search
menu

جاهای دیدنی سنگاپور | راهنمای سنگاپور گردی

[ پنهان کردن ]
چرا باید از جاهای دیدنی سنگاپور دیدن کنیم؟
هتل مارینا بی سندز
قبرستان بوکیت برو
معبد تیان هوک کنگ
پل هلیکس
معبد سری مرایمان
کلیسا و موزه چانگی
کلیسای جامع سنت اندرو
پرنده سنگاپوری
گاردنز بای دی بی
محله چینی‌ها
هند کوچک
باغ وحش سنگاپور
فورت کانینگ پارک
خیابان اورچارد
اسکله کلارک
موزه تمدن‌های آسیایی
جزیره پولائو اوبین
باغ‌های خلیج
یونیورسال استودیوی سنگاپور
پارک مرلیون
باغ وحش نایت سافاری
جاهای دیدنی سنگاپور برای گردشگران بسیار قابل توجه و جذاب هستند. سنگاپور یکی از شهر زیبای آسیایی است که گردشگران بیشماری سالانه برای گردش، تفریح و حتی انجام امور تجاری به این شهر سفر می‌کنند. در دهه‌های اخیر این شهر از جنبه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌است. جاهای دیدنی سنگاپور با وجود مساحت کم این کشور کوچک جنوب شرقی آسیا، بسیار متنوع، زیبا و گسترده هستند. سنگاپور هم از تنوع فرهنگی و قومی زیادی برخوردار است و زمینه را برای رشد جاذبه‌های گردشگری متنوع فراهم کرده است. فراهم آوردن امکانات مناسب برای گردشگران از موارد قابل توجهی است که سبب شده‌است این شهر یک شهر پر طرفدار برای گردشگران از سرتاسر دنیا باشد. این شهر از سال ۱۸۱۹ از مستعمره‌های انگلستان بوده‌است و به همین دلیل فرهنگ آن تلفیقی از دو فرهنگ اروپایی و آسیایی است. شما می‌توانید با خرید تور به این شهر مدرن آسیایی سفر کنید و با راهنمای سفر به سنگاپور از سفر خود لذت ببرید. مارینا بی سندز، پل هلیکس، قبرستان بوکیت برو، معبد تیان هوک کنگ، معبد سری مرایمان، کلیسای جامع سنت اندرو، پرنده سنگاپوری، گاردنز بای دی بی، محله چینی‌ها، هند کوچک، کلیسا و موزه چانگی، باغ وحش سنگاپور، فورت کانینگ پارک، خیابان اورچارد، اسکله کلارک، موزه تمدن‌های آسیایی، جزیره پولائو اوبین از جاهای دیدنی سنگاپور هستند که در این متن به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
جاهای دیدنی سنگاپور | راهنمای سنگاپور گردی

چرا باید از جاهای دیدنی سنگاپور دیدن کنیم؟


• سنگاپور شهری بسیار زیبا و مدرن است که در کنار دیدن جاهای تاریخی آن می‌توانید از دیدن یک شهر مدرن و پیشرفته لذت ببرید.
• یکی از دلایل دیگری که سبب راحتی گردشگران از سراسر دنیا شده‌است این مورد است که مردم در این شهر به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.
• در هر فصلی می‌توانید از جاهای دیدنی سنگاپور دیدن کنید زیرا آب و هوای آن در تمام فصول سال گرم و معتدل است.
• این شهر علاوه بر داشتن جاهای دیدنی، مراکز خرید بسیار لوکسی نیز دارد که بازدید و خرید از آن‌ها برای تمام گردشگران جذاب است.
• با توجه به این که این شهر فرهنگ غربی و آسیایی را همزمان در خود جای داده‌است، برای گردشگران از نقاط مختلف دنیا می‌تواند جذاب باشد.

هتل مارینا بی سندز


مارینا بی سندز "Marina Bay Sands Singapore" که امروزه بعنوان نمادی برای شهر پیشرفته سنگاپور تبدیل شده‌است، در واقع یک هتل بسیار شیک و مدرن است. مارینا بی سندز علاوه بر امکانات اقامتی یک محل خرید بسیار لوکس و مدرن است که معماری آن بی‌نظیر است. این برج توسط موشه سفدی معماری شده‌است. مارینا بی سندز در کنار خلیج مارینا بی ساخته شده‌است و این بنا متعلق به شرکت آمریکایی لاس وگاس سندز است. ظاهر این بنا بصورت سه برج است که توسط تونل‌هایی به هم وصل شده‌اند. در داخل مارینا بی سندز یک اسکای پارک وجود دارد که شامل بخش‌هایی مانند: استخرهای شنا، مسیر پیاده روی و باغچه است. استخر شنایی که در این اسکای پارک وجود دارد مرتفع‌ترین استخر جهان است و فاصله آن از زمین حدود ۱۹۱ متر است. البته این اسکای پارک فقط برای کسانی که در هتل اقامت دارند مجوز ورود دارد. برندهای مطرح بین المللی در این برج‌ها شعبه دارند و شما می‌توانید یک خرید لوکس و با ارزش نیز داشته باشید. برای بازدید از این مکان دیدنی به دو الی سه ساعت زمان نیاز است.
آدرس مارینا بی سندرز: 10 Bayfront Ave, Singapore 018956
جاهای دیدنی سنگاپور | راهنمای سنگاپور گردی

قبرستان بوکیت برو


قبرستان بوکیت برو "bukit brown" که قدمت آن به اوایل قرن بیستم برمی‌گردد در واقع قبرستان چینی‌های سنگاپور است. این قبرستان امروزه یک قبرستان متروک به شمار می‌رود. امروزه از این قبرستان بعنوان یک جای دیدنی متروک و همچنین بخشی از طبیعت که حیات وحش آن مورد حفاظت است استفاده شده‌می‌شود. پس این مکان هم یک جاذبه تاریخی است و هم یک جاذبه طبیعی و گردشگری محسوب می‌شود.
آدرس قبرستان بوکیت برو: 36C Lor Halwa, Singapore 298637

معبد تیان هوک کنگ


معبد تیان هوک کنگ "Thian Hock Keng Temple" یکی از جاهای دیدنی سنگاپور است که در واقع یک مکان مذهبی است، ولی گردشگرانی که علاقه دارند از یک مکان مذهبی دیدن کنند و از آداب و رسوم مردم این شهر باخبر شوند می‌توانند از این معبد دیدن کنند. معنی تیان هوک کنگ یعنی کاخ سعادت آسمانی و می توان گفت یکی از زیباترین نام گذاری‌ها برای آن صورت گرفته‌است. معبد تیان هوک کنگ در سال ۱۸۲۰ ساخته شده‌است و این بنا در سال ۱۹۷۳ بعنوان یک اثر ملی و در لیست بناهای یادبود ملی سنگاپور قرار گرفته‌است. بعنوان یک معبد چینی و نمایش دهنده آیین و مذهب چینی‌ها برای گردشگران جذاب است. ورود گردشگران به این مکان رایگان است و باید به این نکته توجه داشته‌باشید که برای ورود به این مکان باید لباس پوشیدن شما کمی رسمی‌تر باشد و با تاب و شلوارک اجازه ورود به این مکان را نخواهید داشت. برای بازدید از این جاذبه گردشگری به حدود یک ساعت زمان نیاز دارید.
آدرس معبد تیان هوک کنگ: 158 Telok Ayer St, Singapore 068613

پل هلیکس


این پل روی خلیج مارینا قرار گرفته‌است و به جرات می‌توان گفت یکی از منحصر بفردترین زیبایی‌های شهر سنگاپور است. این پل در فاصله بسیار کمی از ماریا بی سندز قرار گرفته است و شما می‌تواند با صرفه جویی در زمان از هر دو این جاذبه‌‌های سنگاپور دیدن کنید. پل هلیکس "Helix Bridge" بسیار هوشمندانه طراحی شده‌است و به گونه‌ای این طراحی صورت گرفته‌است که با توجه به آب و هوای گرم این شهر هم سایه کافی را ایجاد کرده‌است و هم قوس موجود در آن به استحکام آن افزوده است. این پل زیبا بخاطر معماری بسیار زیبایش جایزه فستیوال جهانی معماری را نیز دریافت کرده است. در نزدیکی این پل ایستگاه مترو پرومنید قرار گرفته است که پس از خروج از آن فقط با ۷ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به پل هلیکس سنگاپور برسید.
آدرس پل هلیکس: Linking between Marina Bay and Marina Centre, Singapore 038981, Singapore
جاهای دیدنی سنگاپور | راهنمای سنگاپور گردی

معبد سری مرایمان


معبد سری مرایمان "Sri Mariamman Temple" یکی دیگر از جاهای دیدنی سنگاپور است که می‌تواند برای گردشگران جالب توجه باشد. این جاذبه گردشگری متعلق به سال ۱۸۲۶ است و بعدها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته‌است. در این معبد مجسمه‌های متعددی وجود دارد که با دیدن آن‌ها بسیار شگفت زده خواهیدشد. علاوه بر مجسمه در سالنهای این معبد شاهد نقاشی‌های جالبی نیز خواهید بود. در بخشی از معبد مرایمان زنگوله‌های طلایی وجود دارد که مربوط به مراسم خاص و ویژ‌ه‌ای است. فستیوال و مراسم متعددی در این معبد برگزار می‌شود که به هنگام برگزاری این مراسم شما شاهد بالا رفتن پرچم از میله‌ها خواهید بود. در ماههای نوامبر و اکتبر شاهد فستیوال‌های بسیار معروف در این معبد خواهید بود که شما را بسیار ذوق زده خواهد کرد. شما بصورت رایگان و در طی مدت یک ساعت می‌توانید از این معبد دیدن کنید.
آدرس معبد سری مرایمان: 244 South Bridge Rd, Singapore 058793

کلیسا و موزه چانگی


کلیسا و موزه چانگی "Changi Museum" از آثار به جا مانده از جنگ جهانی دوم است و در موزه آن عکس‌ها و لوازمی که به نمایش گذاشته شده‌اند همگی بیانگر این مورد هستند که سربازان در چه شرایط سختی زندگی می‌کردند. کلیسا به دست زندانیان استرالیایی در طول جنگ ساخته شده‌است. بازدید از این کلیسا و موزه برای عموم مردم بصورت رایگان است و ساعات بازدید آن از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۵ عصر است.
آدرس کلیسا و موزه چانگی: No 1000 Upper Changi Road North, Singapore 507707
جاهای دیدنی سنگاپور | راهنمای سنگاپور گردی

کلیسای جامع سنت اندرو


کلیسای جامع سنت اندرو "St Andrew's Cathedral" یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی در شهر سنگاپور است. این کلیسا دارای قدمت ۱۵۸ ساله است و معماری آن به سبک معماری پالادین و بسیار دیدنی و باشکوه، انجام شده‌است. البته باید این نکته را ذکر کرد که در طول زمان و به دلایل طبیعی برخی از بخش‌های کلیسا که تخریب شده‌بود مورد نوسازی قرار گرفته‌است. یک کافه نیز در این مکان وجود دارد و برای گردشگران می‌تواند بسیار جالب باشد. ورود به این کلیسا رایگان است و برای بازدید از آن به یک الی دو ساعت زمان نیاز است.
آدرس کلیسای جامع سنت اندرو: No 11 Street Andrew's Road, Singapore 178959

پرنده سنگاپوری


پرنده سنگاپوری "Singapore Flyer" نام بلندترین چرخ و فلک در سنگاپور است که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده‌است و در آن زمان بعنوان بزرگترین و مرتفع‌ترین چرخ و فلک در دنیا بود ولی امروز بعنوان دومین چرخ و فلک مرتفع در جهان شناخته می‌شود. این چرخ و فلک جذابیت‌های ویژه‌ای را برای افراد فراهم آورده‌است که از جمله آن می‌توان به امکان خوردن نهار یا شام و همچنین تماشای فیلم سه بعدی در این چرخ و فلک اشاره کرد. با وارد شدن به چرخ و فلک شما می‌توانید تا ارتفاع ۱۶۵ متری بالا بروید و از آن ارتفاع سنگاپور زیبا و البته شلوغ و پر هیاهو را ببینید. هر اتاقک از این چرخ و فلک ۲۸ نفر را می‌تواند در خود جای دهد. از این چرخ و فلک می‌توانید جاهای دیدنی سنگاپور مانند پل پیچ هلیکس و مارینا بی سندز را نیز ببینید. برای تفریح در این چرخ و فلک به دو الی سه ساعت زمان نیاز دارید. با تهیه بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به راحتی می‌توانید در سنگاپور مستقر شوید و بازدید از این چرخ و فلک هیجان انگیز را تجربه کنید.
آدرس پرنده سنگاپوری: 30Raffles Ave, Singapore 039803

گاردنز بای دی بی


گاردنز بای دی بی "Gardens by the Bay" یا پارک‌های کنار خلیج یک پارک بسیار بزرگ و با درختان بلند، طبیعتی و جذاب است که برای تمام گردشگران یک جاذبه محبوب و دیدنی است. بخشی از این پارک به جنگل ابر شهرت دارد و جایی سرسبز است که در ارتفاع ۳۵ متری قرار گرفته است. این قسمت بیشتر اوقات دارای مه است و آب و هوای خنک‌تری نسبت به سایر بخش‌ها دارد. قسمتی نیز با نام باغ جنوبی بین گردشگران معروف است و این بخش همان جایی است که درختان غول پیکری دارد. علاوه بر فضای باز و سرسبز در این مجموعه شما شاهد یک بخش سرپوشیده نیز خواهید بود که کافه‌ها و رستوران‌های خوبی برای میزبانی از گردشگران در این مجموعه ساخته شده‌اند.
آدرس پارک گاردنز بی دی بی: Marina Gardens Dr, Singapore 18018953

محله چینی‌ها


محله چینی‌ها "Chinatown" در سنگاپور در واقع یک محله با مغازه‌ها و فروشگاههای رنگارنگ است که می تواند برای گردشگران بسیار جالب توجه باشد. قدمت این محله به سال ۱۸۲۱ برمی‌گردد و می‌تواند یک مکان مناسب برای خرید سوغاتی باشد. در مواقع مختلف سال مانند سال نو یا جشن‌های پاییزه قیمت کالاها و همچنین تنوع آن‌ها می‌تواند بسیار جالب توجه باشد و فرصت خوبی را برای گردشگران فراهم آورد. از این مغازه‌ها می‌توانید وسایل تزیینی، پوشاک راحتی مردانه و زنانه، گل و گیاه و مواد غذایی خریداری کنید. ساعت کاری این مغازه‌ها از ۱۰ صبح تا ۵ عصر است و می‌توانید انواع مختلف هتل‌های لوکس تا معمولی را در این منطقه رزرو کنید.
آدرس محله چینی‌ها: Crot | Trengganu, Singapore 048942, Singapore

هند کوچک


هند کوچک "Little India" محله‌ای در شهر سنگاپور است که هندی‌های ساکن در سنگاپور در این محله مستقر هستند. شما می‌توانید از طریق تهیه بلیط هواپیما و از طریق تورهای گردشگری به سنگاپور سفر کنید و از هند کوچک دیدن فرمایید. قدمت این محله به قرن ۱۸ برمی‌گردد و توسط مهاجران هندی ساخته شده‌است. با گشت و گزار در این محله در واقع می‌توانید فرهنگ هندی‌ها و آداب و رسوم آن‌ها را نیز از نزدیک ببینید. شما با پیاده روی در این محله می‌توانید تلفیقی از فرهنگ‌ها و مذاهب مختلف را ببینید، مثلا کلیساها، مساجد و معابد مختلفی را خواهید دید که هر کدام برایتان جذابیت خاص خود را دارند. جاذبه‌های دیدنی مختلف در این منطقه شامل: خانه تان تنگ نیا، مرکز خرید تکا، مرکز خرید مصطفی، گذرگاه هند کوچک و چند رستوران هستند. خانه‌های رنگارنگ موجود در این محله برای گردشگران همیشه مورد توجه بوده‌است.
آدرس هند کوچک: Serangoon Road, Singapore
جاهای دیدنی سنگاپور | راهنمای سنگاپور گردی

باغ وحش سنگاپور


باغ وحش سنگاپور "Singapore Zoo" یک مکان زیبا و جذاب برای گردشگران است که شما می‌توانید لحظات بسیار هیجان انگیزی را با همراهان و همسفرانتان در این باغ وحش تجربه کنید. محوطه این باغ وحش شبیه جنگل‌های بارانی است که اورانگوتان‌ها و برخی از حیوانات می‌توانند آزادانه در آن حرکت کنند. این باغ وحش یک باغ بزرگ و کامل است که نزدیک به بیش از ۳۰۰ گونه جانوری در آن وجود دارد. این باغ وحش در سال ۱۹۷۳ افتتاح شده‌است و با داشتن برنامه‌های متعدد همچون: امکان خوردن صبحانه، تورهای خصوصی، لمس مار، اسپلش سافاری، برنامه نمایش حیوانات وجود کافه و برنامه‌های دیگر می‌تواند برای گردشگران بسیار جذاب باشد. این باغ وحش همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۶ عصر برای بازدید علاقه‌مندان باز است.
آدرس باغ وحش سنگاپور: 80 Mandai Lake Rd, Singapore 729826

فورت کانینگ پارک


فورت کانینگ پارک "Fort Canning Park" که تقریبا در مرکز شهر قرار گرفته‌است یکی دیگر از جاهای دیدنی سنگاپور است که در صورت تهیه بلیط هواپیما و سفر به سنگاپور می‌توانید از آن بازدید کنید. امروزه این پارک محل برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های مختلف است. این تپه در گذشته محل استقرار نظامیان انگلیسی بوده‌است. در سال ۱۸۵۰ در این مکان یک قلعه ساخته شده‌است که بعنوان محل اصلی بازرسی و قدرت نظامی سنگاپور به شمار می‌رفت. آثار تاریخی و خانه‌های ییلاقی فراوانی در این منطقه وجود دارند که می‌توانند برای گردشگران جالب توجه باشند.
آدرس فورت کانینگ پارک: No 70 River Valley Road, Singapore 179037

خیابان اورچارد


خیابان اورچارد "Orchard road" از جمله بخش‌های شیک و بسیار محبوب در سنگاپور است که در آن کافه‌ها و مراکز خرید بسیار شیک و لوکس وجود دارد. این خیابان در دهه ۱۸۳۰ شکل گرفته‌است و رفته رفته با اضافه شدن مراکز خرید متعدد به شکل امروزی در آمده‌است. از معروف‌ترین ساختمان‌های این منطقه می‌توان به ایون اورچارد اشاره کرد که ساختمانی با معماری بسیار شیک و منحصر بفرد است. خیابان اورچارد حدود ۲.۵ کیلومتر است و برای قدم زدن و بازدید از جاذبه‌های آن به حدود ۳ الی ۴ ساعت زمان نیاز است.
آدرس خیابان اورچارد: Orchard Road, Singapore

اسکله کلارک


اسکله کلارک "Clarke Quay" یکی از جالب‌ترین جاهای تفریحی و گردشگری در سنگاپور است که تفریحات مختلف را در کنار آب شامل شده‌است. این اسکله در کنار رودخانه سنگاپور شکل گرفته‌است و در گذشته صرفا یک اسکله بوده است اما امروزه به شکل یکی مرکز تفریحی و خرید در آمده‌است. ریور ساید پوینت، کلارک کی، لیانگ کورت و گریت ورلد سیتی از جمله مراکز خریدی هستند که در اطراف این اسکله قرار دارند. می‌توانید از طریق تاکسی‌های دریایی موجود در اسکله از این رودخانه عبور کنید. در نزدیکی این اسکله یک ایستگاه مترو به نام کلارک کی وجود دارد که می‌توانید از طریق آن خودتان را به این اسکله تفریحی برسانید. به شما پیشنهاد می‌شود حتی اگر خرید خاصی ندارید حتما از این اسکله و زیبایی‌های آن دیدن کنید.
آدرس اسکله کلارک: 3 River Valley Rd, Singapore 179024
جاهای دیدنی سنگاپور | راهنمای سنگاپور گردی

موزه تمدن‌های آسیایی


موزه تمدن‌های آسیایی "Asian Civilizations Museum" سنگاپور یک جاذبه دیگر است که همانطور که از نام آن پیدا است به نمایش فرهنگ و تمدن کشورهای آسیایی پرداخته‌است. موزه در سال ۲۰۰۳ به مکان فعلی آن منتقل شده‌است و بعدها بخش‌های دیگری به آن اضافه شد. این موزه در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی قرار گرفته‌است و آنچه که از ساختمان موزه می‌بینید تلفیق معماری سنتی و مدرن در سنگاپور است. طبق گفته خانم رجان شولتز معمار این موزه: بزرگترین و باشکوه‌ترین اثر این موزه ساختمان آن است. بخش‌های مختلف موزه شامل: بخش تجارت، بخش اعتقاد و باور و بخش مصالح و طراحی است. اجازه خوردن و نوشیدن در این موزه وجود ندارد و باید توجه داشته‌باشید که کودکان اجازه لمس اشیا را ندارند. شما با تهیه بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری می‌توانید به این شهر جذاب سفر کنید و از این موزه بی‌نظیر بازدید کنید.
آدرس موزه تمدن‌های آسیایی: 1 Empress Pl, Singapore 179555

جزیره پولائو اوبین


جزیره پولائو اوبین "Pulau Ubin" در واقع جایی است که شما می‌توانید در آن زندگی سنتی مردم سنگاپور را ببینید. این جزیره بسیار زیبا پذیرای شمار زیادی از مسافران و گردشگران است و در آن خبری از زندگی مدرن و ساختمان‌های لوکس و مدرن نیست بلکه ساده زیستی و زندگی سنتی را در آن مشاهده خواهید نمود. نشانه‌های قومی و مذهبی فراوانی در این جزیره وجود دارد که می‌توانید با اجاره یک دوچرخه از تمام آن‌ها بازدید کنید. طبیعت موجود در جزیره یکی از جذابترین جاذبه‌های گردشگری سنگاپور است. رستوران نیز در این جزیره وجود دارد که می‌توانید بعد از گشتن در جزیره در این رستوران یک وعده غذایی خوشمزه را میل کنید. قایق‌های برای رساندن شما به این جزیره همیشه آماده هستند. رزرو آنلاین بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری می‌تواند شما را در آسان به سنگاپور همراهی کنند.
آدرس جزیره پولائو اوبین: Southeast Asia, Singapore

باغ‌های خلیج


باغ‌های خلیج یا "Gardens by the Bay" یک پارک طبیعی به مساحت ۱۰۱ هکتار است که در زمینی که به طور مصنوعی ساخته شده است، پایه‌گذاری شده است. این پارک از سه باغ اصلی تشکیل شده است و هدف از آن بهبود کیفیت زندگی با گسترش فضاهای سبز در سنگاپور است. در این باغ و پارک گیاه‌شناسی، گیاهان متنوع مناطق استوایی گردآورده شده و با معماری شهری مدرن آمیخته شده‌اند.
آدرس: 18Marina Gardens Dr, Singapore 018953

یونیورسال استودیوی سنگاپور


پارک تفریحی یونیورسال استودیو در جزیره سنتوسا سنگاپور جای گرفته و یک شهربازی و پارک تفریحی مدرن در آسیا است. در این شهر بازی از تولیدات سینمایی کمپانی فیلمسازی یونیورسال الهام گرفته شده است و دارای آکواریوم، پارک آبی، ترن هوایی، تونل وحشت و بخش‌های دیگر است.
آدرس یونیورسال استودیوی سنگاپور: 8Sentosa Gateway, Singapore 098269

پارک مرلیون


پارک مرلیون "Merlion Park" یکی از نمادهای سنگاپور است که با آبنمایی به شکل موجود افسانه‌ای مرلیون شناخته می‌شود که بدن ماهی و سر شیر دارد. این مجسمه که در دهان آن فواره آبی هست، حدود ۶ متر ارتفاع دارد.
آدرس پارک مرلیون: 1 Fullerton Road One Fullerton | Merlion Park, Singapore 049213, Singapore
جاهای دیدنی سنگاپور | راهنمای سنگاپور گردی

باغ وحش نایت سافاری


باغ وحش نایت سافاری "Night Safari" نمایش‌های شبانه با محوریت فرهنگ بومی جنوب آسیا، آشنایی با حیات وحش و جانوران منطقه، تجربه زندگی در منطقه بومی استوایی و تجربه غذاهای محلی را به گردشگران عرضه می‌کند.
آدرس باغ وحش نایت سافاری: 80Mandai Lake Rd, Singapore 729826


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است