search
menu

جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

[ پنهان کردن ]
شبگردی در تهران
بام تهران در شب
برج میلاد
دریاچه چیتگر
بام لند
دربند
درکه
پارک پرواز
لواسان و فشم
مراکز خرید تهران؛ مگامال، کوروش، اپال و پالادیوم
پارک آب و آتش
فرحزاد
باغ فردوس
بام محک
بام کوهسار
شهربازی ارم
پل طبیعت
ایران مال
گذر باب همایون
بوستان نهج‌البلاغه
کلام آخر
سؤالات متداول
شهر تهران بدون شک از دیدنی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود؛ جاذبه‌های دیدنی بی‌شمار در کنار مراکز خرید پررونق و باکیفیت باعث شده‌اند تا تهران شهری محبوب در میان مردم باشد. شاید اکثر گردشگران و مسافران شهر تهران در پی این باشند که در طول روز خود را جاها دیدنی تهران برسانند و بازدیدی به‌یادماندنی را تجربه کنند؛ بااین‌حال تهران در شب چهره‌ی دیگری به خود می‌گیرد. شهر پس از غروب آفتاب زنده می‌شود و جاهای دیدنی تهران در شب خالی از جمعیت نمی‌مانند.
در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم مکان های دیدنی تهران در شب را به شما معرفی کنیم تا اگر مسافر تهران هستید یا از ساکنان پایتخت، بازدید از این جاذبه‌ها را از دست ندهید و حال و هوای شبانه شهر را نیز به چشم ببینید.
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

شبگردی در تهران


گشت‌وگذار در شب می‌تواند حال و هوای متفاوتی داشته باشد. برخی به دنبال آرامش بیشتر در این ساعات هستند و برخی دیگر نیز به دنبال هیجان بیشتر! برخی دوست دارند در کنار خانواده به گشت‌وگذار بپردازند و بعضی دیگر تنهایی یا همراهی دوستانشان را ترجیح می‌دهند. در هر حال بازدید از جاهای دیدنی تهران در شب تجربه‌ای است که هر کسی در پایتخت باید برای یک‌بار هم که شده تجربه کند.
در این نوشته متنوع‌ترین مکان‌های مناسب برای شبگردی در تهران را معرفی خواهیم کرد که پاسخگوی تمام سلایق باشد؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

بام تهران در شب


یکی از زیباترین جاهای دیدنی تهران، بام تهران در شب است؛ به‌خصوص اگر علاقه‌مند باشید که شهر را از بالا ببنید و روشنایی‌های آن را در شب مشاهده کنید. بام تهران غروب بسیار زیبایی نیز دارد و فضای فیلم‌برداری بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها بوده است. اما فقط زیبایی منظره نیست که افراد را به سمت این بام می‌کشاند؛ تفریحات دیگری همچون شبیه‌سازی واقعیت مجازی (VR)، اتاق فرار، فضای مناسب و زیبا برای پیاده‌روی، باشگاه تیراندازی، بانجی جامپینگ و بگ جامپینگ نیز در بام تهران وجود دارند.
آدرس بام تهران: بزرگراه چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

برج میلاد


برج میلاد، نماد شهر تهران و بلندترین برج ایران، در شب جلوه‌ای منحصربه‌فرد و سحرآمیز به خود می‌گیرد و به مقصدی ایده‌آل برای گردشگران تبدیل می‌شود. بخش‌های بالاتر برج منظره‌ای تماشایی دارند. البته برای دسترسی به بخش‌های مرتفع برج و لذت بردن از این چشم‌انداز باید هزینه ورودی را پرداخت کنید؛ اما بخش‌های پایین برج و محوطه آن به‌صورت رایگان قابل بازدید هستند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید در فضای دلنشین آن قدم بزنید و از نسیم خنک شبانه لذت ببرید.
برای دوستداران تفریحات شبانه تهران نیز جاذبه‌های متنوعی همچون سینما ایکس بعدی، زیپ‌لاین، پل معلق، اتاق فرار انیگما، سینما و سالن کنسرت، سکوی دید بسته، موزه مشاهیر و گنبد آسمان در این برج در انتظار بازدیدکنندگان هستند.
و در نهایت، برج میلاد بدون رستوران‌ها و کافه‌های آن کامل نمی‌شود. رستوران گردان برج میلاد با منوی غذایی متنوع و چشم‌اندازی بی‌نظیر از بهترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای شما رقم خواهد زد. البته در محوطه‌ی برج، رستوران‌ها و کافه‌های دیگری نیز وجود دارند.
آدرس برج میلاد: بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل‌الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد تهران
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

دریاچه چیتگر


یکی از جاهای دیدنی تهران در شب دریاچه چیتگر است که به‌عنوان بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی کشور نیز شناخته می‌شود. شما می‌توانید بر ساحل این دریاچه قدم بزنید، در نورپردازی زیبای محیط به صدای آب دریاچه گوش بدهید، به حیوانات موجود در آب دریاچه مثل ماهی‌های کوچک و بزرگ و اردک‌ها نگاه کنید و از این آرامش لذت ببرید.
البته اگر از دوستداران تفریحات تهران در شب هستید هم در این دریاچه می‌توانید از تفریحات مختلفی همچون قایق‌سواری، شهربازی، اسکیت‌سواری، سرسره‌های سقوط آزاد و... نیز استفاده کنید. همچنین مراکز خرید، فروشگاه‌ها و کافه و رستوران‌های مختلفی در اطراف این دریاچه و در مجموعه تفریحی بام لند وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
آدرس دریاچه چیتگر: انتهای اتوبان همت غرب
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

بام لند


بام لند در نزدیکی دریاچه چیتگر دارای آب‌وهوایی مطلوب و محیطی جذاب است. معماری این مجموعه بسیار جالب است. برای طراحی مجموعه بام لند از تلفیقی از معماری مدرن و قدیمی (ستون‌های تخت‌جمشید) استفاده شده است. در این فضا انواع فروشگاه‌های پوشاک و مد تا لوازم‌خانگی و الکتریکی، ساعت، طلا و جواهرات و خوراکی و شکلات حضور دارند. از مهم‌ترین تفریحات جاهای دیدنی تهران در شب که در باملند موجود است، وی آر لند، فوتبال‌دستی انسانی، اسکای فلایر، واقعیت مجازی زاویه بام لند، شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن و مجموعه ساحل شنی پرشین است.
شما می‌توانید پس از گشت‌وگذار و تفریح در این منطقه غذای خود را در یکی از کافه‌رستوران‌های بام‌لند میل کرده و گردش خود را کامل کنید.
آدرس بام لند: انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

دربند


دربند در شمال تهران واقع شده است و یکی از مکان های دیدنی تهران در شب به شمار می‌آید. بسیاری از افراد به هوای زیبایی، خنکی و تمیزی هوا و همچنین اغذیه‌فروشی‌های متنوع دربند به این منطقه سر می‌زنند. در این اغذیه‌فروشی‌ها لواشک، ترشک، لبو، باقالی پخته به فروش می‌رسد. همچنین رستوران‌های باکیفیت این منطقه که در شب منظره‌ای فوق‌العاده دارند نیز گزینه‌های ایده‌آلی برای گردشگرانی هستند که شب‌ها به دربند تهران می‌روند.
هرچند دربند به مسیر کوهنوردی زیبایش معروف است؛ اما توصیه می‌کنیم اگر شبانه به این منطقه رفته‌اید از نقاط روشن و پرتردد دور نشوید و کوهنوردی را به ساعات روشنایی روز موکول کنید.
این منطقه دارای یک تله سیژ جذاب نیز هست. برای رفتن به دربند می‌توانید با مترو یا اتوبوس خود را به میدان تجریش برسانید و سپس از آنجا از خیابان دربند به سمت میدان دربند حرکت کنید.
آدرس دربند: میدان تجریش، خیابان دربند، میدان سربند
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

درکه


درکه نیز مانند دربند یک منطقه‌ی کوهستانی جذاب و از مکان های پنج و خلوت اطراف تهران است که از مکان‌های دیدنی تهران در شب به شمار می‌آید. در این منطقه هم می‌توانید یک کوهنوردی سبک را تجربه کنید و هم از گردش و شکم‌گردی لذت ببرید. رستوران‌های مختلف و خوراکی‎های خوش‌مزه و هوس‌انگیز درکه جذابیت این منطقه‌ی خوش‌آب‌وهوا را بیشتر کرده‌اند.
آدرس درکه: تهران، اوین، بزرگ‌راه چمران جنوب، خیابان یمن، خیابان رشیدالدین فضل‌الله، میدان دانشجو
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

پارک پرواز


یکی از مکان‌های تفریحی تهران در شب که در غرب شهر قرار گرفته، پارک پرواز است. این پارک در ارتفاع بالایی قرار دارد و به‌عنوان یکی از بام‌های تهران دارای آب‌وهوایی پاکیزه و چشم‌اندازی زیباست. پارک پرواز دارای امکانات متنوعی همچون مجسمه‌ها و المان‌های هنری، لوازم و زمین ورزشی، شهربازی روباز شامل لوازم و زمین‌بازی کودک، یادمان دفاع مقدس و مزار شهدای گمنام، آلاچیق‌، ایستگاه آتش‌نشانی و مسجد است.
شما همچنین می‌توانید به فلای‌لند سر بزنید و از این فودپارک بزرگ و جذاب و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی آن در شب نهایت لذت را ببرید. این مجتمع تفریحی یک پیست تیوب‌سواری هیجان‌انگیز نیز دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.
آدرس پارک پرواز: سعادت‌آباد، میدان بهرود، رو‌به‌روی هتل اسپیناس پالاس
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

لواسان و فشم


فشم، شهری زیبا و خوش‌آب‌وهوا در شمال شرقی تهران، با طبیعتی بکر و سرسبز و آب‌وهوایی خنک و دل‌انگیز، مقصدی ایده‌آل برای تفریح و تفرج در روزهای تعطیل است. فاصله این شهر تا تهران حدود ۲۵ کیلومتر است و به همین دلیل، به‌راحتی می‌توان از شلوغی و دودودم شهر گریخت و به این بهشت گمشده پناه برد.
از جمله جاذبه‌های این شهر می‌توان به آبشار لالون، قله‌های مرتفع، آبشار لارمحله، آبشار یخی آبنیک، دشت جانستون، دره آهنگر، بقعه امامزاده ابراهیم، باغ‌های میوه، پیست اسکی دربندسر، غار اسبول، روستاهای مختلف، میدان فشم، پارک سرقلا و رودخانه فشم اشاره کرد.
آدرس فشم: شهرستان شمیرانات، بخش رودبار قصران
شهر لواسان نیز دره‌ای ییلاقی در دامنه‌ی جنوبی کوه‌های البرز است که منظره‌ی فوق‌العاده‌ای به رودخانه جاجرود دارد و از دیدنی‌های مهم تهران در شب به شمار می‌آید. روستاهای لواسان از زیباترین روستاهای اطراف تهران برای سفری یک روزه هستند؛ از شناخته‌شده‌ترین این روستاها می‌توان به روستای افجه، روستای لالون و ناران اشاره کرد.
آدرس لواسان: شهرستان شمیرانات، بخش لواسانات
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

مراکز خرید تهران؛ مگامال، کوروش، اپال و پالادیوم


گشت‌وگذار در مراکز خرید تهران می‌تواند از تفریحات تهران در شب به شمار بیاید. عموم مراکز خرید تهران مانند مگامال، کوروش، اپال و پالادیوم دارای امکانات بسیار متنوعی از رستوران و فودکورت گرفته تا شهربازی و باشگاه ورزشی و همچنین سالن‌های سینما هستند. این امکانات در کنار فروشگاه‌های متنوع می‌تواند یک گردش کامل را برای تمام اعضای یک خانواده رقم بزند. هرکدام از این مراکز خرید می‌توانند باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی و امکانات منحصربه‌فردش یک گزینه‌ی مناسب برای گشت‌وگذار شبانه برای شما باشند. اغلب مراکز خرید تا ساعت ۱۱ یا ۱۲ شب باز هستند.
آدرس مرکز خرید پالادیوم: خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف
آدرس مرکز خرید مگامال: بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی
آدرس مرکز خرید کوروش: تهران، بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی
آدرس مرکز خرید اپال: تهران، سعادت‌آباد، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

پارک آب و آتش


پارک آب و آتش، از مهم‌ترین بوستان‌های پایتخت و از مکان‌های دیدنی تهران در شب، در سال ۱۳۸۸ در اراضی عباس‌آباد تهران قرار گرفته است. این پارک با تلفیقی هنرمندانه از طبیعت، معماری و سرگرمی، به یکی از مناطق محبوب تفریحی و گردشگری شهر تبدیل شده است. سینما و آمفی‌تئاتر آب و آتش با ظرفیت ۳۷۰ نفر، تنها بخشی از امکانات این پارک است.
علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی می‌توانند از امکانات دوچرخه‌سواری و اسکیت‌سواری در قسمت ورزشی پارک بهره‌مند شوند. پل ابریشم، فانوس دریایی، پل طبیعت، گنبد مینا و لانه کبوتر، هر کدام به نوبه خود، زیبایی و شکوه خاصی به این مجموعه می‌بخشند. امکان کالسکه‌رانی در میان فضای سبز، آب‌نماهای موزیکال و برج آتش نیز از دیگر جاذبه‌های پارک آب و آتش هستند.
آلاچیق‌های دنج و فضای دل‌انگیز این بوستان، مکانی مناسب برای استراحت و پیک‌نیک در کنار خانواده و دوستان فراهم می‌کنند و مجموعه فودکورت پارک آب و آتش نیز با ارائه طعم‌های متنوع، پاسخگوی هر ذائقه‌ای است.
آدرس پارک آب و آتش: خیابان آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک، انتهای کوچه ژوبین
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

فرحزاد


یکی از بهترین جاهای تفریحی تهران در شب دره فرحزاد است که از محبوب‌ترین تفرجگاه‌ها برای تهرانی‌هاست. این منطقه داری جاذبه‌ها و دیدنی‌هایی همچون امامزاده صالح فرحزاد با قدمتی از سال ۹۸۶ هجری، امامزاده ابوطالب با قدمتی قاجاری، قبرستان‌های حوالی امامزاده ابوطالب و امامزاده صالح، زورخانه شهدای، حمام فرحزاد، دره و رودخانه و همچنین باغ‌رستوران‌های متعدد در کنار آب‌وهوای دلپذیر است.
آدرس فرحزاد: شمال غربی تهران، انتهای بزرگراه یادگار امام، دره فرحزاد
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

باغ فردوس


باغ فردوس، عمارتی باشکوه از دوران قاجار و از جاهای دیدنی تهران در شب است. این باغ تاریخی که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، گنجینه‌ای از تاریخ سینما را به نمایش می‌گذارد. علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌توانند تا ساعت ۱۷ از این موزه دیدن کنند؛ اما جاذبه باغ فردوس به موزه سینما ختم نمی‌شود و شما تا پاسی از شب می‌توانید در فضای آرام و دلنشین این باغ قدم بزنید و از کافه‌ها و رستوران‌های آن لذت ببرید.
غذا خوردن در رستوران‌های باغ فردوس، با چشم‌اندازی از عمارت تاریخی و باغ سرسبز، تجربه‌ای منحصربه‌فرد خواهد بود. باغ فردوس مکانی ایده‌آل برای فرار از شلوغی و دغدغه‌های روزمره و غرق شدن در تاریخ و فرهنگ ایران است.
آدرس باغ فردوس: تهران، خیابان ولی‌عصر، نرسیده به میدان تجریش، کوچه بخشایش، باغ فردوس
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

بام محک


بام محک، مکانی دنج و خوش‌منظره در تهران، با چشم‌اندازهای بی‌نظیر و فضایی آرام، گزینه‌ای ایده‌آل برای گشت‌وگذار شبانه در پایتخت است. شما در بام محک می‌توانید از رقص نور چراغ‌های شهر در تاریکی شب لذت ببرید و هوای خنک و دل‌انگیز را تجربه کنید. همچنین می‌توانید ستاره‌ها را رصد کنید و به سکوت شب گوش فرا دهید و یا فنجانی چای گرم در کنار منظره‌ی خیره‌کننده‌ی تهران در شب بنوشید.
آدرس بام محک: تهران، شهرک نفت، خیابان اردستانی، خیابان نیلوفر، خیابان بنفشه
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

بام کوهسار


کوهسار، پارکی جنگلی در شمال تهران، با طبیعت بکر و مناظر دیدنی، گزینه‌ای ایده‌آل برای گشت‌وگذار و تفریح شبانه است. خلوت بودن این پارک نسبت به سایر مکان‌های دیدنی تهران، فضایی آرام و صمیمی را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه فراهم می‌کند. علاوه بر این، کوهسار امکانات تفریحی متنوعی مانند پیست دوچرخه‌سواری، موتور کراس، رستوران، بوفه و باربیکیو را نیز ارائه می‌دهد. تماشای شب‌های تهران از ارتفاعات کوهسار، لذت‌بخش و خاطره‌انگیز است.
آدرس بام کوهسار: تهران، کوهسار، میدان الغدیر، خیابان شهران، خیابان کوهپایه
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

شهربازی ارم


شهربازی و پارک ارم تهران از مکان‌های تفریحی دیدنی در شب است که برای بسیاری از ما خاطرات بسیاری به همراه دارد. ساعت کار این شهربازی در نیمه‌ی اول و دوم سال با هم متفاوت است. همچنین شهربازی سرپوشیده فقط روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 15:30 تا 22 و جمعه‌ها از ساعت 2 عصر تا 10 شب فعال است و به‌طورکلی نیز شروع فعالیت مجموعه از ساعت 3 و نیم عصر است. در پارک ارم می‌توانید مجموعه‌ای از تفریحات هیجان‌انگیز را در کنار یک پیک‌نیک خانوادگی جذاب تجربه کنید.
آدرس شهربازی ارم: تهران، کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری (لاین کندرو)
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

پل طبیعت


پل طبیعت که بر اتوبان مدرس احداث شده و پارک آب و آتش را به پارک طالقانی پیوند می‌زند یکی از مکان‌های دیدنی تهران در شب به شمار می‌آید. هنگام قدم زدن روی این پل نمای زیبایی از برج پرچم، پارک طالقانی، برج‌های آتش و گنبد مینا قابل‌مشاهده است. همچنین در شب تمام این پل به شکلی هنرمندانه چراغانی می‌شود. این سازه سه‌طبقه و زیبا چندین کافه و رستوران نیز در خود جای داده تا حین پیاده‌روی و لذت از منظره بتوانید غذایی هم نوش جان کنید.
آدرس پل طبیعت: تهران، میدان ونک، بزرگ‌راه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، پارک آب و آتش
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

ایران مال


ایران مال یک مجتمع تجاری در شمال غرب تهران است که دارای فروشگاه‌های مختلف لوازم و دکوراسیون منزل تا کفش و محصولات چرمی، جواهرات، ساعت، محصولات زیبایی و سلامت، پوشاک و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی مانند پردیس سینمایی، رستوران و فودکورت، پاتیناژ، شهربازی و مجموعه ورزشی است.
بخش‌های مختلف این مجتمع تجاری معماری خاصی دارند و هرکدام از این بخش‌ها مانند باغ ایرانی یا باغ ماهان، بازار سنتی، شربت‌خانه، باغ‌رستوران ملل، باغ کتاب ایران مال یک پدیده‌ی تماشایی به شمار می‌آیند.
آدرس ایران‌مال: انتهای بزرگ‌راه شهید همت غرب، بزرگراه شهید خرازی
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

گذر باب همایون


یکی از تفریحات تهران در شب رفتن به راسته‌های شکم‌گردی شهر مثل باب همایون است. این گذر خوشمزه و جذاب یکی از زنده‌ترین جالب‌ترین مکان‎های شهر تهران در شب است. چراغ‌های رنگارنگ و صدای هیاهوی مردم توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در این گذر که با نظارت شهرداری رونق بیشتری گرفته است، بوی انواع غذاهای ایرانی و سنتی و فست‌فودهای مختلف در فضا پراکنده است. غرفه‌های صنایع دستی و تنقلات نیز در گذر با همایون وجود دارد.
آدرس گذر گردشگری باب همایون: میدان امام خمینی، ابتدای خیابان باب همایون، گذر گردشگری باب همایون
جاهای دیدنی تهران در شب؛ شب ها در تهران کجا بریم؟

بوستان نهج‌البلاغه


پارک نهج‌البلاغه در دو فاز و در دره فرحزاد ساخته شده و رودخانه‌ای در میان این دو فاز جریان دارد که آب قنات‌های منطقه است. طولانی‌ترین پل کابلی خاورمیانه که روی دره فرحزاد ساخته شده و این پارک را به پارک پردیسان متصل می‌کند در بوستان نهج‌البلاغه قرار دارد. این بوستان برای دورهمی‌های خانوادگی بسیار مناسب است.
همچنین وجود مسیر دوچرخه‌سواری و تفریحات و امکاناتی همچون سرزمین شگفت‌انگیز که بازی‌های هیجان‌انگیزی، مثل پیست پرش در آسمان، سافاری پارک وحشت، قایق پرش در آب و راپل هوایی در آن وجود دارد، این پارک را برای تمام سلیقه‌ها به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند.
آدرس بوستان نهج‌البلاغه: تهران، منطقه پونک، انتهای بلوار همیلا

کلام آخر


تهران شهری همیشه بیدار و همیشه زنده است و به همین دلیل است که گشت‌وگذار در شب این شهر نیز پر از شگفتی‌های متنوع است. کافی است با اماکن تفریحی و گردشگری مختلف تهران در شب آشنا باشید و از میان آن‌ها بهترین موارد را باتوجه‌به سلیقه‌ی خودتان انتخاب کنید و از یک گردش شبانه نهایت لذت را ببرید!

سؤالات متداول


بهترین پارک ها برای شبگردی در تهران کدامند؟


پارک نهج‌البلاغه، پارک پرواز، پارک آب‌وآتش و...

کدام مراکز خرید تهران تا شب باز هستند؟


مگامال، کوروش، اپال، پالادیوم و ایران‌مال

بهترین مکان های تفریحی تهران در شب کدامند؟


پارک ارم، بام‌لند، پارک پرواز، مراکز خرید و... از مهم‌ترین مکان های تفریحی تهران در شب محسوب می‌شوند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است