search
menu

مراکز خرید سنگاپور

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید ایون اورچارد
مرکز خرید ویوو سیتی
مرکز خرید پاراگون
مرکز خرید نایت بریج یا پل شوالیه‌ها
مرکز خرید مصطفی
مرکز خرید فار ایست پلازا
مرکز خرید بوگیس جانکشن
مرکز خرید سانتک سیتی
مرکز خرید ماندارین گالری
مراکز خرید سنگاپور بسیار متنوع و گسترده هستند و نه تنها سر زدن به آنها حتی لیست کردن آنها کاری زمانبر و طولانی است! زیرا سنگاپور بالاترین تعداد مرکز خرید را نسبت به مساحت در کل قاره آسیا دارد. به همین سبب سنگاپور تبدیل به کشوری شده است که یکی از اهداف اصلی گردشگران برای سفر به آن، خرید کردن است.
در این نوشته تلاش می‌کنیم، مشهورترین مراکز خرید و مال‌های سنگاپور را معرفی کنیم:

مرکز خرید ایون اورچارد


مرکز خرید ایون اورچارد (ION Orchard) یک مجتمع و مرکز خرید عظیم در خیابان مشهور اورچاد سنگاپور است. مرکز خرید ایون اورچاد از بیرون یک شاهکار معماری و مهندسی است و از درون مکانی لوکس و لاکچری برای خرید کردن. بزرگترین و مشهورترین برندهای بین اللملی را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. ایون اورچاد رستوران‌های خوب و معروفی نیز دارد.
نشانی:
2 Orchard Turn, Singapore 238801

مرکز خرید ویوو سیتی


مرکز خرید ویوو سیتی (VivoCity) از جمله مراکز خرید سنگاپور است که برای خریدهای خانوادگی مناسب است و یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا به شمار می‌رود. مرکز خرید ویوو سیتی در منطقه بندری شهر قرار گرفته و دارای ۴ فود کورت، بزرگترین سینماهای سنگاپور، بزرگترین مغازه‌های اسباب‌بازی‌ فروشی، یک سالن نمایش و یک استخر بزرگ است.
مراکز خرید سنگاپور
نشانی:
1 Harbourfront Walk, Singapore 098585

مرکز خرید پاراگون


مرکز خرید پاراگون (Paragon Shopping Centre) از دیگر مراکز خرید بزرگ سنگاپور است که به سبب رستوران‌ها و همچنین لاکچری بودن کلاس خدماتی‌اش مشهور است. مرکز خرید پاراگون که در خیابان اورچاد سنگاپور جای گرفته، در ۶ طبقه انواع برندهای جهانی را عرضه می‌کند. پاراگون انواع پوشاک تا لوازم بهداشتی، سرگرمی و بازی‌ها را در میان کالاهای خود دارد.
نشانی:
290 Orchard Rd, Singapore 238859

مرکز خرید نایت بریج یا پل شوالیه‌ها


مرکز خرید نایت بریج (Knightsbridge Mall) از دیگر مراکز خرید سنگاپور است که در خیابان اورچاد قرار گرفته و روی فشن (مد و لباس) و جواهرات تمرکز دارد. مرکز خرید ۴ طبقه نایتسبریج در کنار هتل گرند پارک سنگاپور قرار گرفته و علاوه بر امکان پارک خودرو، دارای رستوران‌های لوکس و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی در کنار فروشگاه‌های خود است.
نشانی:
270 Orchard Rd, Singapore 238857

مرکز خرید مصطفی


مرکز خرید مصطفی (Mustafa Centre) از مراکز خرید سنگاپور است که ۲۴ ساعته دایر است و از مراکز خرید ارزان و مقرون به صرفه سنگاپور به شمار می‌رود. شما در مرکز خرید مصطفی که در محله هند کوچک (little india) جای گرفته می‌توانید هر چیزی از لباس گرفته تا لوازم الکترونیکی را پیدا کنید. مرکز خرید مصطفی دارای سبک شرقی و آسیایی بیشتری است و شما می‌توانید جواهرات و صنایع دستی و سوغات این مناطق را هم از آن تهیه کنید.
نشانی:
145 Syed Alwi Road, Little India, Singapore 207704, Singapore

مرکز خرید فار ایست پلازا


مرکز خرید فار ایست پلازا (Far East Plaza) از دیگر مراکز خرید اقتصادی سنگاپور است که با سابقه نسبتا طولانی در خیابان اورچاد قرار دارد. در مرکز خرید فار ایست پلازا، ۸۰۰ فروشگاه در ۶ طبقه آن جای گرفته و نسل جوان و گردشگران علاقه زیادی به این مرکز خرید دارند.
مراکز خرید سنگاپور
نشانی:
14 Scotts Road, #05-134, Singapore 228213, Singapore

مرکز خرید بوگیس جانکشن


مرکز خرید بوگیس جانکشن (Bugis Junction) از مراکز خرید مدرن سنگاپور است که از دو بخش سرپوشیده و روباز تشکیل شده است و در خیابان ویکتوریا و در منزدیکی ایستگاه mrt جای گرفته است و به همین سبب دسترسی مناسب و ارزانی به مرکز شهر دارد. برندهای بزرگ پوشاک و دیگر اقلام را می‌توانید در این مرکز خید دنبال کنید و همیشه گوش به زنگ فروش‌های فوق العاده و تخفیف‌های ویژه باشید.
نشانی:
200 Victoria St, Singapore 188021, Singapore
مرکز خرید انجی آن سیتی
مرکز خرید انجی آن سیتی (Ngee Ann City) از دیگر مراکز خرید سنگاپور در خیابان اورچاد است که برای خرید کالاها و برندهای متنوع و لذت بردن از غذاهای آسیایی مناسب است.
نشانی:
391 Orchard Rd, Singapore 238873

مرکز خرید سانتک سیتی


مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور (Suntec City) از مراکز خرید مهم سنگاپور است که در بلوار تماسک قرار دارد و مجموعه‌ای مفصل از خدمات تفریحی، فروشگاهی، نمایشگاهی و غذایی را به مشتریان و گردشگران عرضه می‌کند.
نشانی:
Temasek Blvd, Singapore 038983

مرکز خرید ماندارین گالری


مرکز خرید ماندارین گالری سنگاپور (Mandarin Gallery) از مراکز خرید مشهور خیابان اورچاد سنگاپور است و از جمله مراکزی است که به لوکس و لاکچری بودن کالاهایش معروف است.
نشانی:
333A Orchard Rd, Singapore 238897


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است