search
menu

مرکز خرید بوگیس جانکشن سنگاپور

مرکز خرید بوگیس جانکشن سنگاپور (Bugis Junction) از مراکز خرید زنده و پر جنب و جوش سنگاپور شهر زیبای جنوب شرقی آسیا است.
مرکز خرید بوگیس جانکشن که در خیابان ویکتوریا سنگاپور قرار گرفته، دارای طراحی منحصر به فردی است و دو نوع فضای خرید روباز و سرپوشیده را به گونه‌ای هنرمندانه با هم ترکیب کرده است. به همین سبب شما با قدم زدن در آن احساس می‌کنید در حال بازدید همزمان از یک بازار و یک مجتمع فروش هستند. طراحی داخلی فضای مرکز خرید بوگیس جانکشن هم ظرافت‌های دیگری دارد و با سقفی بزرگ و شیشه‌ای احاطه شده است.
مرکز خرید بوگیس جانکشن سنگاپور
مرکز خرید بوگیس جانکشن از مزیت نزدیکی به ایستگاه مترو و همچنین مرکز شهر سنگاپور برخوردار است.
مرکز خرید بوگیس جانکشن آنقدر نام‌ها و برندهای بزرگ را در خود جای داده است که دنبال کنندگان مدهای روز را راضی نگه دارد. در داخل مجتمع شما می‌توانید نمایندگی‌های آدیداس، کانورس و لویس را در کنار تولیدکنندگان لباس و لوازم دیگر محلی پیدا کنید.
قیمت‌ها البته در بوگیس جانکشن مانند دیگر مراکز خرید لوکس و سطح بالای سنگاپور است. اما اگر گوش به زنگ فروش‌های فوق ‌العاده و تخفیف‌های ناگهانی باشید، می‌توانید برای اقلامی مثل کفش و لوازم الکترونیکی، تخفیف‌های خوبی بگیرید.
در بخش فضای باز مرکز خرید، کافه ها و رستوران های با تم کلاسیک در کنار فست فودهایی مثل مک دونالد و KFC دیده می‌شوند.
بهترین جا برای غذاخوردن در مرکز خرید بوگیس جانکشن فود کورت آن است که در بالاترین طبقه قرار گرفته و غذافروشی‌های متعدد در آن انواع خوراک‌های آسیایی و بین المللی یا فست فود را عرضه می‌کنند. ممکن است غذاهای آن چند دلاری بیشتر از فروشندگان خیابان‌های اطراف باشد، اما تهویه مطبوع و هوای خنک فضای فود کورت ارزش آن را دارد و می‌توانید از گرمای آزاردهنده سنگاپور دوری کنید.
مرکز خرید بوگیس جانکشن سنگاپور
همچنین بازار خیابان بورگیس که منطقه خرید دیگری است و پس از خیابان اورچارد دومین قطب خرید در سنگاپور است در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد. یک سالن سینمای پیشرفته و یک هتل پنج ستاره لوکس، از دیگر بخش‌های بوگیس جانکشن است.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است