search
menu

۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

[ پنهان کردن ]
مجموعه تفریحی و پیست اسکی توچال
پیست اسکی آبعلی تهران
پیست اسکی دیزین
پیست اسکی شمشک
پارک جمشیدیه
باغ پرندگان
دریاچه‌ی چیتگر
بام تهران
خیابان ولیعصر
باغ فردوس
کاخ‌موزه‌ی سعدآباد
کاخ‌موزه‌ی نیاوران
دربند و درکه
دشت هویج (دشت گرچال)
دریاچه تار
تفریحات سرپوشیده در زمستان
تهران، در فصل زمستان با جاذبه‌های فراوانش برای ساکنان و گردشگران به محلی شگفت‌انگیز تبدیل می‌شود. در این فصل، پارک‌ها و میدان‌های شهر پوشیده از برف می‌شوند و چشم‌اندازهایی بی‌نظیر از طبیعت زمستانی به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند. دیدن ساختمان‌ها و اماکن زیبا مانند باغ فردوس و کاخ سعدآباد در زمستان پوشیده از برف به یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در زمستان تبدیل می‌شوند.
به‌طورکلی، تهران در زمستان با ترکیب منحصربه‌فردی از فرهنگ، تاریخ و زیبایی‌های طبیعی، یک مقصد دل‌چسب برای گردشگران داخلی و خارجی محسوب می‌شود و بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تهران و انجام تفریحات جذاب زمستانی و تهران گردی در زمستان است. در این مقاله با ما همراه باشید تا جاهای دیدنی تهران در زمستان را بهتر بشناسیم.
۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

مجموعه تفریحی و پیست اسکی توچال


توچال، به‌عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های تفریحی و پیست‌های اسکی اطراف تهران، جاذبه‌ای استثنایی برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی و تفریح است و احتمالاً یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی تهران در زمستان به شمار می‌رود. این مجموعه، واقع در دامنه‌های توچال، به‌عنوان یک مقصد محبوب برای اسکی و سایر فعالیت‌های برفی شناخته می‌شود.
پیست اسکی توچال با ارتفاعات مختلف و تجهیزات مدرن اسکی، به‌عنوان یک منطقه متنوع و جذاب برای اسکی به شمار می‌رود که علاوه بر تفریحات برفی مانند باشگاه اسکی، سورتمه، تله سیژ، تله‌کابین، باشگاه تیراندازی، غار و آبشاری که در مسیر قله توچال قرار دارند، امکانات رفاهی، رستوران‌ها و فروشگاه‌های متعدد در این منطقه، تجربه‌ای لذت‌بخش برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند. به همین دلیل قله توچال با آب‌وهوای مطلوب و منظره‌های طبیعی خیره‌کننده، به‌عنوان یک مقصد جذاب برای سرگرمی و استراحت در زمستان شناخته می‌شود.

پیست اسکی آبعلی تهران


پیست اسکی آبعلی، یکی از بهترین جاهای تفریحی تهران در زمستان و از مقصدهای محبوب و پرطرفدار برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی است. این پیست اسکی که قدیمی‌ترین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود، در اطراف تهران و بافاصله کمی از شهر قرار دارد که با امکانات مناسب خود، یک گزینه عالی برای اسکی و انجام تفریحات زمستانی است.
پیست آبعلی شامل ۵ پیست اسکی که ۳ پیست خصوصی و ۲ پیست دولتی با ارتفاعات مختلف است که در فصل زمستان پذیرای ورزشکاران هستند و افراد با سطوح مهارت مختلف می‌توانند از تجربه‌ اسکی متفاوت در آبعلی لذت ببرند. تجهیزات مدرن، پیشرفته و ایمنی بالا، به همراه تعدادی از بهترین مربیان اسکی، این مکان را به یک مقصد آموزشی و تفریحی برای افراد هر سطح تبدیل کرده است.
علاوه بر اسکی، سایر فعالیت‌ها مثل تله‌کابین، تله‌اسکی، تله سیژ، باشگاه تنیس، کایت‌سواری، مدرسه اسکی و سوارکاری و امکانات رفاهی مانند رستوران، کافه و پارکینگ در این مجموعه برای گردشگران فراهم شده تا تجربه جذابی از تفریح در زمستان داشته باشند.
۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

پیست اسکی دیزین


پیست اسکی دیزین، یکی از معتبرترین و مجهزترین مجموعه‌های اسکی در تهران و ازجمله دیدنی‌های تهران در زمستان است که با امکانات و تجهیزات مدرن خود، موردتوجه بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی قرارگرفته است. این مجموعه در ۷۴ کیلومتری کرج، جاده دیزین و در ارتفاعات کوه البرز واقع شده و به دلیل ارتفاعات متنوع و استانداردهای بین‌المللی که دارد موردتوجه بسیاری از ورزشکاران داخلی و خارجی قرارگرفته است.
ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد پیست اسکی دیزین، می‌توان به تجهیزات امنیتی به‌روز و حضور مربیان ماهر، تله‌اسکی چکشی، تله‌کابین، تله سیژ، تیوپ سواری، اسنوبرد، اسکی بشقابی و پیست اسکی چمن برای اسکی روی چمن در فصل تابستان اشاره کرد.
همچنین دیزین با امکانات رفاهی متنوع ازجمله رستوران‌ها و فروشگاه‌های اختصاصی، به‌عنوان یک مقصد مناسب برای تفریحات زمستانی در دسترس عموم قرارگرفته و تجربه‌ای لذت‌بخش برای علاقه‌مندان به این ورزش‌ها را فراهم می‌کند.

پیست اسکی شمشک


پیست اسکی شمشک، یکی از جاذبه‌های ورزشی و تفریحی منحصربه‌فرد در شهرستان شمیرانات و بخش رودبار قصران است. این پیست با مناظر زیبا و امکانات متنوع، یک مقصد محبوب برای علاقه‌مندان به اسکی و ورزش‌های زمستانی محسوب می‌شود و بعد از دیزین، دومین پیست اسکی مجهز کشور و اولین پیست اسکی در شب است که با استانداردهای بین‌المللی که دارد توانسته گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کند.
این پیست با ارتفاعات متنوع و امکاناتی ازجمله تله‌اسکی بشقابی، تله سیژ، تله‌اسکی چکشی و ۴ پیست اسکی که شامل پیست آفتاب، مهتاب، شب و پیست مخصوص آموزش به مبتدیان است، به افراد با سطح مهارتی مختلف امکان می‌دهد تا از تجربیات متنوع اسکی لذت ببرند.
همچنین، خدمات رفاهی نظیر رستوران‌، فروشگاه‌های اختصاصی، کافه و دو هتل باعث شده تا این پیست اسکی به یکی از بهترین جاهای دیدنی اطراف تهران در زمستان تبدیل شود.
۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

پارک جمشیدیه


پارک جمشیدیه، یکی از پارک‌های سبز و آرام در منطقه نیاوران تهران است که با نام پارک سنگی هم شناخته می‌شود. این پارک بسیار زیبا، دارای ساختاری پلکانی شکل با فضای تفریحی، آبشار مصنوعی و درختان بلند و انبوه بوده و از چشمگیرترین دیدنیهای تهران در زمستان است.
به دلیل قرارگیری پارک جمشیدیه در دامنه کوه کلک‌چال، به‌عنوان یک منطقه کوهستانی شناخته می‌شود و برای کوهنوردی و پیاده‌روی در فصل زمستان بسیار محبوب است. به همین دلیل افراد بسیاری برای رفتن به کوه کلک‌چال، مسیر پارک جمشیدیه را انتخاب می‌کنند تا به قله برسند.

باغ پرندگان


باغ پرندگان تهران، به‌عنوان یکی از جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی در شرق تهران قرار دارد که مجموعه‌ای گوناگون از پرندگان متنوع در این باغ به‌طور آزادانه نگهداری می‌شوند. این باغ از یک فضای بسیار بزرگ که با یک توری کشیده شده روی باغ برای جلوگیری از فرار پرندگان تشکیل شده، با مراقبت از حیوانات و ارائه اطلاعات آموزشی به بازدیدکنندگان فرصتی فراهم می‌آورد تا با دنیای پرندگان آشنا شوند.
به دلیل اینکه در تابستان گرمای هوا در باغ پرندگان شدید و طاقت‌فرسا می‌شود، بسیاری از افراد فصل زمستان را برای رفتن به این جاذبه‌ی دیدنی انتخاب می‌کنند تا هم از دیدن پرندگان متنوع لذت ببرند و هم با قدم زدن در نسیم خنک زمستانی باغ حس بودن در جنگل‌های استوایی را تجربه کنند.
۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

دریاچه‌ی چیتگر


دریاچه چیتگر یا دریاچه خلیج‌فارس، یکی از دریاچه‌های مصنوعی است که در خروجی دریاچه شهدای خلیج‌فارس قرار دارد. این دریاچه که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های مصنوعی کشور محسوب می‌شود، دارای فضاهای سبز و اماکن تفریحی متنوع در اطراف آن است. گردشگران می‌توانند در امتداد دریاچه پیاده‌روی لذت‌بخشی داشته باشند یا در مناطق مخصوص نشسته و از چشم‌انداز آرامش‌بخش استفاده کنند.
همچنین، چشم‌انداز طبیعی اطراف دریاچه، دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، فوتبال دستی، کارتینگ، بانجی جامپینگ، شهربازی کودکان، شن‌بازی کودکان، فوتبال حبابی و اجرای موسیقی زنده از دیگر تفریحات جذاب در دریاچه چیتگر است که باعث شده تا در طول سال این منطقه مملو از گردشگر شود.

بام تهران


اگر به دنبال یک جای آرام و دنج برای فرار از شلوغی شهر هستید و از طرفی دوست دارید نمایی از کل شهر تهران را زیر پای خود ببینید، به بام تهران بروید. این منطقه در مرتفع‌ترین بخش تهران و در منطقه ولنجک قرار دارد و افراد برای رهایی از دغدغه‌های روزمره و لذت بردن از سکوت و آرامش می‌توانند ساعاتی را روی نیمکت‌های آنجا بنشینند و از امکانات و تفریحات متنوعی که در آنجا فراهم شده لذت ببرند و فضای شلوغ و پرهیاهوی شهر را از دور تماشا کنند. در بام تهران کافه و رستوران‌های متعددی نیز وجود دارند.
از طرفی در فصل زمستان بام تهران پوشیده از برف شده و فضای ساکت و مه‌آلودی را به وجود می‌آورد و به همین دلیل به‌عنوان یکی از زیباترین دیدنی‌های تهران در زمستان شناخته می‌شود.
۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

خیابان ولیعصر


خیابان ولیعصر، یکی از اصلی‌ترین و طولانی‌ترین خیابان‌های شهر تهران است که از جنوب به شمال امتداد دارد و به‌عنوان یک محور مرکزی شناخته می‌شود. این خیابان محلی است که در آن تاریخ، فرهنگ و زندگی شهری همگام می‌شوند. خیابان ولیعصر به‌عنوان محل قرار گرفتن ادارات دولتی، مراکز خرید، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و همچنین اماکن فرهنگی معروف ازجمله تئاترها و گالری‌ها، تنوع زیادی از فعالیت‌ها و خدمات را به شهروندان و بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.
این خیابان در طول سال و در روز و شب، همیشه پر از جریان زندگی است و به‌عنوان یک نماد از شهر تهران شناخته می‌شود. با قدم زدن در خیابان پوشیده شده از برف و درختان سر به فلک کشیده این خیابان متوجه گذر زمان نخواهید شد. بسیاری از ساکنان تهران و گردشگران، خیابان ولیعصر را به‌عنوان یکی از به‌یاد‌ماندنی‌ترین جاهای دیدنی تهران در زمستان می‌شناسند.

باغ فردوس


باغ فردوس، یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین باغ‌های تهران است که در شمال شهر تهران واقع شده و قدمت آن به دوران قاجار بازمی‌گردد. این باغ که با طراحی هنرمندانه و به سبک چهارباغ سنتی ایرانی ساخته شده، یکی از جاذبه‌های گردشگری برجسته تهران محسوب می‌شود که در طول سال پذیرای گردشگران بسیاری است.
باغ فردوس از انواع درختان، گل‌ها، آب‌نماها و عمارت باارزش فردوس تشکیل شده و علاوه بر آن دارای امکانات فرهنگی و رفاهی مثل موزه‌ی سینما و کافه است و محل مناسبی برای گردشگران و علاقه‌مندان به هنر و تاریخ ایرانی شناخته می‌شود.
۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

کاخ‌موزه‌ی سعدآباد


کاخ‌موزه سعدآباد یکی از اماکن تاریخی و فرهنگی شهر تهران است که در محله سعدآباد و در شمال تهران قرار دارد. این کاخ بزرگ و زیبا با آغاز دوره پهلوی، به‌عنوان مقر رسمی شاه ایران به کار گرفته شد، اما در حال حاضر، به‌عنوان یک موزه فرهنگی پذیرای بازدیدکنندگان است. این موزه گنجینه‌های غنی از آثار هنری، جواهرات و اشیا تاریخی ایران را به نمایش گذاشته و محل مناسبی برای افرادی است که به اماکن تاریخی علاقه دارند.
بازدید از کاخ‌موزه سعدآباد در فصل زمستان علاوه بر امکان دیدن کاخ بزرگ و باشکوه، این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده تا از پیاده‌روی در محوطه کاخ و عکاسی لذت ببرند و یک روز خاطره‌انگیز را در هوای سرد زمستان تجربه کنند. همچنین می‌توانید با نشستن در کافه و رستوران‌های کاخ سعدآباد، در آرامش از فضای زیبای آن لذت ببرید.

کاخ‌موزه‌ی نیاوران


کاخ‌موزه نیاوران، یکی از نمادهای فرهنگی و تاریخی شهر تهران در منطقه نیاوران است که درگذشته به‌عنوان اقامتگاه ییلاقی شاهان قاجار و پهلوی شناخته می‌شد. این مجموعه زیبا شامل چند کاخ عظیم و باشکوه به سبک معماری ایرانی و اروپایی است و در حال حاضر به‌عنوان موزه جهان‌نما، کتابخانه سلطنتی، موزه خودروهای سلطنتی و باغ کتیبه‌ها فعالیت می‌کنند. بازدید از این کاخ زیبا برای افراد علاقه‌مند به تاریخ و هنر ایران بسیار جذاب است، به‌ویژه در فصل زمستان که محوطه مجموعه نیاوران پوشیده از برف شده و علاوه بر بازدید از کاخ‌ها و کوشک‌های آن می‌توانید از بودن در محوطه و قدم زدن لذت ببرید.
۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

دربند و درکه


دربند و درکه، یکی دیگر از بهترین جاهای تفریحی تهران در زمستان هستند که به‌عنوان مناطق کوهستانی و ییلاقی تهران محسوب می‌شوند. دربند و درکه تهران یکی از مناطق کوهستانی با شیب تند و مناسب برای پیاده‌روی و کوهنوردی است که در طول مسیر رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری قرار دارد و با عبور از این مسیر کوهستانی و تماشای زیبایی‌های طبیعت، رودخانه و کافه‌های رنگارنگ متوجه گذر زمان نخواهید شد. همچنین فصل زمستان رفتن به دربند و درکه یکی از بهترین تفریحات برای لذت بردن از طبیعت مه‌گرفته و برف‌بازی است و به همین دلیل این فصل از سال همیشه مملو از جمعیت و گردشگر است.

دشت هویج (دشت گرچال)


دشت هویج یا همان دشت گرچال یکی از مناطق زیبا و سرسبز حومه تهران است که با دارا بودن آب‌وهوای معتدل و طبیعت زیبا، به یکی از مهم‌ترین مناطق طبیعت‌گردی این ناحیه تبدیل شده است. این دشت که در منطقه لواسان و روستای افجه واقع شده به دلیل داشتن باغات میوه، مزارع هویج و فضاهای سبز زیبا، از ناشناخته‌ترین جاهای دیدنی اطراف تهران در زمستان و یک مقصد پرطرفدار برای تعطیلات آخر هفته گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت و کوهنوردی محسوب می‌شود.
آب‌وهوای مناسب و وجود طبیعت زیبا در این دشت، آن را به یک مکان ایده‌آل برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و لذت بردن از آرامش طبیعت تبدیل کرده و به‌عنوان یک منطقه برای استراحت و فرار از زندگی شهری برای اهالی تهران شناخته می‌شود.
۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

دریاچه تار


دریاچه تار یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و توریستی در نزدیکی تهران و در شهرستان دماوند است که به دلیل مناظر بکر و زیبا و قرار گرفتن در دل کوه موردتوجه گردشگران بسیاری قرارگرفته است.
این دریاچه زیبا و خاص در یک منطقه کوهستانی واقع شده و به همین دلیل در فصل زمستان این منطقه پوشیده از برف است و آب دریاچه هم کاملاً یخ می‌زند؛ اسکی و اسکیت روی یخ در فصل زمستان در دریاچه تار و پیاده‌روی در اطراف دریاچه، ازجمله تفریحات موردعلاقه گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت و ورزش در هوای آزاد است.

تفریحات سرپوشیده در زمستان


تهران در فصل زمستان با تنوع تفریحات سرپوشیده خود، گزینه‌های فراوانی را برای ساکنان و بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. مراکز خرید، سینما، تئاتر و موزه‌های متنوع در فصل سرما با استفاده از فضاهای داخلی مناسب و گرم، محل مناسبی برای تفریح و لذت بردن از زمستان سرد هستند. همچنین پیست‌های یخی، لوازم تفریحی درون ساختمانی مانند مراکز تفریحی و رستوران‌ها با منوهای دل‌نشین، گزینه‌هایی هستند که در تهران در فصل سرما برای تفریح و لذت بردن از اوقات فراهم می‌کنند.

اتاق‌های فرار، بهترین جا برای پناه بردن از سرمای زمستان
اتاق‌های فرار یا ”Escape Rooms" از جذابیت‌های بی‌پایانی برخوردارند که در تهران نیز به‌شدت محبوب شده‌اند. این مراکز تفریحی فرصتی فراهم می‌کنند تا گروه‌های کوچک از دوستان یا خانواده با ورود به یک فضای مخصوص، با حل معماها و پیدا کردن رازها، از اتاق‌های طراحی شده، فرار کنند. بازیکنان باید با همکاری و هوش تیمی، مسائل چالش‌برانگیز را حل کرده و از اتاق خارج شوند.
اتاق‌های فرار تهران از تم‌ها و داستان‌های متنوعی برخوردارند که از موارد تاریخی گرفته تا داستان‌های فانتزی را در بر می‌گیرند. این تجربه مهیج و هیجان‌انگیز نه‌تنها یک فرصت برای تفریح فراهم می‌آورد بلکه مهارت‌های حل مسئله و همکاری گروهی را تقویت می‌کند. به همین دلیل اگر از سرما فراری هستید، اتاق‌های فرار از بهترین تفریحات تهران در زمستان برای شما خواهند بود.
۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

شهربازی‌های سرپوشیده
شهربازی‌های سرپوشیده تهران، به‌عنوان گزینه‌ای جذاب برای ساکنان و بازدیدکنندگان در فصل زمستان است که با ارائه متنوع خدمات شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سینماها، تئاترها و مراکز تفریحی، برای افراد فرصتی فراهم می‌کنند تا در یک فضای مطمئن و سرپوشیده از خدمات گوناگون بهره‌مند شوند. این شهربازی‌ها در موقعیت‌های مختلف شهر قرار دارند و گزینه‌هایی مناسب برای تنوع سلیقه‌ها و نیازهای مختلف فراهم می‌سازند.
ازجمله شهربازی‌های سرپوشیده تهران که به‌عنوان یکی از بهترین جاهای تفریحی تهران در زمستان شناخته می‌شوند می‌توان به شهربازی ژوپیتر، فان لند، سرزمین عجایب، چمران، شهر خورشید و موارد دیگر اشاره کرد.

پارک‌های آبی سرپوشیده
پارک‌های آبی سرپوشیده تهران با ارائه یک تجربه تفریحی آبی جذاب، به یکی از مقاصد محبوب خانواده‌ها و جوانان تبدیل شده‌اند. این پارک‌ها با امکانات مدرن، سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، استخرهای موج ساز و استخرهای مخصوص کودکان، امکان گذراندن اوقات خوش را در فضایی سرپوشیده و ایمن برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. به همین دلیل پارک‌های سرپوشیده گزینه عالی برای تفریح و کودکان و بزرگ‌سالان در فصل زمستان محسوب می‌شوند.

مراکز خرید
مراکز خرید تهران با تنوع وسیع از انواع برندها و محصولات، ازجمله جاذبه‌های اصلی این شهر به شمار می‌آیند. از مراکز خرید معروف گرفته تا بازار بزرگ تهران، به شهروندان و بازدیدکنندگان فرصت می‌دهند تا از تجربه خریدی متنوع و لذت‌بخش بهره‌مند شوند.
این مراکز با فضاهای شیک و مدرن، فروشگاه‌های لوکس، رستوران‌ها و مراکز تفریحی داخلی، تبدیل به مقصد متنوعی برای خرید و گذراندن اوقات، فراهم کرده‌اند. به همین دلیل مراکز خرید تهران به‌عنوان یکی از بهترین اماکن برای تهران گردی در زمستان به شمار می‌روند.
۱۵ جای دیدنی تهران در زمستان که باید ببینید

کافه‌های بازی
کافه‌های بازی به‌عنوان مکان‌هایی ترکیبی از تفریح، بازی و خدمات کافی‌شاپ در تهران به شمار می‌آیند. این مکان‌ها با ارائه انواع بازی‌های فکری و فضاهای دل‌نشین، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند. همچنین، فضاهای شیک و دلپذیر این کافه‌ها به همراه ارائه خدمات کافی‌شاپ و انواع نوشیدنی‌ها، تبدیل به مقصد محبوبی برای گذراندن اوقات فراهم شده‌اند. این ترکیب منحصربه‌فرد از بازی و تفریح، کافه‌های بازی را به یکی از گزینه‌های پرطرفدار و خوشایند تهران در طول سال به‌ویژه در روزهای سرد زمستان تبدیل کرده است.

کلام آخر
تهران گردی در زمستان به‌عنوان یک‌فصل شگفت‌انگیز با زیبایی‌های خاص خود شناخته می‌شود. از پارک‌ها و باغ‌های پوشیده از برف‌گرفته تا عمارت‌های تاریخی که جزو خیره‌کننده‌ترین جاهای دیدنی تهران در زمستان محسوب می‌شوند، این شهر را برای دیدن و تجربه کردن تفریحات جذاب و ارزشمند تبدیل کرده است.
آثار هنری و فرهنگی، مراکز خرید، شهربازی سرپوشیده و کافه‌های بازی، همگی در زمستان تهران جلوه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد دارند و تجربه سفری دلپذیر را به گردشگران و خریداران تور مسافرتی تهران ارائه می‌دهند؛ بنابراین، تهران در فصل سرد سال هم به‌عنوان یک مقصد گردشگری پویا و جذاب به‌حساب می‌آید که با زیبایی‌های زمستانی خود، هرساله مسافران را به خود جلب می‌کند تا از دیدنی‌های تهران در زمستان لذت ببرند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است