search
menu
فرانسه keyboard_arrow_down close

فرانسه

label
رزرو هتل
hotel
هتل ها ۵۰

درباره فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای توسعه یافته، ثروتمند و گردشگر پذیر جهان و قاره اروپا است. فرانسه که به طور رسمی جمهوی فرانسه نامیده می‌شود، در غرب اروپا جای گرفته است. فرانسه با کشورهای بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا و اسپانیا همسایه است.

شهرها و جاهای دیدنی فرانسه


پاریس پایتخت و بزرگترین شهر کشور فرانسه است. علاوه بر پاریس که قلب فرهنگی فرانسه و از جهاتی اروپای غربی به شمار می‌رود، شهرهای لیل، نیس، لیون، مارسی و تولوز دیگر شهرهای مشهور و بزرگ فرانسه اند.
فرانسه دارای جاذبه های گردشگری متعددی است که آن را به یکی از ده کشور گردشگرپذیر جهان تبدیل کرده است. فرانسه دارای سواحل متعدد، مکان های تاریخی، اماکن تفریحی، رستوران ها و هتل های با کیفیت و طبیعت زیبا و مطبوع است.
فرانسه

تاریخچه فرانسه


در عصر آهن مردمی از قبیله گل‌ها که یک جامعه سلتیک بودند در این منطقه زندگی می‌کردند. امپراتوری روم باستان این سرزمین را در سال ۵۱ پیش از میلاد به تصرف درآورد و آن را تا زمان حضور فرانک‌های ژرمانی در سال ۴۷۶ میلادی تحت سلطه خود داشت. در این سال پادشاهی فرانسیا در این منطقه پدید آمد. فرانسه در زمان قرون وسطی تبدیل به قدرتی در اروپا شد و پس از دوران رنسانس به عنوان کشوری استعماری در بخش‌های دیگر جهان هم خودنمایی کرد. فرانسه انقلاب فرانسه و ورود به دموکراسی از نظام پادشاهی و دو جنگ جهانی را نیز از سر گذرانده است.

زبان، واحد پول و جمعیت فرانسه


فرانسه کشوری با بالغ بر ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع مساحت، جمعیتی بیش از ۶۰ میلیون نفر را در خود جای داده است. واحد پول فرانسه به عنوان یکی از کشورهای عضو اتادیه اروپا، یورو است و مردم این کشور به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند.
فرانسه

آب و هوای فرانسه


بهترین زمان برای سفر به کشور فرانسه، اواخر بهار، تابستان و اوایل پاییز است. زیرا در این فصل‌ها، زیبایی‌ها طبیعت در کنار دمای متعادل و مطبوع پاریس، برای گردشگران جالب و جذاب است.

جشنواره های فرانسه


فرانسه به عنوان کشوری صنعتی، با پیشینه و فرهنگی، میزبان برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی در حوزه‌های گوناگون، جشنواره های ادبی و فرهنگی متعدد ملی و جهانی است. جشنواره فیلم کن، جشن روز باستیل، جشنواره روز موسیقی، کارناوال نیس و فستیوال راک ان سن از جمله این جشنواره ها است.

دیدنی های فرانسه