search
menu

معرفی مرکز خرید مگامال تهران

[ پنهان کردن ]
معرفی مگامال تهران
آدرس مرکز خرید مگامال تهران کجاست؟
ساعت کاری مگامال چگونه است؟
مگامال اکباتان چه امکاناتی دارد؟
دنیای فناوری
فود کورت مگامال تهران
فضایی اختصاصی برای بانوان
هایپرمی در مگامال
آرسی فان پارک مگامال اکباتان
شهربازی مگامال تهران
پردیس سینمایی مگامال
فضای ورزشی مرکز خرید مگامال
برندهای موجود در مگامال تهران
جاذبه‌‌های دیدنی اطراف مجتمع مگامال
مگامال اولین بازار بزرگ ایرانی است که در تهران واقع شده و مبتنی بر استانداردهای جهانی است. این مجموعه با توجه به امکانات رفاهی و دسترسی آسان، به نسبت سایر مراکز خرید تهران شرایط بهتری را برای مشتریان فراهم کرده است. از امکانات مگامال تهران می‌توان به فودکورت، شهربازی، تالار، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت رایگان، نمازخانه، آسانسور شیشه‌ای، سرویس بهداشتی، هایپرمارکت، فضای سبز، پردیس سینمایی و... اشاره کرد.
این مجموعه پنج طبقه، طراحی و معماری جذابی دارد و فروشگاه‌های زیادی با برندهای مطرح را در خود جای داده است. علاوه ‌بر این وجود سه طبقه پارکینگ مگامال نیز در تهران مزیت دیگری است که خیال هر بازدید کننده‌ای را از بابت جای پارک راحت می‌کند.
سال‌ها پیش و قبل از آن که مراکز خرید ایران مال و یا کوروش مال افتتاح شود، مرکز خرید مگامال تاسیس شد. این مجموعه را می‌توان جزء اولین دپارتمان‌های بزرگ ایران دانست که در پایتخت ساخته شده است. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی کامل این مجموعه لوکس و بزرگ بپردازیم.

معرفی مرکز خرید مگامال تهران

معرفی مگامال تهران


مگامال به مراکز تجاری بزرگ گفته می‌شود که سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و فضاهایی نسبتا جدید هستند. کالاهای عرضه شده در مگامال‌ها در اکثر مواقع لوکس و بسیار گران هستند.
یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران، مگامال اکباتان است که فقط یک مرکز خرید نیست، بلکه یک مجموعه تفریحی پیشرفته در غرب تهران است. مگامال اکباتان با سایر مراکز خرید موجود در پایتخت، متفاوت است. این مجموعه مرکز برندهای معروف دنیا است و تجربه‌ای مهیج برای علاقه مندان به خرید کالاهای درجه یک است.

مگامال در بزرگراه ستاری و شهرک پر‌جمعیت اکباتان واقع شده است. یکی از جذابیت‌های این مرکز خرید، سالن‌های سینمایی آن است که معمولا اکران خصوصی فیلم‌ها در آن‌ها صورت می‌گیرد. مگامال برای علاقه مندان به غذا، رستوران و کافه نیز، یک پاساژ ایده‌آل محسوب می‌شود. در این مجموعه تجاری و تفریحی می‌توانید به خرید کیف و کفش، زیورآلات، صنایع دستی، لوازم آشپزخانه، دکوراسیون داخلی، لوازم خانگی، چرم، شال و روسری، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات ورزشی بپردازید.

مجتمع مگامال در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع ساخته شده است و در ۵ طبقه آن ۲۰۰ واحد تجاری فعالیت می‌کند. ۱۵ درصد این مجموعه به فضای تجاری و ۸۵ درصد آن به فضای عمومی، ورزشی، تفریحی و فرهنگی اختصاص داده شده است.
مگامال از سازه‌های منحصربه‌فرد تهران است که علاوه بر طراحی مدرن، در ساخت آن از مرغوب‌ترین مصالح ساختمانی استفاده شده است. این مجتمع قدرت تحمل زلزله ۹ ریشتری را دارد و مکانی امن برای تجارت و تهیه کالاهای مورد نیاز محسوب می‌شود.

آدرس مرکز خرید مگامال تهران کجاست؟


مگامال اکباتان یکی از مراکز خرید جدید پایتخت است که در سال ۱۳۹۶ این مجتمع تجاری فرهنگی در اکباتان تاسیس شد. این مجموعه با مساحت ۲۰ هکتار از لحاظ مقیاس و کاربری بسیار بزرگ بوده و به خوبی پاسخگوی نیازهای مردم تهران است. مگامال، از نظر موقعیت مکانی در فاز ۲ شهرک اکباتان و در مسیر بزرگراه ستاری، قرار گرفته است.

دسترسی به مجتمع مگامال از طریق بزرگراه‌های تهران ممکن است. به شکلی که اگر مسیر بزرگراه تهران کرج و سپس بزرگراه ستاری را پیش بگیرید، می‌توانید به مگامال اکباتان برسید. از مسیر بزرگراه نیایش، همت و حکیم نیز می‌توانید به راحتی به مگامال اکباتان برسید.
محل ساخت مجتمع تجاری تفریحی مگامال بسیار دقیق انتخاب شده و این موضوع دسترسی به آن را آسان می‌کند. این مرکز خرید از شمال، مجاور بزرگراه تهران کرج و از جنوب، مجاور جاده مخصوص کرج و از شرق، مجاور بزرگراه ستاری است. شما می‌توانید با ماشین شخصی از هر کدام از این بزرگراه‌ها، خودتان را به فاز دوم شهرک اکباتان و مگامال برسانید.

یکی از ساده‌ترین مسیرهای دسترسی به مرکز خرید مگامال اکباتان، استفاده از مترو است. مدتی است که ایستگاه مترو اکباتان افتتاح شده و این ایستگاه در فاز دوم شهرک اکباتان و در فاصله بسیار نزدیک از مجموعه مگامال واقع شده است. جالب است بدانید که از ایستگاه مترو شهرک اکباتان تا طبقه همکف مرکز خرید مگامال، یک مسیر اختصاصی راه اندازی شده است. در صورتی که می‌خواهید از مترو استفاده کنید، بعد از خرید بلیط قطار شهری، می‌توانید به خط چهار مترو رفته و در ایستگاه ارم سبز پیاده شوید و چند قدم در مجاورت مترو، مجتمع مگامال را خواهید دید.

ساعت کاری مگامال چگونه است؟


مجتمع خرید مگامال هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ باز است و فعالیت می‌کند. از آنجایی که این مرکز خرید هر روز هفته باز است، در بازه زمانی دلخواه خود می‌توانید از این مجموعه بازدید کرده و از امکانات و خدمات آن بهره مند شوید.

مگامال اکباتان چه امکاناتی دارد؟


1. یکی از تمایزهای مگامال با مراکز خرید مشابه در تهران، خلوت بودن آن است.
2. از لحظه ورود به مجتمع مگامال می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنید.
3. این مجموعه دارای مراکز سرگرمی و تفریحی بسیاری است و هدف آن صرفا خرید نیست بلکه ایجاد فرصت برای تفریح و لذت بردن از سرگرمی‌های متنوع نیز هست.
4. اگر کودک همراه خود دارید، می‌توانید از ماشین‌های حمل کودک مگامال بهره مند شوید.
5. پارکینگ طبقاتی مگامال دارای مساحتی به بزرگی 36 هزار متر مربع ساخته شده و دارای سه طبقه با ظرفیت ۲۸۰۰ خودرو است.

البته تنوع محصولاتی که به فروش می‌رسند در مگامال بسیار بالاست و علاوه بر پوشاک، شما می‌توانید انواع محصولات از جمله کیف و کفش، زیورآلات، صنایع دستی، لوازم آشپزخانه، دکوراسیون داخلی، لوازم خانگی، چرم، شال و روسری، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات ورزشی را در این مجموعه به راحتی پیدا کنید.
در طبقه سوم مجتمع مگامال یک هایپرمارکت بزرگ و 15 هزار متری وجود دارد که تمام محصولات روزانه و مورد نیاز شما را ارائه می‌کند. از جمله محصولاتی که در این هایپرمارکت به فروش می‌رسد، می‌توان به صنایع غذایی و لبنیاتی اشاره کرد.

معرفی مرکز خرید مگامال تهران

دنیای فناوری


آی تی لند با مساحتی حدود ۳۵۰۰ متر مربع در طبقه چهارم مگامال قرار گرفته و به ارائه لوازم جانبی و الکتریکی اختصاص دارد. برند‌های معروف فناوری اطلاعات، کامپیوتر، موبایل، بازی‌های کامپیوتری و لوازم جانبی مانند پاناسونیک، سونی، فراسو، مادیران و لاجیک در این مجموعه فعالیت می‌کنند که سرويس‌های خاص و امکانات مطلوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

فود کورت مگامال تهران


در مجتمع مگامال انواع رستوران‌ها، فست فودها و کافی‌شاپ‌ها افتتاح شده‌اند که همگی با ارائه خوردنی‌های باکیفیت و خوش طعم توانسته‌اند خیلی زود جای خود را در دل عاشقان غذا باز کنند. اگر به دنبال یک وعده غذایی لذیذ هستید، حتما به فود کورت مگامال با فضایی به ابعاد ۲۴۰۰ متر مربع در طبقه دوم سر بزنید. علاوه بر فود کورت، در طبقه سوم و در مجاورت شهربازی و سينما نیز می‌توانید از رستوران‌های بین‌المللی دیدن کنید. همچنین تعدادی کافه تريا در طبقه همکف دوم کنار پارک مگامال مشغول به فعالیت هستند. در طبقه اول این مجموعه، یک رستوران دیگر نیز قرار گرفته است که می‌توانید براساس سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

فضایی اختصاصی برای بانوان


یکی از ویژگی‌های خاص مگامال اکباتان، اختصاص فضایی ویژه خانم‌ها در طبقه اول است که شامل فروشگاه‌های لوازم آرایشی، فروشگاه‌های لباس، سالن‌های زیبایی و مد و سالن‌ ورزشی با تجهيزات مدرن بدنسازی می‌شود. آقایان حق ورود به این بخش از مجتمع را ندارند و یک مهدکودک ساعتی در این قسمت از مجموعه قرار داده شده است که مزیت دیگری برای خانم‌ها است تا بدون دغدغه‌ به کارهای خود پبردازند.

هایپرمی در مگامال


یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های مگامال را هایپرمارکتی با مساحت 11 هزار متر مربع تشکیل می‌دهد که انواع و اقسام کالاهای موردنیاز بازدید کننده‌ها را به فروش می‌رساند. این هایپرمارکت در طبقه همکف یک و همکف دو واقع شده و برای راحت تر شدن رفت و آمد مشتریان، ۶ آسانسور بزرگ، دو دستگاه آسانسور باری اختصاصی و چهار پله برقی قرار داده شده است.
از طبقات مختلف مگامال، ورودی‌های متعددی به هایپرمی وجود دارد و یکی از ویژگی‌های مهم این هایپرمارکت، دسترسی آسان و سریع به راهروی مترو است.

معرفی مرکز خرید مگامال تهران

آرسی فان پارک مگامال اکباتان


این مجموعه تفریحی، اولین فضای ماشین‌های کنترلی تهران است که در مگامال قرار دارد. می‌توانید از انواع ماشین‌های کنترلی در پیست ماشین‌های آفرود، شهری و صخره نورد لذت ببرید. برای دسترسی به این مجموعه جذاب باید به طبقه سوم مرکز خرید مگامال مراجعه کنید.

فروشگاه‌های مرکز خرید مگامال تهران

بیش از ۲۰۰ واحد تجاری در مرکز خرید مگامال وجود دارد و عمده تمرکز فروشگاه‌های این مرکز بر روی عرضه‌ پوشاک است. اگر قصد دارید لباس خریداری کنید، یکی از بهترین مقصدهای شما می‌تواند مگامال اکباتان باشد. از برندهایی که در این مرکز خرید و در زمینه پوشاک مشغول فعالیت هستند، می‌توان به زارا، ال سی من، شاپ استایل، مارتین جونز، نیکو تک پوش، رز فیلس، بادی اسپینر، ال تی بی، آر سی جی و جین وست اشاره کرد.

معرفی مرکز خرید مگامال تهران

شهربازی مگامال تهران


مگامال دارای یک شهربازی سرپوشیده است که فضایی در حدود ۶ هزار متر مربع دارد و در مجاورت پردیس سينمایی در طبقه سوم واقع شده است. این شهربازی به مدرن‌ترين وسايل بازی مکانیکی و الکترونيکی مجهز است و دارای تراس بزرگی با چشم‌انداز کوه‌های شمال پایتخت است. طبقه سوم مگامال به محل پر رفت و آمد و جذابی برای خانواده‌ها تبدیل شده است چرا که در این طبقه شهربازی، فروشگاه‌های فرهنگی و پردیس سينمايی قرار دارد.

شهربازی مگامال تنها شهربازی سرپوشیده در ایران است که سقف آن حدود ۱۳ متر ارتفاع دارد و این مورد باعث شده تا فضای کافی برای وجود وسایل مختلف بازی وجود داشته باشد. هزینه استفاده از آیتم‌های مختلف شهربازی به‌صورت کارت اعتباری پرداخت می‌شود و هزینه‌ای معقول و منطقی است.

در طبقه اول مگامال، فضایی با عنوان «سرزمین شن» برای بازی کودکان در نظر گرفته شده که کودکان ۳ تا ۹ ساله می‌توانند بازی با ماسه و لمس طبیعت را تجربه کنند و به رشد و تقویت خلاقیت و قوه‌ تخیل خود بپردازند.

پردیس سینمایی مگامال


یکی دیگر از نقاط عطف این مجتمع، پردیس سینمایی آن است که بسیاری آن را یک رقیب جدی برای پردیس سینمایی کوروش می‎دانند. در مگامال اکباتان ۷ سالن سینمایی وجود دارد که در مجموع ۱۲۰۰ نفر را در خود جای می‌دهند. در این پردیس سینمایی بعضی اوقات اکران‌های خصوصی فیلم‌ها با حضور عوامل و بازیگران نیز انجام می‌شود.

این پردیس سینمایی مدرن‌ترین مجتمع سینمایی کشور محسوب می‌شود که در در اردیبهشت ۱۳۹۶ افتتاح شد و مجهز به اولین سالن سه‌بعدی صدا است. سالن‌های مگامال به تجهیزات پیشرفته نور و صدا و همچنین لژ خانوادگی مجهز هستند. بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری این مجموعه در سالن کنفرانس، سالن موسیقی، شهر کتاب، فروشگاه‌های اقلام فرهنگی و کلاس‌های هنری انجام می‌شود. بلیط سینما مگامال همه روزه در بین ساعت ۱۱ تا 13 نیم بها است و در روزهای سه شنبه نیز بلیط نیم بها حساب می‌شود.

معرفی مرکز خرید مگامال تهران

فضای ورزشی مرکز خرید مگامال


فضای ورزشی این مجتمع تجاری تفریحی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که به‌ دلیل امکانات مدرن می‌تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد. در فضای ورزشی مگامال سالن‌های بدنسازی با جدیدترین دستگاه‌های ورزشی، سالن‌های فیزیوتراپی با پزشکان مجرب ایرانی، سالن‌های ماساژ درمانی و ریلکسیشن و همین طور سونا و جکوزی وجود دارند.

برندهای موجود در مگامال تهران


در مگامال تهران، اصناف مختلفی مشغول به فعالیت هستند. نکته اساسی درباره این مجتمع این است که اصناف حاضر در این مجموعه، همگی اجناسی باکیفیت و غالبا برند ارائه می‌کنند و نمی‌توانید مغازه‌ای را در مگامال بیابید که اجناس بی‌کیفیت و نامناسب عرضه کند. در بین برندهای موجود در مجتمع مگامال، می‌توان به این اسامی زیر اشاره کرد:
• از برندهای پوشاک آقایان می‌توان به زیلان، ال آر سی، وادین کوک، آر سی جی، فریولی، ناسکی، نیکوتن پوش، کلایمر و... اشاره کرد.
• از برندهای پوشاک بانوان موجود در مگامال می‌توان از زیلان، آر سی جی، جوونی، نیونیل، سرژه، جین وست، سیاوود، سارار، مارتین جونز، نیکوتن پوش، لفون، عصر جدید، رومگا و... نام برد.
• برندهای کیف و کفش مارال چرم، نوین چرم، زیلان، ‌کاتر پیلار و دلسی در این مجتمع به فروش می‌رسند.
• ساعت و زیورآلات، در دو برند زروان و بته جقه در مگامال موجود هستند.
• از برندهای لوازم ورزشی می‌توان به ریباک، ‌فیلا، پوما، پتزل و اسپورت لند اشاره کرد.
• از برندهای آرایشی و بهداشتی نیز می‌توان روژا و دونا را نام برد.

جاذبه‌‌های دیدنی اطراف مجتمع مگامال


بعد از گشت‌وگذار و خرید در مگامال می‌توانید سری هم به دریاچه چیتگر بزنید که از مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های گردشگری تهران محسوب می‌شود و در نزدیکی مگامال قرار دارد. دریاچه چیتگر فضای خوب و لذت ‌بخشی دارد و مکانی عالی برای پیک ‌نیک است. این دریاچه امکانات تفریحی متعددی دارد و می‌توانید بازی‌های هیجانی مانند سرسره سقوط آزاد، تونل وحشت، پیست کارتینگ و زیپ ‌لاین را در دریاچه چیتگر تجربه کرده و لحظات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید.

جاذبه دیدنی دیگری که در نزدیکی مرکز خرید مگامال واقع شده، بام لند است و در مجاورت دریاچه چیتگر قرار گرفته است. در بام لند تهران انواع و اقسام مراکز خرید و رستوران و فودکورت وجود دارد و گزینه فوق‌العاده دیگری برای خرید و شکم‌گردی محسوب می‌شود.
مگامال در مجاورت پارک ارم نیز قرار دارد. این شهر بازی به عنوان بزرگ‌ترین پارک تفریحی کشور شناخته شده است و وسایل بازی مکانیکی متنوعی در پارک ارم وجود دارد. در پارک ارم سه شهربازی و یک باغ وحش وجود دارد که می‌توانند اوقاتی هیجان انگیز و لذت بخش را برایتان فراهم کنند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است