search
menu

جزیره النور شارجه

[ پنهان کردن ]
درباره جزیره النور شارجه
چرا بازدید از جزیره النور پیشنهاد می شود؟
تاریخچه جزیره النور
معماری جزیره النور شارجه
دیدنی‌ها و تفریحات در جزیره النور
نحوه دسترسی به جزیره النور
زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از جزیره النور
سایر محل‌های دیدنی نزدیک به جزیره النور
هتل‌های نزدیک به جزیره النور
رستوران‌های نزدیک به جزیره النور

درباره جزیره النور شارجه


جزیره النور در شهر شارجه امارات یکی از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی این شهر است. امارات کشوری است که به دلیل کمبود بارندگی‌ها دارای طبیعتی بیابانی است ولی در عوض با سرمایه گذاری‌های درست و بجایی که در بخش گردشگری صورت گرفته است شاهد ساخته شدن جاذبه‌های توریستی فراوان در این کشور هستیم که بسیار مدرن و شیک هستند. امارات شهرهای توریستی بسیار زیادی دارد که هر کدام از آن‌ها سالانه پذیرای گردشگران بیشماری هستند. همانطور که می‌دانیم از جمله شهرهای معروف امارات دبی است که یک شهر توریستی جذاب و بی‌نظیر است، شهر شارجه شهر زیبای دیگری در امارات است که در نزدیکی دبی قرار دارد و فاصله این دو شهر از همدیگر شاید به نیم ساعت برسد. شارجه را به گونه‌ای پایتخت فرهنگی امارات می‌نامند. گردشگرانی که با خرید آنلاین بلیط هواپیما به امارات سفر می‌کنند با بازدید از این شهرهای مدرن و زیبا خاطراتی تکرار نشدنی را برای خودشان خلق خواهند کرد. شارجه از نظر امکانات رفاهی و جذابیت‌های توریستی یک شهر درجه یک است. از جمله جاذبه‌های این شهر می‌توان جزیره النور را نام برد. این جزیره زیبا که به دلیل وجود غرفه‌‌ی پروانه‌ها بسیار معروف و دیدنی است و دارای کافه‌ها و غرفه‌های دیگری است که برای خانواده‌ها و گردشگران مکان تفریحی بسیار مناسبی است.

چرا بازدید از جزیره النور پیشنهاد می شود؟


• جزیره النور یک جاذبه بسیار دیدنی در شهر شارجه است که نمای بسیار زیبایی نیز دارد.
• در این جزیره شاهد بخش‌ها و غرفه های مختلفی خواهید بود که هر کدام جذابیت خاصی برایتان خواهند داشت.
• خانه پروانه‌ها در جزیره النور یک بخش تماشایی و بسیار زیبا است که برای علاقه مندان به این موجودات زیبا و جذاب یک مکان بسیار رویایی است.
• شهر شارجه دیدنی‌های فراوان دارد که در کنار بازدید از جزیره النور می‌توانید از آنها نیز بازدید کنید.
• با سفر به شارجه شما در واقع از شهری فرهنگی و تاریخی که در ۱۹۹۸ بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده بود دیدن می‌کنید.
جزیره النور شارجه

تاریخچه جزیره النور


جزیره النور (Al Noor Island) یا خانه پروانه‌ها در دسامبر ۲۰۱۵ افتتاح شده است و به دلیل طراحی فوق العاده‌اش موفق به کسب جوایز معتبر بین المللی شده است. این جزیره به عنوان برترین طرح در مسابقات بین المللی املاک انتخاب شد و جایزه بهترین معماری را نیز در سال ۲۰۱۶ کسب کرد و همچنین برنده جایزه IF Design در سال ۲۰۱۷ و جایزه طراحی آلمان در سال ۲۰۱۸ بود.

معماری جزیره النور شارجه


جزیره النور شارجه که در کنار ساحل شهر شارجه قرار دارد دارای نمای بسیار زیبایی است. این سازه زیبا با نورپردازی زیبا و جذابش همراه با پخش صداها و موسیقی‌هایی در شب، به یک مکان عجیب و جذاب تبدیل شده است. معماری جزیره النور به قدری زیبا و جذاب است که چندین جایزه بین المللی را نیز کسب کرده است. این جزیره بصورت غرفه‌هایی مجزا است که می‌توانید رستوران و غرفه نگهداری پروانه‌ها را در این جزیره ببینید. این جزیره زیبا دارای زمین بازی مخصوص کودکان برای سر خوردن، چرخش و مانورهای کوهنوردی است. جزیره النور یکی از مکان های ایده آل برای اوقات فراغت خانواده‌ها و گردشگران است.
جزیره النور شارجه

دیدنی‌ها و تفریحات در جزیره النور


این جزیره زیبا دارای زمین بازی مخصوص برای سرگرمی و تفریح کودکان است. در این جزیره غرفه‌های مختلفی وجود دارد که یک بخش از آن به غرفه‌های کتاب و محصولات فرهنگی اختصاص دارد. همچنین سالی یک بار جشنواره بین المللی قصه گویی در جشن قصه ها و افسانه‌ها به زبان‌های عربی و انگلیسی برگزار می‌شود. پیاده روی در کنار آب و سرو یک شام کم نظیر در فضای بیرونی جزیره النور می‌تواند به یک خاطره فراموش نشدنی برای شما تبدیل شود.
جزیره النور شارجه

نحوه دسترسی به جزیره النور


برای رفتن به جزیره النور می توان پل عابر پیاده ای را که به جزیره النور منتهی می شود طی کرد و از پشت مسجدی که در مسیر قرار دارد به این جزیره رسید. اما با ماشین یا تاکسی نیز می‌توانید در نزدیکی مسجد فیصل پیاده شده سپس مابقی مسیر را از آنجا پیاده روی کنید.

زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از جزیره النور


گردشگران به نسبت جذابیتی که این مکان برایشان دارد می‌توانند زمان به آن اختصاص دهند ولی بطور کلی برای دیدن این این سازه زیبا و قدم زدن در ساحل زیبایش حدود ۲ ساعت زمان کافی به نظر می‌رسد. بهترین زمان سفر به امارات نیز فصول معتدل و خنک سال مانند اواخر پاییز و زمستان است. هزینه ورودیه برای بزرگسالان ۳۵ AED و برای کودکان مابین سنین ۳ تا ۱۲ سال ۲۰ AED است.
جزیره النور شارجه

سایر محل‌های دیدنی نزدیک به جزیره النور


پارک المجاز: ۲.۲ کیلومتر
پارک آبی و شهربازی المنتزه: ۲.۹ کیلومتر
موزه تمدن اسلامی: ۴ کیلومتر
آکواریوم شارجه: ۶.۴ کیلومتر

هتل‌های نزدیک به جزیره النور


هتل آپارتمان سان رایس: ۳.۹ کیلومتر
هتل آریانا: ۵.۳ کیلومتر
هتل آپارتمان تایم رابی: ۵.۹ کیلومتر
هتل نووتل شارجه: ۹ کیلومتر

رستوران‌های نزدیک به جزیره النور


رستوران محمد فیصل: ۴.۶ کیلومتر
رستوران پاک لیاری: ۱۰ کیلومتر
رستوران چاتلی رول: ۱۱.۶ کیلومتر
رستوران یاسین سوییت: ۱۳.۵ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است