طالقانی، جاهایی است که منتهی به دانشگاه تهران است و مملو از کافه و رستوران‌های خوب و شیک برای کافه گردهای تهرانی است. در خیابان انقلاب کافه های روباز زیادی وجود دارد. اما بیشتر آنها برخلاف کافه‌های شمال شهر، در برج‌ها واقع نشده و اکثرا در خانه های قدیمی جای دارند.

• کافه فرهنگ و هنر هور


از جمله کافه های روباز منطقه هفت تیر و کریمخان زند، باید به کافه فرهنگ و هنر هور اشاره کرد. این کافه، کلکسیونی از دمنوش و نوشیدنی‌های خوشمزه را در رویدادهای فرهنگی و هنری سرو می‌کند. ساعت کاری کافه فرهنگ و هنر هور، از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ بوده موسیقی سنتی زنده نیز در کافه برگزار می‌شود.

- آدرس کافه فرهنگ و هنر: تهران، میدان هفت تیر، کوی ماهی شماره 75 (نزدیک مترو هفت تیر)
- تلفن کافه فرهنگ و هنر هور: ۸۸۸۲۲۲۸۸

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• کافه این جا


کافه این جا، از دیگر کافه های روباز منطقه هفت تیر است. جایی که پاتوق بسیاری از کافه‌گردهای دانشجو و عاشقان گردشگری هنری است. کافه این جا، از ۹ تا ۲۳ پذیرای کافه گردها است. جایی برای لذت بردن از طعم لذیذ نوشیدنی و غذای سنتی ایرانی.

- آدرس کافه این جا: خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی شماره ۹۳ کافه ۳
- تلفن کافه این جا: ۸۸۸۱۵۰۲۵

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• خانه فاموری


کافه خانه فاموری از دیگر کافه های روباز منطقه هفت تیر و کریم خان زند است. این کافه در یکی از خانه های قدیمی شهر تهران واقع شده و حس نوستالژیک می‌دهد. نمای آجری و در چوبی و دکوراسیون دوست داشتنی قدیمی آن، فضای خوبی برای صبحانه خوری و گردش عصرگاهی رقم می‌زند. این کافه روزهای شنبه هر ماه تعطیل است.
- آدرس کافه خانه فاموری: تهران ، خیابان میرزای شیرازی شماره ۹۳.
- تلفن کافه فاموری: ۶۶۷۰۱۴۲۸

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• کافه سفال آنسو


کافه سفال آنسو از دیگر کافه های روباز محدوده هفت تیر و کریم خان زند است. جایی که بخاطر گالری‌های خانه هنرمندان ایران، محبوب گردشگری هنری و کافه گردی تهرانی‌ها در یک دهه اخیر شده است. همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در دسترس است و روزهای تعطیل نیز از ۹ تا ۲۳.

کافه سفال آنسو، جایی است که می‌توان سفالگری را هم تجربه کرد. غذاهای منو، به یاد دوستان و مشتریان این کافه، نام‌گذاری شده و ایده جالبی است. کلکسیونی از خوردنی خوشمزه دارد. صبحانه‌های امپریال و نوستالژیک، انواع کیک، قهوه، دمنوش‌ها، نوشیدنی‌های سرد، دسرها، میان‌وعده‌ها، سالادها، مامان‌پزها، نوشیدنی بیرون بر از بهترین گزینه‌های ممکن در کافه سفال آنسو است.

- تلفن کافه سفال آنسو: ۸۸۸۰۳۷۱۴
- آدرس کافه سفال آنسو: تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان ویلا خیابان ورشو شماره یازده

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• کافه باکارا


کافه باکارا یکی از بهترین کافه‌های تهران اطراف خیابان انقلاب با فضایی سرسبز است. کافه باکارا از زیباترین کافه های روباز مناطق مرکزی شهر بوده و حوض بزرگ داخل حیاط و گل کاری‌اش، فضایی دل‌انگیز را رقم زده است. این کافه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ پذیرای کافه گردهای تهرانی است.

- آدرس کافه باکارا : میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی کوی فروزان نفر شماره ۱۹
- تلفن کافه باکارا: ۹۳۷۶۶۸۴۳۲۴

• کافه مانا


کافه مانا نیز از دیگر کافه های مرکز شهر است. این کافه روباز، در یکی از خانه‌های قدیمی تهران ساخته شده و در طبقه پایین موزه خیمه شب بازی قرار دارد. حوضی در دل حیاط، فضای نوستالژیک را تداعی می‌کند.

- آدرس کافه مانا: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی کوی شاهد شماره ششم
- تلفن کافه مانا: ۸۸۹۹۶۲۷۳

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• حیاط شماره شصت و پنج


کافه حیاط شماره شصت و پنج از دیگر کافه های روباز در حوالی خیابان انقلاب تهران و از کافه های روباز همیشه شلوغ است و مشتریان ثابت دارد. این کافه رنگ‌آمیزی زیبا داشته و مخاطبانش را به سمت یک دکور متفاوت می‌کشاند. هیتر و پتو برای نیمه دوم سال و مه پاش در نیمه نخست سال در دسترس مهمانانش قرار دارد. این کافه از ۹ صبح تا ۲۳ پذیرای بازدید کنندگان است.

- آدرس کافه حیاط شماره ۶۵ : تهران، خیابان انقلاب، خیابان موسوی، بعد از بن بست اعتماد مقدم
- تلفن کافه حیاط شماره 65: ۸۸۳۰۲۸۴۲

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

•کافه گالری مارکوف


کافه گالری مارکوف از دیگر کافه های روباز محدوده خیابان انقلاب و دانشگاه تهران است. بیش از یک دهه سابقه فعالیت داشته و جایی برای نوشیدن شربت های سنتی ایرانی و انواع دم‌نوش و کیک و شیرینی دست ساز و غذاهای ایرانی است.

- آدرس کافه گالری مارکوف: خیابان انقلاب، بین چهار راه ولیعصر و چهارراه کالج، خیابان خارک کوی شهرود شماره نهم
- تلفن کافه گالری مارکوف: ۹۱۹۳۹۷۲۲۰۷

• کافه گودو یاس


کافه گودو یاس یکی از کافه های روباز اطراف خیابان انقلاب است. واقع شده و کلکسیونی از قهوه‌های گرم و سرد، قهوه‌های عشیره که همراه با شیر و زعفران سرو می‌شود، دسر، نوشیدنی‌های گرم، شیک‌ها، خنکی‌جات، آبمیوه‌های طبیعی، نوشیدنی‌های ترش و شیرین، چای و دمنوش‌ها، عصرانه، سالاد، پیش غذا ارائه می‌دهد. این کافه از ۹ تا ۲۳ خدمت رسانی می‌کند.

- آدرس کافه گودو یاس: تهران، خیابان نجات الهی، خیابان محمدی بن بست گل یاس
- تلفن کافه گودو یاس: ۸۸۹۴۲۵۷۳

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

کافه های روباز اندرزگو


خیابان اندرزگو تهران، پاتوق دوردور تهرانی‌ها و البته پاتوق کافه‌گردی لوکس است. این منطقه مملو از کافه بوده که برخی نیز روباز است.

• کافه چای بار اندرزگو


کافه چای‌بار از کافه‌های روباز معروف منطقه اندرزگو محسوب می‌شود. فضایی مملو از درخت و حیاط سازی زیبا و دوست داشتنی که طعم لذیذ قهوه دمی و کیک‌های خوشمزه آن با استقبال کافه بازها نیز مواجه شده است. در روزهای گرم سال، فضای بیرونی کافه با مه پاش و سایه بان، خنگ نگه داشته شده تا فضای آرامش بخشی برای مشکل‌پسندها باشد. کافه چای بار همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۳ خدمت رسانی می‌کند. در این کافه روباز شیک و لوکس تهرانی ها، غذاهای گیاهی نیز برای مشتاقان این نوع تغذیه، طبخ و سرو می‌شود.

- آدرس کافه چای بار: بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی شماره یک صد و چهل و پنج
- تلفن کافه چای بار: 22210311

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• کافه عمارت روشنان


کافه عمارت روشنان از جمله کافه‌های معروف لوکس خیابان اندرزگو است. اگر در محدوده شهرداری منطقه یک تهران، به دنبال کافه روباز هستید، کافه عمارت روشنان در دسترس است. این کافه عمارت، حیاط وسیع و دلنشین به همراه کتابخانه و یک مجموعه فرهنگی هنری دارد.

تلفن کافه عمارت روشنان:۲۲۲۰۶۷۱۵
آدرس کافه عمارت روشنان: بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی خیابان نوری

• کافه روباز آولی


کافه آولی از دیگر کافه های روباز خیابان اندرزگو تهران است. این کافه فضایی زیبا و منحصر به فرد داشته و با دکوراسیون دلنشین اش، لوکیشن خوبی برای عکاسی در مکانی دل‌انگیز به نظر می‌رسد. مثل اکثر کافه‌های اندرزگو جایی برای صرف نوشیدنی گرم، دمنوش‌های گیاهی، نوشابه‌های گازدار، موکتل، شیک و اسموتی، کیک و دسر، صبحانه، انواع بشقاب‌های میان وعده، سالاد، پاستا، پیتزا، ساندویچ و برگر است.

- آدرس کافه آولی: بلوار اندرزگو، خیابان علوی شماره دوم
- تلفن کافه آولی: ۲۲۲۳۱۰۰۶

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

کافه های روباز شمال تهران (منطقه شریعتی، تجریش، نیاوران و الهیه)


اگر قصد نیاوران گردی دارید، کافه روباز گالری هاگ را در نظر داشته باشید. البته مجموعه تاریخی کاخ نیاوران هم کافه روباز دارد که برای استفاده از ان باید بلیط ورود به مجموعه را تهیه کنید.

• کافه گالری هاگ


کافه گالری هاگ، محیط باز و پر درختی مثل محیط دل‌انگیز کاخ نیاوران است. قاب های خالی کافه با عکس مشتریانش پر می‌شود که ایده خلاقانه جالبی به نظر می‌رسد. همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۳ پذیرای کافه‌گردهای شمال شهر است.

- آدرس کافه گالری هاگ: نیاوران، خیابان امیدوار، نبش کوی یازدهم
- تلفن کافه گالری هاگ: ۲۶۱۲۱۲۸۰

• ویکولو کافه


از کافه های شیک و معروف تهران، باید به ویکولو اشاره کرد که کافه لوکس با کیفیت در منطقه الهیه تهران است. در مجتمع تجاری مدرن الهیه واقع شده و بایستی با آسانسور به ریوال فلور بروید. کافه فضای روباز داشته و یکی از جذاب‌ترین لوکیشن‌های عکاسی برای کافه‌گردهای لاکچری دوست تهرانی است.

- آدرس کافه ویکولو : الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه رویال فلور شماره چهارم
- تلفن کافه ویکولو: ۲۶۲۰۵۹۶۶

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• کافه میتو یا MITO


کافه میتو از کافه های روباز در منطقه خیابان شریعتی تهران است. نزدیک میدان مادر بوده و طبقه دوم پاساژ محسنی واقع شده است. امکان صرف قلیان در این کافه مهیا بوده و پاتوق شب‌گردهای خیابان میرداماد و شریعتی شمالی است.

- آدرس کافه میتو: میدان مادر، خیابان شاه نظری، پاساژ محسنی- طبقه دوم
- تلفن کافه میتو: ۹۱۲۱۷۱۱۴۷۷ .

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• کافه ریبار


کافه ریبار از کافه‌هایی با فضای روباز در منطقه تجریش و نیاوران است. این کافه در داخل یک مجموعه تاریخی به نام موزه زمان بنا شده و صبحانه های معروفی هم دارد. کافه ریبار تنوع بالایی در خدماتش داشته و می‌توان در یک بنای تاریخی، طعم لذیذ قهوه دمی و دمنوش و کیک و شیرینی دست ساز را تجربه کرد.

- آدرس کافه ریبار: خیابان ولیعصر شمالی، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان
- تلفن کافه ریبار: ۲۲۴۱۶۸۶۴

• کافه سینما


کافه سینما کمی پایین تر از میدان تجریش و در محوطه باغ فردوس و موزه سینما قرار گرفته و محیط خوبی در نیمه نخست سال برای کافه گردی است. کافه سینما، کافه ای با تراس باز و فضای بسته بوده و هر سه وعده غذا را پوشش می‌دهد. کافه سینما را در سمت غرب عمارت دوران قاجار می‌توان یافت. در نگارش منوی این کافه نیز از المان‌های سینمایی استفاده شده است.

- آدرس کافه سینما: میدان تجریش، خیابان ولیعصر شمالی، باغ فردوس
- تلفن کافه سینما: ۲۲۷۵۶۵۳۱

• کافه شمرون


کافه شمرون نیز کافه‌ای روباز است و ۳ شعبه در نقاط مختلف تهران دارد.

- آدرس آدرس کافه شمرون شعبه گیشا: انتهای خیابان پیروزی شرقی، ضلع شمالی بوستان گفتگو، مجموعه پذیرایی گفتگو
- آدرس کافه شمرون الهیه: خيابان تختى، نبش بن بست لاله، خانه فرهنگ خيام
- آدرس کافه شمرون باملند: انتهاى همت غرب ابتداى اتوبان خرازى خروجى درياچه ميدان موج خيابان موج، بلوار صدف، مجموعه تجاری بام لند.
- تلفن مرکزی کافه شمرون:۸۸۲۳۰۹۳۰

• کافه کاریز


کافه کاریز در خیابان دولت نیز از دیگر کافه‌های روباز محدوده شهرداری منطقه ۱ تهران است.

- آدرس کافه روباز کاریز : خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش نعمتی، باغ خانه شاعران ایران
- تلفن کافه رستوران کاریز: ۲۲۶۱۷۱۷۹

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• کافه فلورین


کافه فلورین در میدان تجریش، یکی از بهترین کافه های لوکس و روباز شمال پایتخت به شمار می‌رود. کافه فلورین در روف گاردن مجتمع ارگ واقع شده و شنبه از ۱۰ تا ۲۴ و یکشنبه تا جمعه از ۹ تا ۲۴ پذیرای کافه‌گردهای تهرانی است. کافه فلورین نزدیک ایستگاه میدان تجریش در خط یک مترو تهران است. جایی برای تماشای کوه‌های تهران و مناظر زیبای شمال پایتخت از منظر یک کافه شیک و مدرن پایتخت.

- آدرس کافه فلورین: میدان تجریش، مجتمع تجاری ارگ
- تلفن کافه فلورین: ۲۲۳۹۶۷۵۸

کافه‌های روباز خیابان فرشته و کامرانیه


از پاتوق های اصلی کافه‌گردی لاکچری‌گردهای تهرانی، خیابان فرشته است. خیابان فرشته در ولیعصر شمالی واقع شده و شماری از بهترین و کافه‌های تهران در آن‌جا قرار دارد.

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

• کافه حس


کافه حس، یکی از کافه‌های روباز خیابان فرشته تهران است. از ساعت ۱۰ تا ۲۳ پذیرای کافه‌گردها است.

- آدرس کافه حس: خیابان فرشته، خیابان نیلوفر، ساختمان رویال طبقه دوم
- تلفن کافه حس: ۲۶۲۰۹۹۳۰

• کافه رستوران تن فور اور


کافه رستوران تن فور اور که متعلق به علی دایی است، از دیگر کافه های روباز شمال پایتخت است. این کافه در کامرانیه واقع شده و از لوکس ترین کافه های پایتخت به شمار می‌رود.

- آدرس کافه رستوران تن فور اور: کامرانیه، طبقه نهم برج روما سنتر
- تلفن کافه رستوران تن فور اور: ۲۶۱۴۰۱۰۹
از خدمات رزرو هتل توسط سفرمارکت برای رزرواسیون هتل در نقاط مختلف تهران و ایران استفاده کنید.

کافه‌های روباز تهرانپارس و نارمک



• کافه پادنا


از بهترین کافه های شرق تهران بایستی به کافه پادنا اشاره کرد. این کافه محیط روباز و سربسته دارد و گزینه خوبی برای هر چهار فصل است. از کافه های لوکس شرق تهران بوده و لوکیشن عالی برای برگزاری جشن تولد و ولنتاین و یلدا است.

- آدرس کافه پاندا : اتوبان رسالت، چهار راه سرسبز، نبش میدان چهل و هفتم.
- تلفن کافه پادنا: ۷۷۰۹۳۰۹۹

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران

کافه های روباز محدوده آجودانیه و دارآباد


کافه و رستوران های روباز محدوده شهرداری منطقه ۱ تهران که شمال پایتخت را شامل می‌شود، کافه های گران و لاکچری شهر هستند. برخی از کافه های روباز شمال تهران، در برج‌های تجاری لوکس واقع شده که چشم‌انداز زیبایی به کوهستان اطراف پایتخت دارند.

• امیر شکلات دارآباد


امیر شکلات دارآباد یکی از کافه های روباز شمال تهران است. این کافه در شمال پایتخت در پارک دارآباد واقع شده و چشم‌انداز زیبایی به پایتخت غیر دودآلود در نیمه نخست سال دارد. جایی برای لذت بردن از طعم لذیذ انواع پاستا و نوشیدنی گرم و سرود و دم‌نوش‌های خوشمزه و کیک‌های رنگارنگ. یکی از بهترین مناظر شهر تهران در نیمه اول و دوم سال را می‌توان از کافه روباز امیرشکلات دارآباد به نظاره نشست.

- تلفن امیر شکلات: ۲۲۲۸۸۵۱۷
- آدرس امیر شکلات: دارآباد، آجودانیه، خیابان ابرار پلاک اول

معرفی ۲۸ کافه روباز تهران | از تجریش تا مرکز تهران
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است