search
menu

مرکز خرید پاراگون سنگاپور

[ پنهان کردن ]
دسترسی به مرکز خرید پاراگون سنگاپور
مرکز خرید پاراگون سنگاپور (Paragon Shopping Centre) یکی دیگر از مراکز خرید سنگاپور است که در خیابان مشهور اورچارد جای گرفته است. مرکز خرید پاراگون یک مرکز خرید لاکچری است که برندهای معروف جهان و محصولات روز صنعت مد و فشن را عرضه می‌کند.
مرکز خرید پاراگون دارای ۶ طبقه است که در آن فروشگاه‌ها، اوت لت‌ها، رستوران‌ها و فروشنده‌های لوازم ورزشی و طراحان قرار گرفته‌اند.
مرکز خرید پاراگون سنگاپور
در مرکز خرید پاراگون، طراحان صاحب سبک مد و فشن و برندهای مشهور لباس کودک آخرین کارهای خود را عرضه می‌کنند. برندهایی مانند پرادا، دیزل، آرمانی جونیور، گوچی و نایکی از جمله برندهای حاضر در این مرکز خرید هستند.
ساعت و جواهرات، تندرستی و لوازم بهداشتی، اسباب بازی و لوازم سرگرمی از دیگر کالاهایی هستند که در مرکز خرید پاراگون عرضه می‌شوند.
در مرکز خرید پاراگون، رستوران‌های ۵ ستاره و لوکسی وجود دارد که بهترین غذاهای آسیایی، بین المللی و متنوع را به همراه پذیرایی لاکچری و لوکس سرو می‌کنند. سرآشپزهای رستوران های پاراگون، طعم های متفاوت از سرزمین های متفاوت را به شما عرضه می‌کنند. علاوه بر اینکه رستوران های مرکز خرید پاراگون از ساعت‌ ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و کمی بیشتر از فروشگاه های مرکز خرید دایر هستند.
مرکز خرید پاراگون سنگاپور

دسترسی به مرکز خرید پاراگون سنگاپور


برای رسیدن به مرکز خرید پاراگون سنگاپور کافی است با استفاده از مترو خود را به ایستگاه اورچارد رسانده و از خروجی A بیرون بیایید. اگر با اتوبوس می‌خواهید خود را به این مرکز خرید برسانید، در ایستگاه لاکی پلازا پیاده شوید. همچنین می‌توانید از خدمات تاکسی سرویس و پارکینگ برای کسانی که با خودروهای کرایه‌ای تردد می‌کنند در دسترس است.



فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است