search
menu

با بهترین پارک آبی دبی آشنا شوید

[ پنهان کردن ]
پارک وایلد وادی دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی
پارک آبی اسپلش پد دبی
پارک آبی آیس لند دوبی
شهربازی و پارک آبی لگولند دوبی
پارک آبی واندرلند دوبی
پارک‌ های آبی دبی یکی از هیجان‌انگیزترین و بهترین مقصدهای گردشگری پرنشاط این شهر همیشه داغ و لوکس امارات متحده عربی است و سالانه صدها هزار تن از گردشگرانی که به دبی سفر می‌کنند، پارک‌ های آبی دبی را در صدر فهرست برنامه سفر دبی خود قرار می‌دهند. اگر دبی کارت بخرید، با قیمت کم‌تری قادر به استفاده از امکانات و خدمات خاطره‌انگیز پارک‌ های آبی دبی خواهید بود.
از ماه نوامبر تا آوریل که مصادف است با آذر تا اوایل اردیبهشت ماه شمسی، بهترین زمان برای سفر به دوبی بوده و درجه حرارت معمولاً زیر ۳۳ درجه سانتی‌گراد در طول روز است. لذا زمان خوبی برای سرسره‌سواری و آبتنی در شهر دبی برای عاشقان آدرنالین‌گردی فراهم می‌شود. برای رزرو آنلاین هتل های دبی همواره سفرمارکت را در طول سال رصد کنید و اپ آن را دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا از تخفیف‌های خوبی بهره‌مند شوید.
در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت، شما را با ۷ پارک آبی دبی آشنا کردیم. اگر شما مخاطب گرامی، سابقه سفر به دبی و استفاده از پارک ‌های آبی دبی را داشتید و نظری درباره آن‌ها دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.
با دبی گردی امروز ما همراه باشید.
با بهترین پارک آبی دبی آشنا شوید

پارک وایلد وادی دبی


پارک وایلد وادی دبی معروف‌ترین پارک آبی دبی است. برای بسیاری از هم‌وطنانی که به قصد استفاده از پارک آبی، عازم کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌شوند، پارک وایلد واید دبی، مطرح‌ترین و شناخته‌شده‌ترین پارک آبی است. البته در سال‌های اخیر، پارک آبی بسیاری در کشورهای همسایه جنوبی و شمالی ایران (مثل باتومی گرجستان) راه‌اندازی شده و پاتوق پارک آبی گردهای ایرانی است.
پارک بی وایلد وادی دبی (Wild Wadi Waterpark) در منطقه جمیرا بیچ دوبی، خیابان جمیرا و روبروی برج العرب واقع شده است و اگر دوست دارید نهار و شام را در برج العرب صرف کنید و قبل یا بعدش، تنی به آب بزنید، پارک وایلد وادی را توصیه می‌کنیم. این دو مقصد، لوکیشن خوبی برای عاشقان فوتوشوت به خصوص لاکچری گردهای دوبی است و برای همین همواره در لیست جاهای دیدنی دبی قرار دارند.
هزینه استفاده از خدمات پارک آبی واید وادی برای کودکان و بزرگ‌سالان، متفاوت است. خرید اینترنتی بلیط پارک وایلد وادی و خرید با کارت دوبی ارزان‌تر از خرید حضوری خواهد بود. پارک آبی وایلد وادی همواره در فهرست بهترین پارک آبی‌های آسیا قرار دارد. این پارک امکانات متنوع و خدمات عالی و باکیفیت و امنی در اختیار گردشگران می‌گذارد و استفاده از آن خالی از لطف نیست.
استخر موج پارک وایلد وادی، بزرگ‌ترین استخر موج در خاورمیانه است و دسترسی آسانی از مناطق مختلف دبی به خصوص با مترو دارد. در مورد نکات ایمنی نیز نگران نباشد! تمامی غریق نجات‌های وایلد وادی، گواهینامه بین‌المللی دارند. ۳۰ وسیله بازی در وایلد وادی در دسترس است. سرسره سقوط آزاد جمیرا سکیرا، محبوب‌ترین وسیله بازی این پارک آبی پر نشاط است.
برج سورج (Surj) از دیگر وسایل محبوب وایلد وادی است که کودکان اجازه استفاده ندارند. ترن مستر بلسترز (Master Blasters) وسیله‌ای است که با قدرت بالای آب کار می‌کند و هیجان را در مسیر پر پیج و خم برای شما به ارمغان می‌آورد. سرسره تنترم آلی (Tantrum Alley) از دیگر وسایل این استخر است که گرداب پرهیجانی را برایتان رقم خواهد زد.
با بهترین پارک آبی دبی آشنا شوید

استخر موج پارک آبی واید وادی دبی را باید از دیگر امکانات معروف و پرهیجان این مجموعه گردشگری آبی دانست؛ بزرگ‌ترین استخر موج خاورمیانه با بلندی هر موج در حدود ۱۵۰ سانتی‌متر. حتماً Wave Pool را در نظر داشته باشید. برای رزرو بهترین هتل های دوبی که در نزدیک این پارک آبی قرار دارند، به بخش رزرواسیون هتل سفرمارکت مراجعه کنید.
اگر مایلید با پارک های دبی هم آشنا شوید و گاهی در آنها قدم بزنید، سری به بلاگ سفرمارکت بزنید.

پارک آبی آتلانتیس دبی


پارک آبی آتلانتیس دبی از دیگر پارک آبی های معروف شهر دبی است. در چهار فصل سال، پارک آبی آتلانتیس دبی مملو از گردشگر از سراسر جهان است. پارک آبی آتلانتیس دبی در جزیره نخل جمیرا، نخل آتلانتیس، جاده کرسنت واقع شده و دسترسی به آن با مترو و اتوبوس امکان‌پذیر است.
بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی گاها نصف قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی است. حدود ۳ تا ۵ ساعت زمان نیاز دارید تا از همه امکانات و وسایل بازی این پارک آبی پرهیجان بهره‌مند شوید. دقت کنید که بزرگ‌ترین سرسره آبی دنیا به نام آکواکوندا یا Aquaconda در این پارک قرار دارد.
وسیله‌های بازی این مجموعه طراحی خاصی داشته و تنوع بالایی دارند. پارک آبی آتلانتیس دوبی دارای ساحل اختصاصی است. این معمول نیست در پارک آبی های جهان که ساحل اختصاصی در اختیار مشتریان خود قرار دهند. این پارک بخشی از مجموعه گردشگری و اقامتی و تجاری آتلانتیس دوبی است و یکی از معروف‌ترین مقصدهای گردشگری جدید امارات به شمار می‌رود.
پارک آبی آتلانتیس (Aquaventure Waterpark) دبی در زمین ۱۴۱ هکتاری بنا شده است و ۳۰ سرسره جذاب دارد. پارک آبی کودکان این مجموعه کاملاً مجزا از پارک آبی بزرگ‌سالان است. ساحل این مجموعه حدود پانصد متر است. در مجموعه پارک آبی، دلفیناریوم و غواصی و سرزمین شیر دریایی و آکواریوم نیز میزبان شایسته‌ای برای خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت است.
با بهترین پارک آبی دبی آشنا شوید

اگر به پارک آبی آتلانتیس رفتید، ۳ سرسره در انتظار شما است:
- یکی سرسره رقابت یا Slitherine که در ساختمانی شبیه معابد مایاها در مکزیک ساخته شده و رقابتی سر می‌خورید. برنده کسی است که سرعت بیش‌تری داشته باشد و سرعت به صورت الکترونیکی رصد می‌شود.
- سرسره سرنوشت یا ایمان که The Leap Of Fate که در معبد مایاها واقع شده و تجربه عبور از تونل شیشه‌ای را به شما می‌دهد. انواع ماهی و کوسه نیز در کنار شما عبور می‌کنند!
- سرسره انتقام خدای دریا یا Poseidon’s Revenge که سرسره سقوط آزاد بوده و لذت سقوط آزاد در آب را تجربه می‌کنید.
رودخانه خروشان و ترن آبی و زوم رنگو و کار کوندای آبی آتلانتیس از دیگر وسایل بازی مفرح و خاطره‌انگیز پارک آبی آتلانتیس است که در نظر داشته باشید.

پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی


پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی، در منطقه الصفا ۲ خیابان A8 واقع شده و از پارک‌های آبی‌ به نسبت کوچک این شهر توریستی و پاتوق لاکچری‌گردهای خاورمیانه به شمار می‌رود. از ارزان‌ترین پارک‌های آبی دبی بوده و قیمت بلیط این پارک آبی برای بزرگ‌سالان، حدود یک سوم قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دوبی است.
گفتنی است این پارک مخصوص کودکان و نوجوانان است و می‌توانید مراسم جشن تولد دلبند خود را در این پارک برگزار کنید. این پارک از ایمن‌ترین پارک‌های آبی نوجوانان و کودکان در خاورمیانه بوده و با نظر مثبت والدین در تریپ ادوایزر نیز مواجه شده است.
سرسره‌های پارک آبی اسپلش ان پارتی دبی، همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، به اندازه کافی امن و راحت برای استفاده کودکان و نوجوانان در قشرهای مختلف سنی است.
با بهترین پارک آبی دبی آشنا شوید

پارک آبی اسپلش پد دبی


پارک آبی اسپلش پد دبی، از دیگر پارک‌های آبی دبی است که مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته شده است. این پارک روبروی ساحل جمیران بوده و دسترسی به آن از مترو دبی امکان‌پذیر است. حدود ۲ تا ۳ ساعت برای تفریح کودکان و نوجوانان در این پارک آبی، کفایت می‌کند. قیمت بلیط این پارک، یک سوم قیمت بلیط بزرگ‌سالان در پارک آبی وایلد وادی شهر دوبی است.
این پارک آبی ایمن و نسبتاً کوچک، مخصوص کودکان زیر ۱۲ سال است و فرزندان شما می‌توانند به آسانی در این پارک بازی کنند. می‌توانید مراسم جشن تولد را نیز در این پارک برگزار کنید و یک روز خاطره‌انگیز را برای کودکان رقم بزنید. آب در این پارک، لحظه‌ای کنترل هوشمند شده و مشکلی ندارید. مناطق خشک و مرطوب در فضای پارک آبی اسپلش پد دبی در اختیار گردشگران قرار دارد و زمین‌های بازی مختلفی را در خود جای داده است.
خوب است بدانید که نجات‌غریق‌های حرفه‌ای پارک آبی مواظب کودکان هستند و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. حتی اگر ۳ ساعت، بی‌توجه به کودکان خود باشید!
با بهترین پارک آبی دبی آشنا شوید

پارک آبی آیس لند دوبی


پارک آبی آیس لند دبی از دیگر پارک آبی های معروف شهر دبی است که مخصوص کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته شده است. پارک آبی آیس لند دبی در رأس الخیمه، منطقه جیره الحمرا واقع شده است. از ارزان‌ترین پارک آبی های شهر دوبی است و حدود ۲ ساعت زمان برای استفاده از خدماتش کفایت می‌کند.
شاید تصور کنید که همه‌چیز در این پارک آبی یخی است و درجه حرارت پایین دارد! اما استخرها دارای آب گرم است. این پارک سرسره‌هایی بلند دارد و برای آدرنالین‌گردها، انتخاب خوبی است.
به دلیل این‌که پارک آبی آیس لند در سال‌های اخیر بارها باز و بسته شده، با مراجعه به سایت اینترنتی آن از زمان بازگشایی مجموعه کسب اطلاع کنید.

شهربازی و پارک آبی لگولند دوبی


شهر بازی و پارک آبی لگولند دوبی، در خیابان شیخ زائد، مقابل مجمع‌الجزایر جبل علی قرار دارد. این مجموعه نیز مختص کودکان است و برای کودکان زیر ۱۲ سال انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. رودخانه مصنوعی پارک آبی لگولند دوبی، جایی است که می‌توانید سوار بر قایق شده و گردش کنید و یا سقوط از سرسره را تجربه نمایید. این پارک ایمن‌سازی شده و مشکلی برای تردد کودکان ۲ تا ۱۲ سال ندارد.
در این پارک، چهل وسیله بازی در انتظار کودکان است. بنابراین پیش از شرکت در تور دبی ارزان، اطمینان حاصل کنید که این پارک جزئی از دیدنی‌های تور باشد.
با بهترین پارک آبی دبی آشنا شوید

پارک آبی واندرلند دوبی


از ارزان‌ترین پارک‌های آبی شهر دوبی است که در خیابان الریاض قرار دارد. این پارک بسیار قدیمی است و در روزگار پس از کرونا به منظور بازسازی، بسته شده بود. پارک آبی واندرلند دوبی در کنار شهربازی Wonderland است.
سایت این مجموعه را پیش از مراجعه بررسی کنید و ساعت کار و قیمت بلیط را چک کنید.
هشتگ #waterpark پاتوق آنلاین و جهانی مشتاقان پارک آبی در سراسر جهان در شبکه اینستاگرام است تا تصاویر و ویدئوهای خود را روی این هشتگ تگ کرده و شما را با تجارب دیدنی و شنیدنی از بهترین پارک آبی های سراسر جهان آشنا کنند.

مخاطب گرامی
اگر سابقه استفاده از وسایل بازی معرفی شده در پارک‌های آبی شهر دبی را در کارنامه دبی گردی خود دارید و نظر و پیشنهادی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید به اطلاع دوستان و آشنایان به خصوص عاشقان ورزش‌های آبی برسانید.
برای اطلاع از بهترین و جذاب‌ترین شهربازی های دبی با مجله گردشگری سفرمارکت همراه باشید. برای آگاهی از جوایز گوناگون و مهیج مسابقات سفرمارکت و اطلاع از تخفیف‌های باورنکردنی تورهای کمپین‌های هیجان‌انگیز سفرمارکت، ما را در اینستاگرام دنبال کنید. ارزانترین بلیط هواپیما دبی را از اپلیکیشن سفرمارکت خریداری کنید، چراکه گزینه‌ای عالی برای سفری آسان، سریع و ارزان به این شهر رؤیایی مدرن امارات در روزگار پسا کرونا است.

با بهترین پارک آبی دبی آشنا شوید
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است