search
menu

نایت سافاری سنگاپور

[ پنهان کردن ]
درباره نایت سافاری
آشنایی با محیط نایت سافاری
بازدید از بخش های مختلف نایت سافاری
نمایش های جذاب نایت سافاری
در نزدیکی نایت سافاری چه جاذبه های دیگری وجود دارند؟
در نزدیکی نایت سافاری چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟
در نزدیکی نایت سافاری چه رستوران ها و غذاخوری هایی وجود دارند؟

درباره نایت سافاری


یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین جاذبه های سنگاپور، نایت سافاری (Night Safari) است. در سنگاپور باغ وحشی به نام نایت سافاری وجود دارد که در تاریکی شب شما را به اوج آدرنالین و هیجان می برد و تجربه بسیار متفاوتی از بازدید باغ وحش را برایتان را رقم می زند. طراحی و ساخت باغ وحش نایت سافاری در دهه ۸۰ توسط دکتر اونگ سوی لا، مدیر باغ وحش سنگاپور در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار راه اندازی و اجرا شد.
برای این پروژه ۳۶ میلیون دلار هزینه شده است و اولین باغ وحش حیوانات شب زی در دنیا است. این باغ وحش در مجاورت باغ وحش سنگاپور قرار دارد و حدود۲۵ هزار حیوان از ۱۳۰ گونه مختلف که نزدیک ۳۸ درصد آن ها در حال انقراض هستند، در آن نگهداری و محافظت می شوند. نایت سافاری سنگاپور به طور رسمی در ۲۶ ماه می سال ۱۹۹۴ افتتاح گردید. فضای باز باغ وحش نایت سافاری را یک جنگل مرطوب استوایی تشکیل داده است که فقط در شب هنگام می توانید از آن بازدید کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر درباره گردشگری در سنگاپور، راهنمای سفر به سنگاپور را بخوانید.
نایت سافاری سنگاپور
اداره مجموعه باغ وحش نایت سافاری به عهده ذخیره گاه حیات وحش سنگاپور است و حدود ۱.۱ میلیون نفر به طور سالانه از آن بازدید می کنند. تعداد بازدید کنندگان نایت سافاری در ۲۹ می ۲۰۰۷ به ۱۱ میلیون نفر رسیده بود. برای گردشگرانی که بلیط هواپیما سنگاپور خریداری می کنند، بازدید از نایت سافاری بسیار جذاب و هیجان انگیز است. زمانی که خورشید در پشت کوه ناپدید می شود، درهای باغ وحش نایت سافاری به روی بازدید کنندگان و علاقه مندان به تجربه های خاص و هیجان انگیز باز می شود.

آشنایی با محیط نایت سافاری


نایت سافاری سنگاپور اولین مجموعه سافاری در دنیا است که به حیوانات شب زی اختصاص داده شده است. این مجموعه از ۷ منطقه جغرافیایی تشکیل شده و از طریق ۴ مسیر پیاده روی و یا قطار تراموا قابل دسترس و بازدید است. موجودات شب زی توسط نورپردازی های ویژه باغ وحش که شبیه نور ماه هستند، قابل مشاهده می شوند و با جلوه هایی نورپردازی هیجان سافاری چندین برابر می شود. حیوانات این باغ وحش به جای نگهداری شدن در داخل قفس، توسط حصارهایی از یکدیگر جدا شده اند.
نایت سافاری سنگاپور

بازدید از بخش های مختلف نایت سافاری


در نایت سافاری سنگاپور ۴ حفاظت گاه طبیعی، گشت رودخانه (ریور سافاری) و پارک پرندگان جورونگ وجود دارند. این پارک بزرگ به هفت بخش تقسیم شده که هرکدام زیستگاه حیوانات شب زی گوناگون هستند. پس از آن که چشمتان به تاریکی محیط عادت می کند، دنیایی با بیش از ۲۵۰۰ جاندار مقابل چشمانتان ظاهر می شود. در بین این موجودات حیواناتی از قبیل فیل آسیایی، ببر مالایی و خوک خرطوم دراز مالایی که مختص منطقه و در حال انقراض هستند، وجود دارند. این حیوانات در سافاری نایت در یک جنگل بارانی متراکم وسیع زندگی می کنند. حیوانات بی آزاری چون گوزن ها در داخل پارک آزادانه حرکت می کنند، اما حیوانات وحشی مانند ببرها را می توانید از پشت حصارها تماشا کنید.
نایت سافاری سنگاپور
در نایت سافاری می توانید با پای پیاده بگردید و از بخش های مختلف بازدید کنید. اما قسمت هیجان انگیزش در آن است که در گشت ۳۵ دقیقه ای با تراموا شرکت کرده و به سافاری هیجان انگیز میان حیوانات بروید. در طول این گشت راهنمایان توضیحات کامل درباره حیوانات و هفت بخش مختلف پارک را به شما ارائه می دهند. از طرفی، می توانید در گشت و گذار پیاده در پارک هم به یکی از ۴ مسیر اصلی پیاده روی رفته و از حیواناتی که از داخل تراموا قابل مشاهده نبودند، دیدن کنید. دو مسیر محبوب و پرطرفدار پیاده روی در نایت سافاری "مسیر گربه ماهیگیر" و "مسیر ببر" هستند.
نایت سافاری سنگاپور
مسیر اول مانند قدم زدن شبانه در جنگل های سنگاپور شبیه سازی و طراحی شده و مسیر دوم بزرگ ترین مجموعه حیوانات بومی جنوب شرق آسیا را به شما نمایش می دهد. به هرحال، پیشنهاد ما این است در بازدید از نایت سافاری سنگاپور حتما هر دو گشت تراموا و پیاده را امتحان کنید که بسیار شگفت انگیز و جذاب است. درضمن، اگر به فکر این هستید که برای رفع گرسنگی در این پارک چه باید بکنید، کافی است سوار تراموای مخصوص غذا شوید و در حالی که از بخش های مختلف نایت سافاری عبور می کنید، یک وعده غذای ۵ بخشی نوش جان کرده و لذت ببرید.

نمایش های جذاب نایت سافاری


اگر از آن دسته افرادی هستید که شب زنده داری را دوست دارید، نایت سافاری بهترین مکانی است که در سنگاپور می توانید بازدید کرده و نهایت لذت را ببرید. ئر این پارک پس از گشت و گذار و بازدید از حیوانات مختلف و بخش های گوناگون، و حتی نوش جان کردن یک وعده غذای به یاد ماندنی، به سمت اجراها و نمایش های مهیج نایت سافاری بروید. در این پارک نمایش هایی از قیبل آتش بازی، رقص های قبیله ای و نمایش مخصوص حیواناتی که آموزش دیده اند برای بازدید کنندگان اجرا می شوند و بسیار سرگرم کننده و خنده دار هم هستند.

در نزدیکی نایت سافاری چه جاذبه های دیگری وجود دارند؟


باغ وحش سنگاپور: ۱۱۰ متر
پارک طبیعی چِست نات: ۹.۳ کیلومتر
باغ گیاه شناسی سنگاپور: ۱۷ کیلومتر
مسجد سلطان: ۲۴.۴ کیلومتر
موزه ملی سنگاپور: ۲۵.۴ کیلومتر
باغ خلیج سنگاپور: ۲۸.۳ کیلومتر

در نزدیکی نایت سافاری چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟


هتل Gallop Hill Top Resort فاصله: ۱۵.۳ کیلومتر
هتل The Cavern Horsecity فاصله: ۱۵.۳ کیلومتر
هتل Value Hotel Thomson فاصله: ۱۷.۳ کیلومتر
هتل Ascott Orchard Singapore فاصله: ۱۸.۹ کیلومتر

در نزدیکی نایت سافاری چه رستوران ها و غذاخوری هایی وجود دارند؟


رستوران Wong Chiew Restaurant فاصله: ۷.۷ کیلومتر
رستوران Bistro V فاصله: ۸.۶ کیلومتر
رستوران Plum Village فاصله: ۱۱.۷ کیلومتر
رستوران Gayageum Korean Family Restaurant فاصله: ۱۳.۲ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است