search
menu

مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور

[ پنهان کردن ]
دسترسی به مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور
مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور (ION Orchard Mall) از بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید سنگاپور به شمار می‌رود که به سبب وسعت، طراحی منحصر به فرد و خدمات لاکچری‌اش شهرت فراوان دارد.
مرکز خرید ایون اورچارد همانطور که از نامش پیداست در خیابان مشهور اورچارد سنگاپور قرار دارد و به این ترتیب، بخشی از کمربند تجاری سنگاپور است.
مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور
ایون اورچارد به سبب معماری شگفت‌انگیزش به مانند مکانی است که از آینده و از درون فیلم های علمی تخیلی بیرون آمده است. اما از درون ایون اورچارد، مرکز خریدی است که با برندهای لوکس و لاکچری با کالاهایی از نقاط گوناگون جهان به استقبال از مشتریان می‌رود.
شما کمی خوش شانس باشید می‌توانید در مرکز خرید ایون اورچارد چند سلبریتی و چهره مشهور جهانی را ببینید. زیرا این مرکز خرید با ارائه خدمات خرید لاکچری، جایی جذاب برای این چهره‌ها است.
ایون اورچارد مرکز خریدی است که مثل آهن ربا برندها و کالاهای لاکچری و به همین ترتیب، مخاطبان و مشتریان خاص پسند را به سوی خود می‌کشد.
در بخش فشن و مد، برندهایی مثل گوچی، زارا، کلوین کلین و آرمانی در ایون اورچارد هستند.
مرکز خرید ایون اورچارد از جمله مراکز خریدی است که دارای متنوع‌ترین و گسترده‌ترین برندها و رستوران‌ها است. بعضی از این رستوران لوکس‌تر و برقی مقروه به صرفه‌ترند. رستوران‌های مشهور ژاپنی، کره‌ای، مالزیایی و سنگاپوری، منوها و سبک‌های غذایی ویژه خودشان را در این مرکز خرید عرضه کرده‌اند.
مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور
اما جذابیت‌های مرکز خرید ایون اورچارد محدود به فروشگاه‌ها و رستوران‌های آن نیست. گالری هنری مشهور به ion art در طبقه چهارم با چند هزار مترمربع مساحت، یکی از بزرگترین گالری‌های هنری است.
همچنین به یمن برج ۲۱۸ متری این مرکز خرید، شما می‌توانید چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه ای از شهر سنگاپور را داشته باشید.

دسترسی به مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور


مرکز خرید ایون اورچارد به وسلیه سیستم متروی شهری سنگاپور در دسترس است. نزدیکترین ایستگاه مترو، ایستگاه متروی اورچارد است. همچنین پارکینگ این مرکز خرید، ظرفیت ۶۵۰ خودرو را دارد.



فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است