search
menu
امارات keyboard_arrow_down close

امارات

label
رزرو هتل
hotel
هتل ها ۲۷۵
restaurant
رستوران ها ۵۰

درباره امارات

امارات یا به طور رسمی امارات متحده عربی، کشوری عربی در حوزه خلیج فارس است که در جنوب غربی آسیا و منطقه خاورمیانه قرار گرفته است.
کشور امارات متحده عربی همانطور که از نامش پیداست، از ۷ شیخ‌نشین یا امیرنشین تشکیل شده است. این امیرنشین‌ها عبارتند از: ابوظبی (که پایتخت امارات هم هست)، دبی، شارجه، عجمان، فجیره، راس الخیمه و ام‌القوین. امارات کشور نسبتا جوانی است و در سال ۱۹۷۱ از دولت بریتانیا استقلال پیدا کرد.
امارات به سبب منابع عظیم نفت و گازی که در اختیار دارد تبدیل به یکی از کشورهای ثروتمند جهان شده است و در زمان کوتاهی که از شکل‌گیری این کشور می‌گذرد به واسطه بهره‌گیری از درآمدهای نفتی، کشور زیبا و مرفهی را پدید آورده است.
کشور امارات و امیرنشین‌های آن باهدف عدم وابستگی به درآمدهای نفتی، روی گردشگری تمرکز زیادی کرده‌اند و دبی را به یکی از مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده‌اند. با توجه به نزدیک‌ بودن امارات به ایران، امارات تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان هم شده است.
امارات با سرمایه‌گذاری بر روی ساخت هتل‌های زیبا و مکان‌های تفریحی توانسته در قلب بیابان‌های گرم شبه جزیره عربستان، محیطی لذت بخش برای گردشگران پدید آورده است. علاوه بر این از آنجایی که امارات کشوری بیابانی است، تفریحات پیرامون بیابان مانند صحرانوردی و بیابان‌گردی در این کشور از رونق بالایی برخوردار است.

امارات

مراکز تجاری بزرگ، هتل‌های لوکس و مجلل و جشنواره‌های متنوع از دیگر جاذبه‌های گردشگری و توریستی امارات متحده عربی است. در میان امیرنشین‌های امارات، دبی و ابوظبی توانسته‌اند برای گردشگران جذابیت‌های بیشتری ایجاد کنند.
کشور امارات همچنین با هدف توسعه مساحت خود و ایجاد جذابیت گردشگری بالاتر، جزایر مصنوعی با اشکال جالبی در ساحل خود پدید آورده است و این جزایر مصنوعی از فضا هم قابل مشاهده هستند.
واحد پول کشور امارات درهم است. منطقه زمانی امارات UTC+4) GST) است و شهر دوبی اختلاف زمانی مثبت ۳۰ دقیقه‌ای با تهران دارد. جمعیت تقریبا ۱۰ میلیون نفری امارات در مساحتی در حدود ۸۳ هزار کیلومتر مربع ساکن هستند.

دیدنی های امارات