search
menu

مرکز خرید انجی آن سنگاپور

[ پنهان کردن ]
دسترسی به مرکز خرید آنجی آن سیتی سنگاپور
مرکز خرید انجی آن سیتی (Ngee Ann City) سنگاپور یکی از مراکز خرید سنگاپور است که در خیابان مشهور اورچاد قرار گرفته است. خیابان اورچاد که قطب تجاری شهر است، با مراکز خرید متعدد و متنوعش شناخته می‌شود. مرکز خرید انجی آن هم یکی از مشهورترین و بزرگترین مراکز خرید سنگاپور و خیابان اورچاد به شمار می‌رود.
مرکز خرید انجی آن سیتی، در اصل یک مجتمع تجاری بزرگ است که در آن تعداد زیادی فروشگاه، کافه، رستوران، دفاتر تجاری و مراکز خدماتی و رفاهی قرار دارد. مرکز خرید انجی آن سنگاپور همچنین دارای یک مرکز هنر و خلاقیت به نام «تاکاشیاما» است.
مرکز خرید انجی آن سنگاپور
مرکز خرید انجی آن انواع برندهای مشهور جهانی مانند زارا، مانگو، کارتیر، شنل، دیور و باس را در کنار تنوع چشمگیری از رستوران‌ها و بارهای مختلف را برای لذت‌بخش‌تر کردن تجربه خرید مشتریانش گردآورده است.
لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات الکترونیکی و لوازم مصرفی دیگر بخش دیگی از فروشگاه‌های انجی آن سیتی را در برگرفته است.
در رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید انجی آن سیتی سنگاپور می‌توانید طعم غذاهای آسیایی را با کیفیتی عالی تجربه کنید. از سوشی تا غذاهای ویژه سنگاپور گرفته و دیگر خوراک‌های پخته شده با سبک کره‌ای و دیگر کشورهای جنوب شرقی آسیا در رستوران‌های باکیفیت آنجی آن سیتی در دسترس شماست.
اما مرکز خرید آنجی آن سیتی تنها برای خرید و خوردن تجهیز نشده و خدمات رفاهی، ورزشی و سرگرمی بسیار مفصلی دارد. بسیاری از رویدادهای فرهنگی و نمایشی به رایگان در فضاهای مختلف مجتمع برگزار می‌شوند و باشگاه ورزشی مجهزی هم در آن آماده خدمت رسانی است.
مرکز خرید انجی آن سنگاپور

دسترسی به مرکز خرید آنجی آن سیتی سنگاپور


برای رفتن به مرکز خرید آنجی آن می‌توانید از سامانه MRT سنگاپور استفاده کنید و در ایستگاه اورچاد یا سامرست پیاده شوید. اگر با اتوبوس می‌خواهید به این مرکز خرید بروید، می‌توانید در ایستگاه تانگ پلازا یا هتل ماندارین پیاده شوید.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است