search
menu
سنگاپور keyboard_arrow_down close

سنگاپور

label
رزرو هتل
hotel
هتل ها ۳۴

درباره سنگاپور

سنگاپور (Singapore) یا به طور رسمی جمهوری سنگاپور، کشوری پیشرفته و زیبا در جنوب شرقی آسیا است. سنگاپور کشوری نوظهور با شتاب رشد زیاد است که به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته، مرفه و ثروتمند جهان شناخته می‌شود. سنگاپور کشوری کوچک است که تنها ۷۲۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و بیش از ۵.۶ میلیون نفر را در خود جای داده است.
سنگاپور

زبان، دین و واحد پولی سنگاپور


زبان های رسمی سنگاپور به سبب ساختار چندفرهنگی این کشور انگلیسی، مالایی، ماندارین و تامیل است. سنگاپور دین رسمی ندارد اما حدود ۳۰ درصد مردم این کشور را بودایی و باقی جمعیت ادیان متفاوت و متنوعی دارند. واحد پولی سنگاپور دلار سنگاپوری است.

تاریخچه سنگاپور


سنگاپور به عنوان کشوری در جنوب شرقی آسیا، گذشته‌ای بسیار شبیه کشورهای همسایه‌اش در این منطقه دارد. سنگاپور به طور رسمی در سال ۱۸۱۹ شکل گرفته است. سنگاپور دوران‌هایی از حضور استعماری بریتانیا، جنگ جهانی دوم و اشغال توسط ژاپن را پشت سر گذاشته است. پس از جنگ جهانی دوم، باز انگلیسی‌ها به این منطقه بازگشتند. سنگاپور سپس با مالزی ادغام شد. اما در سال ۱۹۶۵ میلادی، از مالزی جدا شده و با کسب استقلال، جمهوری سنگاپور به شکلی که امروز می‌شناسیم زاده شد. سنگاپور امروز کشوری دموکراتیک، با یکی از بازترین اقتصادهای جهان است.
سنگاپور

جاهای دیدنی سنگاپور


سنگاپور کشوری به شدت سرسبز است و فضاهای سبز در همه جای این کشور شما را احاطه کرده است. همنشینی با دریا و سواحل زیبا، بخشی دیگر از جاذبه های این کشور است. اما جاذبه اصلی آن، جاهای دیدنی شهری آن مانند ساختمان های مشهور به Marina Bay Sands Singapore و چرخ و فلک سنگاپور است.

زمان مناسب برای سفر به سنگاپور


سنگاپور کشوری نزدیک به مدار استوا است و همواره بارندگی و رطوبت زیاد را در این کشور تجربه می‌کنید. هر چند دمای هوا معتدل است، ولی فصل بهار به سبب بارش‌های کمتر، زمان بهتری برای سفر به این کشور است.


دیدنی های سنگاپور