search
menu

مرکز خرید نایتس بریج سنگاپور

[ پنهان کردن ]
دسترسی به مرکز خرید نایتس بریج
مرکز خرید نایتس بریج سنگاپور (Knightsbridge Mall) که به صورت نایت بریج هم نوشته می‌شود، از مجموعه مراکز خرید بزرگ و زیبای خیابان مشهور اورچارد سنگاپور است. مرکز خرید نایتس بریج در جایی مناسب با نمایی زیبا و منحصر به فرد قرار گرفته و بخشی از هتل مشهور گرند پارک اورچارد سنگاپور است.
مرکز خرید نایتس بریج سنگاپور
مرکز خرید ۴ طبقه نایتس بریج به طور خاص روی جواهر، زیورآلات و صنعت مد و فشن تمرکز دارد. این مرکز خرید چشم‌نواز، جایی مناسب برای گشتن و خرید کردن است. در نایت بریج، اوت لت های کمی وجود دارد، اما فروشندگان و خرده‌فروش‌های برندهای بزرگ حضور بیشتری دارند.
برخی از برندهای مشهور در حوزه ساعت و جواهرات و همچنین مد و فشن فروشگاه‌های عرضه خود را در این مرکز خرید انتخاب کرده‌اند.
شما برای ناهار خوردن هم می‌توانید از رستوران هتل گرند اورچارد استفاده کنید و هم از رستوران ها و غذاخوری‌های مرکز خرید نایتس بریج. رستوران اصلی هتل و مرکز خرید، خانه باز (open box) نام دارد و مجموعه‌ای از غذاهای آسیایی، بین المللی و فست فود را سرو می‌کند. همچنین دو بار برای استراحت و آرامش برای قبل و بعد از خرید در مرکز خرید نایتس بریج وجود دارد.
مرکز خرید نایتس بریج دارای یک مرکز رسانه‌ای و رویدادی است که برندهای مشهور، عرضه محصولات جدیدشان را در آن به نمایش می‌گذارند.
مرکز خرید نایتس بریج سنگاپور

دسترسی به مرکز خرید نایتس بریج


شما با متروی سنگاپور می‌توانید به خیابان اورچارد آمده و از مراکز خرید مشهوری مانند نایتس بریج و هتل ماندارین و مرکز خرید پاراگون دیدن کنید. اگر با اتوبوس سفر می‌کنید، در ایستگاه لاکی پلازا باید پیاده شوید. همچنین می‌توانید از پارکینگ هتل گراند اورچارد استفاده کنید.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است