search
menu

زمان فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید امارات

[ پنهان کردن ]
آیا بهترین فصل برای سفر به دبی وجود دارد؟
بهترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟
فصل حراجی در دبی چه زمانی است؟
سورپرایزهای تابستانی دبی
جشنواره‌های خرید زمستانی در دبی
در دبی از کجا خرید کنیم؟
در دبی چه چیزی بخریم؟
تجربیات برتر جشنواره خرید دبی
نکات مفید پیش از رفتن به جشنواره‌های خرید دبی
به نظر می‌رسد امارات متحده عربی یک فعالیت جمعی بسیار جالب دارد: خرید کردن! ساکنان امارات در خرید کردن بسیار حرفه‌ای هستند. امارات و به طور خاص دبی، بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا را دارد. مراکز خرید بزرگ، جشنواره‌های خرید، بازارهای شلوغ و بسیاری موارد دیگر، از فرصت‌های خرید بی‌پایان در دبی هستند.
اما سوالی که وجود دارد این است که بهترین زمان خرید و فصل حراج‌های دبی کی است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع جشنواره‌های خرید دبی و زمان‌های مناسب خرید آن آشنا شویم. برای خرید بلیط هواپیما دبی می‌توانید به سایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید.

زمان فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید امارات

آیا بهترین فصل برای سفر به دبی وجود دارد؟


فصل‌ها در دبی واقعاً به سبک فصول در نیمکره شمالی نیست، بلکه از ملایم به سوی گرم و سپس به خیلی گرم و بسیار گرم می‌رود. بهتر است دبی را بر اساس طیفی از میزان گرما مدیریت و ارزیابی کنید. برخی اواخر بهار را که شرایط برای استراحت در ساحل مناسب است، ترجیح می‌دهند. در حالی که برخی دیگر خنک‌ترین ماه‌های زمستانی از آذر تا اسفند را ترجیح می‌دهند، زمانی که می‌توان فعالیت‌های زیادی در فضای باز انجام داد، اگرچه ساحل ممکن است خیلی سرد باشد.
حضور در دبی در زمستان بسیار جادویی است. این شهر در زمستان مملو از رویدادهای فصلی در فضای باز است و حتی کمی بارندگی نیز دارد. خنک‌ترین ماه‌ها، دی تا بهمن است که دمای حداکثر روزانه معمولاً به ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کم‌ترین دمای شبانه به ۱۵ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد. دمای دریا در زمستان به طور متوسط به ۲۳ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد که برای برخی می‌تواند کمی سرد باشد. جشن‌های نیمه زمستان از روز ملی در اوایل آذر شروع می‌شوند، همراه با مسابقات راگبی ۷ نفره و کریسمس. آب و هوای معتدل تا فروردین ادامه دارد، سپس تا پایان ماه اردیبهشت همه چیز به سرعت گرم می‌شود.

بهترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟


بهترین زمان برای سفر به دبی به طور کلی از آبان تا فروردین است. در این زمان هوا قابل تحمل بوده و شهر پر از زندگی است. البته نیازی به گفتن نیست، اما این موضوع به خاطر جشنواره خرید دبی است که در دی و بهمن برگزار می‌شود. برای سفر به دبی در این فصل می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما را در سفرمارکت پیدا کنید.

فصل حراجی در دبی چه زمانی است؟


جشنواره‌های خرید دبی، بهترین زمان برای خرید هستند. جشنواره خرید دبی معمولا از ۲۶ دسامبر تا ۲۸ ژانویه است. این جشنواره یکی از مشهورترین فستیوال‌های خرید در سراسر جهان است که در آن کل شهر دبی و هزاران فروشگاه آن با ارائه تخفیف‌های فراوان، روح خرید را در شهر زنده می‌کنند. شما می‌توانید با تورهای مسافرتی همراه شوید و از یک خرید لذت‌بخش بهره‌مند شوید.
تخفیف‌هایی که از ۲۰ درصد شروع می‌شوند و به بالاترین حد ممکن یعنی ۹۵ درصد می‌رسند، همراه با جوایز بی‌پایان (ماشین‌های مرسدس) و مجموعه‌ای از مغازه‌ها، جشنواره‌ها و رویدادها، باعث می‌شوند که هرگز نخواهید آنجا را ترک کنید. برای اطلاع از رویدادهای بیشتر در این ژانویه، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

زمان فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید امارات

سورپرایزهای تابستانی دبی


شکی نیست که هوای دبی در تابستان ممکن است به سرعت ناخوشایند شود، اما شهر بسیار مجهز و راحت است و همه جا تهویه مطبوع دارد. اگر در تابستان به این شهر سفر می‌کنید، حتماً از فروش تابستانی در ماه تیر دیدن کنید. نکته در مورد دبی این است که فروش اجناس فقط به فرآیند فروش ختم نمی‌شود. حداقل چیزی که می‌توانید انتظار داشته باشید مجموعه‌ای از کارناوال‌ها، فعالیت‌ها، رژه‌های پرشور، نمایش‌های مجلل، جشنواره‌ها، مسابقات و بسیاری موارد دیگر است.

جشنواره‌های خرید زمستانی در دبی


آیا نمی‌دانید بهترین زمان سال برای خرید در دبی چه زمانی است؟ زمانی که توریست ها ارزان‌ترین بلیط، هتل و تخفیف سنگین را دریافت کنند، بهترین معامله محسوب می‌شود. بنابراین رفتن بین ماه های آبان تا دی، فصل مناسبی برای بازدید است. خرید برای بخش عمده‌ای از مردم واقعاً یک امر جذاب است و به همین دلیل، آن‌ها تمایل دارند به دبی سفر کنند. اما، یک دوره زمانی مشخص و ایده‌آل برای انجام این فعالیت وجود دارد. شرایط ایده‌آل شامل آب و هوای مطبوع و ازدحام کمتر است.

راستش را بخواهید، بهترین زمان خرید در دبی، فصل زمستان است. ماه‌های زمستانی از آبان شروع می‌شوند و تا فروردین ادامه دارند. بنابراین این ماه‌ها برای مطابقت با هدف خرید ایده‌آل هستند. بنابراین در این مقاله در مورد این دوره زمانی ایده آل برای سفر به دبی و دلایل آن صحبت خواهیم کرد.
شرایط آب و هوایی در ماه‌های آبان تا فروردین در دبی در بهترین حالت است و برای هر هدفی ایده آل است، به خصوص زمانی که خرید را در نظر می‌گیرید. آرامش در روز و خنکی شب‌ها دبی را به مکانی عالی تبدیل می‌کند. با این ترکیب، دبی بهترین تجربه خرید را به شما هدیه می‌دهد.

زمان فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید امارات

بنابراین، اگر برای خرید در این مکان برنامه‌ریزی می‌کنید، برنامه‌های خود را فقط در این ماه‌ها بریزید تا از آن نهایت استفاده را ببرید. به راستی که هوای مطبوع همیشه می‌تواند فضای هیجانانگیزی را ایجاد کند. خرید فعالیتی است که مستقیماً به این عوامل بستگی دارد. تجربه خرید شما در دبی به سطح جدیدی ارتقا پیدا می‌کند و واقعا از آن لذت می‌برید. همچنین اقامت در هتل های دبی می‌تواند تجربه لذت‌بخشی باشد. به خصوص که در زمستان، وقایع جالبی در دبی رخ می‌دهد که در ادامه آورده شده است:

• کنسرت‌های متنوع


افراد مشهور از سراسر جهان برای برگزاری کنسرت‌های برجسته در طول جشنواره خرید دبی به امارات هجوم می‌آورند. بلقیس فتحی و محمد حماکی برای افتتاحیه بزرگ این جشنواره‌ها در برج پارک، مرکز شهر دبی، تقویمی پر از اجراها را تنظیم کردند. بازدیدکنندگان و ساکنان به محل بازگشتند و از اجراهای موفقیت آمیز با دو شب هیپ هاپ معاصر عرب لذت بردند. مارتین گاریکس، راجر سانچز، راجر واترز، رابی ویلیامز، عمرو دیاب، جیمز بلانت، راشد المجد و ولید الشامی برخی از برجسته‌ترین آثاری بودند که شهر را با قدرت ستاره‌ای خود خیره کردند.

• سرگرمی خانوادگی در بازارهای جشنواره خرید دبی


از تفریح در کنار نهر هنگام جشنواره در ال سیف گرفته تا مرکز شهر دبی که میزبان سالانه فستیوال خرید است تا بازار بازگشتی Rigga Hatta همه از جاذبه‌های فستیوال خرید دبی هستند. شهر به صنعت‌گران و فروشندگان محلی با بهترین ظروف خود اختصاص داده می‌شود، در حالی که کامیون‌های حمل مواد غذایی برای هر گردشگری غذاهای خوش‌مزه سرو می‌کنند.

زمان فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید امارات

• نمایش‌های خیره کننده


کیفیت و کمیت در جشن‌های دبی دست به دست هم می‌دهند. مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های واقعاً برجسته در این جشنواره‌ها آغاز به کار می‌کنند. چراغ‌های دبی در سراسر شهر با چندین تاسیسات نورپردازی آغاز به کار می‌کند.

• یک شب سال نو به یاد ماندنی


دبی آغاز یک سال جدید را با کلی شور و نشاط در شهر جشن می‌گیرد. دی جی راک، رابی ویلیامز از مهمانان در آتلانتیس پذیرایی می‌کند و دی جی بین المللی راجر سانچز، ساحل بارستی در مارینا دبی را تصاحب می‌کند. شام‌‌های جشن و بالماسکه یک شب مفرح را کامل می‌کنند. همچنین نمایش‌های آتش‌بازی درخشان، نقاط برجسته از برج خلیفه تا دهکده جهانی را روشن می‌کند.

زمان فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید امارات

• حراج‌های شگفت‌انگیز


هیچ چیز به اندازه فروش باورنکردنی فستیوال خرید دبی، تخفیف‌ها را توصیف نمی‌کند. خرده فروشان و برندهای پیشرو قیمت‌ها را برای تمام شش هفته کاهش می‌دهند؛ با کاهش بیشتر در طول فروش ۱۲ ساعته و فروش نهایی آخر هفته. خریداران بهترین معامله‌ها را در طول جشنواره خرید انجام می‌دهند، جایی که یک برند در مکان‌های انتخابی تخفیف ویژه‌ای را برای مدت زمان محدود ارائه می‌کند. اعضای VIP از مزایای انحصاری مانند تخفیف‌های اضافی برخوردارند و این فقط نوک یک کوه یخ است!
خریداران می‌توانند اتومبیل، پول نقد و طلا داشته باشند. برخی از برندگان خوش شانس هر هفته یک INFINITI QX۸۰ کاملاً جدید یا یکی از شش مدل نیسان را به خانه می‌برند. آپارتمان مجلل، ساعت‌های طراحان منحصر به فرد و طلا از دیگر جوایز هستند. فرصت‌های برنده شدن بی پایان است.

• اقامتگاه‌های عالی


هنگام جشنواره خرید، اقامتگاه‌های زیادی به وفور به ویژه در هتل‌ها و استراحتگاه‌های درجه یک دبی خدمات ارائه می‌کنند. فرقی نمی‌کند در جستجوی یک سفر عاشقانه برای زوج‌ها باشید یا یک تعطیلات پنج ستاره در ساحل، دبی بسته‌هایی را برای هر نوع اقامتی ارائه می‌دهد. تخفیف‌های ویژه در رستوران‌های گران‌قیمت برای اهل غذا، ماجراجویی در پارک‌های موضوعی محلی برای خانواده‌ها و خریدهای بی‌نظیر، سفر شما را به زمستانی به یاد ماندنی تبدیل می‌کنند. شما می توانید برای رزرو هتل به سایت سفرمارکت مراجعه کنید.

• خرید در ماه‌های زمستان به شما تخفیف‌های زیادی را ارائه می‌دهد!

شما با خرید در فصل زمستان می‌توانید از تخفیف‌های بیشتری بهره مند شوید. جدا از شرایط آب و هوایی ایده‌آل، برگزاری جشنواره خرید دبی یکی از عوامل کلیدی است که ثابت می‌کند بهترین زمان برای خرید در دبی فصل زمستان است.
در این جشنواره، به همه افرادی که برای خرید بیرون می‌روند، تخفیف‌های بسیار زیاد و پیشنهادهای بسیار هیجان انگیزتری ارائه می‌شود. با مجموعه‌ای از تمام محصولات مورد نظر شما از سراسر جهان، این دوره در واقع زمان ایده آلی برای خرید است. به همه خریداران با چنان نرخی تخفیف داده می‌شود که خرید را چند برابر می‌کند.

به طور خلاصه، به خوبی می‌توان نتیجه گرفت که با توجه به شرایط آب و هوایی مطبوع، شرایط آب و هوایی ایده‌آل و از همه مهم‌تر DSF یا جشنواره خرید دبی، دوره آبان تا فروردین (عمدتا ژانویه و فوریه) برای خرید ایده‌آل به نظر می‌رسد. پس اگر قصد خرید در دبی را دارید، این ماه‌ها باید در نظر شما باشد و باید این را به عنوان بهترین گزینه ممکن در نظر بگیرید!

در دبی از کجا خرید کنیم؟


دبی مراکز خرید زیادی دارد که برای خرید مناسب هستند. در ادامه برخی از این مراکز آورده شده‌اند:

• دبی مال
بزرگترین مرکز خرید جهان به خودی خود یک مقصد و جاذبه واقعی است. در مرکز خرید دبی مال نه تنها بیش از ۱۰۰۰ خرده‌فروش هستند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید (و احتمالاً جیب خود را خالی کنید)، همچنین گالری لافایت و فروشگاه‌هایی مانند Bloomingdales نیز وجود دارند. همچنین می‌توانید در یکی از منحصربه‌فردترین آکواریوم‌های جهان، استراحت کنید، در یک پیست یخ، اسکیت سواری کنید.

• جمیرا
اگر می‌خواهید یک مقصد خرید مدرن‌تر داشته باشید، به City Walk بروید. بوتیک‌های شیک، جوان و پرجنب‌وجوش در مسیر پیاده‌روی قرار گرفته‌اند و خیابان‌های به‌ سبک پاریس در پس‌زمینه‌های زیبای شهر به شکل مار ادامه دارند.

• دهکده اوتلت – جبل علی
این دهکده بزرگ ۵/1 میلیون متر مربعی شما را با جذابیت خود مست می‌کند. معاملات باورنکردنی در مورد برخی از بزرگ‌ترین اقلام یافت می‌شود.

• مرکز خرید امارات
درست مانند دبی مال، پاساژ امارات نیز فقط یک مقصد خرید نیست. یک سرزمین عجایب زمستانی درست در داخل یک سیاره جادویی است و بسیاری دیگر نیز وجود دارند.

• مرکز شهر میردیف
با بیش از ۴۳۰ فروشگاه، همه چیزهایی را که ممکن است نیاز داشته باشید در اینجا پیدا خواهید کرد. شما به سادگی می‌توانید صبح خرید کنید و سپس به طور معمول بعد از ظهر خود را در یک پارک محلی یا ساحل بگذرانید.

در دبی چه چیزی بخریم؟


هر کشوری سوغات و هدایای خاص خود را دارد که لازم است پیش از سفر با آن‌ها آشنایی داشته باشید. برخی سوغات و خریدنی‌های جالب دبی به شرح زیر است:

۱. سوغات و هدایا
شما نمی‌توانید دبی را بدون سوغاتی‌های مقرون به صرفه که همیشه شما را به یاد سفرتان می‌اندازد ترک کنید. مجموعه‌ای از فروشگاه‌های سوغات و هدیه وجود دارند، اما ما تجربه‌های اصیل‌تر و واقعی‌تر را توصیه می‌کنیم. در خیابان‌های پر پیچ و خم بازارها، به دور از انبوه گردشگران، یک قطعه سوغات واقعی برای خود بیابید تا با آن به خانه برگردید.

۲. لباس و پوشاک
آیا اصلا نیاز به ذکر دارد؟ شما حتی نمی‌دانید که با چنین مجموعه متنوعی از لباس‌های موجود چگونه انتخاب کنید. از مارک‌های طراحان معروف گرفته تا فروشگاه‌های عجیب و غریب معاملات خوبی را برای شما پیدا خواهد شد.

۳. طلا و زیورآلات
سفر شما به دبی بدون بازدید از بازار طلا کامل نخواهد بود. حتی قبل از توضیح اینکه بازار طلا چیست، توصیه‌ای به شما می‌کنیم که باید آن را در نظر داشته باشید. چانه زدن، چانه زدن و چانه زدن! فقط تسلیم نشوید و در لحظه‌ای که یک کالا را می بینید آن را خریداری نکنید. بازار طلای دبی یکی از بهترین‌ها در جهان است و فقط با یک قدم زدن در میان زنجیره‌های عظیم طلا، به مغازه‌های مجلل می‌روید. این یک قدم به دنیایی متفاوت و عجیب و غریب است.

۴. فرش، شال و مبلمان
اگر به برخی از بهترین فرش‌ها، شال‌های رنگارنگ یا مبلمان عجیب و غریب علاقه دارید، دبی گنجینه‌ای برای شما خواهد بود. فرش‌های ابریشمی، فرش‌های شرقی، شال‌های دست‌باف و خیلی چیزهای دیگر همگی در مغازه‌های شلوغ دبی منتظر شما هستند.

زمان فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید امارات

تجربیات برتر جشنواره خرید دبی


وقتی خریدتان را برای آن روز تمام کردید، با برخی فعالیت‌های سرگرم‌کننده و جذاب که در طول جشنواره برگزار می‌شود، دوباره انرژی خود را شارژ کنید. هر آخر هفته و در مناسبت‌های خاص، شاهد نمایش‌های آتش بازی باورنکردنی در مکان‌هایی مانند دهکده جهانی، نهر دبی و ال سیف باشید. از پنجشنبه تا شنبه می‌توانید از کارناوال فستیوال خرید دبی با تعدادی بازیگر شگفت انگیز دیدن کنید. به غیر از رویدادهای بزرگ، در حالی که کارگاه‌ها و نمایشگاه‌هایی در سراسر شهر برگزار می‌شود، مراکز خرید فعالیتهای روزانه خود را برنامه ریزی کرده‌اند. با بازدید از جشنواره خرید دبی، کل شهر به یک زمین بازی تبدیل می‌شود. می‌توانید با تورهای لحظه آخری همراه شوید و این تجربیات را از دست ندهید.

نکات مفید پیش از رفتن به جشنواره‌های خرید دبی


• برنامه DSF را دانلود کنید: برنامه رسمی بهترین راه برای دانستن این است که کجا بروید، چه زمانی بروید و از آخرین معاملات، از جمله تخفیف‌ها مطلع شوید.
• زود شروع کنید: با شروع زودهنگام برای عبور از جمعیت و یافتن محصولات و اندازه‌های مناسب، از روزهای خود نهایت استفاده را ببرید.
• برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید: مستقل و ناگهانی سفر کردن سرگرم کننده است، اما کمی تحقیق و برنامه‌ریزی برای بهترین استفاده از زمان خود در جشنواره خرید دبی بسیار مفید است.
• فعالیت‌های دیگر را تجربه کنید: بله، جشنواره چیزهایی بیش از اندازه کافی برای مشغول نگه داشتن شما دارد. اما وقتی در امارات هستید، چرا برخی از تجربیات برتر آن مانند سافاری‌های صحرا، باغ گلو، دنیای فراری، برج خلیفه و دهکده جهانی را امتحان نکنید؟

سخن آخر
در این مطلب دیدیم که بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما و سفر به دبی، بازه آبان تا پایان اسفند است. فستیوال خرید دبی در این بازه وعده می‌دهد که تجربه‌ای مادام العمر باشد که شما را نه تنها با چمدان‌هایی پر از اجناس مورد علاقه‌تان به خانه می‌فرستد، بلکه ذهنی پر از خاطرات خوش را با خود به همراه خواهید داشت. لذا پیش از سفر، حتما نگاهی به این مقاله بیندازید.

زمان فصل حراجی در دبی و فستیوال های خرید امارات
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است