search
menu

شهربازی ها و پارک های تفریحی شارجه

[ پنهان کردن ]
درباره شهربازی ها و پارک های تفریحی شارجه
شهربازی ادونچرلند (Adventureland)
شهربازی المنتزه (Al Montazah Parks)
سیاره جادویی (Magic Planet)
شهربازی آنتیکزلند(Antics Land)
پارک المجاز شارجه (Al Majaz Park)
پارک ملی شارجه (Sharjah National Park)

درباره شهربازی ها و پارک های تفریحی شارجه


شارجه سومین شهر بزرگ امارات متحده عربی است. در شهر شارجه فرهنگ و تاریخ جهان عرب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ و به همین دلیل بیشتر گردشگران به قصد بازدید از موزه‌‌ها، گالری‌ها و بناهای تاریخی به این شهر سفر می‌کنند. ولی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به گردش در فضاهای باز و محیط‌های تفریحی بیشتر علاقه‌مند هستید، پارک‌های متنوع شارجه توجهتان را جلب خواهد کرد. شهربازی‌ها و پارک‌های تفریحی فراوانی در این شهر قرار دارند که کودکان و بزرگسالان را شیفته خود می‌کنند. اگر قصد سفر به شارجه دارید خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت آسان‌ترین روش برای تهیه بلیط است.
شهربازی ها و پارک های تفریحی شارجه

شهربازی ادونچرلند (Adventureland)


ادونچرلند یکی از بهترین و گسترده‌ترین شهربازی‌های امارات متحده عربی است. این شهربازی در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده و پیوسته در حال بهتر شدن است. اگر به دنبال مکانی تفریحی برای گذراندن یک روز هیجان‌انگیز با خانواده‌تان هستید، ادونچرلند گزینه ایده‌آلی است. ادونچرلند در مرکز خرید ساهارا قرار دارد و با مساحتی در حدود ۶۵۰۰ مترمربع بزرگ‌ترین مرکز سرگرمی خانوادگی به شمار می‌رود. سرگرمی های متنوعی برای کودکان و بزرگسالان در این مجموعه وجود دارد. زمین‌های بازی، ترن‌های هوایی و چرخ‌و‌فلک‌های متنوعی در این شهربازی مهیج قرار گرفته که با دیدنشان به وجد خواهید آمد. اگر پس از بازی‌های متعدد خسته شدید، به بوفه‌های غذایی شهربازی سر بزنید تا سرحال شوید.

شهربازی المنتزه (Al Montazah Parks)


شهربازی المنتزه یکی از جدیدترین پارک‌های شارجه است. این شهربازی یکی از بهترین مقاصد تفریحی برای خانواده‌ها به شمار می‌رود و دارای امکانات رفاهی مجلل و لوازم بازی مدرن است. شهربازی المنتزه به دلیل موقعیت مکانی خوب به یکی از اساسی‌ترین جاذبه‌های گردشگری امارات متحده عربی تبدیل شده است. ناگفته نماند این شهربازی در سال ۲۰۱۴ به پاس ارائه‌ی امکانات و خدمات در سطح جهانی موفق به دریافت جایزه عالی توریسم شارجه شده است. شهربازی المنتزه دارای ۲ پارک مجزا است: یک پارک آبی و یک تم پارک
پارک آبی این مجموعه «پادشاهی مروارید» نام دارد و نام آن برگرفته از داستانی به همین نام است. در پادشاهی مروارید یک روز هیجان‌انگیز با دزدان دریایی خشمگین، گنجینه‌های غرق شده، فرش‌های جادویی، قصرهای عظیم و کهکشان های پنهان خواهید داشت. ولی این پارک آبی هیجان‌انگیز فقط به سرسره‌های آبی محدود نمی‌شود؛ نمایش‌ها و رویدادهای متفاوتی در این پارک برگزار می‌شوند که کودکان و بزرگسالان را سرگرم می‌کنند. بد نیست روز هیجان‌انگیزتان را با خرید از فروشگاه‌های پادشاهی مروارید جذاب‌تر کنید، همچنین یک آبنبات فروشی فوق العاده داخل این مجموعه قرار دارد که به سختی می‌توانید از آن دل بکنید. رستوران‌های باکیفیتی هم در داخل پارک قرار دارند که برای صرف غذا می‌توانید به آنها مراجعه کنید.
و اما تم پارک المنتزه! نام پارک این مجموعه «جزیره افسانه ها» است و همان‌طور که از نامش پیداست، تم این مجموعه دنیای رویا و خیال است. تا به حال به این فکر کرده‌اید که در صورت رویارویی با هیالوی لخ‌نس چه خواهید کرد؟ و یا کارناوال هیجان‌انگیز اسپانیا چگونه است؟ دوست دارید همراه هرکول به یونان قرون وسطی سفر کنید؟ اگر جواب شما به این سوال ها بله است، پس در رفتن به جزیره افسانه ها درنگ نکنید.
شهربازی ها و پارک های تفریحی شارجه

سیاره جادویی (Magic Planet)


سیاره جادویی یکی دیگر از شهربازی‌های معروف شارجه است که می‌توانید به همراه خانواده یا دوستان خود از آن بازدید کنید. سیاره جادویی از شهربازی‌های محبوب کودکان است و به علت کیفیت مناسب جوایز زیادی را برنده شده است. این شهربازی مجموعه‌ای باورنکردنی از بازی‌ها، وسایل سواری، بازی‌های شبیه سازی شده و مهارتی دارد؛ به طوری که هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند بازی مورد علاقه خود را پیدا کند. سیاره جادویی دارای بیشترین مجموعه بازی‌های ویدیویی شامل نسخه‌های جدید و باکیفیت تا بازی های کلاسیک است. ساعت کاری این شهربازی در روزهای جمعه و شنبه از ۲ بعد از ظهر تا ۱۱ شب و بقیه روزها از ۹ صبح تا ۱۲ شب است. اگر به دنبال اضافه کردن کمی سحر و جادو به زندگی روزمره‌تان هستید، رفتن به سیاره جادویی را فراموش نکنید. البته قبل هرچیزی بهتر است بدانید که یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای سفر به شارجه خرید بلیط هواپیما خارجی است و سپس شما می‌توانید با خیال راحت به همراه خانواده از این مجموعه‌های تفریحی بازدید کنید.

شهربازی آنتیکزلند(Antics Land)


انتیکزلند یکی از اولین و بزرگ‌ترین مراکز تفریحی خانوادگی است. این مجموعه در طبقه سوم مرکز خرید مگا قرار دارد و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دیگر دارد. انتیکزلند بر اساس یک داستان شرقی ساخته شده است. لحظات پر رمز و راز، جادویی و مفرحی در این مجموعه برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌شود. انتیکزلند با ۳۰ وسیله سواری مخصوص کودکان، ۵۶ بازی رستگاری و بیش از ۳۰ بازی تعاملی و شبیه‌سازی شده لحظات مفرحی برای علاقه‌مندان به دنیای سرگرمی خلق می‌کند. ترن‌های هوایی، مونوریل‌ها، سینمای ۳ بعدی و خانه تسخیر شده بخشی از جذابیت‌های این مجموعه هستند.
شهربازی ها و پارک های تفریحی شارجه

پارک المجاز شارجه (Al Majaz Park)


پارک المجاز شارجه در سال ۲۰۱۰ ساخته شده و به دلیل برخورداری از امکانات رفاهی فراوان در مدت زمان کوتاهی به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شارجه تبدیل شده است. این پارک با مساحتی در حدود ۲۳۰ هزار مترمربع از بزرگترین پارک‌های شارجه به شمار می‌رود. فضای سبز زیبا و دل‌باز این پارک محیط آرامی برای گردش و پیکنیک خانواده ها ایجاد کرده است. زمین گلف، فواره موزیکال، پارک آبی کودکان، مسیر پیاده‌روی و مسیر دوچرخه‌سواری بخشی از امکانات تفریحی این پارک هستند. گرچه پارک المجاز محلی ایده‌آل برای پیکنیک به شمار می‌رود ولی کافه و رستوران‌هایی هم داخل این مجموعه قرار دارند که می‌توانید آنها را برای صرف غذا انتخاب کنید.

پارک ملی شارجه (Sharjah National Park)


پارک ملی شارجه با مساحت ۶۳۰ هزار مترمربع بزرگ‌ترین پارک شارجه محسوب می‌شود. این پارک هر روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب باز است و از مکان‌های جذاب برای گردش به شمار می‌رود. فضای سبز وسیع، درختان بلند و گل‌های رنگارنگ پارک ملی شارجه را به یکی از زیباترین پارک‌های امارات متحده عربی تبدیل کرده است. این پارک به دلیل داشتن زمین بازی مخصوص کودکان از محیط‌های مناسب برای گردش خانواده‌ها به شمار می‌رود. خانه پرندگان، ورزشگاه، ورزش‌های آبی و مسیر پیاده‌روی از جذابیت‌های این پارک هستند. برای رفاه بازدیدکنندگان امکاناتی مثل مسجد، رستوران، کافه، پارکینگ و سرویس بهداشتی در داخل پارک قرار داده شده است.



فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است