search
menu

مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

[ پنهان کردن ]
دسترسی به مرکز خرید مصطفی
مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور (Mustafa Centre) از مراکز خرید ارزان و مقرون به صرفه سنگاپور است که به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته دایر است. مرکز خرید مصطفی بر خلاف بسیاری از مراکز سنگاپور، لوکس نیست و به عنوان یک مرکز خرید ارزان و اقتصادی در بین گردشگران و اهالی سنگاپور مشهور است.
مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور
شما در مرکز خرید مصطفی می‌توانید انواع لوازم الکترونیکی، پوشاک و اقلام مصرفی دیگری را در این مرکز خرید پیدا کنید. اما بخش طلا و جواهرات در این میان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجایی که ایرانیان و خیلی از اهالی آسیا، علاقه زیادی به خرید زیور آلات طلا و جواهرات دارند خرید بهترین و زیباترین زیور آلات طلا که در جنوب شرقی آسیا تولید شده با کمترین قیمت، یکی از اتفاق‌های خوبی است که در آن روی می‌دهد.
خرید کردن در مرکز خرید مصطفی مانند خرید کردن در یک بازار سنتی سرپوشیده به نظر می‌رسد. قفسه های متعدد کالاهای گوناگون با فاصله های بسیار کم از هم قرار گرفته‌اند و بدون اینکه خیلی به ظاهر و چیدمان توجهی شود، حجم انبوهی از برندهای گوناگون در دسترس است.
برندهای مشهور را در این مرکز خرید با قیمت‌هایی بسیار کمتر از دیگر مراکز خرید و مال های سنگاپور می‌توانید پیدا کنید. مصطفی سنتر همچنین دارای کالاهای بومی و سوغاتی های کشورهای جنوب و جنوب شرقی آسیا هم هست. مثلا ساری (پوشش سنتی زنان هند) و غذاهای محلی را می‌توانید در مصطفی سنتر بیابید.
مرکز خرید مصطفی همچنین بخشی ویژه فروش چمدان‌های مسافرتی ارزان قیمت دارد تا فضای کافی برای جا به جایی خریدهایتان داشته باشید.
مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور
مرکز خرید مصطفی در قلب بخش هند کوچک سنگاپور (Little India) قرار دارد و به همین سبب تنوع زیادی از رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی با مزه‌های شرقی را در خود جای داده است. در طبقه دوم همچنین می‌توانید خوراکی‌هایی از سرتاسر جهان را در آن پیدا کنید. همچنین کافه مصطفی در طبقه همکف، مجموعه‌ای از غذاهای غربی و آسیایی را سرو می‌کند.

دسترسی به مرکز خرید مصطفی


شما برای رسیدن به مرکز خرید مصطفی باید خط شمال شرقی مترو را سوار شوید و در ایستگاه فارر پارک (Farrer Park) پیاده شوید.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است