search
menu

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

[ پنهان کردن ]
دسترسی به مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور
مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور (VivoCity) از بزرگترین مراکز خرید سنگاپور است که از بزرگترین مراکز خرید قاره آسیا نیز به شمار می‌رود. مرکز خرید ویوو سیتی در محله بندر گاه (HarbourFront) قرار گرفته و یک مجتمع کامل از یک مجموعه فروشگاهی، سرگرمی و سبک زندگی است. مرکز خرید ویوو سیتی دارای بزرگترین سینماهای کشور سنگاپور، بزرگترین فروشگاه‌های فروش اسباب‌بازی، یک آمفی تئاتر، استخر و ۴ فود کرت است و به همین سبب می‌توان آن را یک مگامال یا ابرفروشگاه آسیایی دانست.
مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور
آنهایی که عاشق خرید هستند می‌توانند در ویوو سیتی، خود را در بهشت تصور کنند. شما در مرکز خرید ویوو سیتی می‌توانید انواع برندهای جهانی پوشاک، ساعت، جواهرات و دیگر لوازم مصرفی را پیدا کنید.
حتی اگر قصد خرید کردن هم نداشته باشید، زمین بازی مرکز خرید ویوو سیتی می‌تواند به خوبی کودکان شما را سرگرم کند.
در ۷ طبقه از ویوو سیتی، اوت لت های هر برندی که بتوانید تصور کنید را می‌یابید. آنهایی که اهل دنبال کردن کالاها و لباس‌های مد روز هستند، در اینجا هر چه را بخواهند می‌یابند.
همچنین مجموعه گسترده‌ای از اسباب‌بازی فروشی و لباس و لوازم کودکان، کمک می‌کند تا مادرانی که فرزندان کم سن و سال دارند، خواسته شان را اینجا بیابند.
درباره تنوع کالاهای عرضه شده در مرکز خرید ویوو سیتی باید گفت که در این مرکز خرید می‌توانید لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، کفش، کتاب، جواهرات و لوازم ورزشی را پیدا کنید.
مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور
سینمای ویوو سیتی، از بزرگترین مجموعه‌های سینمایی کشور سنگاپور است و ۱۵ پرده نمایش و بیش از ۲۰۰۰ صندلی دارد. همچنین یکی از بزرگترین پرده‌های نمایش آسیا با طول ۲۲.۴ متر، در این سینما قرار دارد. در این میان شاید بیش از همه به بچه‌ها خوش بگذرد! چون چند زمین بازی و انواع تفریحات، سرگرمی آنان را تکمیل خواهد کرد.

دسترسی به مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور


بابات رسیدن به مرکز خرید ویوو سیتی اصلا نگران نباشید. چون ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوسی با نام همین مرکز خرید وجود دارد و شما را در چند متری آن پیاده می‌کند.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است