search
menu

جزیره بورا بورا فرانسه

[ پنهان کردن ]
معرفی جزیره بورا بورا
فرهنگ بومیان بورا بورا
تعطیلات بورا بورا
بهشت خانه‌های ییلاقی روی آب بورا بورا
جزیره توپا
کوه اوتمانو
ساحل ماتیرا در بورا بورا
جزیره توایرو
ماجراجویی آفرود با جیپ‌های دو دیفرانسیل
سافاری زیر آب‌های تالاب بورا بورا
غواصی سطحی در جادویی‌ترین آب‌های جهان
پیک‌نیک در جزایر با تورهای رمانتیک
تور دوچرخه‌سواری
غذا دادن به کوسه‌ها و آبزیان
پرواز با پاراسل در آسمان تالاب
تور رمانتیک قایقرانی
بهترین زمان سفر به بورا بورا فرانسه
هزینه سفر به بورا بورا
هتل‌ های پیشنهادی نزدیک به مرکز در جزیره بورا بورا
جاذبه‌های دیدنی گردشگری در جزیره بورا بورا
اگر برای خرید بلیط هواپیما ارزان و سفر به یک جزیره برنامه‌ریزی انجام می‌دهید؛ لطفاً دست نگه دارید. ما در این مطلب قصد داریم تا یکی از خاص‌ترین جزایر دنیا را به شما معرفی نماییم. جزیره بور بورا در کشور فرانسه پیشنهاد ما برای خرید بلیط آنلاین هواپیما و سفر شما است. جزیره بورا بورا در نگاه اول به شما احساس عشق را منتقل می‌کند؛ جزیره‌ای با مناظر اقیانوسی از آب‌های فیروزه‌ای که شبیه پالت آبی و سبز روشن هنرمندان است.
چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی با پوشش گیاهی سرسبز و گرمسیری در اطراف جزیره و دره‌های کوه اوتما که با گل هیبیسکوس شکوفا می‌شوند، شما را محو تماشا خواهد کرد. جزیره بورا بورا یکی از امن‌ترین و دیدنی‌ترین مقاصد سفر در سراسر جهان محسوب می‌شود و کمترین میزان جرم و جنایت در جزیره بورا بورا اتفاق می‌افتد. در جزیره بورا بورا، سرگرمی‌های جذاب و خیره‌کننده‌ای در انتظار گردشگران است.
جزیره بورا بورا فرانسه

معرفی جزیره بورا بورا


بورا بورا در یک جزیره آتش‌فشانی خاموش واقع شده است که بر روی یکی از زیباترین و شفاف‌ترین تالاب‌های جهان قرار دارد که در میلیون‎ها سال آبی‌رنگ شده است. جزیره بورا بورا در یک پرواز کوتاه ۵۰ دقیقه‌ای از جزایر تاهیتی واقع شده است. لازم به ذکر است که هر ۵۰ دقیقه، پروازهایی به بورا بورا از موریا و از طریق ایرلاین‌ها در دسترس است. جزیره بورا بورا با جذابیت‌هایی که دارد به بهشت روی زمین شهرت یافته است و گردشگران زیادی از سراسر جهان سفر به آن را در اولویت خود قرار می‌دهند.
جزیره بورا بورا یکی از محبوب‌ترین جزایر در جزایر تاهیتی است. جزیره بورا بورا یکی از ۹ جزیره از جزایر پرطرفدار، بیش از هفت میلیون سال پیش توسط یک آتش‌فشان شکل گرفت. مانند بسیاری از جزایر پلی‌نزی فرانسه، جزیره بورا بورا توسط حلقه‌ای از صخره‌های مرجانی احاطه شده است که به‌عنوان جزیره مرجانی نیز شناخته می‌شود.
جزیره بورا بورا که در قسمت جنوبی اقیانوس آرام واقع گردیده است، را می‌توان به راحتی به‌عنوان مرکز رویدادهای رمانتیک در جهان تعریف کرد. جزیره بورا بورا جایی بسیار لوکس با استراحتگاه‌های ساحلی، اسپا با خانه‌های ییلاقی روی آب، ویلاهایی با سقف کاهگلی، و محیطی افسانه‌ای است. به زبان ساده، بورا بورا یکی از زیباترین جزایر جهان است.

فرهنگ بومیان بورا بورا


در افسانه‌های جزیره بورا بورا، مائوهی‌ها و پلینزی‌های شرقی، مردم بومی جزیره بورا بورا هستند که حدود ۸۰ درصد جمعیت پلی‌نزی را تشکیل می‌دهند. جمعیت مدرن پلی‌نزی هم در غرب جزیره زندگی می‌کنند؛ اما تقریباً با جمعیت بومی منطقه ترکیب شده‌اند. زبان مردم بومی جزیره، فرانسوی و تاهیتی است؛ اما بسیاری از آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. رقص و موسیقی از جایگاه خاصی در فرهنگ بومیان بورا بورا برخوردار است.
بومیان بورا بورا تا قبل از ورود اروپاییان به جزیره، قهرمانی اساطیری به نام مائوئی را پرستش می‌کردند. همچنین زندگی مردم جزیره بورا بورا به‌شکل قبیله‌ای بود و آیین و سنت‌های مخصوص به خود را داشتند. با هجوم مهاجران اروپایی، به جزیره بورا بورا مردم تحت تأثیر مسیحیت قرار گرفتند و با گذشت زمان مسیحیت، به دین غالب مردم جزیره بورا بورا تبدیل شد.
لازم به ذکر است که فرهنگ بومی بورا بورا به مدت یک قرن توسط اروپاییان سرکوب شد و تا مرز انقراض پیش رفت. مبلغان انگلیسی معابد جزیره را ویران و رقص را ممنوع کردند که جزو جدایی‌ناپذیر فرهنگ بومی‌های جزیره بورا بورا بود. اروپاییان تلاش‌های زیادی برای از بین بردن فرهنگ بومی پلی‌نزی انجام دادند؛ اما موفق نشدند و بومیان بورا بورا آداب و رسوم پلی‌نزی را تا حدود زیادی حفظ کردند. این روزها موسیقی و رقص جایگاه خاص و مهمی در فرهنگ بومیان جزیره بورا بورا دارد و از شگفتی‌های زندگی روزمره آن‌ها هم محسوب می‌شود؛ برای مثال، رقص کلاسیک بورا بورا که به تامور معروف است، نقش پررنگی در جشن‌های بورا بورا دارد.
بومیان بورا بورا رویدادهای فرهنگی خاصی دارند که همین فرهنگ دلیل شهرت آن‌ها شده است. در فرهنگ بومیان تاهیتی پرتاب نیزه را ورزش خدایان و موج‌سواری را ورزش پادشاهان می‌نامند. ورزش‌های قایق‌رانی و بلند کردن سنگ که نوعی نمایش قدرت محسوب می‌شود، جزو ورزش‌های مردان در مسابقات است. از جمله مهم‌ترین بازی‌های سنتی بومیان بورا بورا می‌توان به پرتاب نیزه، سنگ‌بری، مسابقه حمل میوه، کوپرا و بالا رفتن از درخت نارگیل اشاره کرد.
با استقبال گردشگران آمریکایی، اروپایی و ژاپنی از طبیعت خاص و معماری متفاوت جزیره بورا بورا، ساخت ویلاهای روی آب از ۳۰ سال پیش در این جزیره رونق یافته است. به همین دلیل اقتصاد جزیره بورا بورا وابسته به گردشگری است.
جزیره بورا بورا فرانسه

تعطیلات بورا بورا


تعطیلات در جزیره بورا بورا به خاطر استراحتگاه‌های مجلل زرق‌وبرق دار و فعالیت‌های ماجراجویانه متعدد برای همه توریست‌ها و خریداران بلیط هواپیما فوق‌العاده جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود. اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید آدرنالین خود را افزایش دهید و یا یک روز آرام در ساحل را ترجیح می‌دهید؛ تمام گزینه‌ها برای خلق بهترین لحظات برای شما آماده و مهیا است.
موتو یا جزیره کوچک، به خاطر سواحل ماسه‌ای سفید بورا بورا با ردیفی از درختان نارگیل معروف است. آب‌های زلال و فیروزه‌ای‌رنگ اقیانوس آرام جنوبی و صخره‌های مرجانی اطراف آن، غواصی به‌یادماندنی را با ماهی‌های رنگارنگ گرمسیری و پرتوهای مانتا غول‌پیکر که آرام در میان باغ‌های مرجانی می‌چرخند، در خاطر ثبت می‌کنند.
بلندترین نقطه جزیره، کوه نفس‌گیر اتمانو در مرکز جزیره بورا بورا است که برای کسانی که به دنبال کاوش فراتر از سواحل شنی هستند، عالی است. با توجه به توضیحاتی که داده شد؛ درک اینکه چرا این جزیره کوچک ۱۲ مایل مربعی به‌عنوان یکی از صمیمی‌ترین و ایده‌آل‌ترین مقاصد تعطیلات مورد احترام است، آسان است.

بهشت خانه‌های ییلاقی روی آب بورا بورا


پناهگاهی آرام که مستقیماً بر فراز تالاب نشسته است: خانه‌های ییلاقی بورا بورا روی آب، عناصری هستند که غفلت از جزیره بورا بورا و جزایر تاهیتی را ناممکن ساخته‌اند. از اتاق‌های جزیره خصوصی گرفته تا سوئیت‌های ویلاهای شناوری که در رنگ‌های مردابی با غروب‌های فراموش‌نشدنی قاب شده‌اند، همگی منظره‌ای غیرقابل‌توصیف را خلق کرده‌اند. خانه‌های ییلاقی جزیره بورا بورا در واقع اقامتگاه‌هایی در اشکال و اندازه‌های مختلف برای هر سلیقه و خانواده هستند. این خانه‌های ییلاقی به سبک سنتی تاهیتی طراحی و ساخته شده‌اند تا دسترسی مستقیم به تالاب را ارائه می‌دهند و بهترین استراحتگاه و تجربه اقامت در جزیره بورا بورا هستند.
خود را در یک خانه ییلاقی روی آب با بالکن خصوصی برای نوشیدن قهوه صبحگاهی با طلوع خیره‌کننده خورشید یا کوکتل عصرانه با غروب خیره‌کننده تصور کنید. همچنین شما می‌توانید از عرشه شخصی خود به داخل آب‌های فیروزه‌ای‌رنگ بپرید یا از کلبه دور از خانه خود برای صبحانه کایاک سواری کنید. جزیره بورا بورا یک مقصد ایده‌آل برای زوج‌هایی است که قصد سفرهای عاشقانه و ماه عسل دارند.

جزیره توپا


جزیره‌ای خصوصی در میان تالاب مشهور بورا بورا قرار دارد که بنام جزیره توپا شناخته شده است. جزیره توپا ۱۰ هکتار ساحل شنی برای استراحت گردشگران دارد و درختان نارگیل آن در بخش کوهستانی جزیره واقع شده‌اند. جالب است بدانید که فرانسوا نارس، صاحب برند مطرح آرایشی نارس مالک جزیره توپا است. کلبه‌های سنتی با سقف‌های کاه‌گلی، سوئیت‌های مجلل با چشم‌اندازهای خاص پانوراما به باغ، ساحل و جزیره، ۹ خانه ییلاقی ساحلی و دو سوئیت پذیرایی برای استراحت گردشگران ساخته شده است.
یک اتاق بسیار بزرگ در جزیره توپا قرار دارد که برای مجالس معمولی و سرگرمی‌های رسمی استفاده می‌شود، دو میز بزرگ در این اتاق است که ظرفیت پذیرایی از ۳۶ نفر را دارند. همچنین مبلمان سفارشی اتاق از چوب‌های نادر استوایی ساخته‌ شده‌‌اند و پارچه‌های مبل‌ها با نخ‌های بافته شده بومی دوخته شده‌ است. کتابخانه‌ای مملو از آثار هنری باکیفیت، استودیو عکاسی و آشپزخانه رؤیایی سرآشپز از امکاناتی است که در سوئیت‌های مجلل بورا بورا به چشم می‌خورد.
جزیره بورا بورا فرانسه

کوه اوتمانو


یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری جزیره بورا بورا کوه‌ اوتمانو است. کوه اوتمانو با ارتفاع ۷۲۷ متر بر اثر شکل‌گیری یک آتش‌فشان باستانی از میان آب‌های شفاف و نیلگون جزیره بورا بورا سر برآورده است. کوه اوتمانو به‌عنوان مرتفع‌ترین نقطه جزیره بورا بورا شناخته می‌شود. غار بزرگی در کوه آتش‌فشانی اوتمانو قرار دارد که محل زندگی گروهی از پرندگان دریایی است. این غار بزرگ چشم‌اندازی خیره‌کننده به جزیره و تالاب بورا بورا دارد. مسیر دسترسی به غار از طریق پیاده‌روی امکان‌پذیر است. عبور از چمنزارها و صعود از صخره‌های سنگی شیب‌دار، یک سفر ایده‌آل را برای افرادی که به طبیعت علاقه دارند رقم می‌زند.
در طول جنگ جهانی دوم، جزیره بورا بورا به‌عنوان پایگاه سوخت‌گیری ایالات متحده انتخاب شد و کوه اوتمانو، نقطه‌ای مناسب برای قرارگیری توپ‌های بزرگ و تجهیزات راداری به‌منظور حداکثر اثربخشی. با شرکت در تورهای قایق‌سواری بورا بورا می‌توانید کوه اوتمانو را از تمام زوایای آن مشاهده کنید و لذت ببرید.

ساحل ماتیرا در بورا بورا


درحالی‌که در یکی از محبوب‌ترین و درعین‌حال آرام‌ترین سواحل عمومی جزیره بورا بورا، در شن‌های سفید گرم ساحل ماتیرا در جزیره بورا بورا استراحت می‌کنید، غروب پر جنب و جوش خورشید را بر فراز افقی آبی عمیق تماشا کنید. ساحل مارتیرا پوینت را دنبال کنید تا منظره‌ای دیگر از علف‌های سبز و گیاهان گرمسیری را ببینید. ساحل مارتیرا مکانی عالی برای شنا است.
ساحل ماتیرا در جزیره بورا بورا دارای آب‌های گرم و کم‌عمق است که برای یک روز آرام غواصی مناسب است. اگر جزیره بورا بورا برای مسافرت انتخاب نمایید بدون شک در طول تعطیلات تجربه‌ای بی‌دغدغه خواهید داشت. جزیره بورا بورا همان‌جایی که زمان در امتداد خط ساحلی ساحل ماتیرا نیلگون ایستاده است.

جزیره توایرو


جزیره توایرو در شمال غربی جزیره بورا بورا، در واقع یک خشکی کوچک خالی از سکنه با ساحل آرام، آب‌های شفاف و مناظر زیبا و خیره‌کننده است. جزیره توایرو به دلیل عمق کم، مکانی محبوب برای غواصی و دیگر ورزش‌های آبی محسوب می‌شود. وجود جنگل‌های حرا در نزدیکی منطقه و حیات‌وحش کنار جزیره توایرو، برای خریداران بلیط هواپیما چارتر و توریست‌ها بسیار جذاب است و بر زیبایی‌های جزیره بورا بورا می‌افزاید.

ماجراجویی آفرود با جیپ‌های دو دیفرانسیل


ماجراجویی با ماشین‌های آفرود یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های تفریحی جزیره بورا بورا برای گردشگرانی است که به ماشین‌سواری و هیجان علاقه دارند. ماجراجویی آفرود این‌گونه است که؛ سافاری با جیپ شما را از یک مسیر نامعمول به سمت کوهستان به مدت یک تا دو روز می‌برد. به این ترتیب شما کاوش در زیباترین مناظر روی زمین را تجربه می‌کنید. همچنین سافاری شامل گشت‌های نیم‌روزه دور جزیره هم می‌شود؛ جایی که ماجراجویی با طبیعت و حیات‌وحش گره می‌خورد و در هیجان غوطه‌ور خواهید شد.
جزیره بورا بورا فرانسه

سافاری زیر آب‌های تالاب بورا بورا


آب‌های زیبا و فیروزه‌ای‌رنگ جزیره بورا بورا با جزایر مرجانی کوچک، زیستگاه گونه‌های متنوعی از کوسه‌‌ها و ماهی‌های رنگارنگ است. بدون شک تماشای این جزایر مرجانی مملو از لذت است. تالاب‌های جزیره بورا بورا همانند آکواریومی طبیعی است که آبزیان متنوع دیگر در آن زندگی می‌کنند؛ فضایی امن و کنترل‌شده که بدون آسیب به آبزیان، امکان تماشای آن‌ها از نزدیک را برای گردشگران فراهم کرده است.
از جمله تفریحات هیجان‌انگیز در جزیره بورا بورا این است که می‌توانید زیر نظر یک راهنمای حرفه‌ای در تور پیاده‌روی زیر آب شرکت کنید و با کمک تجهیزاتی که استفاده از آن‌ها برای افراد مبتدی نیز آسان است، زندگی آبزیان را از نزدیک لمس کنید.

غواصی سطحی در جادویی‌ترین آب‌های جهان


اگر می‌خواهید در سفر به جزیره بورا بورا تجربه‌ای منحصربه‌فرد و تکرارناپذیر برای همه عمر داشته باشید؛ پیشنهاد ما برای شما غواصی در آب‌های زلال جزیره بورا بورا است. صخره‌های مرجانی حاشیه جزیره بورا بورا با ماهی‌های رنگارنگ، بهترین منطقه برای غواصی سطحی یعنی غواصی کم‌عمق یا اسنورکلینگ با استفاده از لوله‌های تنفسی است. ماجراجویی با قایق‌رانی‌های نیم‌روزه و شرکت در تورهای بوم‌گردی و جت‌اسکی برخی دیگر از تفریحات جزیره بورا بورا هستند.
جالب است اطلاع داشته باشید که؛ در بورا بورا تورهای مخصوص غواصی اسنورکل وجود دارد که در آن امکانات لازم برای گردشگران تدارک دیده شده است. همچنین اگر شما به غواصی علاقه دارید، بدون شرکت در تور، و با کمک یک ماسک مخصوص و باله می‌توانید از شنا کردن در بهشت بورا بورا لذت ببرید.

پیک‌نیک در جزایر با تورهای رمانتیک


یکی از بهترین تفریحات و تجربه‌های منحصربه‌فرد در جزیره بورا بورا پیک‌نیک در جزیره‌های مرجانی است. در پیک‌نیک گردشگران با قایق‌های کف شیشه‌ای به یکی از جزایر مرجانی اطراف می‌روند و در مسیر، عمق آب‌های شفاف و کریستالی را مشاهده می‌کنند. سفر دریایی با قایق‌های کف شیشه‌ای، از تفریحات جذاب در جزیره بورا بورا است.
سفرهای رؤیایی با قایق در تالاب بورا بورا و به سمت جزیره‌ها است. خود را داخل این قایق‌ها هنگامی‌که مشغول صرف غذاهای سنتی تاهیتی که شامل پواسون کرو (سالاد ماهی تاهیتی با نارگیل) و میوه‌های استوایی تازه است، تصور کنید. بدون شک یکی از خاطره‌انگیزترین تجربه‌ها در جزیره بورا بورا برای شما رقم خواهد خورد. این سفرهای خارق‌العاده برای زوج‌های جوان و گروه‌هایی ایده‌آل است که به دنبال کشف آب‌های شفاف، دنیای زیر آب و مرجان‌های رنگارنگ هستند.
جزیره بورا بورا فرانسه

تور دوچرخه‌سواری


تور دوچرخه‌سواری در جزیره بورا بورا به همراه تورهای جت‌اسکی از محبوب‌ترین تفریحات برای کشف زیبایی‌های جزیره بورا بورا برای توریست‌ها هستند. با شرکت در تور دوچرخه‌سواری از مسیر معمولی خارج خواهید شد و غیرقابل دسترس‌ترین و خیره‌کننده‌ترین بخش‌ها از بهشت گرمسیری جزیره بورا بورا را از نزدیک می‌بینید. گردشگران در حین رکاب‌زنی در اطراف جزیره و در جاده ساحلی آسفالته، از دهکده‌های ماهیگیری می‌گذرند و از تماشای معابد باستانی پلی‌نزی و مناظر خیره‌کننده آن لذت می‌برند.

غذا دادن به کوسه‌ها و آبزیان


یک تفریح و تجربه منحصربه‌فرد دیگر در جزیره بورا بورا غذا دادن به کوسه‌ها و موجودات دریایی است. غذا دادن به کوسه‌ها و آبزیان، به‌وسیله قایق‌سواری و غواصی اجرا می‌شود. در تورهای قایق‌سواری تغذیه کوسه‌ها و آبزیان دیگر انجام می‌شود، و این فعالیت برای گردشگران جذابیت زیادی دارد. هیجان تماشای موجودات دریایی زمانی که به اوج می‌رسد و دست‌های شما را برای گرفتن غذا لمس می‌کنند واقعاً جذاب و دوست‌داشتنی است.

پرواز با پاراسل در آسمان تالاب


پرواز با پاراسل در آسمان به همراه تمام تجهیزات آن برای گردشگران در جزیره بورا بورا فراهم است. پرواز با راسل (پرواز با چتری که توسط یک قایق کشیده می‌شود) برای کسانی که پرواز روی آب را دوست دارند، در بالای تالاب بورا بورا و تماشای منظره زیبای تالاب و طبیعت کوه‌های جزیره بورابورا در میان اقیانوس آبی فیروزه‌ای‌رنگ، هیجان‌ و جذابیت غیر قابل وصفی دارد.

تور رمانتیک قایقرانی


یکی از بهترین تفریحات دو نفره جزیره بورا بورا تور رمانتیک قایقرانی را می‌توان نام برد. تور قایقرانی رمانتیک این طور است که شما با راهنمای متخصص به زیباترین و منزوی‌ترین بخش‌های جزیره بورا بورا می‌روید. زمان تور قایقرانی نیم روزه است و اغلب شرکت‌کنندگان آن زوج‌هایی هستند که قصد دارند چند ساعتی را در آرامش و لذت سپری کنند. تفریحات و تجربه‌های مسحورکننده‌ تور رمانتیک قایقرانی؛ سفر دریایی در غروب، ناهار باربیکیو در جزایر، صرف نوشیدنی روی قایق تفریحی، شام‌ خصوصی در رستوران سنت جیمز و گزینه‌های جذاب دیگر است.
جالب است بدانید که؛ در جزیره بورا بورا جاهایی برای برگزاری عروسی و ماه عسل زوج‌ها ساخته شده است که برخی از مردم سراسر جهان برای ثبت لحظات خاطره‌انگیز ازدواج خود بهشت جذاب بورا بورا را انتخاب می‌نمایند. برخی گردشگران، مراسم ازدواج خود را در یکی از کلیساها یا اقامتگاه‌های مجلل سواحل جزیره بورا بورا جشن می‌گیرند و بعضی نیز یک مراسم صمیمی در ساحل خصوصی یا قایق تفریحی را انتخاب می‌کنند.
جزیره بورا بورا فرانسه

بهترین زمان سفر به بورا بورا فرانسه


آب و هوای جزیره بورا بورا به دلیل قرار گرفتن در منطقه استوا، گرم و مرطوب است. بد نیست اطلاع داشته باشید که؛ در مناطق گرمسیری به‌طور معمول فقط دو فصل وجود دارد؛ فصل پربارش که با نام فصل مرطوب شناخته می‌شود و زمان باران‌های موسمی یا همان مانسون است و فصل کم‌بارش که با نام فصل خشک معرفی می‌شود.
در جزیره بورا بورا، ماه‌های نوامبر تا آوریل زمانی مرطوب هستند و مناسب سفر نیستند. بهترین زمان سفر به جزیره بورا بورا در زمان‌های خشک‌ سال از ماه مه (نیمه اردیبهشت) تا اکتبر (نیمه مهر) است. در این ماه‌ها دمای هوا بین ۲۱ تا ۲۷ درجه سانتی‌گراد است. در این زمان به دلیل کاهش باران، آسمان صاف و هوا دلپذیر است. به همین دلیل تعداد گردشگران و توریست‌ها در جزیره بورا بورا افزایش می‌یابد. در این فصل از سال پیاده‌روی در جنگل‌های جزیره بورا بورا و گشت‌وگذار در ساحل جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر است.

هزینه سفر به بورا بورا


گردشگران از تمام دنیا برای سفر به بورا بورا، از راه هوایی اقدام می‌کنند؛ به همین دلیل باید ابتدا با خرید بلیط هواپیما خارجی به فرودگاه بین‌المللی تاهیتی پلی‌نزی فرانسه سفر کرد و سپس به فرودگاه پاپیته بورا بورا رفت. سفر از نقاط مختلف دنیا به تاهیتی، با خطوط هوایی گوناگون و مسیرهای مختلف امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است که جزیره بورا بورا مقصد گردشگری ارزان‌قیمتی نیست. در سال ۲۰۲۲ میانگین هزینه سفر یک هفته‌ای به جزیره بورا بورا بدون در نظر گرفتن هزینه پرواز، برای یک نفر تقریباً ۳٫۱۸۴ دلار برای یک زوج حدود ۵٫۷۱۸ دلار و برای خانواده چهار نفری در حدود ۱۰٫۷۲۱ دلار برآورد شده است.
فرانسه جزو کشورهای منطقه شنگن است و با اخذ ویزای توریستی شنگن می‌توان به جزیره بورا بورا سفر کرد. همه توریست‌هایی که دارای دیگر انواع ویزای شنگن مانند ویزای طولانی‌مدت نوع دی برای افرادی که قصد تحصیل، کار یا اقامت طولانی در یکی از کشور‌های شینگن را دارند یا کسانی که اجازه اقامت اروپا را دارند، می‌توانند بدون اخذ ویزای دیگر وارد پلی‌نزی فرانسه شوند و برای مدت سه تا شش ماه در آنجا اقامت کنند.
جزیره بورا بورا فرانسه


هتل‌ های پیشنهادی نزدیک به مرکز در جزیره بورا بورا


هتل سان ست هیل لوژ: حدود ۲ کیلومتر
هتل بورا بورا هالیذیز لوژ اند ویلا: حدود ۳٫۵ کیلومتر
هتل لا ویلا ماهانا: حدود ۳٫۵ کیلومتر
هتل او او ویلیج: حدود ۶٫۱ کیلومتر
هتل تراوا بورا بورا: حدود ۱۱ کیلوتر

جاذبه‌های دیدنی گردشگری در جزیره بورا بورا


فاصله تا آمانوهه: تقریباً ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا جاذبه رایتی تی: تقریباً ۳۵۰ متر
فاصله تا اسلحه جنگ جهانی دوم ( فانو): تقریباً ۱۰٫۷ کیلومتر

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است