search
menu

پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

[ پنهان کردن ]
توچال کجاست؟
تفریحات توچال چیست؟
پیست اسکی توچال
اسنوموبیل توچال
تله کابین توچال
چند نکته درباره تله کابین توچال
شبیه ساز وی آر توچال
باشگاه تنیس توچال
بام تهران
سنگ‌نوردی
بانجی جامپینگ
سقوط آزاد توچال
باشگاه بگ جامپ توچال
زیپ لاین
باشگاه تیراندازی با کمان توچال
کیوب کلاب
سورتمه توچال
تله سیژ چشمه
بوستان سلامتی توچال
کافه بیلیارد توچال
امکانات توچال چیست؟
هتل توچال
رستوران‌های توچال
پارکینگ توچال
چند نکته کاربردی درباره توچال
یکی از محبوب‌ترین جاها در حوالی تهران برای تفریحات زمستانی پیست اسکی توچال است. این پیست فرصتی را برای ورزش‌دوستان ایجاد کرده تا بتوانند در محیطی ایمن و استاندارد ورزش‌های زمستانی انجام داده و از لحظاتشان لذت ببرند. در این مقاله از سفرمارکت می‌خواهیم به معرفی این پیست بپردازیم و هرآنچه که باید بدانید را به شما خواهیم گفت. آیا مشتاقید که بدانید؟ پس در ادامه همراهمان باشید!

توچال کجاست؟


قبل از هر چیز بد نیست بدانیم که اصلا توچال کجاست؟ توچال قله‌ای در شمال تهران است که حدود ۳۰۰۰ متر ارتفاع دارد. این قله که در دامنه رشته کوه‌های البرز واقع شده است فاصله نه چندان زیادی با تهران دارد. همچنین با امام زاده داوود و قله‌های لزون و کلکچال همسایه است و دسترسی خوبی به آن‌ها دارد. در توچال جان پناه‌های زیادی وجود دارد که در تمام ایام سال مورد استفاده کوهنوردان قرار می‌گیرند. به همین دلیل این منطقه را می‌توان مقصدی عالی برای کوهنوردی دانست که خدمات مورد نیاز ورزشکاران را ارائه می‌دهد و می‌توان آن را به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی تهران به حساب آورد. در منطقه توچال ورزش‌های متنوعی انجام می‌شود که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

تفریحات توچال چیست؟


شما با هر سلیقه‌ای که باشید می‍توانید مهیج‌ترین تفریحات را در توچال پیدا کنید. این منطقه تنها برای کوهنوردی نیست و حتی برای افراد با سنین کم نیز تفریحاتی ناب در نظر گرفته شده است که به طور مفصل به آن‌ها می‌پردازیم.

پیست اسکی توچال


یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات توچال اسکی کردن است. به همین دلیل پیست این منطقه با داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته در تمام روزهای زمستان میزان ورزش‌دوستان است. این پیست اسکی در تهران حدود ۱۲۰۰ متر طول دارد و از انتهای قله توچال در ارتفاع ۳۸۰۰ متری آغاز شده و تا نزدیکی هتل این مجموعه مساحت دارد. به همین دلیل می‌توان پیست اسکی توچال را یکی از وسیع‌ترین پیست‌های ایران دانست که در نیمی از سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما در آنجا این امکان را دارید تا سوار بر تله سیژ شده و خود را به ایستگاه‌های بالاتر برسانید. اجاره اسکی و آموزش اسکی نیز از دیگر خدماتی است که در انجا دریافت می‌کنید که صفر تا صد آن توسط کارکنان کاربلد پیست انجام می‌شود. پیست اسکی توچال بهترین مکان برای تفریح خانواده‌هاست به همین دلیل حتی برای کودکانتان نیز می‌توانید اسکی مناسب تهیه کرده و این خوشی را نیز تقدیمشان کنید. فضای وسیع و وسایل ورزشی مدرن این پیست به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ خطری تهدیتان نمی‌کند و با خیالی آسوده می‌توانید تفریح کنید. در نهایت پس از یک گشت و گذار جانانه پیشنهاد می‌کنیم که سری به رستوران پیست بزنید و غذایی لذیذ سفارش دهید.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

اسنوموبیل توچال


توچال یکی از جاهای تفریحی در تهران بوده و یکی دیگر از تفریحات آن اسنوموبیل است که در واقع نوعی موتورسواری در برف شناخته می‌شود. این موتور برف‌رو با داشتن پدال گاز به شما این امکان را می‌دهد تا بر روی برف‌ها با سرعت زیاد حرکت کرده و مسیر پر پیچ و خمی که برایتان در نظر گرفته شده است را طی کنید. این مسیر ۱.۵ کیلومتری حسابی آدرنالین خون شما را بالا می‌برد و شور و هیجان را برایتان رقم می‌زند. تجربه موتور سواری روی برف آن‌ هم در لا به لای درختان بلند چیزی است که شاید در هیچ جای دیگر تجربه نکنید؛ پس توصیه می‌کنیم که از دستش ندهید. لازم به یادآوری است که اسنوموبیل در ایستگاه هفتم تله کابین توچال قرار گرفته و به آسانی می‌توان به آنجا رسید. همچنین پیش از سوار شدن تمام نکات ضروری به شما آموزش داده می‌شود؛ لذا جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

تله کابین توچال


یکی دیگر از تفریحات توچال تله کابین آن است که ۳ خط تله سیژ، ۱ خط تله اسکی و ۷ ایستگاه دارد. برای تجربه یک تهرانگردی لذتب‌خش، رفتن به این تله کابین را در برنامه خود بگنجانید. به همین دلیل آن را می‌توان یکی از طولانی‌ترین تله کابین‌های دنیا دانست که افراد را تا ۳۶۰۰ متر از سطح دریا بالا می‌برد. لازم است بدانید که ایستگاه یک در ارتفاع ۱۹۰۰ متری، ایستگاه دو و سه در ارتفاع ۲۴۰۰ متری، ایستگاه پنج و شش ۲۹۰۰ و ایستگاه هفت در ۳۶۰۰ متری قرار گرفته‌اند. به همین دلیل حق انتخاب زیادی دارید تا در هر ایستگاهی که دوست دارید پیاده شده و تفریح کنید. چشم‌انداز عالی توچال چیز دیگری است که شما را وسوسه می‌کند و حسابی و حال و هوایتان را عوض می‌کند. آسمان آبی، درختان بلند، کوه‌های سر به فلک کشیده، برف سفید و سردی هوا کاری می‌کند که تمام خستگی کار و زندگی را فراموش کنید. البته اگر در فصل بهار به آنجا بروید مناظر خارق‌العاده اطراف شما را جادو می‌کنند و سرسبزی و نسیم خنک روحتان را جلا می‌دهد. لطافت و هوای تمیز توچال به گونه‌ای است که گویی هزاران کیلومتر از تهران آلوده فاصله دارید و سلامتیتان را حفظ می‌کند. تله کابین توچال به هر ایستگاهی که بخواهید منتقلتان می‌کند و تجربه سوار شدن در آن در ذهنتان ماندگار خواهد شد. لذا اصلی‌ترین تفریح توچال که گردشگران را از راه دور و نزدیک جذب خود می‌کند تله کابین است.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

چند نکته درباره تله کابین توچال


- قیمت بلیط تله کابین گاهی تغییر می‌کند لذا بهتر است از قبل از وب سایت آن استعلام بگیرید.
- خطوط تله کابین تا پاسی از شب کار می‌کنند و افراد را جا به جا می‌کنند. اما بهتر از درباره ساعات کاری دقیق آن از پرسنل بپرسید.
- قیمت تله کابین بسته به ایستگاه متفاوت است و معمولا در هر ایستگاه قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.
- به یاد داشته باشید که تعداد مسافران تله کابین نباید بیشتر از حد مجاز باشد.

شبیه ساز وی آر توچال


شاید از خود بپرسید که شبیه ساز وی آر توچال چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که این دستگاه مانند سینما چند بعدی عمل می‌کند که افکت‌های گوناگون مانند وزش باد، رعد و برق، طوفان و غیره را شبیه‌سازی می‌کند. به این شکل که با حضور در این سینما گویی وارد کوهستانی مهیج شده‌اید و طوفان و رعد و برق شما را غافلگیر می‌کند. صدای باد، سرمای شدید و تغییر آب و هوا در فیلم‌های این سینما این حس را در شما تداعی می‌کند که در کوهستان گم شده‌اید و یا در حالی مسابقه هستید. شبیه ساز وی آر که در ایتالیا ساخته شده است به خوبی توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و از حضور در آنجا شگفت‌زده خواهید شد. این سینما چند بعدی برای افراد بالاتر از ۶ سال طراحی شده است و پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به توچال حتما آن را امتحان کنید.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

باشگاه تنیس توچال


یکی دیگر از تفریحات توچال باشگاه تنیس آن است که در ایستگاه یک تله کابین قرار گرفته و شش زمین تنیس خاکی دارد. این باشگاه با تجهیزات و استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و استفاده از آن برای اقایان و بانوان آزاد است. باشگاه تنیس توچال این شرایط را ایجاد کرده است تا بتوانید با کرایه وسایل ساعتی را به بازی کردن مشغول شوید و از بودن در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

بام تهران


مگر می‎شود به توچال سفر کرد و به دیدن بام تهران نرفت؟ این بخش از توچال در بالاترین نقطه از ولنجک قرار گرفته است و از آنجا می‌توان کل پایتخت را مشاهده کرد. فضای آرام، آب و هوای عالی و صندلی‌های چوبی بام تهران کمک می‌کنند تا از آرامش ارتفاع لذت ببرید و آرامشی ناب را تجربه کنید. شما می‌توانید ساعت‌ها در آنجا نشسته و با تماشای کل شهر در زیر پایتان یک فنجان قهوه داغ بنوشید و از هوای مطبوع لذت ببرید. البته به یاد داشته باشید که در ایام تعطیل بام تهران شلوغ است و شاید نتوان به خوبی از آرامش آنجا لذت برد. لذا خوب است تا گشت و گذتر در آنجا را به روزهای دیگر موکول کنید.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

سنگ‌نوردی


یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در توچال انجام داد سنگ‌ نوردی است. قسمتی برای این کار در نظر گرفته شده است که به افراد حرفه‌ای اجازه داده می‌شود تا سنگ نوردی کرده و صعودی مهیج داشته باشند. اگر در این ورزش تخصص دارید و به دنبال جایی برای این کار هستید ما به شما قسمت سنگ نوردی توچال را پیشنهاد می‌کنیم که بسیار خوب و استاندارد طراحی شده است. برای استفاده از آن لازم است مبلغی به عنوان ورودیه پرداخت کنید و سپس در کنار مدرسان سنگ نوردی به این تفریح مهیج خواهید پرداخت.

بانجی جامپینگ


اگر دوست دارید تا حسابی آدرنالین خونتان را بالا ببرید پیشنهاد ما به شما بانجی جامپینگ است. این ورزش جذاب تجربه پرش از ارتفاع ۴۰ متری را نصیبتان می‌کند و خاطره‌ساز شما می‌شود. البته به یاد داشته باشید که اگر دچار مشکلات قلبی و یا تنفسی هستید این ورزش اصلا مناسب شما نیست و سلامتیتان را به خطر می‌اندازند.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

سقوط آزاد توچال


در توچال دکلی برای سقوط آزاد در نظر گرفته شده است که ۲۸ متر ارتفاع دارد که سکوهایی در ارتفاع‌های گوناگون را شامل مل می‌شود. سکوی اول ۶ متر ارتفاع دارد و در صورتی که بدون هیچ مشکلی از ان پرتاب شدید این اجازه توسط به مربی به شما داده می‌شود تا به سراغ سکوهای دیگر بروید.

باشگاه بگ جامپ توچال


این باشگاه مجهز در ایستگاه اول قرار گرفته و شامل مواردی مانند اسلک لاین، ترامپولین، سکوی پرش و کافی شاپ است. به دلیل وجود وسایل استاندارد و روز می‌توان باشگاه بگ جامپ توچال را یکی از بهترین‌ها در کشور دانست که همه روزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایمنی امکانات این مجموعه بالا است و مطمئن باشید که با خیالی راحت می‌توانید تفریح کنید.

زیپ لاین


بزرگ‌ترین زیپ لاین ایران در توچال قرار دارد که در جاده سلامتی بوستان شماره دو واقع شده است. کل مسیر ۲۰۰ متر طول و ۷۰ متر ارتفاع دارد. وسایل به کار رفته نیز طبق استانداردهای روز دنیا طراحی شده‌اند و ایمنی بالایی دارند. همچنین چهار نوع پرواز برای آن در نظر گرفته شده است که با توجه به وزن شخص، کابل و تجهیزات مورد استفاده قرار گرفته و قیمت‌های گوناگون دارند. در روش معمولی زیپ لاین فرد روی صندلی نشسته و با گرفتن قرقره‌ها پرواز را تجربه می‌کند. در روش دیگر نیز فرد از پشت به قرقره‌ها وصل می‌شود و با دست و پای آزاد در هوا معلق می‌ماند. البته روش سوم هم وجود دارد که بسیار به پرواز واقعی شبیه است! طبق آن فرد از کمر و پشت پاها به قرقره‌ها وصل می‌شود و مثل یک پرنده در هوا به پرواز در می‌آید. در روش چهارم که پر از ترس است؛ افراد از مچ پا به قرقره وصل می‌شوند و به پرواز در می‌آیند! برای استفاده از زیپ لاین متقاضیان شجاع باید بالای ۱۲ سال سن داشته باشند و حداکثر وزن آن‌ها ۱۰۰ کیلوگرم باشد. برای اینکه برنامه سفر خود را بهتر و منظم‌تر بچینید، به شما پیشنهاد می‌کنیم راهنمای سفر به تهران را مطالعه کنید تا مقاصد خود را بهتر مشخص کنید.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

باشگاه تیراندازی با کمان توچال


این باشگاه با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های تیراندازی با کمان است که در جاده سلامتی قرار دارد. این قسمت از توچال نیز با داشتن وسایل پیشرفته این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید در فضایی آرام و استاندارد تفریح کنید. در ان افراد با داشتن ۱۰ عدد تیر و مدت زمان محدود باید تیراندازی کرده و هدف را مورد اصابت قرار دهند. در باشگاه تیراندازی با کمان توچال آموزش‌های لازم نیز به افراد داده می‌شود طی مدت زمان کمی هرآنچه که باید بدانید را به شما آموزش می‌دهند. این مجموعه محوطه چمن دارد و می‌توانید با کمان و دارت کار کنید. همچنین پینگ چنگ، دارت و فوتبال دستی از دیگر ورزش‌هایی است که در باشگاه تیراندازی با کمان توچال انجام می‌شود.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

کیوب کلاب


اتاق فرار یا همان کیوب کلاب به فضایی سرپوشیده با تم شبیه به بازی‌های کامپیوتری گفته می‌شود که طی آن افراد باید طی یک ساعت از چالش‌های انجا فرار کرده و خود را نجات دهند. شما بسته به موضوع داستان باید چالش‌ها را پیدا کرده و این فیلم مهیج را به اتمام برسانید. اگر سناریو درباره قتل باشد شما باید مانند یک کاراگاه به پیدا کردن سرنخ‌ها بپردازید و قاتل را شناسایی کنید. در غیر اینصورت بازنده بازی خواهید بود. در کیوب کلاب مواردی مانند هوش، سرعت عمل و کار گروهی اهمیت زیادی دارد و باید بتوانید با همکاری دوستان خود چالش‌ها را به سرعت حل کنید. اتاق فرار این امکان را دارد تا در گروه‌های ۳ الی ۱۲ نفره بازی شود و پر از هیجان و خاطره باشد.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

سورتمه توچال


از دیگر تفریحات توچال می‌توان به سورتمه اشاره کرد که در سال ۱۳۹۴ توسط مهندسان آلمانی ساخته شده است. این وسیله بازی مهیج چندین گواهی استاندارد ملی و بین المللی دارد و ایمنی آن اثبات شده است. سورتمه توچال تقریبا ۱۴۰۰ متر طول دارد و این توانایی را دارد تا ۲۵۰ نفر را جا به جا کند. این بازی مهیج در چشم‌اندازی خارق‌العاده به شهر تهران واقع شده است و حین بازی می‌توانید کل شهر را ببینید. لذا پیشنهاد می‌کنیم که در شب سورتمه سواری در توچال را تجربه کنید و در عین هیجان از دیدن تهران لذت ببرید.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

تله سیژ چشمه


از کنار ایستگاه اول تا نزدیکی رستوران چشمه تله سیژ قرار دارد که افراد را جا به جا می‌کند. شما با سوار شدن بر آن می‌توانید کل شهر را ببینید و از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. همچنین مگر می‌شود سوار بر تله سیژ شد و عکاسی نکرد؟ لذا توصیه می‌کنیم که حتما دوربین عکاسی همراه ببرید و تصاویر رنگارنگ و جذابی به ثبت برسانید. همچنین نسیم خنک صورت شما را نوزاش می‌دهد و وسوسه می‌شوید تا مسیر برگشت را نیز با تله سیژ برگردید. تله سیژ سواری در توچال تقریبا ده دقیقه زمان‌بر است و پس از آن به نقاط بالاتر منتقل می‌شوید و مناظر اطراف عوض می‌شوند.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

بوستان سلامتی توچال


آیا دوست دارید تا در توچال پیاده‌روی کنید؟ پس بسوستان سلامتی را از دست ندهید. این بوستان برای عاشقان پیاده‌روی و عکاسی در نظر گرفته شده است و با داشتن مسیر پیاده روی، آلاچیق و چشم‌اندازهای ناب خستگی کوهنوردی را از تنتان به در می‌کند. بوستان سلامتی به بام تهران ختم می‌شود و می‌تواند یک سفر کوتاه دل‌انگیز آن هم در هوای بهاری باشد! این منطقه می‌تواند به عنوان یکی از جاهای دیدنی تهران به حساب آید. پس قدم زدن در این محیط را از دست ندهید. البته به خاطر داشته باشید که بوستان سلامتی در ایام تعطیل شلوغ‌تر از دیگر ایام است؛ پس اگر به دنبال جایی خلوت هستید بهتر است زمان دیگر را انتخاب کنید.

کافه بیلیارد توچال


در سمت چپ بوستان سلامتی و بالاتر از باشگاه تیراندازی کافه بیلیارد قرار دارد که برای تفریح ورزشکاران جایی عالی و استاندارد است. در آنجا افراد می‌توانند به صورت گروهی و یا خانوادگی به تفریح بپردازند و آموزش ببینند. همچنین در کنار آن فوتبال دستی نیز در نظر گرفته شده است که محبوب کودکان است. علاوه بر همه این‌ها محیط دنج و خلوت کافه نیز حس آرامش را به شما هدیه می‌دهد. در آنجا می‌توانید یک خوراکی لذیذ سفارش داده و از بودن در کافه بیلیارد توچال لذت ببرید.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

امکانات توچال چیست؟


تاکنون دانستیم که تفریحات توچال چیست؛ اما خوب است تا با خدمات رفاهی این مجموعه وسیع آشنا شوید. در ادامه به شما می‌گوییم که چه خدمات خوبی برای گردشگران در این ناحیه تدارک دیده شده است.

هتل توچال


اصلی‌ترین امکانات رفاهی توچال هتل آن است که با داشتن انواع اتاق سینگل، دبل و سه نفره اقامتی به یادماندنی را رقم می‌زند. این هتل در تمام فصول سال به مسافران سرویس‌دهی می‌کند و لازم است تا از قبل اتاق مورد نظرتان را در آنجا رزرو کنید. اینترنت پرسرعت، سیستم سرمایشی و گرمایشی خوب، تهویه، پارکینگ، سرو صبحانه و غیره از جمله خدمات هتل توچال است که مورد استفاده گردشگران قرار می‌گیرد. رستوران هتل نیز با منو متنوع خود غذاهایی باکیفیت را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و انرژی از دست رفته‌شان را به آن‌ها برمی‌گرداند. همچنین پرسنل آموزش دیده آنجا به خوبی از شما پذیرایی می‌کنند و خاطره‌ای خوش را برایتان رقم می‌زنند.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

رستوران‌های توچال


مگر می‌شود منطقه گردشگری وسیعی چون توچال رستوران نداشته باشد؟! رستوران‎‌های این ناحیه همه روزه به عرضه خوراکی‌های روز می‌پردازند و برای نهار و یا شام می‌توانید در یکی از آن‌ها خود را مهمان کنید. در رستوران های توچال انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود که با مواد اولیه باکیفیت درست می‌شوند و از طعم آن‌ها لذت خواهید برد. همچنین برای صرف صبحانه نیز رستوران‌های توچال گزینه‌ای عالی محسوب می‌شوند. زیرا باکیفیت‌ترین غذاها را در فضایی رو به طبیعت سرو می‌کنند که حسابی روحتان را تازه می‌کند. همواره به یاد داشته باشید که رستوران های توچال جایی عالی برای دورهمی‌های دوستانه و شروع یک روز خوب است.
پیست اسکی توچال کجاست؟ معرفی کامل به همراه آدرس و تصاویر

پارکینگ توچال


برای پارک کردن خودورهای خود نیازی نیست نگران باشید. زیرا پارکینگ بزرگ توچال ظرفیت زیادی در نگهداری اتومبیل دارد. شما هر قدر از شبانه روز که بخواهید می‌توانید ماشین خود را در انجا پارک کرده و برای تفریحات خود راهی کوهستان شوید و مسولین پارکینگ به صورت شبانه روزی از این محوطه محافظت می‌کنند.
چگونه به توچال برویم؟
اگر قصد دارید تا با ماشین شخصی به توچال بروید باید خود را به خیابان ولنجک رسانده و تا انتهای بلوار بروید. سپس به ورودی پارکینگ می‌رسید و بقیه مسیر را باید پیاده و یا با ماشین‌های برقی طی کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا سوار اتوبوس‌های میدام ولنجک - پایانه شهید افشار شده و در ایستگاه هفدهم پیاده شوید. در نهایت به صورت پیاده و یا با استفاده از تاکسی به ورودی توچال می‌رسید.

چند نکته کاربردی درباره توچال


- توچال تنها ۵ کیلومتر با تهران فاصله دارد و دسترسی به آن راحت است.
- پیست اسکی در ایامی غیر از زمستان نیز به روی عموم باز است.
- توصیه می‌کنیم قبل از عزیمت بلیط تفریحات خود را به صورت اینترنتی از وب سایت مجموعه خریداری کنید.
- توچال در بعضی ایام سال میزبان مسابقات ملی و بین المللی است.
- ساعات کاری تفریحات توچال ۵ الی ۲۳ است.
- هتل توچال سوئیت‌های رویال نیز دارد که امکانات ویژه و ممتاز برای مسافران دارند.
- استفاده از تمام تفریحات توچال برای بانوان آزاد است و هیچ ممنوعیتی ندارد.
- اکثر تفریحات توچال مناسب افراد بالای ۶ سال است. لذا از همراه بردن کودکان خردسال بپرهیزید.
کلام پایانی
حالا که به طور دقیق دانستید توچال گذاشت و چه تفریحات و خدماتی دارد پس بیش از این وقت را از دست ندهید و برای گشت و گذار راهی آن شوید. مطمئن باشید که این مجموعه با امکانات باکیفیت خود لحظات مهیجی را برایتان رقم خواهد زد و حسابی خاطره‌ساز سفرتان می‌شود. اگر قصد رزرو هتل در توچال دارید سفرمارکت در کنار شماست تا به نحو احسن این کار را انجام دهد. همچنین در صورت تمایل به سفر به تهران می‌توانید رزرو بلیط هواپیمای خود را از ما بخواهید و بدون دغدغه راهی سفر شوید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است