search
menu

مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور

[ پنهان کردن ]
دسترسی به مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور
مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور (Suntec City ) یک مرکز خرید و مجموعه تجاری گسترده است که علاوه بر یک مجموعه فروشگاهی بزرگ، مرکز کنفرانس، دفاتر تجاری و یک مرکز نمایشگاهی است. شما در مرکز خرید سانتک سیتی می‌توانید پس از یک خرید مفصل، از سالن سینما و تفریحات آن استفاده کنید یا سری به نمایشگاهی که در حال برگزاری خواهد بود سر بزنید.
مرکز خرید سانتک سیتی دارای ۶۰۰ فروشگاه است که در ۴ طبقه جای گرفته اند و برندهای مشهور جهان و رستوران‌های مختلف را شامل می‌شود.
مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور
شما در مرکز خرید سانتک سیتی دارای گزینه‌های متعددی برای خرید هستید. گروه‌های کالایی مانند لباس (زنان، مردان، کودکان، ورزشی)، اکسسوری، کتاب و لوازم الکترونیکی در مگامال سانتک سیتی قرار دارد.
در طراحی مرکز خرید سانتک سیتی از اصول فنگ شویی استفاده شده و فروشگاه‌ها در ۴ منطقه اصلی تقسیم‌بندی شده تا دسترسی مشتریان آسانتر باشد.
در یکی از این ۴ بخش، یک مجموعه تفریحی و سرگرمی وجود دارد و در بخش تراس آبنما، بیشتر رستوران‌ها جای گرفته‌اند. در طبقه همکف هم گالری طراحان و صاحبان برندهای خاص و همچنین لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی وجود دارد.
بخش جواهرات و ساعت، اسباب‌بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی از دیگر کالاهایی هستند که در مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور عرضه می‌شوند.
در بخش ورزشی و سرگرمی سانتک سیتی، لوازم بازی الکترونیکی برای نوجوانان و یک باشگاه مجهز ورزشی وجود دارد. همچنین برای کودکان و نونهالان، زمین و پارک تفریحی با نام سوپرپارک وجود دارد.
مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور

دسترسی به مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور


شما به وسیله اتوبوس و مترو به راحتی می‌توانید خود را به سانتک سیتی برسانید. ایستگاه اسپلانده (Esplanade) یا تالار شهر (City Hall) نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به این مرکز خرید هستند.
همچنین پارکینگی با ظرفیت ۳ هزار خودرو وجود دارد که مشتریانی که با خودروی شخصی یا کرایه به سانتک سیتی می‌روند، با مشکل جای پارک رو به رو نشوند.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است